Jammer dat hij zijn benen niet doet. Zijn bovenlichaam is afgetrainedquote:Op maandag 30 juni 2014 21:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ken je deze kerel?
Die man is vreselijk goed bezig.
Mjah, die benen zijn ook wel getrained hoor, maar het is geen bodybuilder heh.. meer topfit en superdroog trainen. Het is nu niet zo dat het een reuzentorso met spillebeentjes is.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn benen niet doet. Zijn bovenlichaam is afgetrained
Ik zie weer een nieuwe sigquote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou mijn vingers zijn ook goed getraind dan
Zijn benen zijn droog en klopt niet in verhouding met zijn bovenlichaam. Vind het lelijk, maar dat is mijn mening. Nadeel van droog trainen is dat voedingschema helemaal strict is, zou er niet aan moeten denken om het te doen. Ben al blij met wat ik nu heb en doe.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, die benen zijn ook wel getrained hoor, maar het is geen bodybuilder heh.. meer topfit en superdroog trainen. Het is nu niet zo dat het een reuzentorso met spillebeentjes is.
Maar ik snap wel wat je bedoelt, hij kan wel wat meer spiermassa in de benen hebben.
Ik heb nog wel even te gaan voordat ik zo droog en strak ben en ik als een human flag aan een paal kan hangen.
Uh doe dat dan maar niet hequote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik al jouw posts zou scannen dan komt er een hele topshow uit.
Ik hoef ook niet helemaal droog, maar ik wil wel 20 kilo afvallen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Zijn benen zijn droog en klopt niet in verhouding met zijn bovenlichaam. Vind het lelijk, maar dat is mijn mening. Nadeel van droog trainen is dat voedingschema helemaal strict is, zou er niet aan moeten denken om het te doen. Ben al blij met wat ik nu heb en doe.
Dat is natuurlijk niet waar hequote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, het gaat gewoon vanzelf.
En ik hou er van!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar he![]()
Wat ik er allemaal uitkraam dat gaat wel vanzelf
Het begint allemaal met voedingquote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet helemaal droog, maar ik wil wel 20 kilo afvallen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:51 schreef Uccie het volgende:
Uh...bedankt Yokiik snapte je plaatje eerder niet, maar hij is gevallen.
Volgende maand heb ik een spinfiets in mijn huiskamer staan, dan gaat het echt beginnen.. elke dag flink spinnen en daarnaast een beetje opdrukken, sit-ups, squatten, dumbells.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Het begint allemaal met voedingZodra je lichaam overgaat van koolhydraten naar lichaamsvet verbranden is eerste stap van afvallen. Ondertussen veel cardio doen tenzij je gelijk spieren wilt laten groeien. Dan is het beter dat je de training begint met kracht en afsluit met cardio.
Belangrijkste 3 oefeningen zijn: bench press, dead lift en squat. Maar met dumbells kan je ook veel doen. Ff linkje opzoekn voor jequote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgende maand heb ik een spinfiets in mijn huiskamer staan, dan gaat het echt beginnen.. elke dag flink spinnen en daarnaast een beetje opdrukken, sit-ups, squatten, dumbells.
Ja maar ik doe het zonder sportschool heh.. dus dan moeten er maar wat dames van FOK! langskomen die ik kan bench pressen en zoquote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Belangrijkste 3 oefeningen zijn: bench press, dead lift en squat.
Die heb ik nietquote:
Wow!quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:04 schreef Viro het volgende:
http://www.dumbbell-exercises.com/index.html
Hoef ik niet zoveel moeite voor te doen, ben nou niet echt heel uitgesproken.quote:
Ik heb mij een keertje goed laten gaan in de POL SC en toen had ik een heel rijtje en een ban..quote:Op maandag 30 juni 2014 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoef ik niet zoveel moeite voor te doen, ben nou niet echt heel uitgesproken.
Hahaha, ja sommige mensen halen het bloed onder je nagels vandaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb mij een keertje goed laten gaan in de POL SC en toen had ik een heel rijtje en een ban..
Nou...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoef ik niet zoveel moeite voor te doen, ben nou niet echt heel uitgesproken.
Dat het notewaardig is....en ga nou niet mijn imago hier beschadigenquote:
Je hebt anders best een groot imago voor een klein persoonquote:Op maandag 30 juni 2014 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat het notewaardig is....en ga nou niet mijn imago hier beschadigen
Nou nou, zo kan die wel weerquote:Op maandag 30 juni 2014 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hebt anders best een groot imago voor een klein persoon
Ik ga dit gewoon als compliment opvatten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |