Je was tenminste rechtdoorzee, Rita.quote:
De nog zitten velletjes eromheen één voor één wegpeuteren om de schade te verbergen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging gisteren mn benen scheren en scheerde stukje huid weg bij mn hiel, bij dat botje zo![]()
![]()
Viel wel mee, zat agressief ventje bij mij in de klas.quote:
Ligt eraan wanneer je jarig bent hequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaten bij mij ook mensen in de klas die nog 12 moesten worden hoor.
en 11/12 zoveel verschil is dat ook weer niet
Knap hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond middelbare school leuker dan basisschool.
Wat doe je dan? Gaat steeds open en met een pleister blijft 't natquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die plek heb ook heel vaak een wondje.Zo vervelend.
Ik was het aggresieve ventje in mijn klas ben ik bang.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Viel wel mee, zat agressief ventje bij mij in de klas.
Ja ligt er ook aan wanneer je gaat puberen natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je jarig bent he.
En 11 of 12 is in dagen niet zo veel verschil nee.. maar in ontwikkelingen kan dat héél veel uitmaken
[..]
Knap hoor
[..]
Wat doe je dan? Gaat steeds open en met een pleister blijft 't nat
Zal zij het begin zijn geweest van je flamboyantheid?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
En op de basisschool had ik iedere dag ruzie met een meisje en nu nog steeds als we elkaar tegenkomen![]()
Haha. en de middelbarequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
Ik werd heel de basisschool tijd gepest.
#kutleef
_}O-quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jemig. Geniet ervan zolang het duurt, aangezien hij bekend staat als hartenbreker.
Uhu.. Ik had persoonlijk wel langer op de basisschool willen zitte nhoor. Beetje diddle plaatjes wisselen en shitquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ligt er ook aan wanneer je gaat puberen natuurlijk
Ik werd in groep 6/7 een beetje gepest door mijn krullenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
Ik werd heel de basisschool tijd gepest.
#kutleef
Denk het.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal zij het begin zijn geweest van je flamboyantheid?
pesten is ook heel normaal thoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Ja euhh, bijna iedereen werd gepest op de basisschool. Als je dit allemaal moet geloven pest iedereen elkaar. Snap er niks van.
9 van de 10 heeft ook een verkeerde definitie van pesten olgens mij, dat kan niet andersquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Ja euhh, bijna iedereen werd gepest op de basisschool. Als je dit allemaal moet geloven pest iedereen elkaar. Snap er niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |