Wij willen namen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
We weten elkaars naam niet![]()
Dat is sowieso altijd ongeveer het laatste wat ik aan onbekenden vraag
watquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
We weten elkaars naam niet![]()
Dat is sowieso altijd ongeveer het laatste wat ik aan onbekenden vraag
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wij willen namen.
WcPot weet ook iets over mij wat anderen niet weten qua naamgebruik![]()
Hele plein moet op de schopquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gewoon bom op gooien. Met die pauperbushaltes, die mogen wel naar de andere kant.
Heel Amersfoort mag weg!quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hele plein moet op de schop! Kan niet meer.
Ahw.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Appelen is een enigszins verlegen, anderen noemen het autistische ( oke dat is een geintje appelbaas), halfbloed jongeman met een licht Limburgs accent
Verder ben ik bijna van een paar meter hoog muurtje gevallen, dat had echt verkeerd af kunnen lopen bedacht ik me achteraf
Dat is wel even wat anders.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat hij arisch ras was. Blond blauwe ogen en peter heette
Ik ben bijna 24u niet thuis geweest, misschien ligt het daaraanquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gewoon bom op gooien. Met die pauperbushaltes, die mogen wel naar de andere kant.
[..]
Maandag?was het zo erg vandaag?
Hadden ze je opgesloten in een kelder ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw.Nu nog zo een beschrijving over jou.
En wat?Hoe dan?
[..]
Dat is wel even wat anders.
[..]
Ik ben bijna 24u niet thuis geweest, misschien ligt het daaraan
Oude binnenstadquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vandaar negerquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat?Hoe dan?
[..]
Dat is wel even wat anders.
[..]
Neger (sorry appel) wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oude binnenstad
Noord
Amersfoort is net een orgasme van een vrouw, je hebt er van gehoord maar of het bestaat weet je niet zeker.![]()
Waarom die edit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mansj heeft een accent. Zei Appelen.
Neeuh dat dan weer niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hadden ze je opgesloten in een kelder ?
Ja best wel, zo doordeweeks. Lekker gek alles.quote:
Nah, groot gedeelte van NL kent Amersfoort wel van horen zeggen, ze rijden er wel langs heen of gaan er met de trein doorheen. Maar uitstappen, ho maar. Dus of het echt bestaat, weten ze niet.quote:
Lekker gek met kort pittig kapsel alles?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best wel, zo doordeweeks. Lekker gek alles.
Is het ook niet echt waard toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nah, groot gedeelte van NL kent Amersfoort wel van horen zeggen, ze rijden er wel langs heen of gaan er met de trein doorheen. Maar uitstappen, ho maar. Dus of het echt bestaat, weten ze niet.
Ouderen vinden het wel wat. Voor de rest, is het niks inderdaad.quote:
Daar wacht ik nog even mee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Lekker gek met kort pittig kapsel alles?
Oh ik denk alquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Anders teveel scrollen voor de mobiele gebruikers
Ik moest googlen wat het lagquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef Pizzalucht het volgende:
Hell, Renswoude is nog hipper dan Amersfoort
Ergens rond hboquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
oh niveau toch hoger dan gedacht aan die kant
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
oh niveau toch hoger dan gedacht aan die kant
Dioe beschrijving laat ik aan appelen overquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat?Hoe dan?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dioe beschrijving laat ik aan appelen over
En dit muurtje. Daaronder is een best diepe trap. Dacht dat het muurtje langer was en dat ik achterover kon leunen. Had het net optijd door
![]()
[ afbeelding ]
Ik durf het bijna niet te vragen wat is bezittelijkquote:
Waar dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar wacht ik nog even mee.
Ik ging trouwens vandaag met de treinEn ik reisde toen langs voorhout. In die omgeving hebben ze ook poepige huisjes.
[..]
Oh ik denk al
merelquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen wat is bezittelijk
* WcPot loopt snel weg
Daar hebben jullie samen opgezeten?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dioe beschrijving laat ik aan appelen over
En dit muurtje. Daaronder is een best diepe trap. Dacht dat het muurtje langer was en dat ik achterover kon leunen. Had het net optijd door
![]()
[ afbeelding ]
Merel gaat helaas nooit mijn bezit wordenquote:
tuuuurlijk wel itmmetjequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Merel gaat helaas nooit mijn bezit worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |