Moet ik 't echt niet doen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, doe maar pas bij 100.000
Precies. En ik weet niet vanaf welke leeftijd je het eigenlijk relatie mag noemen. Want mijn eerste vriendje kreeg ik toen ik 12 was. Dus ... Ja.quote:
Ik voel met je meequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben heel mijn leven al onverschillig. Ook dat boeide mij weinig.
Wat is emotioneel gehandicapt zijn toch een last.
Dat klinkt in mijn oren echt véééls te jong om al naar de middelbare te gaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was de enigste die 11 was op middelbare school
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, doe maar pas bij 100.000
Ja best wel, die tas was gewoon zoo zwaar, en hij wankelende gewoon achteroverquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
What the fuck![]()
haha oke, je moet lachen
maar ook sneu
Valt wel mee. Had toen toch al 4 jaar niets gedaan op basisschool zo'n beetje echt saai.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt in mijn oren echt véééls te jong om al naar de middelbare te gaan
Ligt geheel aan de relatie denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. En ik weet niet vanaf welke leeftijd je het eigenlijk relatie mag noemen. Want mijn eerste vriendje kreeg ik toen ik 12 was. Dus ... Ja.
Even geduld, even geduld. Ik moet eerst m'n verdriet om Paxcon verwerken, dan ben jij aan de beurt om m'n hart te brekenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel ineens zeer de behoefde fase 1 te doorbreken.
Maar middelbare kan zo hard zijn, en 11.. dan ben je écht jongquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Had toen toch al 4 jaar niets gedaan op basisschool zo'n beetje echt saai.
Niet dat de middelbare school verder erg succesvol was, maar begon onhendelbaar te worden op basisschool
Zaten bij mij ook mensen in de klas die nog 12 moesten worden hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar middelbare kan zo hard zijn, en 11.. dan ben je écht jong
Iewlquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging gisteren mn benen scheren en scheerde stukje huid weg bij mn hiel, bij dat botje zo![]()
![]()
Vond middelbare school leuker dan basisschool.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar middelbare kan zo hard zijn, en 11.. dan ben je écht jong
omg crack.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging gisteren mn benen scheren en scheerde stukje huid weg bij mn hiel, bij dat botje zo![]()
![]()
Op die plek heb ook heel vaak een wondje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |