De 14 jarigen strugglesquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sinds iets langer dan een maand ''echt'', maar al sinds Januari eigenlijk met een ''pauze'' in April
Inso plsquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogal ja. Dan ben je echt debiel hoor
Jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hmm. Dus ik heb gister een 14 jarige geadviseerd zijn vriendin te bezwangeren om van zijn probleem af te zijn?quote:
idd moeten echt wat normen en waarden bijgebracht krijgenquote:
Dat jij nou op je vijftiende een relatie kreeg die meisje uit elkaar trok en nu al 6 jaar bij haar bent is niet voor iedereen broeder.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja, dat was jij. :pquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Dus ik heb gister een 14 jarige geadviseerd zijn vriendin te bezwangeren om van zijn probleem af te zijn?
Ik sta er nog steeds achter.
Wil je een knuffeldier erbij?quote:
Living on the edge.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Dus ik heb gister een 14 jarige geadviseerd zijn vriendin te bezwangeren om van zijn probleem af te zijn?
Ik sta er nog steeds achter.
maar vind op 14e al 3 gehad best veel was daar echt niet mee bezig op 12e 13e manquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat jij nou op je vijftiende een relatie kreeg die meisje uit elkaar trok en nu al 6 jaar bij haar bent is niet voor iedereen broeder.
Speeksel uitwisselenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar heb je je tong al in haar mond laten roeren Fylax?
Real live/life knuffel dan?quote:
Niet alleen in haar mond.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar heb je je tong al in haar mond laten roeren Fylax?
"gehad" of gehad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar vind op 14e al 3 gehad best veel was daar echt niet mee bezig op 12e 13e man
meer runescape beetje voetballen je kent het wel
Ik heb nog nooit runescape gespeeld en ik haat sport.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar vind op 14e al 3 gehad best veel was daar echt niet mee bezig op 12e 13e man
meer runescape beetje voetballen je kent het wel
Inso zit nu zo:quote:
heuhheuueheuquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
"gehad" of gehad.
Ligt er een beetje aan hoe diep die relatie ging hehe
daar word ik al helemaal ''gepest'' om mijn leeftijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wil je ff normaal doen
daar is de sex sc voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |