Meestal is het gewoon een sneetje. Eerst bloeden als een gek, daarna wat druk erop met een watje en op een gegeven moment stopt het vanzelf.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je jarig bent he.
En 11 of 12 is in dagen niet zo veel verschil nee.. maar in ontwikkelingen kan dat héél veel uitmaken
[..]
Knap hoor
[..]
Wat doe je dan? Gaat steeds open en met een pleister blijft 't nat
Ja maar dan nog. Als je vraagt aan mensen of ze vroeger zijn gepest zegt de meerderheid jaquote:
Nee, plagen is normaal.quote:
Dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
9 van de 10 heeft ook een verkeerde definitie van pesten olgens mij, dat kan niet anders
Nou, okequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon een sneetje. Eerst bloeden als een gek, daarna wat druk erop met een watje en op een gegeven moment stopt het vanzelf.
Is maar net waar je grens van pesten ligt. Uiteindelijk laat je het ook een beetje toequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Ja euhh, bijna iedereen werd gepest op de basisschool. Als je dit allemaal moet geloven pest iedereen elkaar. Snap er niks van.
Ja toen was ik een kind. Elke dag waren ze mij aan het opwachten na school in groep 4.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Ja euhh, bijna iedereen werd gepest op de basisschool. Als je dit allemaal moet geloven pest iedereen elkaar. Snap er niks van.
Ook streetwise jijquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar net waar je grens van pesten ligt. Uiteindelijk laat je het ook een beetje toe
Ik gaf nooit de juiste reactie terug dus dan is het kennelijk niet leuk of zo. Genoeg uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Ahw.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
He bollen als je niet kan lopen moet je maar rollen
Hahah wtfquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
Ik werd gepest omdat m'n ouders gingen scheiden want dan zou ik de pesters na-apen![]()
Ik ook. Tot en met 3 havo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
Ik werd heel de basisschool tijd gepest.
#kutleef
Dat sowieso, gepest worden is ook gewoon beetje toegelaten. En dat bedoel ik ook niet dat het iemnand izjn eigen schuld is ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar net waar je grens van pesten ligt. Uiteindelijk laat je het ook een beetje toe
Ik gaf nooit de juiste reactie terug dus dan is het kennelijk niet leuk of zo. Genoeg uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Dat is toch geen pesten?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
Dat is dus geen pestenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
niet allochtonen vs autochtonen doen in groep 7
toen begon mijn identiteitscrisis
Allochtonen waren wel altijd in meerderheid op mijn scholen.quote:
Ja wtf?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah wtf![]()
Jouw ouders gaan ook scheiden hahaha lekker origineel ben jij zeg![]()
Basisschool-lerarenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wtf?Slaat nergens op joh
Ik mocht niet meedoen met verstoppertje spelen, voetbal (ik was een goede keeper!) en werd altijd buitengesloten.
Elke keer als ik terug ging pesten/tegenin ging, zag de juffrouw dat (en ze haatte me al), toen moest ik voor 3/4 van het jaar in een hoekje in de klas zitten met de tafel
M'n ouders waren boos joh, maar de hele school stond achter de juffrouw want alles was mijn schuld ofzo
Ik hou mij emotioneel zeer op de vlakte dus een hartenbreker kan ik niet zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even geduld, even geduld. Ik moet eerst m'n verdriet om Paxcon verwerken, dan ben jij aan de beurt om m'n hart te breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |