Wat vind je er raar aan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou je eerlijk zeggen, ik heb nog nooit iemand geschuurd.Vind dat maar raar dat schuren.
Eerlijkheid doen we hier niet aan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou je eerlijk zeggen, ik heb nog nooit iemand geschuurd.Vind dat maar raar dat schuren.
Hij heeft geen chick? Al een jaar oid niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja?
Maar zijn chick is toch veganist?
Of wat was het verhaal godverdomme beter opletten
Oh ook niet 12 jarige meisjes hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat 12-jarige meisjes zich zo laten beschuren door 12-jarige jongentjes.
En bij 13-jarigen vind je het wel normaal?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat 12-jarige meisjes zich zo laten beschuren door 12-jarige jongentjes.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik maar liegen.
''Ik heb zoveel meiden geschuurd.''
Goedzo. Hoeveel chicks heb je al gehad?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er bij willen horen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, het is een voorbeeld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En bij 13-jarigen vind je het wel normaal?
Wat een discriminatie.
Moet ik liegen of de waarheid spreken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goedzo. Hoeveel chicks heb je al gehad?
Omg jij bent zo cool, vriendinnetjes worden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben 11 en heb al met 34 jongens geschuurd :$
Serieus? Laat maar, echt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij heeft geen chick? Al een jaar oid niet.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben 11 en heb al met 34 jongens geschuurd :$
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben jij he, vuige slet ;s
Alleen als je mij drugs geeft en drankquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg jij bent zo cool, vriendinnetjes worden?
Met een stuk plastic in je doos raggen is toch helemaal niet geilquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ben zelf ook meer van de trillingen. Ik heb geen ervaring met dildo's. Maar waarom kan dat niet als jonge vrouw dan?
Oh ik had laatst een meet met hem en wat anderen, en wietparkiet lag die ochtend te kotsen. Maar dat kwam waarschijnlijk door mijn joint met aids.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus? Laat maar, echt.
Er stond vanmorgen een verhaal in de andere slowchat dat hij gekookt had en iemand was ziek geworden maar hoe en wat..... .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |