quote:Op maandag 30 juni 2014 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik 15-20jr geleden ook echt gedaan hoorZag er natuurlijk niet uit
Ik was een hele stoere dwergquote:
Met hele donkere make-up, maar dat werkt niet zo als je niet kleurtje 3-dagen mortuarium hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik probeerde een geschikt plaatje te vinden maar dat lukt niet, maar ik zie het wel voor me
Gewoon je gezicht wit schminken zoals die figuren van Kiss.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met hele donkere make-up, maar dat werkt niet zo als je niet kleurtje 3-dagen mortuarium hebt.
Dat ging me wat ver.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon je gezicht wit schminken zoals die figuren van Kiss.
Nu houd ik het alleen bij springen, anders kan ik mijn bril in 3.000 stukjes van de vloer halen.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoeft ook eigenlijk niet, gewoon keihard headbangen en een beetje tegen elkaar opbeuken.
Het gaat niet om het bedrag maar om het gebaarquote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een bedragen...ik voel me vereerd, echt
Oh baby don't stopquote:Op maandag 30 juni 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met hele donkere make-up, maar dat werkt niet zo als je niet kleurtje 3-dagen mortuarium hebt.
Ik zou tegenwoordig niet eens de mosh pit meer in gaan.. kijk en luister wel van een afstandje.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu houd ik het alleen bij springen, anders kan ik mijn bril in 3.000 stukjes van de vloer halen.
Ik wel, alleen om een flink eiwit scheet te latenquote:Op maandag 30 juni 2014 20:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou tegenwoordig niet eens de mosh pit meer in gaan.. kijk en luister wel van een afstandje.
Heb nog steeds donkere make up, alleen iets beschaafderquote:
Ja, symbolisch was het wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Het gaat niet om het bedrag maar om het gebaar
hehehehehe.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wel, alleen om een flink eiwit scheet te laten![]()
Uhuhquote:Op maandag 30 juni 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb nog steeds donkere make up, alleen iets beschaafder
Ik doe bijna alles symbolisch, still got lots and lots of love to givequote:
Niets is heerlijk om even flink te gassen, vooral na een ochtendje bovenlichaam trainen en een shake te hebben gedronkenquote:
Veel en veeeeel teveel informatie weerquote:Op maandag 30 juni 2014 20:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Niets is heerlijk om even flink te gassen, vooral na een ochtendje bovenlichaam trainen en een shake te hebben gedronken
Corrie met ballen!quote:Op maandag 30 juni 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
Dat shirt in de OP is wel leuk trouwens. Die wil ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |