Dat sowieso ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Of werkte werkweken van 40-50 uur in de week.
Oehquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit in beiden SC's.Ben SEX veteraan.
Klinkt veel, maar met sommige was het uit en na een tijdje weer aan. Dus 7 in totaal (met Hep erbij).quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achteraf was 't scharrelen dus.
Maar hoeveel relaties?
Houd op met deze act of ik treed op.quote:
Haha zo lachen was datquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
En dan op de basisschool wordt gezegd dat de middelbare zo anders is want huiswerk enzo.
Zít je op de middelbare moet je ineens make up dragen en shit en je tas moet je zo dragen en je mag niet giechelen en OMG NIEMAND HEEFT ME VOORBEREID
Ook dat geheimpje toen ik iets met fok-it had?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat kan je zeker. PM/DM al je geheimen!!!
Ach, als het zo liep dan liep het zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt veel, maar met sommige was het uit en na een tijdje weer aan. Dus 7 in totaal (met Hep erbij).
welke actquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd op met deze act of ik treed op.
Nadat ik natuurlijk eerst toestemming heb gevraagd want aan gastmodereren zou ik nooit doen.
Gelukkig waren bazen toen al 1,75-1,80quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha zo lachen was dat
Met boeken halen, jochies van 1.50 die van de trap af donderde met hun tas vol boeken op hun rug
Echt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha zo lachen was dat
Met boeken halen, jochies van 1.50 die van de trap af donderde met hun tas vol boeken op hun rug
Ja!!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook dat geheimpje toen ik iets met fok-it had?
Maar ik mag niet iedereen daar, om eerlijk te zijn. En soms loopt iedereen gewoon keihard over elkaar heen te kwijlen en dat gaat me vaak iets te ver. Dus sinds een tijdje post ik daar bijna niet meer.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik mag niet iedereen daar, om eerlijk te zijn. En soms loopt iedereen gewoon keihard over elkaar heen te kwijlen en dat gaat me vaak iets te ver. Dus sinds een tijdje post ik daar bijna niet meer.
Hoe wist je dat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was jongste van hele middelbare school #boss
Ik was ook al zo lang inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig waren bazen toen al 1,75-1,80
Ja. Vriendje van m`n broertje zelfs achterstevorenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was jongste van hele middelbare school #boss
Ik maak het nog 2 jaar mee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef FL_Freak het volgende:
Al die struggles van middelbare school die ik nu eigenlijk chill zou vinden vergeleken met de real world
Nee doe maar niet, doe maar pas bij 100.000quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Fylax het volgende:
Ik heb bijna de 1000 posts gehaald, zou ik dan een topic openen en kijken hoeveel haat ik krijg?
What the fuckquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was ook al zo lang inderdaad.
[..]
Ja. Vriendje van m`n broertje zelfs achterstevoren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |