SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascinationAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Ik ook wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso zit nu zo:
Achter zijn pc, dat weet je he?
Als je een best lange relatie hebt is 14 niet heel jong hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Snowbells het volgende:
15/16 lijkt me een normale leeftijd. 14 is meteen zo jong
Dus over een paar dagen mag ik seks hebben?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Snowbells het volgende:
15/16 lijkt me een normale leeftijd. 14 is meteen zo jong
Daar ging het mis dusquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
Wel grappig, de meest preutse, conservatieve onder ons het vroegst ontmaagd![]()
Niet heel serieus. Heb er geen spijt van of zo.quote:
Bij oraal imo.quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet heel serieus. Heb er geen spijt van of zo.
Geen spijt is beste. Krijg je snel op zo'n leeftijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet heel serieus. Heb er geen spijt van of zo.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen spijt is beste. Krijg je snel op zo'n leeftijd.
Wat loop je onzin uit te kramen zegquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kenmerk van spijt, het komt altijd te laat en nooit op tijdquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |