quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Al die topics ook op internet waar mensen vragen 'hoi ik ben zo oud blabla, is dat te jong om seks te hebben????"![]()
Als je die vraag moet stellen weet je al dat je te jong bentquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Al die topics ook op internet waar mensen vragen 'hoi ik ben zo oud blabla, is dat te jong om seks te hebben????"![]()
ladykillerquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In werkelijkheid valt dit overigens wel tegen maar ik geef er daadwerkelijk weinig om
Jij woont veel te ver manquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef FL_Freak het volgende:
fok it wanneer meeten en samen in wangetjes knijpen?
Haha, ik vraag me ook gewoon af wáárom ze zo'n vraag stellen.. Gaan ze naar het antwoord luisteren of wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je die vraag moet stellen weet je al dat je te jong bent
Ik ken mijn plek achter hosselkoning Johannes. Hopelijk houdt hij zich hier en daar een beetje inquote:
Ik heb nooit een 'relatie' korter dan een jaar gehad.quote:
Hier een raptrack van Rocks uit Amsterdamquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent wel een lolbroek ook he?
Wauw. Wel ooit scharreltje ofzo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nooit een relatie korter dan een jaar gehad.
Jawel toch?quote:
Ja nog erger dusquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee woon in een dorpje 45 km er vandaan.
Komt goed, het heeft bij Paxcon ook gewerkt en sindsdien hebben we een knipperlichtrelatie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang jij maar het voortouw neemt als ervaren FOK! dater![]()
Wij zijn gewoon eerlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Fylax het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze in de Sex SC aardiger zijn voor me dan hier.
Een beetje zoals WP en Flippiee dus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed, het heeft bij Paxcon ook gewerkt en sindsdien hebben we een knipperlichtrelatie.
Scharrelen is niet mijn ding. Wel twee ONS gehad en tijdje gedate, wat uiteindelijk niets werd. Dat laatste is misschien dan ook wel soort scharrelen dan. Denk ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wauw. Wel ooit scharreltje ofzo?En hoeveel relaties heb je gehad dan?
Achteraf was 't scharrelen dusquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Scharrelen is niet mijn ding. Wel twee ONS gehad en tijdje gedate, wat uiteindelijk niets werd. Dat laatste is misschien dan ook wel soort scharrelen dan. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |