Nee joh, het is afgelopen.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:42 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop op nog een paar wedstrijden voor Webschurft en Yoki.
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Brazilië - Chili 3-1
Colombia - Uruguay 2-0
Nederland- Mexico 0-2
Frankrijk - Nigeria 2-1
Ik had het vlak voor de wedstrijd aangepastquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:13 schreef arjan1112 het volgende:
Snijder speelde als een dwijl tot ie scoorde dat deed ie goed. Huntelaar is een goeie speler.
Gelukkig nog geen echte rottigheid.. dat was vroeger wel anders.quote:
Feesten is niets mis mee, totdat ze gaan rellen en vernielen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
Krijgen we nu weer het 50+ zeikuurtje over feestende mensen?
Dat ja, helaas gaat het vaak samen bij dit soort evenementen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Feesten is niets mis mee, totdat ze gaan rellen en vernielen.
Ik ben in Nederland, vakantie.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:21 schreef Specularium het volgende:
In Belgie lijkt het me terecht dat ze de zooi opblazen.
Ik heb op costa rica gegokt..quote:Op zondag 29 juni 2014 21:59 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
Wie gaat tegenstander worden van NL in kwart finale, Costa Rica of Griekenland?
Logisch, griekenland is met geluk in 8ste finale gekomen. Ik denk dat halve finale Nederland - Argentinie word.quote:
Ik hoop dat ze niet door gaan...quote:Op zondag 29 juni 2014 22:05 schreef Specularium het volgende:
Griekenland zou makkelijker zijn voor Nederland.
Maar Griekenland gaat toch niet door.
Mwaquote:Op zondag 29 juni 2014 22:05 schreef Specularium het volgende:
Griekenland zou makkelijker zijn voor Nederland.
Gewoon omdat het kan.quote:
Dat half uurtje kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
Godverdomme verlengingNou ik ga zo naar bed.
Neuh want als er nog penalties komen dan ben ik te opgefokt om nog te kunnen slapen... penalties zijn te spannend.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat half uurtje kan er ook nog wel bij.
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh want als er nog penalties komen dan ben ik te opgefokt om nog te kunnen slapen... penalties zijn te spannend.
Hèhè. Is toch geen NL. Chill out.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh want als er nog penalties komen dan ben ik te opgefokt om nog te kunnen slapen... penalties zijn te spannend.
quote:
Foei!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:10 schreef Specularium het volgende:
Corrie stelt zich aan.
Die zit nu nog een pak wijn weg te tikken en dit te lezen.
Ik 2-1. Maak nog een kansjequote:Op maandag 30 juni 2014 00:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Argh, ik had ingezet op 1-0 voor costa rica.
Kek of gek?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:43 schreef anonymoussie het volgende:
Santos moet weg.
Wat een kekke wedstrijd zeg...
Inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het had er bijna gelijktijdig gestaan.
Hoeveel uur per dag mag jij op internet vanuit de kliniek?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad.
Speculaas is nu helemaal van slag.
Dikke burnout maken met de brommobiel.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:14 schreef arjan1112 het volgende:
en toen was het kwart over 1
zeg ze ga een boek lezen
ja het zal wel
ga gewoon kwart voor 2 al weg
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:14 schreef arjan1112 het volgende:
en toen was het kwart over 1
zeg ze ga een boek lezen
ja het zal wel
ga gewoon kwart voor 2 al weg
Nee man, gewoon supercharged met birdcatcher en lachgas.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:57 schreef Webschip het volgende:
Een brommobiel met straalmotor lijkt me wel leuk
Nou dat lachgas kan beter voor Specudelerium worden gebruikt, als hij een keer een dagje niet met het busje wordt opgehaald.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee man, gewoon supercharged met birdcatcher en lachgas.
Dat zou Njos nooit doenquote:Op maandag 30 juni 2014 11:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Laat je hem nou gewoon Uccie schoppen?
Ik zeg ook altijd: lief zijn!quote:
Haha preciesquote:
Zo eentje van ¤0,50?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha precies
Het is een porceleinen beeldje.
Wat een bedragen...ik voel me vereerd, echtquote:Op maandag 30 juni 2014 18:54 schreef Viro het volgende:
[..]
50 cent voor Uccie?Ik geef je een euro!
[ afbeelding ]
Ik maak er gewoon een PIMP abo van...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een bedragen...ik voel me vereerd, echt
WTH doet dat KNVB logo daar????????quote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik maak er gewoon een PIMP abo van...
YEAAAHHH!!!
[ afbeelding ]
Ik ken de hele man nietquote:Op maandag 30 juni 2014 19:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die man is gewoon fan van Holland, denk ik. Coffeeshop en zo.
Kwaliteitje hoorquote:
Wat is jouw muzieksmaak dan? Ik zit nog steeds te wachten om een keer DJ Uccie mee te makenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kwaliteitje hoornee is niet echt mijn muziek.
Eigenlijk alles wel, alleen geen hardcore house of heavy metal met gegrunt.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is jouw muzieksmaak dan? Ik zit nog steeds te wachten om een keer DJ Uccie mee te maken![]()
Ik hou van heel veel soorten muziek.
Ja, augustus of zo had je volgens mij gezegd.. kan niet wachtenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel, alleen geen hardcore house of heavy metal met gegrunt.
Maar met rap heb ik niet zoveel, kan er wel naar luisteren, maar doet me verder niets.
Binnenkort ga ik wel weer eens draaien, volgende maand ofzo.
Nou ja, heavy metal. Een beetje het Iron Maiden genre dus niet heel heftig.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, augustus of zo had je volgens mij gezegd.. kan niet wachtenMoet je wel even een seintje geven want ik luister nooit.
Maar wel heavy metal zonder gegrunt dus? Dat is wel cool. Rapmuziek heb ik wel wat mee, ging vroeger ook beats maken en teksten schrijven, vind het wel grappig.
Eigenlijk wil ik ook wel weer een studio opzetten (duur!) en lekker gaan rommelen en nog liever naar het SAE institute om de opleiding tot audio-engineer te gaan doen, maar dat is ook prijzig.
Ik hou er wel van om met geluiden te rommelen en muziekjes te maken en zo.
Gewoon lekker rockenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, heavy metal. Een beetje het Iron Maiden genre dus niet heel heftig.
Ken je user FritsFlits, die is soundengineer voor beroep.
Ja haartje los en gaan met die banaanquote:Op maandag 30 juni 2014 19:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon lekker rocken![]()
Nee, die Frits ken ik niet.
Dat heb ik 15-20jr geleden ook echt gedaan hoorquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik 15-20jr geleden ook echt gedaan hoorZag er natuurlijk niet uit
Ik was een hele stoere dwergquote:
Met hele donkere make-up, maar dat werkt niet zo als je niet kleurtje 3-dagen mortuarium hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik probeerde een geschikt plaatje te vinden maar dat lukt niet, maar ik zie het wel voor me
Gewoon je gezicht wit schminken zoals die figuren van Kiss.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met hele donkere make-up, maar dat werkt niet zo als je niet kleurtje 3-dagen mortuarium hebt.
Dat ging me wat ver.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon je gezicht wit schminken zoals die figuren van Kiss.
Nu houd ik het alleen bij springen, anders kan ik mijn bril in 3.000 stukjes van de vloer halen.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoeft ook eigenlijk niet, gewoon keihard headbangen en een beetje tegen elkaar opbeuken.
Het gaat niet om het bedrag maar om het gebaarquote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een bedragen...ik voel me vereerd, echt
Oh baby don't stopquote:Op maandag 30 juni 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met hele donkere make-up, maar dat werkt niet zo als je niet kleurtje 3-dagen mortuarium hebt.
Ik zou tegenwoordig niet eens de mosh pit meer in gaan.. kijk en luister wel van een afstandje.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu houd ik het alleen bij springen, anders kan ik mijn bril in 3.000 stukjes van de vloer halen.
Ik wel, alleen om een flink eiwit scheet te latenquote:Op maandag 30 juni 2014 20:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou tegenwoordig niet eens de mosh pit meer in gaan.. kijk en luister wel van een afstandje.
Heb nog steeds donkere make up, alleen iets beschaafderquote:
Ja, symbolisch was het wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Het gaat niet om het bedrag maar om het gebaar
hehehehehe.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wel, alleen om een flink eiwit scheet te laten![]()
Uhuhquote:Op maandag 30 juni 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb nog steeds donkere make up, alleen iets beschaafder
Ik doe bijna alles symbolisch, still got lots and lots of love to givequote:
Niets is heerlijk om even flink te gassen, vooral na een ochtendje bovenlichaam trainen en een shake te hebben gedronkenquote:
Veel en veeeeel teveel informatie weerquote:Op maandag 30 juni 2014 20:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Niets is heerlijk om even flink te gassen, vooral na een ochtendje bovenlichaam trainen en een shake te hebben gedronken
Corrie met ballen!quote:Op maandag 30 juni 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
Dat shirt in de OP is wel leuk trouwens. Die wil ik wel.
Jammer dat hij zijn benen niet doet. Zijn bovenlichaam is afgetrainedquote:Op maandag 30 juni 2014 21:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ken je deze kerel?
Die man is vreselijk goed bezig.
Mjah, die benen zijn ook wel getrained hoor, maar het is geen bodybuilder heh.. meer topfit en superdroog trainen. Het is nu niet zo dat het een reuzentorso met spillebeentjes is.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn benen niet doet. Zijn bovenlichaam is afgetrained
Ik zie weer een nieuwe sigquote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou mijn vingers zijn ook goed getraind dan
Zijn benen zijn droog en klopt niet in verhouding met zijn bovenlichaam. Vind het lelijk, maar dat is mijn mening. Nadeel van droog trainen is dat voedingschema helemaal strict is, zou er niet aan moeten denken om het te doen. Ben al blij met wat ik nu heb en doe.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, die benen zijn ook wel getrained hoor, maar het is geen bodybuilder heh.. meer topfit en superdroog trainen. Het is nu niet zo dat het een reuzentorso met spillebeentjes is.
Maar ik snap wel wat je bedoelt, hij kan wel wat meer spiermassa in de benen hebben.
Ik heb nog wel even te gaan voordat ik zo droog en strak ben en ik als een human flag aan een paal kan hangen.
Uh doe dat dan maar niet hequote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik al jouw posts zou scannen dan komt er een hele topshow uit.
Ik hoef ook niet helemaal droog, maar ik wil wel 20 kilo afvallen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Zijn benen zijn droog en klopt niet in verhouding met zijn bovenlichaam. Vind het lelijk, maar dat is mijn mening. Nadeel van droog trainen is dat voedingschema helemaal strict is, zou er niet aan moeten denken om het te doen. Ben al blij met wat ik nu heb en doe.
Dat is natuurlijk niet waar hequote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, het gaat gewoon vanzelf.
En ik hou er van!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar he![]()
Wat ik er allemaal uitkraam dat gaat wel vanzelf
Het begint allemaal met voedingquote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet helemaal droog, maar ik wil wel 20 kilo afvallen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:51 schreef Uccie het volgende:
Uh...bedankt Yokiik snapte je plaatje eerder niet, maar hij is gevallen.
Volgende maand heb ik een spinfiets in mijn huiskamer staan, dan gaat het echt beginnen.. elke dag flink spinnen en daarnaast een beetje opdrukken, sit-ups, squatten, dumbells.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Het begint allemaal met voedingZodra je lichaam overgaat van koolhydraten naar lichaamsvet verbranden is eerste stap van afvallen. Ondertussen veel cardio doen tenzij je gelijk spieren wilt laten groeien. Dan is het beter dat je de training begint met kracht en afsluit met cardio.
Belangrijkste 3 oefeningen zijn: bench press, dead lift en squat. Maar met dumbells kan je ook veel doen. Ff linkje opzoekn voor jequote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgende maand heb ik een spinfiets in mijn huiskamer staan, dan gaat het echt beginnen.. elke dag flink spinnen en daarnaast een beetje opdrukken, sit-ups, squatten, dumbells.
Ja maar ik doe het zonder sportschool heh.. dus dan moeten er maar wat dames van FOK! langskomen die ik kan bench pressen en zoquote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Belangrijkste 3 oefeningen zijn: bench press, dead lift en squat.
Die heb ik nietquote:
Wow!quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:04 schreef Viro het volgende:
http://www.dumbbell-exercises.com/index.html
Hoef ik niet zoveel moeite voor te doen, ben nou niet echt heel uitgesproken.quote:
Ik heb mij een keertje goed laten gaan in de POL SC en toen had ik een heel rijtje en een ban..quote:Op maandag 30 juni 2014 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoef ik niet zoveel moeite voor te doen, ben nou niet echt heel uitgesproken.
Hahaha, ja sommige mensen halen het bloed onder je nagels vandaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb mij een keertje goed laten gaan in de POL SC en toen had ik een heel rijtje en een ban..
Nou...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoef ik niet zoveel moeite voor te doen, ben nou niet echt heel uitgesproken.
Dat het notewaardig is....en ga nou niet mijn imago hier beschadigenquote:
Je hebt anders best een groot imago voor een klein persoonquote:Op maandag 30 juni 2014 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat het notewaardig is....en ga nou niet mijn imago hier beschadigen
Nou nou, zo kan die wel weerquote:Op maandag 30 juni 2014 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hebt anders best een groot imago voor een klein persoon
Ik ga dit gewoon als compliment opvatten.quote:
Ehm, die hype heb ik niet zo meegekregen eigenlijk. Ik denk dat België wel wint, wat denk jij?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat vind jij van de hype rondom Axelle?
Oh ja, wie gaat door naar kwart finale, België of VS?
Dat is shownieuws en shownieuws is no news.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:02 schreef Webschip het volgende:
De vader van Evers is dood.
Waarom is dat in vredesnaam nieuws?
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is shownieuws en shownieuws is no news.
Ik krijg van die nieuws updates van de NOS op mijn telefoon, daar zit ook regelmatig dingen bij dat ik denk...is DIT nou breaking?quote:
17 jarig meid die mascotte van belgie is geworden nadat ze een keer in beeld was gekomen. Halve wereld was/is verliefd op haarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ehm, die hype heb ik niet zo meegekregen eigenlijk. Ik denk dat België wel wint, wat denk jij?
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga dit gewoon als compliment opvatten.
Dat ben ik ook niet gewend van jouquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu niet meer.
Geef je een vrouw een compliment vat ze het verkeerd op
In dot topic hèquote:
Ik ben nog een beetje hangry, mijn eten is nog niet klaar.quote:
Ja, mijn vriendje had het er ook al overquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
17 jarig meid die mascotte van belgie is geworden nadat ze een keer in beeld was gekomen. Halve wereld was/is verliefd op haar
Belgie 2 - 1 VS
Dat verklaart hetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje hangry, mijn eten is nog niet klaar.
Wat ben je aan het maken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje hangry, mijn eten is nog niet klaar.
Tijd om je vriendje te dumpenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, mijn vriendje had het er ook al over
Nee kende het al een tijdje. Maar ik wist dat jij de term ook kendequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat verklaart het![]()
Hangry, ken je ook alleen maar door mij![]()
Stampport andijvie...vanwege het winterse weer hèquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stampport andijvie...vanwege het winterse weer hè
Nee joh, hij vindt mij leuker dan haar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
How the heck did you know?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee kende het al een tijdje. Maar ik wist dat jij de term ook kende
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stampport andijvie...vanwege het winterse weer hè
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, hij vindt mij leuker dan haar.Ik geloofde je tot ik de spoiler zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel BBC kijkenquote:
Ik heb Axelle even gegoogled, njovelin is echt leukerquote:
Dat snap ik, maar hoe wist je dat ik de term kende?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Veel BBC kijkendaar gebruiken ze het ook nog weleens.
Het klinkt wel goed, denk ik.. ik stel mij zo'n soppig geluid voor tijdens het stampen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]zonder r natuurlijk
al kan het best lekker zijn, misschien.
Omdat je hem weleens gebruikt hebt en ik dat soort dingen onthoud....in tegenstelling tot een set schroefjes die ik heb opgeborgen en niet meer kan vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoe wist je dat ik de term kende?
Nee, nou lijkt het me niets meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het klinkt wel goed, denk ik.. ik stel mij zo'n soppig geluid voor tijdens het stampen.
[ afbeelding ]
Moet ik spoiler serieus nemen of kan ik ze negeren?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Axelle even gegoogled, njovelin is echt leuker
Oh wel serieus, want Njos is een bescheiden meisje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet ik spoiler serieus nemen of kan ik ze negeren?
Voel me beetje dom buiten ONZ
Ik gebruik zoveel termen maar herinner nooit tegen wie ik het zegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat je hem weleens gebruikt hebt en ik dat soort dingen onthoud....in tegenstelling tot een set schroefjes die ik heb opgeborgen en niet meer kan vinden.
Ik weet ook nooit wat ik zelf zeg...maar wel wat anderen gezegd hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik gebruik zoveel termen maar herinner nooit tegen wie ik het zeg
In that casequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh wel serieus, want Njos is een bescheiden meisje.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, hij vindt mij leuker dan haar.Ik geloof jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Axelle even gegoogled, njovelin is echt leuker
Goh dat komt me bekend voorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit wat ik zelf zeg...maar wel wat anderen gezegd hebben
Weet ik niet, ken hele hype alleen vanwege posts in mijn FB timelinequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:15 schreef YokiKater het volgende:
Is er ergens een audiofragment waarin Axelle "welterusten" zegt? Dan kan ik even oordelen.
Oh dat verklaart die ogenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:17 schreef Viro het volgende:
Oh gister achter gekomen dat ik voor een deel brits, indisch en half surinaams ben.
Vast een mooi vlaams accent.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:15 schreef YokiKater het volgende:
Is er ergens een audiofragment waarin Axelle "welterusten" zegt? Dan kan ik even oordelen.
Dat klinkt als een interessante mix. Pics?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:17 schreef Viro het volgende:
Oh gister achter gekomen dat ik voor een deel brits, indisch en half surinaams ben.
Raad eens wat ik eet bij de andijvie??quote:
Ik wist het, iedereen die het hoort van mij of een ander wilt pics zienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat klinkt als een interessante mix. Pics?
Volgens mij stond jij in het jubileum boekje van BoF, maar dat is alweer 8 jaar geleden of zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wist het, iedereen die het hoort van mij of een ander wilt pics zien
Klopt, ik stond in het boekje. Mijn god wat was ik toen een nerdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij stond jij in het jubileum boekje van BoF, maar dat is alweer 8 jaar geleden of zo.
Was?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Klopt, ik stond in het boekje. Mijn god wat was ik toen een nerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was?Zeg jij met jouw gadget tickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja het is een dure obsessie.. ik moet bijvoorbeeld nog zeker 1000 euro kapot gooien op mijn drone.quote:
Nou ja gelukkig heb ik geen geld dus kan ook niks kopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja het is een dure obsessie.. ik moet bijvoorbeeld nog zeker 1000 euro kapot gooien op mijn drone.
En ik wil nog een extra cam op mijn fiets. En nog wel wat spulletjes.
Een extra cam? Er zit er al een op?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja het is een dure obsessie.. ik moet bijvoorbeeld nog zeker 1000 euro kapot gooien op mijn drone.
En ik wil nog een extra cam op mijn fiets. En nog wel wat spulletjes.
Maar je hebt wel een KingKong telefoon!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja gelukkig heb ik geen geld dus kan ook niks kopen.
Goedkoopste die er te vinden was hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een KingKong telefoon!
Valt best mee...heb al tijden niets meer gekochtquote:
Yep!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een extra cam? Er zit er al een op?
SPOILER: speciaal voor de nieuwsgierige aagjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanbiedingen scoren, dan is het wel leuk.quote:
Toch ben jij ook een nerd(in). Jij hebt je NAS geconfigureerd zonder hulp van buitenaf (voor zo ver ik weet).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Valt best mee...heb al tijden niets meer gekocht
Zelfs voor aanbiedingen heb ik geen geld. Die telefoon kon ik kopen omdat ik vakantiegeld had gekregen, was ook maar een klein beetje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aanbiedingen scoren, dan is het wel leuk.
Als je google niet meetelt wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Toch ben jij ook een nerd(in). Jij hebt je NAS geconfigureerd zonder hulp van buitenaf (voor zo ver ik weet).
Ik moet ook overal voor sparen hoor, maar als ik het dan bij elkaar heb dan ga ik net zolang zoeken tot ik het goedkoper kan vinden. Dan houd ik weer wat over.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs voor aanbiedingen heb ik geen geld. Die telefoon kon ik kopen omdat ik vakantiegeld had gekregen, was ook maar een klein beetje.
Okee, best wel tof eigenlijk. Vooral dat filmpje als hij boven je wiel zit. Die wielrenner achtervolgen is wel een beetje creepyquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aanbiedingen scoren, dan is het wel leuk.
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:54 schreef Viro het volgende:
[..]
50 cent voor Uccie?Ik geef je een euro!
[ afbeelding ]
Nee ik ben duur.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:05 schreef Viro het volgende:
Mooie ogen!SPOILER: speciaal voor de nieuwsgierige aagjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Sparen kan ik niet eens joh. Maar goed ik koop toch amper wat dus het maakt ook niks uit verder. Heb niks nodig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet ook overal voor sparen hoor, maar als ik het dan bij elkaar heb dan ga ik net zolang zoeken tot ik het goedkoper kan vinden. Dan houd ik weer wat over.
Ik ook. DS213+quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat voor NAS heb je? Ik heb een Synology Diskstation.
Dat is lachen joh.. denkt ie een beetje hard te fietsen en hou ik hem gewoon bij met mijn MTB.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, best wel tof eigenlijk. Vooral dat filmpje als hij boven je wiel zit. Die wielrenner achtervolgen is wel een beetje creepy
Externe opslag en tevens gebruik het om series te downloaden en af te spelen op tv of muziek luisteren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat een NAS is en hoe het werkt laat staan dat ik er iets mee kan. Ben al blij dat ik mijn PC aan en uit krijg
Nice!quote:
Oh ja, daar is hij handig voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nice!Eerst gebruikte ik hem als downloadserver en om te streamen, tegenwoordig staat hij bewakingsbeelden op te nemen.
Ben gelukkig niet de enige noob hierquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat een NAS is en hoe het werkt laat staan dat ik er iets mee kan. Ben al blij dat ik mijn PC aan en uit krijg
Als je porno kan downloaden ben je geen noobquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enige noob hier
Oh ja nu snap ik hetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Externe opslag en tevens gebruik het om series te downloaden en af te spelen op tv of muziek luisteren.
Ik ben ook niet zo goed in dingen uitleggenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja nu snap ik hetNOT.
Ik ga weer kijken.
Jij kijkt alleen vanwege Messi ofnie?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed in dingen uitleggen
Bijna pingels!!!
quote:
Het is gewoon een netwerkschijf, Corrie, met wat apps. Dus een harde schijf die je kan benaderen vanaf elke computer/netwerkapparaat dat aan je netwerk hangt. En met bijvoorbeeld een downloadapp kan je films, series en muziek torrents downloaden, zit allemaal al ingebouwd in zo'n NAS.. en vervolgens kan je dan dus vanaf die NAS/netwerkschijf die content streamen naar je PC of mediaspeler, etc.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja nu snap ik hetNOT.
Ik ga weer kijken.
Dat laatste heb ik dus gedaan. Maar daar hoef je niet heel nerdish voor te zijn, alleen kunnen googlen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon een netwerkschijf, Corrie, met wat apps. Dus een harde schijf die je kan benaderen vanaf elke computer/netwerkapparaat dat aan je netwerk hangt. En met bijvoorbeeld een downloadapp kan je films, series en muziek torrents downloaden, zit allemaal al ingebouwd in zo'n NAS.. en vervolgens kan je dan dus vanaf die NAS/netwerkschijf die content streamen naar je PC of mediaspeler, etc.
En als je echt nerdish bent dan kan je hem ook zo instellen dat je vanaf een ander netwerk kan inloggen op die NAS/netwerkschijf.. dus dan kan je als je op vakantie bent of whatever, zo foto's en alles uploaden naar dat ding, maar ook je favoriete series of een film bekijken, welke je dus hebt opgeslagen op dat apparaat.
Mjah.. ga met termen als TCP, FTP en Port Forwarding gooien en dan is het pretty nerdishquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik dus gedaan. Maar daar hoef je niet heel nerdish voor te zijn, alleen kunnen googlen.
Ook googlenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah.. ga met termen als TCP, FTP en Port Forwarding gooien en dan is het pretty nerdish
Of gewoon de handleiding lezen. Staat op de meegeleverde software.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook googlen
doe dit, doe dan dat en dan werkt het...net koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |