Nee. Niet per se. Maar ik noem alleen op hoe positief het was, ondanks de leeftijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeft pijn en bloed etc wta met leeftijd te maken?
ggigiviviivibigiigiighihihiquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef Fylax het volgende:
Ik heb het topic in de sex sc geopend jhihihiih
SEX / [SEX SC #2345] Een minderjarig jongetje in dit topic
Bedankt. Eerste take ook gewoon.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Prachtig weer, LR. Werkelijk fenomenaal.
Ik dacht alquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Niet per se. Maar ik noem alleen op hoe positief het was, ondanks de leeftijd.
Wanneer ben jij ontmaagd dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
Het wordt eens tijd dat LR en ik fase 0 gaan passeren.
Celibaatleef.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Eerste take ook gewoon.
Niet aan seks doen is de sleutel tot dit soort succes. Wij weten dit.
Yes.quote:
#streetwisequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
Maar ik moet ook wel zeggen (zonder arrogantie) dat ik altijd mentaal iets ouder ben geweest dan m'n eigen leeftijd. Dus voor anderen kan het inderdaad nog te vroeg zijn.
Dat er genoeg meisjes van 14 zijn die er spijt van hebbenquote:
Je zou maar naar seks opzoek gaan en je er daadwerkelijk druk om makenquote:
Ik ben verblijd dat de 0 veranderde in een 1. Als jij enkel zou willen ontmoeten met mij was ik toch wel ietwat teleurgesteld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
Het wordt eens tijd dat LR en ik fase 1 gaan passeren.
Sneu toch.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou maar naar seks opzoek gaan en je er daadwerkelijk druk om maken .
Hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
Maar ik moet ook wel zeggen (zonder arrogantie) dat ik altijd mentaal iets ouder ben geweest dan m'n eigen leeftijd. Dus voor anderen kan het inderdaad nog te vroeg zijn.
Als ik vakantie heb, dan spreken we wel wat afquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou maar naar seks opzoek gaan en je er daadwerkelijk druk om maken.
[..]
Ik ben verblijd dat de 0 veranderde in een 1. Als jij enkel zou willen ontmoeten met mij was ik toch wel ietwat teleurgesteld.
Ik dacht eigenlijk al aan op mijn verjaardag. Dan ben ik 15. dan kan het.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede leeftijd als je dan al getrouwd bent.
Nee, wacht maar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk al aan op mijn verjaardag. Dan ben ik 15. dan kan het.
Ik bedoel dus te zeggen dat er véél meer 14 jarige zijn met spijt dan 16 jarigequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat er genoeg meisjes van 14 zijn die er spijt van hebbenDat snap ik zelf ook wel.
Maar leeftijd is daar niet hoofdreden 1 van
Sowieso, en anders stel ik mijn haar gewoon beschikbaar om in te vlechten. Werkt gegarandeerd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sneu toch.
Het is sowieso makkelijk te krijgen, sletjes overal
Ja, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
Ach, je had ook vast vriendje enzo. Dat scheelt ook wel. Heb ook veel vriendinnen die ook wel vriendje hadden maar echt 'n weekje oid en toen ontmaagd en klaar. Of geen. Dat is wel sneu
Ja maar echt veel meer denk ik gewoon nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus te zeggen dat er véél meer 14 jarige zijn met spijt dan 16 jarige
Je hoeft maar 1 keer met je lange manen te wapperen en de vrouwen staan in de rij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso, en anders stel ik mijn haar gewoon beschikbaar om in te vlechten. Werkt gegarandeerd.
loomquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Elan het volgende:
Hoe heten die armbandjes die nu een hype zijn help ff aub
loomquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Elan het volgende:
Hoe heten die armbandjes die nu een hype zijn help ff aub
Lang ook johquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer.Ik had al ruim drie maanden iets met hem toen we het voor het eerst deden. En in totaal ruim een jaar samen geweest.
Valt vies tegenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar echt veel meer denk ik gewoon niet
Het zullen er heus wel wat meer zijn maar ook genoeg 14-jarigen die een vaste relatie hebben en weten wat ze doen en willen zoals Fera, en genoeg 16-jarige naieve meisjes die zich laten ontmaagden door een `random'' jongen
Zolang jij maar het voortouw neemt als ervaren FOK! daterquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik vakantie heb, dan spreken we wel wat afRawrrr.
In werkelijkheid valt dit overigens wel tegen maar ik geef er daadwerkelijk weinig omquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 keer met je lange manen te wapperen en de vrouwen staan in de rij.
quote:
door mij?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Droomde vannacht dat ik geschoten werd.
Herinner me opeens.
Sommige mensenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Al die topics ook op internet waar mensen vragen 'hoi ik ben zo oud blabla, is dat te jong om seks te hebben????"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |