Belangrijkste 3 oefeningen zijn: bench press, dead lift en squat. Maar met dumbells kan je ook veel doen. Ff linkje opzoekn voor jequote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgende maand heb ik een spinfiets in mijn huiskamer staan, dan gaat het echt beginnen.. elke dag flink spinnen en daarnaast een beetje opdrukken, sit-ups, squatten, dumbells.
Ja maar ik doe het zonder sportschool heh.. dus dan moeten er maar wat dames van FOK! langskomen die ik kan bench pressen en zoquote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Belangrijkste 3 oefeningen zijn: bench press, dead lift en squat.
Die heb ik nietquote:
Wow!quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:04 schreef Viro het volgende:
http://www.dumbbell-exercises.com/index.html
Hoef ik niet zoveel moeite voor te doen, ben nou niet echt heel uitgesproken.quote:
Ik heb mij een keertje goed laten gaan in de POL SC en toen had ik een heel rijtje en een ban..quote:Op maandag 30 juni 2014 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoef ik niet zoveel moeite voor te doen, ben nou niet echt heel uitgesproken.
Hahaha, ja sommige mensen halen het bloed onder je nagels vandaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb mij een keertje goed laten gaan in de POL SC en toen had ik een heel rijtje en een ban..
Nou...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoef ik niet zoveel moeite voor te doen, ben nou niet echt heel uitgesproken.
Dat het notewaardig is....en ga nou niet mijn imago hier beschadigenquote:
Je hebt anders best een groot imago voor een klein persoonquote:Op maandag 30 juni 2014 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat het notewaardig is....en ga nou niet mijn imago hier beschadigen
Nou nou, zo kan die wel weerquote:Op maandag 30 juni 2014 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hebt anders best een groot imago voor een klein persoon
Ik ga dit gewoon als compliment opvatten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |