Volgens mij stond jij in het jubileum boekje van BoF, maar dat is alweer 8 jaar geleden of zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wist het, iedereen die het hoort van mij of een ander wilt pics zien
Klopt, ik stond in het boekje. Mijn god wat was ik toen een nerdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij stond jij in het jubileum boekje van BoF, maar dat is alweer 8 jaar geleden of zo.
Was?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Klopt, ik stond in het boekje. Mijn god wat was ik toen een nerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was?Zeg jij met jouw gadget tickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja het is een dure obsessie.. ik moet bijvoorbeeld nog zeker 1000 euro kapot gooien op mijn drone.quote:
Nou ja gelukkig heb ik geen geld dus kan ook niks kopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja het is een dure obsessie.. ik moet bijvoorbeeld nog zeker 1000 euro kapot gooien op mijn drone.
En ik wil nog een extra cam op mijn fiets. En nog wel wat spulletjes.
Een extra cam? Er zit er al een op?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja het is een dure obsessie.. ik moet bijvoorbeeld nog zeker 1000 euro kapot gooien op mijn drone.
En ik wil nog een extra cam op mijn fiets. En nog wel wat spulletjes.
Maar je hebt wel een KingKong telefoon!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja gelukkig heb ik geen geld dus kan ook niks kopen.
Goedkoopste die er te vinden was hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een KingKong telefoon!
Valt best mee...heb al tijden niets meer gekochtquote:
Yep!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een extra cam? Er zit er al een op?
SPOILER: speciaal voor de nieuwsgierige aagjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanbiedingen scoren, dan is het wel leuk.quote:
Toch ben jij ook een nerd(in). Jij hebt je NAS geconfigureerd zonder hulp van buitenaf (voor zo ver ik weet).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Valt best mee...heb al tijden niets meer gekocht
Zelfs voor aanbiedingen heb ik geen geld. Die telefoon kon ik kopen omdat ik vakantiegeld had gekregen, was ook maar een klein beetje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aanbiedingen scoren, dan is het wel leuk.
Als je google niet meetelt wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Toch ben jij ook een nerd(in). Jij hebt je NAS geconfigureerd zonder hulp van buitenaf (voor zo ver ik weet).
Ik moet ook overal voor sparen hoor, maar als ik het dan bij elkaar heb dan ga ik net zolang zoeken tot ik het goedkoper kan vinden. Dan houd ik weer wat over.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs voor aanbiedingen heb ik geen geld. Die telefoon kon ik kopen omdat ik vakantiegeld had gekregen, was ook maar een klein beetje.
Okee, best wel tof eigenlijk. Vooral dat filmpje als hij boven je wiel zit. Die wielrenner achtervolgen is wel een beetje creepyquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aanbiedingen scoren, dan is het wel leuk.
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:54 schreef Viro het volgende:
[..]
50 cent voor Uccie?Ik geef je een euro!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |