SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascinationAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Ik ook wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso zit nu zo:
Achter zijn pc, dat weet je he?
Als je een best lange relatie hebt is 14 niet heel jong hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Snowbells het volgende:
15/16 lijkt me een normale leeftijd. 14 is meteen zo jong
Dus over een paar dagen mag ik seks hebben?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Snowbells het volgende:
15/16 lijkt me een normale leeftijd. 14 is meteen zo jong
Daar ging het mis dusquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
Wel grappig, de meest preutse, conservatieve onder ons het vroegst ontmaagd![]()
Niet heel serieus. Heb er geen spijt van of zo.quote:
Bij oraal imo.quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet heel serieus. Heb er geen spijt van of zo.
Geen spijt is beste. Krijg je snel op zo'n leeftijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet heel serieus. Heb er geen spijt van of zo.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen spijt is beste. Krijg je snel op zo'n leeftijd.
Wat loop je onzin uit te kramen zegquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kenmerk van spijt, het komt altijd te laat en nooit op tijdquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van ontmaagding bij homo`s 19 0fzo toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja fase 1 13, fase 2 13, fase 3 19, fase 4 21
Dit zegt niks zonder uitleg van wat de verschillende fases inhoudenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja fase 1 13, fase 2 13, fase 3 19, fase 4 21
Mag. Jij zou toch een kut TT maken gok ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Fylax het volgende:
Maar inso, waarom nieuw topic openen terwijl ik lapo had.
Ik ben niet gepusht of zo en het ging allemaal heel rustig en lief, met een vast vriendje. Geen pijn, geen bloed. Dus ik denk niet dat het veel uit had gemaakt als ik een jaar of twee had gewacht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal deze wel even voor je inspreken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kenmerk van spijt, het komt altijd te laat en nooit op tijd
Ik dacht aan ''de eerste keer''quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag. Jij zou toch een kut TT maken gok ik.
Ja , en je spreekt natuurlijk ook voor iedereen van 14quote:
Ben nu al zenuwachtigquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal deze wel even voor je inspreken.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet gepusht of zo en het ging allemaal heel rustig en lief, met een vast vriendje. Geen pijn, geen bloed. Dus ik denk niet dat het veel uit had gemaakt als ik een jaar of twee had gewacht.
Heeft pijn en bloed etc wta met leeftijd te maken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet gepusht of zo en het ging allemaal heel rustig en lief, met een vast vriendje. Geen pijn, geen bloed. Dus ik denk niet dat het veel uit had gemaakt als ik een jaar of twee had gewacht.
Dacht dat t algemeen bekend wasquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit zegt niks zonder uitleg van wat de verschillende fases inhouden
Er zijn er aardig wat die ontmaagd werden op zo een jonge leeftijd die er spijt van hebben hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja , en je spreekt natuurlijk ook voor iedereen van 14![]()
Alleen omdat jij er spijt van hebt, iemand van 18 kan er evenveel spijt van krijgen als iemand van 14.
Over het algemeen kan iemand van 18 zaken iets beter inschatten en iets minder manipuleerbaar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen omdat jij er spijt van hebt, iemand van 18 kan er evenveel spijt van krijgen als iemand van 14.
Met 18 weet je beter wat je aan het doen bent dan op die leeftijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen flauw ideequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van ontmaagding bij homo`s 19 0fzo toch?
Je snapt me weer niet, maar goedquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er zijn er aardig wat die ontmaagd werden op zo een jonge leeftijd die er spijt van hebben hoor
minderen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dacht dat t algemeen bekend was
Fase 1 kusje en speeksel uitwisselen ghigihiigigiigiggig
Fase 2 handwerk ggigiiiiggiifii
fase 3 minderen ggigigiigifiihi
fase 4 au
Dat zal ongetwijfeld. Maar het zal echt niet om een heel groot verschil gaan denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met 18 weet je beter wat je aan het doen bent dan op die leeftijd.Ga je er volwassener mee om.
Nee. Niet per se. Maar ik noem alleen op hoe positief het was, ondanks de leeftijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeft pijn en bloed etc wta met leeftijd te maken?
ggigiviviivibigiigiighihihiquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef Fylax het volgende:
Ik heb het topic in de sex sc geopend jhihihiih
SEX / [SEX SC #2345] Een minderjarig jongetje in dit topic
Bedankt. Eerste take ook gewoon.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Prachtig weer, LR. Werkelijk fenomenaal.
Ik dacht alquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Niet per se. Maar ik noem alleen op hoe positief het was, ondanks de leeftijd.
Wanneer ben jij ontmaagd dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
Het wordt eens tijd dat LR en ik fase 0 gaan passeren.
Celibaatleef.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Eerste take ook gewoon.
Niet aan seks doen is de sleutel tot dit soort succes. Wij weten dit.
Yes.quote:
#streetwisequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
Maar ik moet ook wel zeggen (zonder arrogantie) dat ik altijd mentaal iets ouder ben geweest dan m'n eigen leeftijd. Dus voor anderen kan het inderdaad nog te vroeg zijn.
Dat er genoeg meisjes van 14 zijn die er spijt van hebbenquote:
Je zou maar naar seks opzoek gaan en je er daadwerkelijk druk om makenquote:
Ik ben verblijd dat de 0 veranderde in een 1. Als jij enkel zou willen ontmoeten met mij was ik toch wel ietwat teleurgesteld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
Het wordt eens tijd dat LR en ik fase 1 gaan passeren.
Sneu toch.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou maar naar seks opzoek gaan en je er daadwerkelijk druk om maken .
Hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
Maar ik moet ook wel zeggen (zonder arrogantie) dat ik altijd mentaal iets ouder ben geweest dan m'n eigen leeftijd. Dus voor anderen kan het inderdaad nog te vroeg zijn.
Als ik vakantie heb, dan spreken we wel wat afquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou maar naar seks opzoek gaan en je er daadwerkelijk druk om maken.
[..]
Ik ben verblijd dat de 0 veranderde in een 1. Als jij enkel zou willen ontmoeten met mij was ik toch wel ietwat teleurgesteld.
Ik dacht eigenlijk al aan op mijn verjaardag. Dan ben ik 15. dan kan het.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede leeftijd als je dan al getrouwd bent.
Nee, wacht maar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk al aan op mijn verjaardag. Dan ben ik 15. dan kan het.
Ik bedoel dus te zeggen dat er véél meer 14 jarige zijn met spijt dan 16 jarigequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat er genoeg meisjes van 14 zijn die er spijt van hebbenDat snap ik zelf ook wel.
Maar leeftijd is daar niet hoofdreden 1 van
Sowieso, en anders stel ik mijn haar gewoon beschikbaar om in te vlechten. Werkt gegarandeerd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sneu toch.
Het is sowieso makkelijk te krijgen, sletjes overal
Ja, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
Ach, je had ook vast vriendje enzo. Dat scheelt ook wel. Heb ook veel vriendinnen die ook wel vriendje hadden maar echt 'n weekje oid en toen ontmaagd en klaar. Of geen. Dat is wel sneu
Ja maar echt veel meer denk ik gewoon nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus te zeggen dat er véél meer 14 jarige zijn met spijt dan 16 jarige
Je hoeft maar 1 keer met je lange manen te wapperen en de vrouwen staan in de rij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso, en anders stel ik mijn haar gewoon beschikbaar om in te vlechten. Werkt gegarandeerd.
loomquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Elan het volgende:
Hoe heten die armbandjes die nu een hype zijn help ff aub
loomquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Elan het volgende:
Hoe heten die armbandjes die nu een hype zijn help ff aub
Lang ook johquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer.Ik had al ruim drie maanden iets met hem toen we het voor het eerst deden. En in totaal ruim een jaar samen geweest.
Valt vies tegenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar echt veel meer denk ik gewoon niet
Het zullen er heus wel wat meer zijn maar ook genoeg 14-jarigen die een vaste relatie hebben en weten wat ze doen en willen zoals Fera, en genoeg 16-jarige naieve meisjes die zich laten ontmaagden door een `random'' jongen
Zolang jij maar het voortouw neemt als ervaren FOK! daterquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik vakantie heb, dan spreken we wel wat afRawrrr.
In werkelijkheid valt dit overigens wel tegen maar ik geef er daadwerkelijk weinig omquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 keer met je lange manen te wapperen en de vrouwen staan in de rij.
quote:
door mij?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Droomde vannacht dat ik geschoten werd.
Herinner me opeens.
Sommige mensenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Al die topics ook op internet waar mensen vragen 'hoi ik ben zo oud blabla, is dat te jong om seks te hebben????"![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Al die topics ook op internet waar mensen vragen 'hoi ik ben zo oud blabla, is dat te jong om seks te hebben????"![]()
Als je die vraag moet stellen weet je al dat je te jong bentquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Crack_ het volgende:
ladykillerquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In werkelijkheid valt dit overigens wel tegen maar ik geef er daadwerkelijk weinig om
Jij woont veel te ver manquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef FL_Freak het volgende:
fok it wanneer meeten en samen in wangetjes knijpen?
Haha, ik vraag me ook gewoon af wáárom ze zo'n vraag stellen.. Gaan ze naar het antwoord luisteren of wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je die vraag moet stellen weet je al dat je te jong bent
Ik ken mijn plek achter hosselkoning Johannes. Hopelijk houdt hij zich hier en daar een beetje inquote:
Ik heb nooit een 'relatie' korter dan een jaar gehad.quote:
Hier een raptrack van Rocks uit Amsterdamquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent wel een lolbroek ook he?
Wauw. Wel ooit scharreltje ofzo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nooit een relatie korter dan een jaar gehad.
Jawel toch?quote:
Ja nog erger dusquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee woon in een dorpje 45 km er vandaan.
Komt goed, het heeft bij Paxcon ook gewerkt en sindsdien hebben we een knipperlichtrelatie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang jij maar het voortouw neemt als ervaren FOK! dater![]()
Wij zijn gewoon eerlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Fylax het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze in de Sex SC aardiger zijn voor me dan hier.
Een beetje zoals WP en Flippiee dus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed, het heeft bij Paxcon ook gewerkt en sindsdien hebben we een knipperlichtrelatie.
Scharrelen is niet mijn ding. Wel twee ONS gehad en tijdje gedate, wat uiteindelijk niets werd. Dat laatste is misschien dan ook wel soort scharrelen dan. Denk ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wauw. Wel ooit scharreltje ofzo?En hoeveel relaties heb je gehad dan?
Achteraf was 't scharrelen dusquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Scharrelen is niet mijn ding. Wel twee ONS gehad en tijdje gedate, wat uiteindelijk niets werd. Dat laatste is misschien dan ook wel soort scharrelen dan. Denk ik.
Johannes heeft het meisje van Mora al gehosseld, helaas ben ik haar naam vergeten. Dit betekent dat alles nu voor jou open ligt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken mijn plek achter hosselkoning Johannes. Hopelijk houdt hij zich hier en daar een beetje in
14-jarige worden ook gewoon ouder door de jaren heen volgens mij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb steeds in mijn hoofd dat veertien jarige nog halve kleuters zijn en ik vergeet ook totaaaaaaaaaal hoe ik zelf toen was en iedereen om mij heen die veertien was.
Hoezo is dat beeld zo veranderd!
Heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb steeds in mijn hoofd dat veertien jarige nog halve kleuters zijn en ik vergeet ook totaaaaaaaaaal hoe ik zelf toen was en iedereen om mij heen die veertien was.
Hoezo is dat beeld zo veranderd!
Dit gelooft echt niemandquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed, het heeft bij Paxcon ook gewerkt en sindsdien hebben we een knipperlichtrelatie.
Ja, dat denk ik ook wel..quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14-jarige worden ook gewoon ouder door de jaren heen volgens mij.
Als je het vergelijkt met 40 jaar geleden zijn 14-jarige volgens mij echt heel anders
hahahahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Volgend jaar mensen uit 1996 die op de uni zitten what
dan is het goedquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie je meer als een vriend seks zit er niet tussen ons tweeën in
goede vraagquote:
#kalverliefdequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Fylax het volgende:
Dat voel ik nu, ookal heb ik kort met haar en ben ik nog jong.
echte fixer ditquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben met haar ''bezig'' sinds Januari, en heb met haar nu iets meer dan een maand.
Kort, ik weet het. Maar dat gevoel heb ik vooral doordat ik de dingen heel anders aanpakte bij haar, kan het niet zo goed uitleggen maar deed dingen op een andere manier dan bij vorige meisjes.
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIGquote:
Nee sowieso nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel..
Maar ik heb het dus andersom. Als ik terug denk naar hoe ik zelf was toen ik veertien was dan was het gewoon oké.. maar in mijn hoofd zijn 14 jarige kleuters![]()
Te groot ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sowieso niet![]()
Vanaf de middelbare school zijn sommige gewoon echt al ja ver gewoon![]()
Die overgang van basisschool naar middelbare is echt huge volgens mij
Gelukkig kan ik je vertrouwen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie je meer als een vriend seks zit er niet tussen ons tweeën in
Ik zit in beiden SC's.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Fylax het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze in de Sex SC aardiger zijn voor me dan hier.
70 jaar geleden vochten 14 jarigen gewoon in de oorlog al.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14-jarige worden ook gewoon ouder door de jaren heen volgens mij.
Als je het vergelijkt met 40 jaar geleden zijn 14-jarige volgens mij echt heel anders
Dat sowieso ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Of werkte werkweken van 40-50 uur in de week.
Oehquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit in beiden SC's.Ben SEX veteraan.
Klinkt veel, maar met sommige was het uit en na een tijdje weer aan. Dus 7 in totaal (met Hep erbij).quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achteraf was 't scharrelen dus.
Maar hoeveel relaties?
Houd op met deze act of ik treed op.quote:
Haha zo lachen was datquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
En dan op de basisschool wordt gezegd dat de middelbare zo anders is want huiswerk enzo.
Zít je op de middelbare moet je ineens make up dragen en shit en je tas moet je zo dragen en je mag niet giechelen en OMG NIEMAND HEEFT ME VOORBEREID
Ook dat geheimpje toen ik iets met fok-it had?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat kan je zeker. PM/DM al je geheimen!!!
Ach, als het zo liep dan liep het zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt veel, maar met sommige was het uit en na een tijdje weer aan. Dus 7 in totaal (met Hep erbij).
welke actquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd op met deze act of ik treed op.
Nadat ik natuurlijk eerst toestemming heb gevraagd want aan gastmodereren zou ik nooit doen.
Gelukkig waren bazen toen al 1,75-1,80quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha zo lachen was dat
Met boeken halen, jochies van 1.50 die van de trap af donderde met hun tas vol boeken op hun rug
Echt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha zo lachen was dat
Met boeken halen, jochies van 1.50 die van de trap af donderde met hun tas vol boeken op hun rug
Ja!!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook dat geheimpje toen ik iets met fok-it had?
Maar ik mag niet iedereen daar, om eerlijk te zijn. En soms loopt iedereen gewoon keihard over elkaar heen te kwijlen en dat gaat me vaak iets te ver. Dus sinds een tijdje post ik daar bijna niet meer.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik mag niet iedereen daar, om eerlijk te zijn. En soms loopt iedereen gewoon keihard over elkaar heen te kwijlen en dat gaat me vaak iets te ver. Dus sinds een tijdje post ik daar bijna niet meer.
Hoe wist je dat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was jongste van hele middelbare school #boss
Ik was ook al zo lang inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig waren bazen toen al 1,75-1,80
Ja. Vriendje van m`n broertje zelfs achterstevorenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was jongste van hele middelbare school #boss
Ik maak het nog 2 jaar mee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef FL_Freak het volgende:
Al die struggles van middelbare school die ik nu eigenlijk chill zou vinden vergeleken met de real world
Nee doe maar niet, doe maar pas bij 100.000quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Fylax het volgende:
Ik heb bijna de 1000 posts gehaald, zou ik dan een topic openen en kijken hoeveel haat ik krijg?
What the fuckquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was ook al zo lang inderdaad.
[..]
Ja. Vriendje van m`n broertje zelfs achterstevoren![]()
Moet ik 't echt niet doen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, doe maar pas bij 100.000
Precies. En ik weet niet vanaf welke leeftijd je het eigenlijk relatie mag noemen. Want mijn eerste vriendje kreeg ik toen ik 12 was. Dus ... Ja.quote:
Ik voel met je meequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben heel mijn leven al onverschillig. Ook dat boeide mij weinig.
Wat is emotioneel gehandicapt zijn toch een last.
Dat klinkt in mijn oren echt véééls te jong om al naar de middelbare te gaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was de enigste die 11 was op middelbare school
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, doe maar pas bij 100.000
Ja best wel, die tas was gewoon zoo zwaar, en hij wankelende gewoon achteroverquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
What the fuck![]()
haha oke, je moet lachen
maar ook sneu
Valt wel mee. Had toen toch al 4 jaar niets gedaan op basisschool zo'n beetje echt saai.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt in mijn oren echt véééls te jong om al naar de middelbare te gaan
Ligt geheel aan de relatie denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. En ik weet niet vanaf welke leeftijd je het eigenlijk relatie mag noemen. Want mijn eerste vriendje kreeg ik toen ik 12 was. Dus ... Ja.
Even geduld, even geduld. Ik moet eerst m'n verdriet om Paxcon verwerken, dan ben jij aan de beurt om m'n hart te brekenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel ineens zeer de behoefde fase 1 te doorbreken.
Maar middelbare kan zo hard zijn, en 11.. dan ben je écht jongquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Had toen toch al 4 jaar niets gedaan op basisschool zo'n beetje echt saai.
Niet dat de middelbare school verder erg succesvol was, maar begon onhendelbaar te worden op basisschool
Zaten bij mij ook mensen in de klas die nog 12 moesten worden hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar middelbare kan zo hard zijn, en 11.. dan ben je écht jong
Iewlquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging gisteren mn benen scheren en scheerde stukje huid weg bij mn hiel, bij dat botje zo![]()
![]()
Vond middelbare school leuker dan basisschool.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar middelbare kan zo hard zijn, en 11.. dan ben je écht jong
omg crack.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging gisteren mn benen scheren en scheerde stukje huid weg bij mn hiel, bij dat botje zo![]()
![]()
Op die plek heb ook heel vaak een wondje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Je was tenminste rechtdoorzee, Rita.quote:
De nog zitten velletjes eromheen één voor één wegpeuteren om de schade te verbergen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Viel wel mee, zat agressief ventje bij mij in de klas.quote:
Ligt eraan wanneer je jarig bent hequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaten bij mij ook mensen in de klas die nog 12 moesten worden hoor.
en 11/12 zoveel verschil is dat ook weer niet
Knap hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond middelbare school leuker dan basisschool.
Wat doe je dan? Gaat steeds open en met een pleister blijft 't natquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die plek heb ook heel vaak een wondje.Zo vervelend.
Ik was het aggresieve ventje in mijn klas ben ik bang.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Viel wel mee, zat agressief ventje bij mij in de klas.
Ja ligt er ook aan wanneer je gaat puberen natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je jarig bent he.
En 11 of 12 is in dagen niet zo veel verschil nee.. maar in ontwikkelingen kan dat héél veel uitmaken
[..]
Knap hoor
[..]
Wat doe je dan? Gaat steeds open en met een pleister blijft 't nat
Zal zij het begin zijn geweest van je flamboyantheid?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
En op de basisschool had ik iedere dag ruzie met een meisje en nu nog steeds als we elkaar tegenkomen![]()
Haha. en de middelbarequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
Ik werd heel de basisschool tijd gepest.
#kutleef
_}O-quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jemig. Geniet ervan zolang het duurt, aangezien hij bekend staat als hartenbreker.
Uhu.. Ik had persoonlijk wel langer op de basisschool willen zitte nhoor. Beetje diddle plaatjes wisselen en shitquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ligt er ook aan wanneer je gaat puberen natuurlijk
Ik werd in groep 6/7 een beetje gepest door mijn krullenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
#kutleef
Denk het.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal zij het begin zijn geweest van je flamboyantheid?
pesten is ook heel normaal thoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Ja euhh, bijna iedereen werd gepest op de basisschool. Als je dit allemaal moet geloven pest iedereen elkaar. Snap er niks van.
9 van de 10 heeft ook een verkeerde definitie van pesten olgens mij, dat kan niet andersquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Ja euhh, bijna iedereen werd gepest op de basisschool. Als je dit allemaal moet geloven pest iedereen elkaar. Snap er niks van.
Meestal is het gewoon een sneetje. Eerst bloeden als een gek, daarna wat druk erop met een watje en op een gegeven moment stopt het vanzelf.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je jarig bent he.
En 11 of 12 is in dagen niet zo veel verschil nee.. maar in ontwikkelingen kan dat héél veel uitmaken
[..]
Knap hoor
[..]
Wat doe je dan? Gaat steeds open en met een pleister blijft 't nat
Ja maar dan nog. Als je vraagt aan mensen of ze vroeger zijn gepest zegt de meerderheid jaquote:
Nee, plagen is normaal.quote:
Dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
9 van de 10 heeft ook een verkeerde definitie van pesten olgens mij, dat kan niet anders
Nou, okequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon een sneetje. Eerst bloeden als een gek, daarna wat druk erop met een watje en op een gegeven moment stopt het vanzelf.
Is maar net waar je grens van pesten ligt. Uiteindelijk laat je het ook een beetje toequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Ja toen was ik een kind. Elke dag waren ze mij aan het opwachten na school in groep 4.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Ook streetwise jijquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar net waar je grens van pesten ligt. Uiteindelijk laat je het ook een beetje toe
Ik gaf nooit de juiste reactie terug dus dan is het kennelijk niet leuk of zo. Genoeg uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Ahw.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
He bollen als je niet kan lopen moet je maar rollen
Hahah wtfquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
Ik werd gepest omdat m'n ouders gingen scheiden want dan zou ik de pesters na-apen![]()
Ik ook. Tot en met 3 havo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
#kutleef
Dat sowieso, gepest worden is ook gewoon beetje toegelaten. En dat bedoel ik ook niet dat het iemnand izjn eigen schuld is ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar net waar je grens van pesten ligt. Uiteindelijk laat je het ook een beetje toe
Ik gaf nooit de juiste reactie terug dus dan is het kennelijk niet leuk of zo. Genoeg uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Dat is toch geen pesten?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
Dat is dus geen pestenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
niet allochtonen vs autochtonen doen in groep 7
toen begon mijn identiteitscrisis
Allochtonen waren wel altijd in meerderheid op mijn scholen.quote:
Ja wtf?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah wtf![]()
Jouw ouders gaan ook scheiden hahaha lekker origineel ben jij zeg![]()
Basisschool-lerarenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wtf?Slaat nergens op joh
Ik mocht niet meedoen met verstoppertje spelen, voetbal (ik was een goede keeper!) en werd altijd buitengesloten.
Elke keer als ik terug ging pesten/tegenin ging, zag de juffrouw dat (en ze haatte me al), toen moest ik voor 3/4 van het jaar in een hoekje in de klas zitten met de tafel
M'n ouders waren boos joh, maar de hele school stond achter de juffrouw want alles was mijn schuld ofzo
Ik hou mij emotioneel zeer op de vlakte dus een hartenbreker kan ik niet zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even geduld, even geduld. Ik moet eerst m'n verdriet om Paxcon verwerken, dan ben jij aan de beurt om m'n hart te breken
Dat is echt fucked up.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wtf?Slaat nergens op joh
Ik mocht niet meedoen met verstoppertje spelen, voetbal (ik was een goede keeper!) en werd altijd buitengesloten.
Elke keer als ik terug ging pesten/tegenin ging, zag de juffrouw dat (en ze haatte me al), toen moest ik voor 3/4 van het jaar in een hoekje in de klas zitten met de tafel
M'n ouders waren boos joh, maar de hele school stond achter de juffrouw want alles was mijn schuld ofzo
Ja, ze zei ook dat ik nooit hoger kon komen dan vmbo kaderquote:
Paxcon en ik hebben vandaag in "De Brugklas" overigens wel gezien hoe echt pesten eruit ziet. Ik weet niet meer hoe ze heette maar dat ging er hard aan toe.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hou mij emotioneel zeer op de vlakte dus een hartenbreker kan ik niet zijn
of juist daardoor
zeiden ze ook toen ik naar zmok moestquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ze zei ook dat ik nooit hoger kon komen dan vmbo kader
Wat zou ik graag nu die juffrouw willen zien met m'n uni propedeuse
Haha, wij hebben ook ooit zo'n klassikaal gesprek gehad op de middelbare over een meisje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is echt fucked up.
Bij mij zagen de leraren ook niets. Ben serieus echt jarenlang gepest. Toen kwam er later een nieuw meisje op school, die werd ook een beetje gepest (volgens mij nauwelijks) en daar kwam een heel klassikaal gesprek over. Dat we haar toch echt moesten accepteren en blablabla.
Maar ja. Haar ouders waren stinkend rijk.
Het was iets met een bloem dacht ik. In ieder geval een zeer emotionele uitzending met een duidelijk moraal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paxcon en ik hebben vandaag in "De Brugklas" overigens wel gezien hoe echt pesten eruit ziet. Ik weet niet meer hoe ze heette maar dat ging er hard aan toe.
Dat lijkt me eigenlijk nog wel erger ook dan gepest wordenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, wij hebben ook ooit zo'n klassikaal gesprek gehad op de middelbare over een meisje.
Die ging steeds huilen dat ze werd gepest bij der ouders enzo.. maar niemand pestte haar.. niemand mocht haar gewoon en daarom had ze geen vrienden maar dat is heul wat anders.
Ja, had 'm nog ge-editquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk nog wel erger ook dan gepest worden
Nou ja, als niemand je mag ben je sneller geneigd te denken dat het aan jezelf ligt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, had 'm nog ge-edit. Weet niet of er eentje erger is.. maar beide kut
Ja, dat was hier volgens mij hetzelfde. Ze was best wel een snob en leek zich beter te voelen dan de rest. En aangezien ik in een klein dorpje ben opgegroeid, waren het allemaal een beetje 'boeren', dus die moesten niets van dat gedrag hebben. Ja, logisch dat je dan wordt 'gepest'. Ze werd ook altijd voorgetrokken door de leraren. Dat deed er nog een schepje bovenop.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, wij hebben ook ooit zo'n klassikaal gesprek gehad op de middelbare over een meisje.
Die ging steeds huilen dat ze werd gepest bij der ouders enzo.. maar niemand pestte haar.. niemand mocht haar gewoon en daarom had ze geen vrienden maar dat is heul wat anders.
Alsnog wel sneu, daar niet van
Dat denken mensen die gepest worden toch ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als niemand je mag ben je sneller geneigd te denken dat het aan jezelf ligt.
Denk ik..
Ohja. Nouja kan me voorstellen dat dat vervelend is enzo maarja, ligt ook beetje aan jezelfquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat was hier volgens mij hetzelfde. Ze was best wel een snob en leek zich beter te voelen dan de rest. En aangezien ik in een klein dorpje ben opgegroeid, waren het allemaal een beetje 'boeren', dus die moesten niets van dat gedrag hebben. Ja, logisch dat je dan wordt 'gepest'. Ze werd ook altijd voorgetrokken door de leraren. Dat deed er nog een schepje bovenop.
Iemand die goed kan relativeren denkt misschien al wat verder naquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat denken mensen die gepest worden toch ook
Kennelijk. Schijt aan andere hebben en je eigen plan trekken wel het geluk hebbende dat ik altijd wel vrienden heb kunnen vinden natuurlijk.quote:
\quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:51 schreef Etsu het volgende:
zal ik die juffrouw een email sturen met erin hoe t met mij gaat en dat ze bij t verkeerde eind had?zie d'r mailadres wel op Google staan
Whut.. dat is juist hét kenmerk van mensen die gepest worden. Die denken alleen maar dat het aan hun zelf ligt want waarom zou je anders gepest worden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die goed kan relativeren denkt misschien al wat verder na
waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:51 schreef Etsu het volgende:
zal ik die juffrouw een email sturen met erin hoe t met mij gaat en dat ze bij t verkeerde eind had?zie d'r mailadres wel op Google staan
ja dat had ik ook, elk jaar op nieuwe school kon ik wel ergens bij een groepje bij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk. Schijt aan andere hebben en je eigen plan trekken wel het geluk hebbende dat ik altijd wel vrienden heb kunnen vinden natuurlijk.
Moet je eigenlijk pas doen als je gepromoveerd bent ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:51 schreef Etsu het volgende:
Ja. Er waren ook kinderen die oprecht hun best deden om het daarna leuker voor haar te maken. Is ook allemaal goedgekomen. Wellicht moest ze wennen aan de nieuwe omgeving of zo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja. Nouja kan me voorstellen dat dat vervelend is enzo maarja, ligt ook beetje aan jezelf
Ik had het gedaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:51 schreef Etsu het volgende:
Wat deden ze dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
Op de middelbare school had de klas waar ik in zat een inval lerares (bij frans) weggepest en laten huilen
Ik vond het best wel zielig voor haar
Dat is dan wel weer liefquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Er waren ook kinderen die oprecht hun best deden om het daarna leuker voor haar te maken. Is ook allemaal goedgekomen. Wellicht moest ze wennen aan de nieuwe omgeving of zo.
Omdat het nu ook wel algemeen bekend is dat pesters vroeger vaak gepest zijn en het doen om niet tot de onderste laag te behoren blabla, zo`n gepeste kan dat toch ook gaan inzien?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whut.. dat is juist hét kenmerk van mensen die gepest worden. Die denken alleen maar dat het aan hun zelf ligt want waarom zou je anders gepest worden?![]()
Moet je die documentaires en shit eens kijken. Of gewoon die popie jopie shit op tv
[..]
waarom zou je dat doen
Nouja gewoon om te laten weten/inwrijven dat ze bij t verkeerde eind had en dat als ze besluit weer juf te worden, d'r hersens moet gebruiken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whut.. dat is juist hét kenmerk van mensen die gepest worden. Die denken alleen maar dat het aan hun zelf ligt want waarom zou je anders gepest worden?![]()
Moet je die documentaires en shit eens kijken. Of gewoon die popie jopie shit op tv
[..]
waarom zou je dat doen
Gewoon constant kleppen door de klas en haar uitlachen en niet serieus nemen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat deden ze dan?
Op de basisschool hadden we ook ooit inval lerares en toen ging ze koffie halen en gingen we met de hele klas naar buiten door het raam![]()
kwam ze terug, hele klas weg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat was vooral grappig.. ze was eerst betje boos maar toen lachen.
Bij ons een leraar aardrijkskunde, ook een invaller. Onze klas pestte hem al, maar een andere klas was uiteindelijk de druppel. Was een jonge vent van 25 of zo ... Wel heel sneu. Maar ja, als leraar moet je wel een beetje ruggengraat hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
Op de middelbare school had de klas waar ik in zat een inval lerares (bij frans) weggepest en laten huilen
Ik ga niet promoveren denk ik, daar ben ik dan net niet te slim voorquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk pas doen als je gepromoveerd bent ofzo
He kijk eens basisschoolsnob, universitair afgestudeerd bitch
Ja, misschien dat die gedachte in je opkomt maar alsnog snap je er écht geen kut van en denk je dat het aan jezelf ligt. Want áls die gedachte in je opkomt en diegene die jou pest is vroeger zelf gepest.. dan is alsnog de vraag 'waarom ik en niet hij of zij???" dus moet het aan jezelf liggenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het nu ook wel algemeen bekend is dat pesters vroeger vaak gepest zijn en het doen om niet tot de onderste laag te behoren blabla, zo`n gepeste kan dat toch ook gaan inzien?
Of bedoel je dat wanneer de gepeste dat inziet hij niet meer gepest wordt?
Dat heeft mijn klas met zowel een lerares Engels als een lerares Natuurkunde gedaan. Wat waren we een rot klas.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ah joh.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga niet promoveren denk ik, daar ben ik dan net niet te slim voor
Stomquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon constant kleppen door de klas en haar uitlachen en niet serieus nemen.
Wij ook jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heeft mijn klas met zowel een lerares Engels en lerares Natuurkunde gedaan. War waren we een rot klas.
Ik ook. Maar door die instelling geen blijvende vrienden overgehouden aan mijn middelbare schoolquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat had ik ook, elk jaar op nieuwe school kon ik wel ergens bij een groepje bij.
en gaf eigenlijk weinig fucks.
Ik bood het ook nog aan, maar van mij moest ze natuurlijk niets hebben. Niemand eigenlijk.quote:
Ja eens.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, misschien dat die gedachte in je opkomt maar alsnog snap je er écht geen kut van en denk je dat het aan jezelf ligt. Want áls die gedachte in je opkomt en diegene die jou pest is vroeger zelf gepest.. dan is alsnog de vraag 'waarom ik en niet hij of zij???" dus moet het aan jezelf liggen
En nu ben je een prachtige bloem.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bood het ook nog aan, maar van mij moest ze natuurlijk niets hebben. Niemand eigenlijk.
Het lullige is, iedereen is dan jong en denkt niet bewust na over de gevolgen die het heeft voor een leraar/lerares.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij ons een leraar aardrijkskunde, ook een invaller. Onze klas pestte hem al, maar een andere klas was uiteindelijk de druppel. Was een jonge vent van 25 of zo ... Wel heel sneu. Maar ja, als leraar moet je wel een beetje ruggengraat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |