Wat een bedragen...ik voel me vereerd, echtquote:Op maandag 30 juni 2014 18:54 schreef Viro het volgende:
[..]
50 cent voor Uccie?Ik geef je een euro!
[ afbeelding ]
Ik maak er gewoon een PIMP abo van...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een bedragen...ik voel me vereerd, echt
WTH doet dat KNVB logo daar????????quote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik maak er gewoon een PIMP abo van...
YEAAAHHH!!!
[ afbeelding ]
Ik ken de hele man nietquote:Op maandag 30 juni 2014 19:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die man is gewoon fan van Holland, denk ik. Coffeeshop en zo.
Kwaliteitje hoorquote:
Wat is jouw muzieksmaak dan? Ik zit nog steeds te wachten om een keer DJ Uccie mee te makenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kwaliteitje hoornee is niet echt mijn muziek.
Eigenlijk alles wel, alleen geen hardcore house of heavy metal met gegrunt.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is jouw muzieksmaak dan? Ik zit nog steeds te wachten om een keer DJ Uccie mee te maken![]()
Ik hou van heel veel soorten muziek.
Ja, augustus of zo had je volgens mij gezegd.. kan niet wachtenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel, alleen geen hardcore house of heavy metal met gegrunt.
Maar met rap heb ik niet zoveel, kan er wel naar luisteren, maar doet me verder niets.
Binnenkort ga ik wel weer eens draaien, volgende maand ofzo.
Nou ja, heavy metal. Een beetje het Iron Maiden genre dus niet heel heftig.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, augustus of zo had je volgens mij gezegd.. kan niet wachtenMoet je wel even een seintje geven want ik luister nooit.
Maar wel heavy metal zonder gegrunt dus? Dat is wel cool. Rapmuziek heb ik wel wat mee, ging vroeger ook beats maken en teksten schrijven, vind het wel grappig.
Eigenlijk wil ik ook wel weer een studio opzetten (duur!) en lekker gaan rommelen en nog liever naar het SAE institute om de opleiding tot audio-engineer te gaan doen, maar dat is ook prijzig.
Ik hou er wel van om met geluiden te rommelen en muziekjes te maken en zo.
Gewoon lekker rockenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, heavy metal. Een beetje het Iron Maiden genre dus niet heel heftig.
Ken je user FritsFlits, die is soundengineer voor beroep.
Ja haartje los en gaan met die banaanquote:Op maandag 30 juni 2014 19:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon lekker rocken![]()
Nee, die Frits ken ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |