Hij liep toen op Pukkelpop en heeft het ternauwernood overleeft dus ik snap best dat ie huiverig is voor slecht weer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zeg ik kleine kans. Niet geen kans.
Het deel waarin het over mensen gaat blijkbaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk deel van fatsoenlijke mensen snap je niet?
Nou, de één komt niet opdagen, de ander zegt per direct te kunnen beginnen, mailt dat ie een maand later pas kan en een paar dagen van tevoren mailt ie dat ie niet komt want issues thuis of zo. Weer een ander komt meelopen, vindt het de eerste dag mega leuk, loopt nog een dag mee en vertrekt opeens midden op de dag zonder mededeling waarom, en weer een ander zou voor het weekend doorgeven of ze het wel of niet gaat doen, laat niks horenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je fatsoenlijke mensen?
Vaak geen mensen gehad die mee wilden of ik kon geen kaartje krijgen ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee?Welk een gemis. Die roes waar je na een paar dagen inkomt door de drank, het slaapgebrek, de leuke mensen om je heen.
Oh je bedoelt om te werken, niet om mee naar ZC te gaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, de één komt niet opdagen, de ander zegt per direct te kunnen beginnen, mailt dat ie een maand later pas kan en een paar dagen van tevoren mailt ie dat ie niet komt want issues thuis of zo. Weer een ander komt meelopen, vindt het de eerste dag mega leuk, loopt nog een dag mee en vertrekt opeens midden op de dag zonder mededeling waarom, en weer een ander zou voor het weekend doorgeven of ze het wel of niet gaat doen, laat niks horen.
Tering hé, je zou toch denken dat mensen tegenwoordig wel een baan willen.
Klinkt bekend. Ik heb de mazzel gehad dat ik uiteindelijk een groepje van een man of 10 had die altijd wel wilden, ook gewoon een kaartje regelden enzo. Heerlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Vaak geen mensen gehad die mee wilden of ik kon geen kaartje krijgen ofzo
Mjah ik zat ook vaak met oppas enz.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Ik heb de mazzel gehad dat ik uiteindelijk een groepje van een man of 10 had die altijd wel wilden, ook gewoon een kaartje regelden enzo. Heerlijk.
Ja, sorry. Niet heel duidelijk gemaaktquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je bedoelt om te werken, niet om mee naar ZC te gaan
Arme man gespot.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef Faxie het volgende:
Ik ga meestal in m'n eentje. Geen vrienden he
Komt vast nog wel eens goed.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik zat ook vaak met oppas enz.
Dus wie weet dat ik het ooit nog ga meemaken. Voorlopig vermaak ik mij wel met gratis festivals en onverwachte Pearl Jam concerten
Echt niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef Faxie het volgende:
Ik ga meestal in m'n eentje. Geen vrienden he
Toch zou ik zo'n meerdaags iets liever met vrienden doen hoor.quote:
Sowiesoquote:
Is wel leuker ja. Met wie moet je anders proosten met je bier bij het ontbijt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch zou ik zo'n meerdaags iets liever met vrienden doen hoor.
Mwoah dat kan met iedereen wel daar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is wel leuker ja. Met wie moet je anders proosten met je bier bij het ontbijt?
Move along boy, nothing to see herequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef Fylax het volgende:
Hoi hoi iedereen, ik ben Nick een jongen van bijna 15.
Ah, da's de leeftijdscategorie van zeefje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef Fylax het volgende:
Oh, niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Move along boy, nothing to see here
* Huppelmuts veegt Hertog Jan van het scherm!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, da's de leeftijdscategorie van zeefje.
Hallo!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef Fylax het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |