quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, hij vindt mij leuker dan haar.Ik geloofde je tot ik de spoiler zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel BBC kijkenquote:
Ik heb Axelle even gegoogled, njovelin is echt leukerquote:
Dat snap ik, maar hoe wist je dat ik de term kende?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Veel BBC kijkendaar gebruiken ze het ook nog weleens.
Het klinkt wel goed, denk ik.. ik stel mij zo'n soppig geluid voor tijdens het stampen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]zonder r natuurlijk
al kan het best lekker zijn, misschien.
Omdat je hem weleens gebruikt hebt en ik dat soort dingen onthoud....in tegenstelling tot een set schroefjes die ik heb opgeborgen en niet meer kan vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoe wist je dat ik de term kende?
Nee, nou lijkt het me niets meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het klinkt wel goed, denk ik.. ik stel mij zo'n soppig geluid voor tijdens het stampen.
[ afbeelding ]
Moet ik spoiler serieus nemen of kan ik ze negeren?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Axelle even gegoogled, njovelin is echt leuker
Oh wel serieus, want Njos is een bescheiden meisje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet ik spoiler serieus nemen of kan ik ze negeren?
Voel me beetje dom buiten ONZ
Ik gebruik zoveel termen maar herinner nooit tegen wie ik het zegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat je hem weleens gebruikt hebt en ik dat soort dingen onthoud....in tegenstelling tot een set schroefjes die ik heb opgeborgen en niet meer kan vinden.
Ik weet ook nooit wat ik zelf zeg...maar wel wat anderen gezegd hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik gebruik zoveel termen maar herinner nooit tegen wie ik het zeg
In that casequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh wel serieus, want Njos is een bescheiden meisje.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, hij vindt mij leuker dan haar.Ik geloof jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Axelle even gegoogled, njovelin is echt leuker
Goh dat komt me bekend voorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit wat ik zelf zeg...maar wel wat anderen gezegd hebben
Weet ik niet, ken hele hype alleen vanwege posts in mijn FB timelinequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:15 schreef YokiKater het volgende:
Is er ergens een audiofragment waarin Axelle "welterusten" zegt? Dan kan ik even oordelen.
Oh dat verklaart die ogenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:17 schreef Viro het volgende:
Oh gister achter gekomen dat ik voor een deel brits, indisch en half surinaams ben.
Vast een mooi vlaams accent.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:15 schreef YokiKater het volgende:
Is er ergens een audiofragment waarin Axelle "welterusten" zegt? Dan kan ik even oordelen.
Dat klinkt als een interessante mix. Pics?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:17 schreef Viro het volgende:
Oh gister achter gekomen dat ik voor een deel brits, indisch en half surinaams ben.
Raad eens wat ik eet bij de andijvie??quote:
Ik wist het, iedereen die het hoort van mij of een ander wilt pics zienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat klinkt als een interessante mix. Pics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |