Wat vind je er raar aan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou je eerlijk zeggen, ik heb nog nooit iemand geschuurd.Vind dat maar raar dat schuren.
Eerlijkheid doen we hier niet aan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou je eerlijk zeggen, ik heb nog nooit iemand geschuurd.Vind dat maar raar dat schuren.
Hij heeft geen chick? Al een jaar oid niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja?
Maar zijn chick is toch veganist?
Of wat was het verhaal godverdomme beter opletten
Oh ook niet 12 jarige meisjes hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat 12-jarige meisjes zich zo laten beschuren door 12-jarige jongentjes.
En bij 13-jarigen vind je het wel normaal?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat 12-jarige meisjes zich zo laten beschuren door 12-jarige jongentjes.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik maar liegen.
''Ik heb zoveel meiden geschuurd.''
Goedzo. Hoeveel chicks heb je al gehad?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er bij willen horen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, het is een voorbeeld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En bij 13-jarigen vind je het wel normaal?
Wat een discriminatie.
Moet ik liegen of de waarheid spreken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goedzo. Hoeveel chicks heb je al gehad?
Omg jij bent zo cool, vriendinnetjes worden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben 11 en heb al met 34 jongens geschuurd :$
Serieus? Laat maar, echt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij heeft geen chick? Al een jaar oid niet.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben 11 en heb al met 34 jongens geschuurd :$
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben jij he, vuige slet ;s
Alleen als je mij drugs geeft en drankquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg jij bent zo cool, vriendinnetjes worden?
Met een stuk plastic in je doos raggen is toch helemaal niet geilquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ben zelf ook meer van de trillingen. Ik heb geen ervaring met dildo's. Maar waarom kan dat niet als jonge vrouw dan?
Oh ik had laatst een meet met hem en wat anderen, en wietparkiet lag die ochtend te kotsen. Maar dat kwam waarschijnlijk door mijn joint met aids.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus? Laat maar, echt.
Er stond vanmorgen een verhaal in de andere slowchat dat hij gekookt had en iemand was ziek geworden maar hoe en wat..... .
Als je het zo brengt niet nee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Met een stuk plastic in je doos raggen is toch helemaal niet geil
Gewoon een banaan togquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Met een stuk plastic in je doos raggen is toch helemaal niet geil
Komkommer.quote:
überhaupt niet toch?quote:
Heb je er al lang mee?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weinig. Degene waar ik nu mee heb is mijn derde.
Ik weet niet eens of ik wel een g-spot heb.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
überhaupt niet toch?
Als plastic je g-spot moet stimuleren had god kutten wel gewoon van rubber gemaakt
Wow drie en je bent zo jong wtfquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen heeft een G-spotquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik wel een g-spot heb.
Doe je voor een 14 jarige goed tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit.quote:
Moet ik even komen proberen xDquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Sinds iets langer dan een maand ''echt'', maar al sinds Januari eigenlijk met een ''pauze'' in Aprilquote:
ja boeiend, duurt toch 2 maanden per relatie hooguitquote:
Mijne is kapot.quote:
hoeft nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja boeiend, duurt toch 2 maanden per relatie hooguit
De 14 jarigen strugglesquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sinds iets langer dan een maand ''echt'', maar al sinds Januari eigenlijk met een ''pauze'' in April
Inso plsquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogal ja. Dan ben je echt debiel hoor
Jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hmm. Dus ik heb gister een 14 jarige geadviseerd zijn vriendin te bezwangeren om van zijn probleem af te zijn?quote:
idd moeten echt wat normen en waarden bijgebracht krijgenquote:
Dat jij nou op je vijftiende een relatie kreeg die meisje uit elkaar trok en nu al 6 jaar bij haar bent is niet voor iedereen broeder.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja, dat was jij. :pquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Dus ik heb gister een 14 jarige geadviseerd zijn vriendin te bezwangeren om van zijn probleem af te zijn?
Ik sta er nog steeds achter.
Wil je een knuffeldier erbij?quote:
Living on the edge.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Dus ik heb gister een 14 jarige geadviseerd zijn vriendin te bezwangeren om van zijn probleem af te zijn?
Ik sta er nog steeds achter.
maar vind op 14e al 3 gehad best veel was daar echt niet mee bezig op 12e 13e manquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat jij nou op je vijftiende een relatie kreeg die meisje uit elkaar trok en nu al 6 jaar bij haar bent is niet voor iedereen broeder.
Speeksel uitwisselenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar heb je je tong al in haar mond laten roeren Fylax?
Real live/life knuffel dan?quote:
Niet alleen in haar mond.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar heb je je tong al in haar mond laten roeren Fylax?
"gehad" of gehad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar vind op 14e al 3 gehad best veel was daar echt niet mee bezig op 12e 13e man
meer runescape beetje voetballen je kent het wel
Ik heb nog nooit runescape gespeeld en ik haat sport.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar vind op 14e al 3 gehad best veel was daar echt niet mee bezig op 12e 13e man
meer runescape beetje voetballen je kent het wel
Inso zit nu zo:quote:
heuhheuueheuquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
"gehad" of gehad.
Ligt er een beetje aan hoe diep die relatie ging hehe
daar word ik al helemaal ''gepest'' om mijn leeftijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wil je ff normaal doen
daar is de sex sc voor
runescape was ook goed toen jij nog in nursery school wasquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit runescape gespeeld en ik haat sport.
Oké. Maar meer ook niet, anders ben ik pedo.quote:
Daar wil je niet zitten. Geloof me.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
daar word ik al helemaal ''gepest'' om mijn leeftijd.
Heb eventjes een post geplaatst in het sex sc.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef Fylax het volgende:
Hoi hoi iedereen, ik ben Nick een jongen van bijna 15.
efeboquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Maar meer ook niet, anders ben ik pedo.
Kut voor je, voor emotionele steun verwijs ik je door naar mijn collega Fok-itquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
daar word ik al helemaal ''gepest'' om mijn leeftijd.
egt wel op je 14e al aan die shit doenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Anders ben je wel echt een teringsnol ja toch of nie dan nou dan.
Ja dat. Ik kan dat woord niet onthouden.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Move along boy, nothing to see here
Lok haar niet hier heenquote:
Hoe oud was jij dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
egt wel op je 14e al aan die shit doen
is nie goe
valt toch wel mee qua leeftijdquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud was jij dan?
Ik was echt 16 of 17 pas of zo
Ik ook 16.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud was jij dan?
Ik doe niet aan die vunzigheden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud was jij dan?
Zal wel meevallen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegenwoordig allemaal jong man meisjes van 12, jongens 13-14 is normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |