Ze moesten lachen om jou?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:44 schreef zeefje het volgende:
maar ik ben dan gewoon ook heel grappig
hihhih
Ik heb GvsE en een goede vriendin van mij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij de Faxman en GvsE.
Goede deal toch
Ik sluit niet uit dat een hogere macht een paar decennia geleden een lul van 1m80 in zijn/haar magazijn vond, daar een stel ogen en oren op heeft gezet en die vervolgens Faxie heeft genoemd. Mocht dat kloppen, dan gaat je argument niet op.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen
Jaquote:
Ik niet, iig.quote:
En dan ook Fax er nog bij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb GvsE en een goede vriendin van mij.
Ik denk ook dat dat goed mogelijk is geweest!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat een hogere macht een paar decennia geleden een lul van 1m80 in zijn/haar magazijn vond, daar een stel ogen en oren op heeft gezet en die vervolgens Faxie heeft genoemd. Mocht dat kloppen, dan gaat je argument niet op.
Lekker scharen. En lopen zenuwen dat GvsE je tinderslet niet wegjaagt met je huwelijksplannen. Ja leuk man!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb GvsE en een goede vriendin van mij.
Was het maar zo, dan was ik nu 4 cm langerquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat een hogere macht een paar decennia geleden een lul van 1m80 in zijn/haar magazijn vond, daar een stel ogen en oren op heeft gezet en die vervolgens Faxie heeft genoemd. Mocht dat kloppen, dan gaat je argument niet op.
Doet ze heus niet johquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker scharen. En lopen zenuwen dat GvsE je tinderslet niet wegjaagt met je huwelijksplannen. Ja leuk man!
Kleine kans. Ik wil ook naar Rock Werchterquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet ze heus niet joh![]()
Kans dat ik hem ga zien dit weekend is gewoon heel klein, ook al wordt het rotweer. Hij kijkt al zo lang uit naar Rock Werchter![]()
Alleen als het weer zo omslaat als met Pukkelpop een paar jaar terug gaat ie daar weg.
Ja ik wil ook!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kleine kans. Ik wil ook naar Rock Werchter.
Toen met Pukkelpop kwam het ook heel onverwacht he.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kleine kans. Ik wil ook naar Rock Werchter.
Ik wil ook naar de Zwarte Crossquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik wil ook!!
Hoe leuk ik het ook vind om iets van TS te horen beter blijft hij dit weekend stil hoor
Hoe bedoel je fatsoenlijke mensen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de Zwarte Cross. Maar dat gaat 'm waarschijnlijk ook niet worden
. Het is echt godsonmogelijk gebleken fatsoenlijke mensen te vinden
.
Daarom zeg ik kleine kans. Niet geen kans.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen met Pukkelpop kwam het ook heel onverwacht he.
Fok meet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de Zwarte Cross. Maar dat gaat 'm waarschijnlijk ook niet worden
.
Nee?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog nooit een meerdaags festival meegemaakt
Komen daar fatsoenlijke mensen ja?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Welk deel van fatsoenlijke mensen snap je niet?quote:
Minder boeiend dan het klinkt hoor. Wel leuk, maar vermoeiend.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog nooit een meerdaags festival meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |