Johannes heeft het meisje van Mora al gehosseld, helaas ben ik haar naam vergeten. Dit betekent dat alles nu voor jou open ligt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken mijn plek achter hosselkoning Johannes. Hopelijk houdt hij zich hier en daar een beetje in
14-jarige worden ook gewoon ouder door de jaren heen volgens mij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb steeds in mijn hoofd dat veertien jarige nog halve kleuters zijn en ik vergeet ook totaaaaaaaaaal hoe ik zelf toen was en iedereen om mij heen die veertien was.
Hoezo is dat beeld zo veranderd!
Heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb steeds in mijn hoofd dat veertien jarige nog halve kleuters zijn en ik vergeet ook totaaaaaaaaaal hoe ik zelf toen was en iedereen om mij heen die veertien was.
Hoezo is dat beeld zo veranderd!
Dit gelooft echt niemandquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed, het heeft bij Paxcon ook gewerkt en sindsdien hebben we een knipperlichtrelatie.
Ja, dat denk ik ook wel..quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14-jarige worden ook gewoon ouder door de jaren heen volgens mij.
Als je het vergelijkt met 40 jaar geleden zijn 14-jarige volgens mij echt heel anders
hahahahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Volgend jaar mensen uit 1996 die op de uni zitten what
dan is het goedquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie je meer als een vriend seks zit er niet tussen ons tweeën in
goede vraagquote:
#kalverliefdequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Fylax het volgende:
Dat voel ik nu, ookal heb ik kort met haar en ben ik nog jong.
echte fixer ditquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben met haar ''bezig'' sinds Januari, en heb met haar nu iets meer dan een maand.
Kort, ik weet het. Maar dat gevoel heb ik vooral doordat ik de dingen heel anders aanpakte bij haar, kan het niet zo goed uitleggen maar deed dingen op een andere manier dan bij vorige meisjes.
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIGquote:
Nee sowieso nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel..
Maar ik heb het dus andersom. Als ik terug denk naar hoe ik zelf was toen ik veertien was dan was het gewoon oké.. maar in mijn hoofd zijn 14 jarige kleuters![]()
Te groot ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sowieso niet![]()
Vanaf de middelbare school zijn sommige gewoon echt al ja ver gewoon![]()
Die overgang van basisschool naar middelbare is echt huge volgens mij
Gelukkig kan ik je vertrouwen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie je meer als een vriend seks zit er niet tussen ons tweeën in
Ik zit in beiden SC's.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Fylax het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze in de Sex SC aardiger zijn voor me dan hier.
70 jaar geleden vochten 14 jarigen gewoon in de oorlog al.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14-jarige worden ook gewoon ouder door de jaren heen volgens mij.
Als je het vergelijkt met 40 jaar geleden zijn 14-jarige volgens mij echt heel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |