quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zeker, ik ben twee keer in Venlo geweest. Ik vond het best schattig.
[..]
Wacht, ik had geen vlaggetje op mijn wangen dus leugens.
Venlo is het noorden manquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Kans geven. Kan nog wat wordenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:52 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik werd trouwens gisteren door iemand toegevoegd op FB, ik herkende haar niet (en ze had haar echte naam niet ingevuld), maar we hadden veel dezelfde vrienden dus maar geaccepteerd.
Toen zag ik opeens meer foto's en bleek het een meisje te zijn waar ik echt een schijthekel aan had en waar ik altijd ruzie mee had (vmbo struggles).
Moet ik haar nu weer verwijderen of zal ik haar een kans geven?
Doe eensch een linkquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:52 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik werd trouwens gisteren door iemand toegevoegd op FB, ik herkende haar niet (en ze had haar echte naam niet ingevuld), maar we hadden veel dezelfde vrienden dus maar geaccepteerd.
Toen zag ik opeens meer foto's en bleek het een meisje te zijn waar ik echt een schijthekel aan had en waar ik altijd ruzie mee had (vmbo struggles).
Moet ik haar nu weer verwijderen of zal ik haar een kans geven?
Wangen? Wie zegt wangenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Jij ook?quote:
watquote:
Zuidelijk genoeg voor mijquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Venlo is het noorden man![]()
Stelt me teleur flups
quote:
Oh...quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh...
Uitschelden voor hoer, opteffen, neuk heel de buurt, je bent lelijk en dan verwijderen en je goed voelen en dan gaan anderen zitten van wat doe je nu en dan zeg je dat ze je mentaal heeft verkracht door je toe te voegen op facebook en dat je nu beschadigd bent voor de rest van je leven. Begrijpen ze wel en alles is weer back to normal, gaat het toch uit met je skattie dan gewoon weer toevoegen op facebook en zeggen dat je in een mentale stoornis periode zat en dat je niet wist wat je zei en dan kun je met haar skatties worden en kindjes maken het einde.
5 euroquote:
opties open houdenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh...
Uitschelden voor hoer, opteffen, neuk heel de buurt, je bent lelijk en dan verwijderen en je goed voelen en dan gaan anderen zitten van wat doe je nu en dan zeg je dat ze je mentaal heeft verkracht door je toe te voegen op facebook en dat je nu beschadigd bent voor de rest van je leven. Begrijpen ze wel en alles is weer back to normal, gaat het toch uit met je skattie dan gewoon weer toevoegen op facebook en zeggen dat je in een mentale stoornis periode zat en dat je niet wist wat je zei en dan kun je met haar skatties worden en kindjes maken het einde.
Te lang, niet gelezenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh...
Zeg bestaan er ook naaktfotos van mevrouw flips?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat
[..]
Zuidelijk genoeg voor mij
Sorry banaan. Ik heb nooit een reden gehad om verder te gaan.
[..]
Dat mensen gewoon over mij geld willen verdienen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:56 schreef Studiotje het volgende:
Flips word gewoon verkocht op fok dus dat betekend...
Nee
Nieuwe?quote:
natte *voer in* alkmaar googlen, vind je genoeg opties.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:57 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zeg bestaan er ook naaktfotos van mevrouw flips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |