Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van ontmaagding bij homo`s 19 0fzo toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja fase 1 13, fase 2 13, fase 3 19, fase 4 21
Dit zegt niks zonder uitleg van wat de verschillende fases inhoudenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja fase 1 13, fase 2 13, fase 3 19, fase 4 21
Mag. Jij zou toch een kut TT maken gok ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Fylax het volgende:
Maar inso, waarom nieuw topic openen terwijl ik lapo had.
Ik ben niet gepusht of zo en het ging allemaal heel rustig en lief, met een vast vriendje. Geen pijn, geen bloed. Dus ik denk niet dat het veel uit had gemaakt als ik een jaar of twee had gewacht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen spijt is beste. Krijg je snel op zo'n leeftijd.
Ik zal deze wel even voor je inspreken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kenmerk van spijt, het komt altijd te laat en nooit op tijd
Ik dacht aan ''de eerste keer''quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag. Jij zou toch een kut TT maken gok ik.
Ja , en je spreekt natuurlijk ook voor iedereen van 14quote:
Ben nu al zenuwachtigquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal deze wel even voor je inspreken.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet gepusht of zo en het ging allemaal heel rustig en lief, met een vast vriendje. Geen pijn, geen bloed. Dus ik denk niet dat het veel uit had gemaakt als ik een jaar of twee had gewacht.
Heeft pijn en bloed etc wta met leeftijd te maken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet gepusht of zo en het ging allemaal heel rustig en lief, met een vast vriendje. Geen pijn, geen bloed. Dus ik denk niet dat het veel uit had gemaakt als ik een jaar of twee had gewacht.
Dacht dat t algemeen bekend wasquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit zegt niks zonder uitleg van wat de verschillende fases inhouden
Er zijn er aardig wat die ontmaagd werden op zo een jonge leeftijd die er spijt van hebben hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja , en je spreekt natuurlijk ook voor iedereen van 14![]()
Alleen omdat jij er spijt van hebt, iemand van 18 kan er evenveel spijt van krijgen als iemand van 14.
Over het algemeen kan iemand van 18 zaken iets beter inschatten en iets minder manipuleerbaar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen omdat jij er spijt van hebt, iemand van 18 kan er evenveel spijt van krijgen als iemand van 14.
Met 18 weet je beter wat je aan het doen bent dan op die leeftijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen flauw ideequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van ontmaagding bij homo`s 19 0fzo toch?
Je snapt me weer niet, maar goedquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er zijn er aardig wat die ontmaagd werden op zo een jonge leeftijd die er spijt van hebben hoor
minderen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dacht dat t algemeen bekend was
Fase 1 kusje en speeksel uitwisselen ghigihiigigiigiggig
Fase 2 handwerk ggigiiiiggiifii
fase 3 minderen ggigigiigifiihi
fase 4 au
Dat zal ongetwijfeld. Maar het zal echt niet om een heel groot verschil gaan denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met 18 weet je beter wat je aan het doen bent dan op die leeftijd.Ga je er volwassener mee om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |