abonnement Unibet Coolblue
pi_141630436
quote:
Voor iedereen die de vindplaatsen op Google Earth/BING wil invoeren, hier de coordinaten (niet exact, bij benadering):

R - rugzak - 8° 52' 59.15'' N ; 82° 24' 20.37" W
S2 - schoen Lisanne en bekken Kris - 9° 08' 24.56" N ; 82° 30' 12.47" W
S1 - schoen Kris - ongeveer - 9° 06' 50.84" N ; 82° 29' 58.49" W
Mirador - uitzichtpunt - ongeveer, precieze locatie onbekend - 8° 50' 57.75" N ; 82° 25' 02.14" W
Finca Lorenzo - mogelijk de laatste waarneming van Kris en Lisanne, tijd onbekend - 8° 49' 31.04" N ; 82° 25' 18.84" W
Laatste nieuws:

Betzaida Pittí, onderzoeksleidster, zegt dat men doorgaat met zoeken totdat duidelijk is wat er met Kris en Lisanne is gebeurd (Spaanstalige tekst)
1 - De rugzak zat vastgeklemd tussen de rotsen langs de rivier. - NOS
2 - De rugzak is woensdag gevonden langs de rivier de Culebra in de struiken - nu.nl
Voorlopig onmogelijk vast te stellen aan de hand van de weinige gevonden resten wanneer Kris en Lisanne omgekomen zijn (Spaanstalige tekst)
Camera maakte foto's totdat de batterijen leeg waren (Spaanstalige video)
Lisanne en Kris kwamen al op zaterdag 29 maart aan in Boquete en hadden dus 2 volle dagen (30 & 31) voordat ze gingen hiken (Spaanstalige tekst)
Vondst rugzak was groot geluk - Feliciano Gonzalez (Nederlands)

Foto's van de camera en resten zijn onderzocht - voorlopige conclusie (John van den Heuvel, RTL Boulevard :') ): enkele dagen rondgelopen tot de fatale dag
• De meisjes schijnen niet geprobeerd hebben te bellen


Kris Kremers (21) - RIP - Lisanne Froon (22) - RIP

Politie bevestigt vondst resten Lisanne Froon
Ook resten Kris Kremers gevonden



Rivier de Changuinola, waar de rugzak en de resten zijn gevonden

Kamer Kris en Lisanne:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgeving:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Verklarende kaartjes vindplaatsen, hellingen en afstanden:

Kaart met:

1 - vermoedelijk de finca van Lorenzo (links naast het pad, zoals ook in de NOSvideo naar voren komt):

2 - begin trail - Durans Coffee
3 - Mirador = uitzichtpunt = bij benadering, er is geen open plek in het dichte bos te zien:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Tijdlijn:

1 april 2014
• ochtend - Kris en Lisanne kochten "grote hoeveelheden" antimuggenspray en -melk
• ~13:10 - getuige - lerares van de taalschool heeft ze nog gezien
• ~14:00 - getuige - Casa San Pedro - verkeerde trail opgelopen (Sendero Alto Lino)
• ~14:30-15:00 - getuige - Frank Abadiel Rojas
• ~16:15 - getuige Oliva de Kam - waarschuwde ze NIET naar boven te gaan
• ? - laatste getuige - herkenning niet volledig
2 april: - 1 dag
• 9:00? - Lisanne en Kris hadden een afspraak met gids Feliciano Gonzalez om op woensdag 2 april naar een aardbeienboerderij en op zaterdag 5 april naar de Volcán Barú te gaan
• ochtend - alarm geslagen door hostel/familie en Feliciano om verdwenen meiden omdat ze niet op de afspraak verschenen
donderdag 3 april - 2 dagen
de Panamese autoriteiten starten een zoektocht
vrijdag 4 april - 3 dagen
het slechte weer verhindert de zoektocht van de autoriteiten
zaterdag 5 april - 4 dagen
• vrijwilligers uit Boquete starten hun eigen zoektocht
x april: - ? dagen
• Kris en Lisanne komen onder raadselachtige omstandigheden te overlijden

26 mei: - 55 dagen
• John van den Heuvel reist af naar het gebied in Panama
.
.
.
woensdag 11 juni - 72 dagen
• rugzak van 1 van de dames (wie?) gevonden - vinders - rijstboertjes uit Alto Romero
maandag 16 juni - 77 dagen
• schoen 1 (Lisanne) + bekkenbot (Kris) gevonden bij de uitmonding van de Culubré in de Changuinola - vinder: Team van 6 man, waaronder Feliciano Gonzalez
woensdag 18 juni - 79 dagen
• schoen 2 (Kris) gevonden, 1-5 km stroomopwaarts langs de Changuinola - vinder: Team van 6 man, waaronder Feliciano Gonzalez

Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):

Volgens Panamese media zijn er (nog) géén verdachten ("nadie en investigación")



Ingrid Lommers, eigenaresse van de taalschool waar de meiden studeerden


• gids uit Boquete Feliciano Gonzalez:
- Kris en Lisanne hadden met HEM de afspraak zaterdag 5 april de tocht naar de Volcán Barú (NIET; El Pianista!) te gaan lopen - boekingen, feesten en partijen
- Maakte deel uit van eerdere zoekteams en van het team van 6 man dat de schoenen en resten vond (niet de rugzak)



ochtend - 1 - Sigrid, Duitse die in Boquete werkt


~14:00-14:15 - 2 - anonieme getuige (Casa Pedro)


~14:30-15:00 - 3 - Frank Abdiel Rosas - zag de meiden voorbij komen (~14:30-15:00) en het viel hem op dat 1 van de meiden er ziek uitzag. Kris droeg een zwarte lycra. Frank denkt, maar weet het niet zeker, dat ze een taxi hebben genomen terug naar Boquete.


tijd onbekend - 4 - Martina - vrouw die bloemen aan het planten was en Kris en Lisanne groette (zij groetten haar), de meiden waren alleen. Vrouw zag geen auto passeren.


~16:15 - 5 - Oliva de Kam - vrouw die de 2 meiden zag en waarschuwde NIET meer de berg op te gaan; te laat en het werd vroeg donker, 's middags begon het weer te betrekken. Lisanne droeg een korte broek en de meiden waren duidelijk niet uitgerust om op pad te gaan. Ze waarschuwde ze in het Spaans, maar de meiden begrepen het niet.


tijd onbekend - 6 - Lorenzo Gonzalez - lokale gids die ze op de El Pianista zou hebben gezien - dezelfde getuige als uit de TVN2-video- niet erg betrouwbare waarneming omdat hij ze niet goed zag


• zoekteam van 5 man naast Feliciano
- vonden de schoenen en menselijke resten

• inheems echtpaar (geen foto) die de rugzak vonden toen ze rijst (!) wilden planten

Flora, fauna en klimaat:

Dierentuin
36 graden overdag, 22 's nachts in Boquete
zon op: 6:27, zon onder: 18:40
1 april - maan op: 7:52, maan onder: 20:34
2 april - maan op: 8:42, maan onder: 21:27
Nieuwe Maan was op 30 maart 13:45
Op vrijdag 4 april, 3 dagen na de verdwijning van Kris en Lisanne begon het noodweer in het gebied

Goede informatie:

John van den Heuvel, kort interview bij RTL Boulevard
• 26 mei 2014 - John van den Heuvel vanuit Panama - meisjes zouden een hele steile helling beklimmen, niet doorgegaan maar teruggekeerd en 'vermoedelijk' een of meerdere verkeerde personen tegengekomen
(es) Video waar Feliciano Gonzalez en de getuige langs de El Pianista aan het woord komen
- interessant, grootste deel heb ik kunnen vertalen:

Bekijk de video en lees de tekst ernaast, het is niet moeilijk te begrijpen, Spaans. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

• het was zonnig rond het middaguur op 1 april (geen slecht weer, dat komt pas een paar dagen later)
eerste trail die de meiden probeerden was de Sendero de Alto Lino (rond een uur of 14:00 kwamen ze daar aan, getuige in filmpje), Casa de Pedro, hier vroegen ze of dit de El Pianista trail was, de man zei van niet, meiden namen de trail (>45 min) toch en kwamen al na ~15 min terug

Op deze plek stond een dubbel bord wat de verwarring verklaart. Video is de bron voor de 6 getuigen hierboven.


========================================================================

Nieuwslinks:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
===========================================================================

Ouder nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 27-06-2014 23:53:52 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141630990
Alweer een deel. Gaat hard hier.
pi_141631008
Heb ik nog nieuwtjes gemist?
pi_141631009
quote:
Sporen van opvretende dieren of een rivier nabij sluit een misdrijf niet met 100% zekerheid uit.
Eens. :)

quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 18:19 schreef Jezus9 het volgende: Die antropoloog (bron: http://www.hartvannederla(...)aak-panama-de-gaten/) zegt dat aan de hand van de botten toch wel het één en ander kan worden opgemaakt, alleen niet als het maar een paar botten zijn.
HvNL kan ik "helaas" niet bekijken vanuit Colombia. Maar ik geloof je op je woord.

quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 19:43 schreef Jezus9 het volgende: Blijkt dus DNA van Kris: http://www.volkskrant.nl/(...)-Lisanne-Froon.dhtml
Ja, en het blijkt dus een linkervoet te zijn (konden we ook al aan de foto's te zien).
En hier in de video wordt ook gezegd dat er dus 3 plekken zijn waar resten zijn gevonden. Waar de losse beenderen zijn gevonden is niet bekend.

quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 19:43 schreef Jezus9 het volgende: Posters waren er ook gewoon van afgepulkt, bron: http://boquete.ning.com/f(...)7049&page=3#comments "But now we come to find out that someone has removed the flyers that were put up before."
Hmm, een post op een forum. Er wordt niet gezegd hoeveel posters zijn weggehaald. Ik neem aan dat niet alle posters zijn weggehaald. Misschien een baldadige puber? Een toeristenhater? Kan iedereen zijn.

quote:
Goed, je vroeg bronnen van de kartels. Hier heb je ze. Bronnen van de drugskartels in en rondom dat gehele gebied:

Bron 1: http://www.panamaamerica.(...)carteles-de-la-droga (van locale bronnen nog wel, de strijd tegen drugskartels, Bocas del Toro word er ook in genoemd)

"Instalaciones. El organismo divide sus acciones en el territorio nacional en tres grandes regiones, donde ha colocado 14 estaciones aeronavales. La primera región abarca Bocas del Toro, Chiriquí y Veraguas con 7 estaciones aeronavales la segunda, Panamá, Colón, Herrera, Kuna Yala y Darién con 2."

Bron 2: http://www.telegraaf.nl/b(...)sanne_en_Kris__.html

Bron 3: http://www.parool.nl/paro(...)sschien-vinden.dhtml

"In deze gebieden zijn drugskartels actief, bepaalde delen worden geëxploiteerd door drugskartels, die kunnen geen pottenkijkers gebruiken." (Broer die wekenlang in dat gebied naar z'n overleden zus gezocht had en nauwe hulp kreeg van de locale bevolking waarvan hij die info vernam)
Ok, dat stelt die broer, maar zowel zijn zus als die Australische vriend lijken beiden een natuurlijke dood gestorven te zijn, dus niet door die kartels.
Het blijft Telegraaf (sensatiebelust), en Midden-Amerika wordt terecht geassocieerd met drugskartels, maar ik vraag me dus af of die precies in dat gebied waar de meiden verdwenen (dichtbij Boquete) juist daar kartels actief zijn?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141631116
'De rugzak zat vastgeklemd tussen de rotsen langs de rivier.' staat in het interview met de gids die hem vond.
Voor mij nog een aanwijzing dat de meiden die tas daar expres zo hebben achtergelaten. Een tas klemt zich niet vanzelf vast.
pi_141631163
Was ik toch niet aan het hallucineren gister. Ging in HvN wel over het onderzoek van weefsel in Panama.
pi_141631167
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:21 schreef Loekie1 het volgende:
'De rugzak zat vastgeklemd tussen de rotsen langs de rivier.' staat in het interview met de gids die hem vond.
Voor mij nog een aanwijzing dat de meiden die tas daar expres zo hebben achtergelaten. Een tas klemt zich niet vanzelf vast.
Het is maar net hoe je het bekijkt... Wat mij betreft juist een aanwijzing dat deze is meegenomen in de stroming van de rivier en daar is blijven haken. Er zijn betere plekken om een rugzak achter te laten (open plekken, aan een boom bij een rivier) dan in/bij de rivier zelf
pi_141631173
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:21 schreef Loekie1 het volgende:
'De rugzak zat vastgeklemd tussen de rotsen langs de rivier.' staat in het interview met de gids die hem vond.
Heb jij daar de originele Spaanstalige video van?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141631210
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:17 schreef anonymoussie het volgende:
Heb ik nog nieuwtjes gemist?
Laatste nieuwtjes staan bovenaan in de OP. Ook nieuw kaartje dat duidelijker is (BING) dan Google Earth, met de vermoedelijke finca van Lorenzo, die in het NOSfilmpje naar voren komt (die video gaat nog in de OP).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141631211
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:21 schreef Loekie1 het volgende:
'De rugzak zat vastgeklemd tussen de rotsen langs de rivier.' staat in het interview met de gids die hem vond.
Voor mij nog een aanwijzing dat de meiden die tas daar expres zo hebben achtergelaten. Een tas klemt zich niet vanzelf vast.
Zouden de dames expres de rugzak ergens achterlaten zodat deze ooit teruggevonden kan worden en dan ook nog eens geen boodschap er in achterlaten?

Ik kan het me absoluut niet voorstellen
pi_141631226
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eens. :)

[..]

HvNL kan ik "helaas" niet bekijken vanuit Colombia. Maar ik geloof je op je woord.

[..]

Ja, en het blijkt dus een linkervoet te zijn (konden we ook al aan de foto's te zien).
En hier in de video wordt ook gezegd dat er dus 3 plekken zijn waar resten zijn gevonden. Waar de losse beenderen zijn gevonden is niet bekend.

[..]

Hmm, een post op een forum. Er wordt niet gezegd hoeveel posters zijn weggehaald. Ik neem aan dat niet alle posters zijn weggehaald. Misschien een baldadige puber? Een toeristenhater? Kan iedereen zijn.

[..]

Ok, dat stelt die broer, maar zowel zijn zus als die Australische vriend lijken beiden een natuurlijke dood gestorven te zijn, dus niet door die kartels.
Het blijft Telegraaf (sensatiebelust), en Midden-Amerika wordt terecht geassocieerd met drugskartels, maar ik vraag me dus af of die precies in dat gebied waar de meiden verdwenen (dichtbij Boquete) juist daar kartels actief zijn?
Een rondje google levert alleen op dat Boquete een van de veiligste plaatsen in Panama is, wat dan weer een van de veiligste landen in Zuid-/midden-Amerika is.... Het enige dat ik vind met relatie tot drugs is een bekende afkick-kliniek die zich in Boquete bevindt.
Dit, samen met de ligging van Boquete (maar 1 toegangsweg), maakt het wat mij betreft heel onaannemelijk dat drugs-kartels hier actief zijn...
pi_141631282
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:25 schreef EllaBella het volgende:

[..]

Een rondje google levert alleen op dat Boquete een van de veiligste plaatsen in Panama is, wat dan weer een van de veiligste landen in Zuid-/midden-Amerika is.... Het enige dat ik vind met relatie tot drugs is een bekende afkick-kliniek die zich in Boquete bevindt.
Dit, samen met de ligging van Boquete (maar 1 toegangsweg), maakt het wat mij betreft heel onaannemelijk dat drugs-kartels hier actief zijn...
Ja precies. Wat zou kunnen is dat ze in het gebied aan de andere kant van de berg actief zijn, dus waar die indianen wonen in het stroomgebied van de Changuinola, daar waar de rugzak is gevonden (~780 m hoogte) en de resten (~ 165 m hoog).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141631285
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Laatste nieuwtjes staan bovenaan in de OP. Ook nieuw kaartje dat duidelijker is (BING) dan Google Earth, met de vermoedelijke finca van Lorenzo, die in het NOSfilmpje naar voren komt (die video gaat nog in de OP).
Mooi. Heb ik doorgelezen. Ben ik weer bij.
pi_141631299
Het word steeds bizarder. Echt overal, maar dan ook echt overal staan andere verhalen.

Dan is de schoen weer gevonden door Indianen, op RTL en NOS sprak een boer die ze gevonden had, in een andere magazine stond weer door een vrouw die rijst stond te plukken. En nu gaan ook alle locaties van de plekken weer alle kanten op.
pi_141631324
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb jij daar de originele Spaanstalige video van?
Op de laatste blz van vorig draadje staat link naar artikel met dit interview in het Nederlands.
pi_141631374
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:27 schreef Jezus9 het volgende:
Het word steeds bizarder. Echt overal, maar dan ook echt overal staan andere verhalen.

Dan is de schoen weer gevonden door Indianen, op RTL en NOS sprak een boer die ze gevonden had, in een andere magazine stond weer door een vrouw die rijst stond te plukken. En nu gaan ook alle locaties van de plekken weer alle kanten op.
Men zuigt bij gebrek aan informatie maar wat graag uit de duim. Onder het mom, nieuws verkoopt. Let op wie het meldt, een AD of Telegraaf is niks waard en over die Panamese media durf ik niks te zeggen maar die berichten laat ik nauwelijks tot me doordringen
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:31:05 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141631416
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:27 schreef Jezus9 het volgende:
Het word steeds bizarder. Echt overal, maar dan ook echt overal staan andere verhalen.

Dan is de schoen weer gevonden door Indianen, op RTL en NOS sprak een boer die ze gevonden had, in een andere magazine stond weer door een vrouw die rijst stond te plukken. En nu gaan ook alle locaties van de plekken weer alle kanten op.
dat was de rugtas
pi_141631449
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zouden de dames expres de rugzak ergens achterlaten zodat deze ooit teruggevonden kan worden en dan ook nog eens geen boodschap er in achterlaten?

Ik kan het me absoluut niet voorstellen
Als de batterijen leeg zijn kun je niet veel meer.
pi_141631472
Hoe groot is de kans dat een rugzak zich vastklemt tussen twee rotsen en daar 2 maanden door natuurgeweld niet meer van zijn plek gaat? Hij was daar niet net beland, want in de buurt waren ook andere vondsten. Bovendien was de inhoud in perfecte staat, nog een aanwijzing dat de rugzak niet door de rivier was gevoerd.
pi_141631547
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:32 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als de batterijen leeg zijn kun je niet veel meer.
Dat is de enige manier van communiceren?
Oja op een tas ergens neerleggen na dan ipv ergens hoog op te hangen of met andere materialen aanwijzingen geven.
pi_141631577
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:28 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Op de laatste blz van vorig draadje staat link naar artikel met dit interview in het Nederlands.
Ik kan het niet vinden, alleen een Prensa.com artikel?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141631594
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kan het niet vinden, alleen een Prensa.com artikel?
Het was geloof ik niet de laatste bladzij, ik zal even zoeken.
pi_141631602
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:32 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe groot is de kans dat een rugzak zich vastklemt tussen twee rotsen en daar 2 maanden door natuurgeweld niet meer van zijn plek gaat?
Vrij klein lijkt me.

quote:
Hij was daar niet net beland, want in de buurt waren ook andere vondsten.
Andere vondsten in de buurt van de rugzak? Dat is nieuw?!

quote:
Bovendien was de inhoud in perfecte staat, nog een aanwijzing dat de rugzak niet door de rivier was gevoerd.
Precies, dat lijkt mij dus ook.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141631658
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:36 schreef El_Matador het volgende:


Precies, dat lijkt mij dus ook.
Hoe denk jij dat die tas daar terecht is gekomen?
De vindster is niet eerlijk in naar verhaal?
pi_141631659
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Andere vondsten in de buurt van de rugzak? Dat is nieuw?!
Niet vlak in de buurt maar kilometers verderop stroomafwaarts, oftewel de tas was niet net daar beland tussen die rotsen.
pi_141631680
quote:
Ik zie het. Dank je.

Gaat in het nieuwsoverzicht in de OP bovenaan, daar staan nu ook meer andere artikelen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141631714
Vroeg of laat zou iemand langs die rivier gaan en die rugzak zien. Een goeie plek dus om hem daar tussen de rotsen te klemmen. De meiden zullen zich gerealiseerd hebben dat er een grote kans was dat ze nooit gevonden zouden worden. Ze beseften natuurlijk wel dat ze totaal de verkeerde kant op waren gegaan. De batterijen waren misschien op dus konden niets meer inspreken maar in elk geval hebben ze iets achtergelaten voor de nabestaanden.
pi_141631835
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hoe denk jij dat die tas daar terecht is gekomen?
Ik denk dat de meiden hem daar achtergelaten hebben en ie daar 72 dagen in de tropische regens heeft gestaan.

quote:
De vindster is niet eerlijk in naar verhaal?
Ik heb geen enkele reden aan haar (die we niet eens in beeld hebben gezien) intenties en eerlijkheid te twijfelen, en als ze oneerlijk was geweest had ze die 89 dollar er wel uitgehaald. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:43:01 #30
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_141631840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:39 schreef Loekie1 het volgende:
Vroeg of laat zou iemand langs die rivier gaan en die rugzak zien. Een goeie plek dus om hem daar tussen de rotsen te klemmen. De meiden zullen zich gerealiseerd hebben dat er een grote kans was dat ze nooit gevonden zouden worden. De batterijen waren misschien op dus konden niets meer inspreken maar in elk geval hebben ze iets achtergelaten voor de nabestaanden.
Voor alle duidelijkheid: dit suggereert Loekie.
pi_141631876
Hier ook over de rugzak en wat speculaties door misdaadjournalist Korterink.
pi_141631906
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:39 schreef Loekie1 het volgende:
Vroeg of laat zou iemand langs die rivier gaan en die rugzak zien. Een goeie plek dus om hem daar tussen de rotsen te klemmen. De meiden zullen zich gerealiseerd hebben dat er een grote kans was dat ze nooit gevonden zouden worden. Ze beseften natuurlijk wel dat ze totaal de verkeerde kant op waren gegaan. De batterijen waren misschien op dus konden niets meer inspreken maar in elk geval hebben ze iets achtergelaten voor de nabestaanden.
Sja, dat kan natuurlijk. Ofwel neergezet tijdens het rusten (wat ik dacht), ofwel als spoor uitgezet toen ze aan het eind van hun latijn waren (uitgeput, verzwakt, ziek, whatever).

Op zich geen gek idee. Beter de rugzak achterlaten op een plek waar ie gevonden wordt, dan meenemen en het risico lopen dat je hem kwijtraakt en niemand je ooit meer vindt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141631914
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zie het. Dank je.

Gaat in het nieuwsoverzicht in de OP bovenaan, daar staan nu ook meer andere artikelen.
er staat ook bij :

De rugzak werd drie weken geleden bij toeval gevonden
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141631990
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, dat kan natuurlijk. Ofwel neergezet tijdens het rusten (wat ik dacht), ofwel als spoor uitgezet toen ze aan het eind van hun latijn waren (uitgeput, verzwakt, ziek, whatever).

Op zich geen gek idee. Beter de rugzak achterlaten op een plek waar ie gevonden wordt, dan meenemen en het risico lopen dat je hem kwijtraakt en niemand je ooit meer vindt.
Is het niet logischer dat ze zijn omgekomen op de plek waar de rugzak lag?
pi_141632000
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

er staat ook bij :

De rugzak werd drie weken geleden bij toeval gevonden
Ja, de tijdsspannes, namen van rivieren, exacte vindlocaties worden door de media niet zo nauwkeurig beschreven.

We weten dat het 11 juni was, vandaag 16 dagen geleden. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141632029
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:46 schreef sverbern het volgende:

[..]

Is het niet logischer dat ze zijn omgekomen op de plek waar de rugzak lag?
Dat dacht ik ook de hele tijd. Maar op zich zit er iets in; je probeert een spoor uit te zetten en gaat zonder rugzak verder en kort daarna leg je het loodje.

Weten we al of ze maar 1 rugzak bij zich hadden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141632103
En daarom zaten ook de bh's erin, om de tas meteen aan twee meiden te linken, ook als ie pas na een jaar gevonden zou worden.
pi_141632113
Matador, misschien heb je hier wat aan. Hoewel je al een mooi overzicht hebt.

quote:
Ze verdwenen in de buurt van Boquete, ruim 300 kilometer ten westen van de hoofdstad Panama. Een overzicht van de vermissing en de zoektocht.

1 april: Kris en Lisanne worden voor het laatst gezien in de Panamese plaats Boquete. Ze beginnen er aan een wandeltocht door de jungle.

4 april: Buitenlandse Zaken maakt bekend dat de autoriteiten van Panama een grote zoekactie naar de twee vrouwen hebben opgezet.

14 april: Het onderzoek wordt afgeschaald. Reddingsbrigade Sinaproc stopt met zoeken. De politie en recherche blijven de zaak onderzoeken. Ook de Nederlandse politie blijft de vermissing onderzoeken.

15 april: De politie in Nederland verhoort twee Nederlandse mannen die net terug zijn uit Panama. De mannen hadden contact met de meisjes gehad tijdens hun vakantie in het land. Ze zijn geen verdachten.

29 april: De families van Kris en Lisanne richten de stichting 'Vind Kris en Lisanne’ op om de zoektocht voort te kunnen zetten als het politiespeurwerk wordt afgezwakt.

30 april: De beloning voor de gouden tip wordt verhoogd van 2500 naar 30.000 dollar.

27 mei: Speurhonden van de stichting Reddingshonden RHWW uit Duiven gaan voor het eerst zoeken naar de vermiste Nederlandse vrouwen in de bossen rond Boquete in Panama. Een week later keren ze onverrichter zake terug naar Nederland.

14 juni: Op zo'n acht uur lopen van de stad Boquete worden in een rugzak de telefoons, een verzekeringspasje en een digitale camera van Kris Kremers en Lisanne gevonden. Rond de vindplaats wordt een speurtocht op touw gezet.

19 juni: In het gebied waar eerder de rugzak opdook, zijn botten en schoenen gevonden. De spullen lagen in een onherbergzaam gebied langs de rivier Rio Culebre. Eerder op de dag toonden Panamese media al beelden waarop te zien was hoe onderzoeksleidster Betzaida Pittí met een geel pakket in haar handen terugkeerde uit het zoekgebied.

22 juni: De Panamese autoriteiten bevestigen dat resten van Lisanne Froon zijn gevonden. Over Kris Kremers is dan nog geen duidelijkheid.

25 juni: Ook Kris Kremers blijkt te zijn overleden. De familie bevestigt dat na DNA-onderzoek.
bron
pi_141632133
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:50 schreef Loekie1 het volgende:
En daarom zaten ook de bh's erin, om de tas meteen aan twee meiden te linken,
Ja? Was het verzekeringspasje van Kris niet voldoende aanwijzing?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141632137
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Weten we al of ze maar 1 rugzak bij zich hadden?
Goeie vraag, zullen er toch wel twee geweest zijn neem je aan.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:52:49 #41
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_141632176
Theorie: tas komt in water, wordt meegevoerd. Volgen rivier met stroom mee. De een komt in gevaar bij het proberen pakken van de tas, de ander helpt en verdrinken.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_141632179
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:51 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Goeie vraag, zullen er toch wel twee geweest zijn neem je aan.
Gezien de spullen van beide dames in 1 rugzak zou je zeggen van niet...
Gezien het niet vinden van al die flesjes muggenspray die ze die ochtend kochten, zou je zeggen van wel...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141632266
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:52 schreef gohan16 het volgende:
Theorie: tas komt in water, wordt meegevoerd. Volgen rivier met stroom mee. De een komt in gevaar bij het proberen pakken van de tas, de ander helpt en verdrinken.
Hey gohan, welkom. Het probleem van de tas in de rivier (dus meegestroomd) is:

• de rivier stond laag - het was 2 weken droog geweest en het waterpeil was nog niet zoals in de regentijd (nu)
• door de laagstaande rivier steken er veel rotsen boven het water uit - de kans dat de rugzak tegen een rots klapt, is flink - dan zouden zowel de mobieltjes als camera's als zonnebrillen beschadigd moeten zijn, terwijl die nu juist in perfecte staat zijn teruggevonden...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141632302
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:50 schreef Loekie1 het volgende:
En daarom zaten ook de bh's erin, om de tas meteen aan twee meiden te linken, ook als ie pas na een jaar gevonden zou worden.
Is dat niet uitgedaan omdat ze na een tijdje gewoon niet lekker zaten. Volgens mijn vriendin de meest logische verklaring.
pi_141632316
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:50 schreef anonymoussie het volgende:
Matador, misschien heb je hier wat aan. Hoewel je al een mooi overzicht hebt.

[..]

Altijd nuttig, gaat erbij bij de nieuwslinks in de spoiler.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141632323
Ik wil voor de duidelijkheid even iets benoemen: dat ik persoonlijk overtuigd ben van een misdrijf wil niet zeggen ik vind dat het uitgesloten is ze erna door dieren zijn opgepeuzeld of niet door de rivier kunnen zijn meegestroomd. Dat ze door dieren zijn opgegeten denk ik zowiezo, hoe komen die botten anders zo kaal, een dader eet geen mensenvlees (mag ik hopen) alleen die tas door de rivier... lijkt me niet logisch, anders waren die zonnebrillen wel beschadigd. Ook zag die tas er nog schoon uit.
pi_141632512
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:56 schreef Jezus9 het volgende:
Ik wil voor de duidelijkheid even iets benoemen: dat ik persoonlijk overtuigd ben van een misdrijf wil niet zeggen ik vind dat het uitgesloten is ze erna door dieren zijn opgepeuzeld of niet door de rivier kunnen zijn meegestroomd. Dat ze door dieren zijn opgegeten denk ik zowiezo, hoe komen die botten anders zo kaal, een dader eet geen mensenvlees (mag ik hopen) alleen die tas door de rivier... lijkt me niet logisch, anders waren die zonnebrillen wel beschadigd. Ook zag die tas er nog schoon uit.
Ik ga vervelend doen :P
Maar het is sowieso. :)
pi_141632569
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:01 schreef anonymoussie het volgende:
Maar het is sowieso. :)
soberso.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141632595
quote:
16s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

soberso.
:D
pi_141632599
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat de meiden hem daar achtergelaten hebben en ie daar 72 dagen in de tropische regens heeft gestaan.

Waarom zouden die dames de tas met fles en camera achterlaten en waarschijnlijk zonder boodschap? En de tas had je beter in een boom kunnen vastbinden indien je het expres achterlaat voor vinders


quote:
Ik heb geen enkele reden aan haar (die we niet eens in beeld hebben gezien) intenties en eerlijkheid te twijfelen, en als ze oneerlijk was geweest had ze die 89 dollar er wel uitgehaald. :)
Misschien zat er wel meer in. Het zou vreemd zijn om een lege portemonnee in de tas terug te stoppen. Ik wil niet suggereren dat die vrouw liegt, geen idee waarom ik het in eerste instantie vroeg. Ik denk dat ze de tas per ongeluk kwijt zijn geraakt en de tas via de rivier daar terecht is gekomen
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:04:41 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141632627
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook de hele tijd. Maar op zich zit er iets in; je probeert een spoor uit te zetten en gaat zonder rugzak verder en kort daarna leg je het loodje.

Weten we al of ze maar 1 rugzak bij zich hadden?
In dat geval hadden ze dan niet die bh's/bikini's op verschillende plekken aan een boom gebonden?
pi_141632769
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey gohan, welkom. Het probleem van de tas in de rivier (dus meegestroomd) is:

• de rivier stond laag - het was 2 weken droog geweest en het waterpeil was nog niet zoals in de regentijd (nu)
• door de laagstaande rivier steken er veel rotsen boven het water uit - de kans dat de rugzak tegen een rots klapt, is flink - dan zouden zowel de mobieltjes als camera's als zonnebrillen beschadigd moeten zijn, terwijl die nu juist in perfecte staat zijn teruggevonden...
Misschien moet je van het idee afstappen dat die spullen feitelijk in een perfecte staat gevonden zijn. Daar is niet zoveel over bekend en anders was waarschijnlijk al wel naar buiten gekomen dat veel materiaal van de camera's is afgehaald
pi_141632779
Toch nog even over die rugzak en de plek waar ie gevonden is:



Locatie rugzak bij benadering; exacte vindplaats in deze samenloop van de Changuinola (de arm rechts wordt ook wel Rio Culebra genoemd) is onbekend

niet in situ:
• in de rivier gevallen - lijkt er niet op door de gaafheid van de inhoud
• in de rivier gegooid - idem

in situ:
• achtergelaten als spoor door de meiden - zonder rugzak te voet verder
• op de oever tussen de rotsen neergezet - ongeluk/doodsoorzaak/meiden vallen in de rivier en stromen weg van de rugzak gebeurd
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141632819
Ik snap eigenlijk niet waarom ze onderzoekstechnisch niet gewoon wat alternatieven uit proberen, je weet maar nooit welke nuttige informatie dat kan opleveren. Zoals exact dezelfde vergelijkbare achtige-spullen ter test in die desbetreffende rivier gooien (met waterdichte GPS-tracker uiteraard) en kijken of het allemaal bij elkaar uitkomt, dan heb je i.i.g al een antwoord of het werkelijk zover van elkaar komt uit te liggen.
pi_141632831
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Misschien moet je van het idee afstappen dat die spullen feitelijk in een perfecte staat gevonden zijn.
Waarom? De foto toont de zonnebrillen. Hoe de GSMs en de camera eraan toe waren weten we niet. Maar als er niet wordt gezegd dat die beschadigd waren (of heb jij andere bronnen?), mag je er dan niet vanuit gaan dat de zaken intact gevonden zijn?

quote:
Daar is niet zoveel over bekend en anders was waarschijnlijk al wel naar buiten gekomen dat veel materiaal van de camera's is afgehaald
De politie (zie OP, Spaanstalige video) stelt dat ze die camera nog aan het onderzoeken zijn (filmpje is van vandaag geloof ik).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141632897
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:11 schreef Jezus9 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ze onderzoekstechnisch niet gewoon wat alternatieven uit proberen, je weet maar nooit welke nuttige informatie dat kan opleveren. Zoals spullen ter test in die desbetreffende rivier gooien (met waterdichte GPS-tracker uiteraard) en kijken of het allemaal bij elkaar uitkomt, dan heb je i.i.g al een antwoord of het werkelijk zover van elkaar komt uit te liggen.
Het probleem is dat die rivier niet constant is. Na hevige regenval (zoals vandaag in het gebied) stroomt ie vol en neemt ie veel meer sediment (waar ook rugzakken en menselijke resten toe behoren) mee dan als ie laag staat.

Het is zo bijna onmogelijk de snelheid van transport vast te leggen.

Als je de kaartjes bekijkt, lijkt het wel een logische weg de resten van Kris en Lisanne juist daar te vinden; als je de Changuinola volgt vanaf de stuwdam (en de arm met de Culubré (niet: Culebra!)), stroomopwaarts, kom je uit bij de rugzak.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141632953
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:09 schreef El_Matador het volgende:
Toch nog even over die rugzak en de plek waar ie gevonden is

niet in situ:
• in de rivier gevallen - lijkt er niet op door de gaafheid van de inhoud
• in de rivier gegooid - idem

in situ:
• achtergelaten als spoor door de meiden - zonder rugzak te voet verder
• op de oever tussen de rotsen neergezet - ongeluk/doodsoorzaak/meiden vallen in de rivier en stromen weg van de rugzak gebeurd
Als het een redelijke rugzak was, is er makkelijk niet beschadigd, btje kortzichtige aanname (weer).
Even a broken clock is right twice a day.
pi_141632976
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom? De foto toont de zonnebrillen. Hoe de GSMs en de camera eraan toe waren weten we niet. Maar als er niet wordt gezegd dat die beschadigd waren (of heb jij andere bronnen?), mag je er dan niet vanuit gaan dat de zaken intact gevonden zijn?

[..]

De politie (zie OP, Spaanstalige video) stelt dat ze die camera nog aan het onderzoeken zijn (filmpje is van vandaag geloof ik).
Maar zijn er bronnen dat die spullen top gaaf waren? (Ja dat is een beetje erg flauw van mij :p )
En hoe moet een bril er uit zien die in een tas bijv een km mee is gesleurd?

Waarom zou je spullen in je tas stoppen die je niet kwijt wil maar die tas wel expres ergens dumpen waar het zou kunnen verdwijnen (indien bij rivier en de rivier zou kunnen opzwellen?).
Waarom die BH's niet ook ergens gebruiken als het allemaal als een spoor bedoeld is? Waarom het flesje dumpen terwijl je niet zonder water kan?

Niemand geeft hoop op
pi_141633005
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het probleem is dat die rivier niet constant is. Na hevige regenval (zoals vandaag in het gebied) stroomt ie vol en neemt ie veel meer sediment (waar ook rugzakken en menselijke resten toe behoren) mee dan als ie laag staat.
Klopt ja, iedere rivier is hetzelfde wat dat betreft!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_141633051
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar zijn er bronnen dat die spullen top gaaf waren? (Ja dat is een beetje erg flauw van mij :p )
En hoe moet een bril er uit zien die in een tas bijv een km mee is gesleurd?

Waarom zou je spullen in je tas stoppen die je niet kwijt wil maar die tas wel expres ergens dumpen waar het zou kunnen verdwijnen (indien bij rivier en de rivier zou kunnen opzwellen?).
Waarom die BH's niet ook ergens gebruiken als het allemaal als een spoor bedoeld is? Waarom het flesje dumpen terwijl je niet zonder water kan?
Dat flesje zat in de rugtas? Dan is het al helemaal niet gedumpt daar maar neergezet en daarna verongelukt / vermoord / verkracht en vermoord door aliens of door iets in het water geraakt.
pi_141633133
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:18 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat flesje zat in de rugtas? Dan is het al helemaal niet gedumpt daar maar neergezet en daarna verongelukt / vermoord / verkracht en vermoord door aliens of door iets in het water geraakt.
Een hoop mogelijke oorzaken waarbij "expres achterlaten om gevonden te worden" het minst waarschijnlijke is
pi_141633184
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:32 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe groot is de kans dat een rugzak zich vastklemt tussen twee rotsen en daar 2 maanden door natuurgeweld niet meer van zijn plek gaat? Hij was daar niet net beland, want in de buurt waren ook andere vondsten. Bovendien was de inhoud in perfecte staat, nog een aanwijzing dat de rugzak niet door de rivier was gevoerd.
Vind dit als het waar is het nieuws van de dag.

Dacht dat de rugzak ergens vlakbij de rivier ergens in de struiken lag. Als het vastgeklemd ligt tussen de rotsen dan kan het in mijn ogen veel makkelijker een ongeluk zijn geweest bij het oversteken van de rivier.
pi_141633260
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Vind dit als het waar is het nieuws van de dag.

Dacht dat de rugzak ergens vlakbij de rivier ergens in de struiken lag. Als het vastgeklemd ligt tussen de rotsen dan kan het in mijn ogen veel makkelijker een ongeluk zijn geweest bij het oversteken van de rivier.
Jup, dat is wel erg kritisch.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_141633295
Het blijft de vraag welk verhaal klopt, ergens anders stond de rugzak was gevonden op een struik en nu weer tussen 2 rotsen. Net als die schoen, eerst door Indianen, toen door een boerin, toen door de gids. Aan conclusies hebben we niet veel als we niet zeker weten welke bron nou wel of niet klopt.

De media in deze zaak laat zich echt van z'n slechtste kanten zien kwa onderzoeks-journalistiek (of misschien niet eens de media, kunnen evengoed de getuigen zijn die allen iets anders verklaren)
pi_141633404
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:15 schreef danos het volgende:

[..]

Als het een redelijke rugzak was, is er makkelijk niet beschadigd, btje kortzichtige aanname (weer).
Ik neem niets aan. Ik zeg "lijkt". Dat houdt alle opties open. Ik zet alleen de mogelijkheden op een rijtje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141633425
Welk fototoestel houdt het zo lang onder water?
pi_141633487
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:24 schreef Jezus9 het volgende:
Het blijft de vraag welk verhaal klopt, ergens anders stond de rugzak was gevonden op een struik en nu weer tussen 2 rotsen. Net als die schoen, eerst door Indianen, toen door een boerin, toen door de gids. Aan conclusies hebben we niet veel als we niet zeker weten welke bron nou wel of niet klopt.

De media in deze zaak laat zich echt van z'n slechtste kanten zien kwa onderzoeks-journalistiek (of misschien niet eens de media, kunnen evengoed de getuigen zijn die allen iets anders verklaren)
Als je gewoon Matador zijn ijzersterke analyses als leidraad neemt blijf je het dichtst bij de waarheid. Hij stopt er zoveel effort in, ik zit ieder topic weer met open mond te lezen. Hij weet exact hoe die rivier gestroomd heeft en stroomt, zonder er bij geweest te zijn. Op basis van fotos van 5 jaar geleden kan hij haarscherpe analyses maken van hoe de situatie de afgelopen maanden was!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_141633492
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:24 schreef Jezus9 het volgende:
Het blijft de vraag welk verhaal klopt, ergens anders stond de rugzak was gevonden op een struik en nu weer tussen 2 rotsen. Net als die schoen, eerst door Indianen, toen door een boerin, toen door de gids. Aan conclusies hebben we niet veel als we niet zeker weten welke bron nou wel of niet klopt.

De media in deze zaak laat zich echt van z'n slechtste kanten zien kwa onderzoeks-journalistiek (of misschien niet eens de media, kunnen evengoed de getuigen zijn die allen iets anders verklaren)
De NOS vind ik tot nog toe het slechtste. Met verkeerde info, constant, zelfs op video.

Die schoenen zijn gevonden door Feliciano en zijn indianenteam (6 man) en door een inheemse vrouw die met haar man rijst ging planten (rugzak).

Daar is toch geen onduidelijkheid over?

Ik heb de coordinaten van de vindplaatsen (bij benadering) bovenaan in de OP gezet, zodat iedereen er kaartjes mee kan maken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141633548
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef danos het volgende:

[..]

Als je gewoon Matador zijn ijzersterke analyses als leidraad neemt blijf je het dichtst bij de waarheid. Hij stopt er zoveel effort in, ik zit ieder topic weer met open mond te lezen. Hij weet exact hoe die rivier gestroomd heeft en stroomt, zonder er bij geweest te zijn. Op basis van fotos van 5 jaar geleden kan hij haarscherpe analyses maken van hoe de situatie de afgelopen maanden was!
Waarom kan jij nou niet stoppen met lasteren?

Ik weet NIETS exact, heb ik ook niet beweerd.

Rivieren die verschillende stroomsnelheden hebben al naar gelang de hoeveelheid water erin is gewoon algemene kennis.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141633655
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:09 schreef El_Matador het volgende:
Toch nog even over die rugzak en de plek waar ie gevonden is:

[ afbeelding ]

Locatie rugzak bij benadering; exacte vindplaats in deze samenloop van de Changuinola (de arm rechts wordt ook wel Rio Culebra genoemd) is onbekend

niet in situ:
• in de rivier gevallen - lijkt er niet op door de gaafheid van de inhoud
• in de rivier gegooid - idem

in situ:
• achtergelaten als spoor door de meiden - zonder rugzak te voet verder
• op de oever tussen de rotsen neergezet - ongeluk/doodsoorzaak/meiden vallen in de rivier en stromen weg van de rugzak gebeurd
hoever is dat van de stuwdam af ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141633665
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:36 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

hoever is dat van de stuwdam af ?
Kilometer of 33 in vogelvlucht.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141633687
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:29 schreef Loekie1 het volgende:
Welk fototoestel houdt het zo lang onder water?
de camera niet, maar het geheugenkaartje kan er wel tegen :)
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_141633732
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:15 schreef opgebaarde het volgende:

Waarom die BH's niet ook ergens gebruiken als het allemaal als een spoor bedoeld is?
Dat zou je denken inderdaad. Dan zouden er meer sporen moeten zijn, maar tot nog toe zijn die niet gevonden.

Het blijft mi dan ook logischer dat die relatief vlakke open plek waar die rivieren samenkomen een rustplaats (overzicht, water, sterrenhemel?) van de meiden was.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141633737
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:24 schreef Jezus9 het volgende:
Het blijft de vraag welk verhaal klopt, ergens anders stond de rugzak was gevonden op een struik en nu weer tussen 2 rotsen. Net als die schoen, eerst door Indianen, toen door een boerin, toen door de gids. Aan conclusies hebben we niet veel als we niet zeker weten welke bron nou wel of niet klopt.

De media in deze zaak laat zich echt van z'n slechtste kanten zien kwa onderzoeks-journalistiek (of misschien niet eens de media, kunnen evengoed de getuigen zijn die allen iets anders verklaren)
De boerin heeft de rugzak gevonden.
pi_141633768
Dus de conclusie is dat ze zijn verdronken?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:45:59 #76
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141633915
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Dus de conclusie is dat ze zijn verdronken?
Dan zouden ze eerst de longen moeten vinden en onderzoeken.
pi_141633938
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:45 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dan zouden ze eerst de longen moeten vinden en onderzoeken.
Owja die drijven vast nog ergens rond :)
Even a broken clock is right twice a day.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:47:07 #78
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141633958
Conclusie is voorlopig: waarschijnlijk overleden, oorzaak nog onbekend.
pi_141634068
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Dus de conclusie is dat ze zijn verdronken?
Neuh. Is één van de scenario's.
pi_141634129
De tijd dat we in dit topic hebben gestoken hadden we kunnen besteden aan een ticket om daar met z'n allen ter plekke onderzoek te doen, de onderzoekers en zoekteams willen het gebied niet in door slecht weer, dan laat mij maar komen. Hoe staan ze eigenlijk tegenover burgers die ter plekke onderzoek willen doen? Serieuze vraag, geen plannen om zelf te gaan hoor.
pi_141634131
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:47 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Conclusie is voorlopig: waarschijnlijk overleden, oorzaak nog onbekend.
Sowieso overleden. -O-
Hoe meer ik hier meelees, hoe meer vragen er komen. Wel 'prachtig' om te zien hoe iedereen hier meedenkt. Als het onderzoeksteam mee zou lezen, zouden ze er best wat aan kunnen hebben, zou je zeggen. :)
pi_141634170
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:47 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Conclusie is voorlopig: waarschijnlijk overleden, oorzaak nog onbekend.
Waarschijnlijk overleden??
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141634192
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:52 schreef Jezus9 het volgende:
Hoe staan ze eigenlijk tegenover burgers die ter plekke onderzoek willen doen? Serieuze vraag, geen plannen om zelf te gaan hoor.
Ik wil erheen, nu zeker.

Misschien augustus/september. Veel foto's maken en de paden met eigen ogen bekijken. Sowieso prachtig gebied ook met die vulkaan erbij.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:55:27 #84
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141634208
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Waarschijnlijk overleden??
Er is alleen een voet gevonden, dat bewijst nog geen overlijden.
pi_141634228
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Sowieso overleden. -O-
Hoe meer ik hier meelees, hoe meer vragen er komen. Wel 'prachtig' om te zien hoe iedereen hier meedenkt. Als het onderzoeksteam mee zou lezen, zouden ze er best wat aan kunnen hebben, zou je zeggen. :)
Ik neem aan dat de onderzoekers veel meer data hebben dan wij, maar het is leuk om te puzzelen en mocht het helpen (geen illusies), dan is het alleen maar meegenomen.

Schadelijk lijkt me het topic sowieso niet. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141634240
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:47 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Conclusie is voorlopig: waarschijnlijk overleden, oorzaak nog onbekend.
Waarschijnlijk? :')
pi_141634241
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:55 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Er is alleen een voet gevonden, dat bewijst nog geen overlijden.
Een bekken is doorgaans wel nuttig om in leven te blijven...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:56:51 #88
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141634262
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een bekken is doorgaans wel nuttig om in leven te blijven...
Ja, maar dat is van de andere vrouw.
pi_141634267
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de onderzoekers veel meer data hebben dan wij, maar het is leuk om te puzzelen en mocht het helpen (geen illusies), dan is het alleen maar meegenomen.

Schadelijk lijkt me het topic sowieso niet. :)
Veel van hen zal ook de omgeving goed kennen maar zij denken wellicht niet aan de dingen waar men hier aan denkt. Of ziet echt iets over het hoofd.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:58:59 #90
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141634327
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ja, maar dat is van de andere vrouw.
Bovendien heb ik nog niets vernomen van de contra-expertise van het NFI.
pi_141634328
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik wil erheen, nu zeker.

Misschien augustus/september. Veel foto's maken en de paden met eigen ogen bekijken. Sowieso prachtig gebied ook met die vulkaan erbij.
Tis de vraag wat je kan uitrichten in het regenseizoen, zou je de getuigen aan durven spreken?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_141634361
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:52 schreef Jezus9 het volgende:
De tijd dat we in dit topic hebben gestoken hadden we kunnen besteden aan een ticket om daar met z'n allen ter plekke onderzoek te doen, de onderzoekers en zoekteams willen het gebied niet in door slecht weer, dan laat mij maar komen. Hoe staan ze eigenlijk tegenover burgers die ter plekke onderzoek willen doen? Serieuze vraag, geen plannen om zelf te gaan hoor.
Lief hoor, maar niet erg realistisch. ;)
Geen visie gehad in je dromen meer? :P
pi_141634367
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:54 schreef El_Matador het volgende: Ik wil erheen, nu zeker.
Voor jou is het maar even de grens over... doen! Ik kom eraan. Als daar overigens echt een serie-moordenaar actief is wil ik wel als lok-meid daar gaan werken, kom ik tenminste éindelijk achter de waarheid wie die perverse vent is. En nee, ik ben nu niet cynisch, deze wijze is wel waarop ze grote serie-moordenaars op het spoor kunnen komen, gewoon lok-meiden inzetten met verborgen camera's, uiteraard wel met bescherm-middelen bij zich en undercover-politie op korte onzichtbare afstand. En meiden die zich inzetten voor dat beroep moeten wel uit hard hout zijn gesneden, riscio van het vak.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:01:11 #94
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141634388
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:52 schreef Jezus9 het volgende:
De tijd dat we in dit topic hebben gestoken hadden we kunnen besteden aan een ticket om daar met z'n allen ter plekke onderzoek te doen, de onderzoekers en zoekteams willen het gebied niet in door slecht weer, dan laat mij maar komen. Hoe staan ze eigenlijk tegenover burgers die ter plekke onderzoek willen doen? Serieuze vraag, geen plannen om zelf te gaan hoor.
Het mag niet, maar het duurt ca. 10 weken voordat ze het in de gaten hebben.
pi_141634423
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:59 schreef danos het volgende:

[..]

Tis de vraag wat je kan uitrichten in het regenseizoen, zou je de getuigen aan durven spreken?
Dat is inderdaad de vraag, hoe het weer is.

"durven"? :D Waarom niet? Ja, ik wil die Feliciano wel spreken ja.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141634454
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:00 schreef anonymoussie het volgende: Lief hoor, maar niet erg realistisch. ; ) Geen visie gehad in je dromen meer? : P
Sorry nu weer serieus... dromen zijn dromen, geen realiteit zeggen ze.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jezus9 op 28-06-2014 01:15:12 ]
pi_141634455
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:00 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Voor jou is het maar even de grens over... doen! Ik kom eraan. Als daar overigens echt een serie-moordenaar actief is wil ik wel als lok-meid daar gaan werken, kom ik tenminste éindelijk achter de waarheid wie die perverse vent is. En nee, ik ben nu niet cynisch, deze wijze is wel waarop ze grote serie-moordenaars op het spoor kunnen komen, gewoon lok-meiden inzetten met verborgen camera's, uiteraard wel met bescherm-middelen bij zich en undercover-politie op korte onzichtbare afstand. En meiden die zich inzetten voor dat beroep moeten wel uit hard hout zijn gesneden, riscio van het vak.
Stephanie Flores was ook een lokmeid denk je?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:03:54 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141634459
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:47 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Conclusie is voorlopig: waarschijnlijk overleden, oorzaak nog onbekend.
Zeker overleden, oorzaak onbekend lijkt me juiste ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141634471
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de vraag, hoe het weer is.

"durven"? :D Waarom niet? Ja, ik wil die Feliciano wel spreken ja.
Kan je niet undercover net als die Patrick bij Joran van der Sloot?
Wie weet wat ze je vertellen. :P
pi_141634475
Boys, voordat jullie op pad gaan, schaf een Nokia aan oké?
pi_141634488
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef Jezus9 het volgende:
Sorry nu weer serieus...
Het was net nieuwe maan geweest dus er was maar een klein streepje maan.

Alleen; die konden de meiden nooit zien want die ging rond 20:30-21:30 onder en dat is precies achter de berg waar ze overheen zouden moeten (terug naar Boquete).

Het was dus helemaal donker (op wellicht sterren of weerkaatsing tegen de wolken na) in dat gebied.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141634499
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:00 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Voor jou is het maar even de grens over... doen! Ik kom eraan. Als daar overigens echt een serie-moordenaar actief is wil ik wel als lok-meid daar gaan werken, kom ik tenminste éindelijk achter de waarheid wie die perverse vent is. En nee, ik ben nu niet cynisch, deze wijze is wel waarop ze grote serie-moordenaars op het spoor kunnen komen, gewoon lok-meiden inzetten met verborgen camera's, uiteraard wel met bescherm-middelen bij zich en undercover-politie op korte onzichtbare afstand. En meiden die zich inzetten voor dat beroep moeten wel uit hard hout zijn gesneden, riscio van het vak.
Het Fok onderzoeksteam?
pi_141634501
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:04 schreef opgebaarde het volgende:
Boys, voordat jullie op pad gaan, schaf een Nokia aan oké?
Ja, Snake spelen als je je verveelt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:05:48 #104
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141634503
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de vraag, hoe het weer is.

"durven"? :D Waarom niet? Ja, ik wil die Feliciano wel spreken ja.
De vader van Kris heeft zelf ook het Pianista pad gelopen. Aan het eind werd het wel makkelijk te verdwalen, was zijn conclusie. Sowieso staat er, geloof ik, geen bord met "einde, ga nu terug!", maar kun je gewoon verder lopen. Hetgeen ze vermoedelijk ook hebben gedaan.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:06:04 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141634506
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:00 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Voor jou is het maar even de grens over... doen! Ik kom eraan. Als daar overigens echt een serie-moordenaar actief is wil ik wel als lok-meid daar gaan werken, kom ik tenminste éindelijk achter de waarheid wie die perverse vent is. En nee, ik ben nu niet cynisch, deze wijze is wel waarop ze grote serie-moordenaars op het spoor kunnen komen, gewoon lok-meiden inzetten met verborgen camera's, uiteraard wel met bescherm-middelen bij zich en undercover-politie op korte onzichtbare afstand. En meiden die zich inzetten voor dat beroep moeten wel uit hard hout zijn gesneden, riscio van het vak.
Kom op zeg..
1. dat scenario is vooralsnog vrij onwaarschijnlijk
2. daar gaat niemand mee akkoord
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141634510
In het donker verdwaald in de jungle...dat is toch afschuwelijk? -O-
pi_141634512
Ik snap niet waarom de foto's geen uitsluitsel geven. Batterijen leeg voordat ze verdwaalden? En hoezo hebben ze niet geprobeerd te bellen? Die nieuwsitems heb ik gemist.
pi_141634532
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:06 schreef vencodark het volgende:
In het donker verdwaald in de jungle...dat is toch afschuwelijk? -O-
Joh?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141634537
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:05 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

De vader van Kris heeft zelf ook het Pianista pad gelopen. Aan het eind werd het wel makkelijk te verdwalen, was zijn conclusie. Sowieso staat er, geloof ik, geen bord met "einde, ga nu terug!", maar kun je gewoon verder lopen. Hetgeen ze vermoedelijk ook hebben gedaan.
Ja klopt. Dit zag ik ook. Ik acht het wel waarschijnlijk dat ze zijn doorgelopen ja.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:07:36 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141634546
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:06 schreef Poolbal het volgende:
Ik snap niet waarom de foto's geen uitsluitsel geven. Batterijen leeg voordat ze verdwaalden? En hoezo hebben ze niet geprobeerd te bellen? Die nieuwsitems heb ik gemist.
Er is nog niks bekend gemaakt over de mobieltjes en de camera voor zover ik weet..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:08:03 #111
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141634557
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:06 schreef vencodark het volgende:
In het donker verdwaald in de jungle...dat is toch afschuwelijk? -O-
Als je van de natuur houdt niet per se.
pi_141634565
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Er is nog niks bekend gemaakt over de mobieltjes en de camera voor zover ik weet..
Hopelijk komt dit allemaal nog naar buiten ( desnoods lekt iemand het ).
pi_141634568
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ja klopt. Dit zag ik ook. Ik acht het wel waarschijnlijk dat ze zijn doorgelopen ja.
Na die NOSvideo werd dat ook wel heel duidelijk ja. Nu nog zelf gaan kijken. :+

Toch blijft de vraag: als ze dat rechterpad namen in plaats van het linkerpad terug naar Boquete, waarom zijn ze niet omgedraaid toen ze de rivier tegenkwamen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141634606
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:06 schreef Poolbal het volgende:
Ik snap niet waarom de foto's geen uitsluitsel geven. Batterijen leeg voordat ze verdwaalden? En hoezo hebben ze niet geprobeerd te bellen? Die nieuwsitems heb ik gemist.
Is nog niet bekend/ duidelijk allemaal. Alleen dat de bat leeg waren toch.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:10:06 #115
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141634620
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Na die NOSvideo werd dat ook wel heel duidelijk ja. Nu nog zelf gaan kijken. :+

Toch blijft de vraag: als ze dat rechterpad namen in plaats van het linkerpad terug naar Boquete, waarom zijn ze niet omgedraaid toen ze de rivier tegenkwamen?
Ja, dat weten we dus niet he? :P

Kan vanalles geweest zijn..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:10:26 #116
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141634629
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:08 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hopelijk komt dit allemaal nog naar buiten ( desnoods lekt iemand het ).
Zou ik niet op rekenen. Na overlijden is het allemaal eigendom van de nabestaanden.
pi_141634672
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, dat weten we dus niet he? :P

Kan vanalles geweest zijn..
Even een plaatje ter verduidelijking hoe dichtbij die rugzak eigenlijk bij het uitzichtpunt (wat ik niet precies kan plotten) lag:

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:12:31 #118
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141634691
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Na die NOSvideo werd dat ook wel heel duidelijk ja. Nu nog zelf gaan kijken. :+

Toch blijft de vraag: als ze dat rechterpad namen in plaats van het linkerpad terug naar Boquete, waarom zijn ze niet omgedraaid toen ze de rivier tegenkwamen?
Waarom wel? Richting Boquete lopen toch ook rivieren?
pi_141634702
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Na die NOSvideo werd dat ook wel heel duidelijk ja. Nu nog zelf gaan kijken. :+

Toch blijft de vraag: als ze dat rechterpad namen in plaats van het linkerpad terug naar Boquete, waarom zijn ze niet omgedraaid toen ze de rivier tegenkwamen?
Als ze dat rechterpad ook daadwerkelijk hebben genomen. Als dat het geval is zijn ze toch afgeweken waarschijnlijk en toen verdwaald?
pi_141634714
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Na die NOSvideo werd dat ook wel heel duidelijk ja. Nu nog zelf gaan kijken. :+

Toch blijft de vraag: als ze dat rechterpad namen in plaats van het linkerpad terug naar Boquete, waarom zijn ze niet omgedraaid toen ze de rivier tegenkwamen?
Jij weet vast wel hoeveel meter het naar die eerste oversteekrivier her is en hoe ver dat lopen dat zou kunnen zijn? Her is inderdaad een bijzondere move
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:15:10 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141634766
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Even een plaatje ter verduidelijking hoe dichtbij die rugzak eigenlijk bij het uitzichtpunt (wat ik niet precies kan plotten) lag:

[ afbeelding ]
Ik mis de vindplaats van de dames hier. En die rugzak lag toch juist erg ver weg?

*in de war is*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141634780
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Waarom wel? Richting Boquete lopen toch ook rivieren?
Nee, richting Boquete loopt alleen de Rio Pianista, waarlangs ze naar boven zijn gekomen.

Dat is een bergriviertje; smal, recht en snelstromend.

Als ze bij de rugzakplek zijn, zijn ze al veel lager dan de Mirador (~1500 -> 780 m) en die rivier is compleet anders (hij begint te vlechten), breder, je moet oversteken, etc.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141634781
Of ze zijn daar ergens dus iemand tegengekomen.
pi_141634840
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Bovendien heb ik nog niets vernomen van de contra-expertise van het NFI.
Is het bekend wanneer zij met deze informatie komen?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:18:47 #125
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141634848
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:16 schreef anonymoussie het volgende:
Of ze zijn daar ergens dus iemand tegengekomen.
Ik geloof daar dus écht niet in, maar alles is mogelijk inderdaad.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:19:01 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141634852
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:18 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Is het bekend wanneer zij met deze informatie komen?
Niet dat ik weet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141634860
Waar heeft Oliva ze precies gezien? Wel bij de trail die naar boven loopt toch?
pi_141634909
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij weet vast wel hoeveel meter het naar die eerste oversteekrivier her is en hoe ver dat lopen dat zou kunnen zijn? Her is inderdaad een bijzondere move
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141634924
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik mis de vindplaats van de dames hier. En die rugzak lag toch juist erg ver weg?

*in de war is*
Het is soms best verwarrend ja. Ik raak ook nog weleens in de war. :P
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:22:42 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141634926
Mata, heb je nog antwoord op mijn vraag? Dan heel graag, dank je wel!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141634928
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik mis de vindplaats van de dames hier.
Die is veel te ver om goed weer te geven, zie OP.
quote:
En die rugzak lag toch juist erg ver weg?

*in de war is*
Vanaf de resten? Ja, ver stroomopwaarts.
Vanaf Boquete? Nee, zie kaartje, iets van 4 km na de Mirador (dat dus ongeveer het punt is waar de NOS die 2 paden zag).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141634955
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:19 schreef anonymoussie het volgende:
Waar heeft Oliva ze precies gezien? Wel bij de trail die naar boven loopt toch?
Dat is niet bekend volgens mij. Ik denk op het lagere stuk, waar MeloD ook geweest is. Of bij het naar boven lopen, waar het steiler wordt (zie omgevingsplaatje nummer 1 in de OP).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:25:10 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141634984
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die is veel te ver om goed weer te geven, zie OP.

[..]

Vanaf de resten? Ja, ver stroomopwaarts.
Vanaf Boquete? Nee, zie kaartje, iets van 4 km na de Mirador.
Vanaf de resten bedoelde ik idd. Hoe ver lagen die nu uit elkaar (rugzak en resten)? En wat lag nou dichter bij B.? De rugzak?

En (ondanks dat ik niet geloof in allerlei maffe scenario's) hoe waarschijnlijk is het vinden van die resten dan eigenlijk vraag ik me ineens af (die vraag zal al vaker gesteld zijn)?

EDIT En de resten (iig schoenen lagen toch ook al ver uit elkaar)?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635012
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is niet bekend volgens mij. Ik denk op het lagere stuk, waar MeloD ook geweest is. Of bij het naar boven lopen, waar het steiler wordt (zie omgevingsplaatje nummer 1 in de OP).
Waarom is dat niet duidelijk eigenlijk? Deze informatie zou wel helpen.
pi_141635014
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vanaf de resten bedoelde ik idd. Hoe ver lagen die nu uit elkaar (rugzak en resten)?
Zie OP: ~30 km.

quote:
En wat lag nou dichter bij B.? De rugzak?
Ja.

quote:
En (ondanks dat ik niet geloof in allerlei maffe scenario's) hoe waarschijnlijk is het vinden van die resten dan eigenlijk vraag ik me ineens af (die vraag zal al vaker gesteld zijn)?
Dat vroeg ik me gisteren ook af, die statistiek. Ik neem aan dat ze de rivier stroomafwaarts gevolgd hebben vanaf de rugzakplek en dan kom je uit bij de monding van de Culubré waar dus de resten zijn gevonden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635067
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vanaf de resten bedoelde ik idd. Hoe ver lagen die nu uit elkaar (rugzak en resten)? En wat lag nou dichter bij B.? De rugzak?

En (ondanks dat ik niet geloof in allerlei maffe scenario's) hoe waarschijnlijk is het vinden van die resten dan eigenlijk vraag ik me ineens af (die vraag zal al vaker gesteld zijn)?

EDIT En de resten (iig schoenen lagen toch ook al ver uit elkaar)?
De rugzak is toch vrij aan het begin van hun trail die omhoog liep gevonden?
pi_141635084
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:29 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

De rugzak is toch vrij aan het begin van hun trail die omhoog liep gevonden?
De OP bevat kaartjes en de coordinaten van de vindplaats bij benadering. Google Earth is gratis, Bing ook. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:30:38 #138
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635091
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie OP: ~30 km.

[..]

Ja.

[..]

Dat vroeg ik me gisteren ook af, die statistiek. Ik neem aan dat ze de rivier stroomafwaarts gevolgd hebben vanaf de rugzakplek en dan kom je uit bij de monding van de Culubré waar dus de resten zijn gevonden.
Dank! Zie ook de edit..
Is ben niet zo ict-technisch, maar is een een soort overzichtskaart (zonder allerlei bijschriften, maar een legenda) een idee? Evt deelkaartjes erbij? Merk gewoon dat ik in de war begin te raken van eea :@ Misschien hebben anderen daar ook last van en is het nuttig?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635107
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

EDIT En de resten (iig schoenen lagen toch ook al ver uit elkaar)?
Zie OP.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:31:49 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635125
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie OP.
Staan daar niet tig kaartjes? Ik heb er iig meerdere in mijn hoofd en raak de draad kwijt :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635144
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Staan daar niet tig kaartjes? Ik heb er iig meerdere in mijn hoofd en raak de draad kwijt :@
Kijk wat er op de kaartjes staat. Locatie 1 (rugzak) en Locatie 2 (resten) staan apart in een kaartje onder "verklarende kaartjes"
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635163
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De OP bevat kaartjes en de coordinaten van de vindplaats bij benadering. Google Earth is gratis, Bing ook. :)
Gaat best veel tijd inzitten volgens mij. :P
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:34:34 #143
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635172
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kijk wat er op de kaartjes staat. Locatie 1 (rugzak) en Locatie 2 (resten) staan apart in een kaartje onder "verklarende kaartjes"
Ok, ok.. Maar ik mis het overzicht (voor mezelf), de helicopterview. iets in 1 oogopslag kunnen zien enzo :@ Het gaat duizelen op een gegeven moment (bij mij nu dus ineens :D )

Maar ok, dat is ook gewoon mijn probleem :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635211
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:26 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Waarom is dat niet duidelijk eigenlijk? Deze informatie zou wel helpen.
pi_141635229
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:34 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Gaat best veel tijd inzitten volgens mij. :P
Valt wel mee. Probleempje is dat GE ten noorden van de kam bijna geen resolutie heeft en dat BING geen afstanden kan meten en geen hoogtemeting heeft, dus is het switchen tussen de twee en is de locatie van de mirador niet precies bekend.

Op de kaart van het onderzoeksteam (met al die tekstballonnetjes) staat die Mirador op de districtsgrens/waterscheiding. Dat is maar iets van 4-5 km van de rugzak, bergop.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635252
Volgens mij is 'Whiskers2009' verliefd op Matador.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:38:03 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635254
Ok, iets anders dan: is er de afgelopen (bijna) 24 u nog iets duidelijk geworden? En voor je naar de OP verwijst. Het duizelt me ff, dus graag even gewoon zeggen. Dank alvast!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:38:30 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635264
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:38 schreef Jezus9 het volgende:
Volgens mij is 'Whiskers2009' verliefd op Matador.
WTF??? Hoe kom je daar nou weer bij?? :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635285
Mijn glazen bol!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:41:05 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635302
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:39 schreef Jezus9 het volgende:
Mijn glazen bol!
Die werkt niet zo best dan :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635334
De rugzak lag ongeveer 8 km loopafstand van de plek waar ze vertrokken, Boquete?
pi_141635348
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, iets anders dan: is er de afgelopen (bijna) 24 u nog iets duidelijk geworden? En voor je naar de OP verwijst. Het duizelt me ff, dus graag even gewoon zeggen. Dank alvast!
Hey lieverd, ik heb speciaal voor jou een overzicht gemaakt. :*



Afstanden (ongeveer en vogelvlucht/hemelsbreed):

• Boquete-Duran Coffee (begin El Pianista Trail) ~ 3 km
• Duran Coffee-Finca Lorenzo ~ 2 km
• Duran Coffee-Rugzak ~ 9 km
• Rugzak-Schoenen ~ 30-35 km

Tijden:

• Duran Coffee-Mirador ~ 2 uur (NOS)
• Rugzak-Boquete ~ 8 uur (gids)
• Rugzak-Schoenen ~ 2 dagen (gids)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635354
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:42 schreef anonymoussie het volgende:
De rugzak lag ongeveer 8 km loopafstand van de plek waar ze vertrokken, Boquete?
Nee op 8 uur loopafstand was het volgens mij.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:43:43 #154
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635363
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey lieverd, ik heb speciaal voor jou een overzicht gemaakt. :*

[ afbeelding ]

Afstanden (ongeveer en vogelvlucht/hemelsbreed):

Boquete-Duran Coffee ~ 3 km
Duran Coffee-Rugzak ~ 9 km
Rugzak-Schoenen ~ 30-35 km
Wat lief van je :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635370
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

WTF??? Hoe kom je daar nou weer bij?? :D
Heeft ie gedroomd :D
pi_141635406
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Nee op 8 uur loopafstand was het volgens mij.
Ik dacht 8 km :{
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:46:38 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635412
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:46 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ik dacht 8 km :{
Ik dacht ook 8 uur lopen :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635428
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:46 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ik dacht 8 km :{
Dat is de schuld van de media, ik zie het vaker verkeerd staan. Het staat door elkaar in de media, maar het is 8 uur lopen vanaf de rugzak naar Boquete (Feliciano).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635438
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:46 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ik dacht 8 km :{
8km lopen door een dicht begroeide benauwde jungle staat denk ik wel ongeveer gelijk aan 8 uur :)
pi_141635453
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:47 schreef IMVHI het volgende:

[..]

8km door een dicht begroeide benauwde jungle staat denk ik wel ongeveer gelijk aan 8 uur :)
Ja, het is idd iets van 11-12 km van de rugzak naar Boquete.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635471
Dit
quote:
De rugzak lag in de rivier op ongeveer acht kilometer lopen van Boquete, de plek waar vandaan ze waren vertrokken.
las ik hier
En heb ik vaker gelezen, dacht ik hoor :{
pi_141635482
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:49 schreef anonymoussie het volgende:
Dit

[..]

las ik hier
En heb ik vaker gelezen, dacht ik hoor :{
Jahaa, dat klopt dus niet!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635495
Maar het blijft wel bizar die Engelse dude nooit gevonden is, dan waren toch ook van hem botten gevonden in tijdsbestek van 5-jaar? Wat denken jullie dan over die zaak, ook een ongeluk? Oók geen misdrijf?
pi_141635511
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:47 schreef IMVHI het volgende:

[..]

8km lopen door een dicht begroeide benauwde jungle staat denk ik wel ongeveer gelijk aan 8 uur :)
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, het is idd iets van 11-12 km van de rugzak naar Boquete.
Ok opgelost. :)
pi_141635531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Jezus9 het volgende:
Maar het blijft wel bizar die Engelse dude nooit gevonden is, dan waren toch ook van hem botten gevonden in tijdsbestek van 5-jaar? Lichamen vergaan, botten weliswaar. Wat denken jullie dan over die zaak, ook een ongeluk? Oók geen misdrijf?
Daar lijkt het gebied me iets te groot voor.... :o

En van een helling glijden (zie de NOS video in het begin) is zo gebeurd en niemand die je meer vindt:

1e week - beesten
1e jaar - helemaal schoon door ontbinding
na 5 jaar - ligt er flink wat sediment en vooral humus/afgevallen bladeren en takken op
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635538
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Jezus9 het volgende:
Maar het blijft wel bizar die Engelse dude nooit gevonden is, dan waren toch ook van hem botten gevonden in tijdsbestek van 5-jaar? Wat denken jullie dan over die zaak, ook een ongeluk? Oók geen misdrijf?
Wat zegt je glazen bol? :P
pi_141635554
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jahaa, dat klopt dus niet!
Wat niet?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:53:21 #168
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635556
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Jezus9 het volgende:
Maar het blijft wel bizar die Engelse dude nooit gevonden is, dan waren toch ook van hem botten gevonden in tijdsbestek van 5-jaar? Wat denken jullie dan over die zaak, ook een ongeluk? Oók geen misdrijf?
Nope, geen misdrijf vooralsnog. Is de jungle he? Ongelukje gauw gebeurd + snelle ontbinding + aaseters..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635586
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef anonymoussie het volgende: Wat zegt je glazen bol? : P
Een bijtende Suarez. En in de zaak/de moord van Venray? Ook een ongeluk zeker!?
pi_141635604
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:53 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Wat niet?
Die 8 km van die misdaadjournalist. Het is 8 uur (Feliciano heeft het volgens mij op video gezegd, maar dat weet ik niet zeker).

Daarom: de media worden steeds slordiger (toen de vondsten net gedaan waren was het beter) in hun berichtgeving. Juist daarom zo belangrijk een goede OP te hebben waarin de correcte feiten (voor zover mogelijk natuurlijk) staan.

Ja, ik ben geoloog, dus kaartjes kan ik meer aan zien dan een verhaal "joah, verdwaald".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635609
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Jezus9 het volgende:
Maar het blijft wel bizar die Engelse dude nooit gevonden is, dan waren toch ook van hem botten gevonden in tijdsbestek van 5-jaar? Wat denken jullie dan over die zaak, ook een ongeluk? Oók geen misdrijf?
Denk dat hij gewoon niet het "geluk" heeft gehad dat er bijtijds iemand zijn lichaam of wat er van over was heeft kunnen vinden :)
pi_141635619
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:54 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Een bijtende Suarez. En in de zaak/de moord van Venray? Ook een ongeluk zeker!?
Misschien is je bol aan reparatie toe? ;)
pi_141635622
Het lijkt me trouwens niet onwaarschijnlijk dat de zaken die niet opgeschreven zijn uit respect voor de familie te maken hebben met vreemdgaan. Pure speculatie inderdaad, maar dat lijkt me het meest waarschijnlijk.

Wat zou nog meer -in de ogen van de politie- vervelend kunnen zijn voor de familie?
- drugsgebruik
- sexgerelateerde zaken
- ehmmm...

Maar goed, niet heel relevant.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:56:18 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635623
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:55 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Denk dat hij gewoon niet het "geluk" heeft gehad dat er bijtijds iemand zijn lichaam of wat er van over was heeft kunnen vinden :)
Lijkt mij ook :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635653
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:56 schreef Poolbal het volgende:
Het lijkt me trouwens niet onwaarschijnlijk dat de zaken die niet opgeschreven zijn uit respect voor de familie te maken hebben met vreemdgaan. Pure speculatie inderdaad, maar dat lijkt me het meest waarschijnlijk.

Wat zou nog meer -in de ogen van de politie- vervelend kunnen zijn voor de familie?
- drugsgebruik
- sexgerelateerde zaken
- ehmmm...

Maar goed, niet heel relevant.
A - het lijkt me niet erg nuttig daarover te gaan speculeren, maar ga je gang
B - het voegt weinig toe en is vervelend voor de familie

Die meiden zijn ALTIJD samen gezien. Dus niet in gezelschap van 'leuke jongens'.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:57:39 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635654
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:56 schreef Poolbal het volgende:
Het lijkt me trouwens niet onwaarschijnlijk dat de zaken die niet opgeschreven zijn uit respect voor de familie te maken hebben met vreemdgaan. Pure speculatie inderdaad, maar dat lijkt me het meest waarschijnlijk.

Wat zou nog meer -in de ogen van de politie- vervelend kunnen zijn voor de familie?
- drugsgebruik
- sexgerelateerde zaken
- ehmmm...

Maar goed, niet heel relevant.
Vreemdgaan??? Hoe kom je daar nu weer bij?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635662
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die 8 km van die misdaadjournalist. Het is 8 uur (Feliciano heeft het volgens mij op video gezegd, maar dat weet ik niet zeker).

Daarom: de media worden steeds slordiger (toen de vondsten net gedaan waren was het beter) in hun berichtgeving. Juist daarom zo belangrijk een goede OP te hebben waarin de correcte feiten (voor zover mogelijk natuurlijk) staan.

Ja, ik ben geoloog, dus kaartjes kan ik meer aan zien dan een verhaal "joah, verdwaald".
Hmm ok. Maar had het vaker gelezen, zal kijken of ik nog wat kan vinden. Maar 8km - 10 km is geen 8 uur lopen?
pi_141635677
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:56 schreef Poolbal het volgende: Maar goed, niet heel relevant.
De reden uitzoeken kan juist wel relevant zijn. Het zou iets over wat gebeurd is zelf kunnen zeggen. Maar dat is het hele ding: we weten niet wáárom ze het niet naar buiten brengen, hoeft niet persé uit respect voor familie te zijn, al kan het wel maar er kunnen ook andere redenen zijn.

Ik vind dat ze het publiek wel verplicht zijn op z'n minst te publiceren wanneer ze het dan wel naar buiten brengen.
pi_141635680
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:57 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hmm ok. Maar had het vaker gelezen, zal kijken of ik nog wat kan vinden. Maar 8km - 10 km is geen 8 uur lopen?
Ja, maar het is meer, zie die kaartjes. Duran Coffee (begin trail) tot rugzak is hemelsbreed bijna 9 km...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:59:12 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635689
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:57 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hmm ok. Maar had het vaker gelezen, zal kijken of ik nog wat kan vinden. Maar 8km - 10 km is geen 8 uur lopen?
In moeilijk begaanbaar gebied kan dat prima.. Is geen vlak NL he? ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:59:41 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635699
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:58 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

De reden uitzoeken kan juist wel relevant zijn. Het zou iets over wat gebeurd is zelf kunnen zeggen. Maar dat is het hele ding: we weten niet wáárom ze het niet naar buiten brengen, hoeft niet persé uit respect voor familie te zijn, al kan het wel maar er kunnen ook andere redenen zijn.

Ik vind dat ze het publiek wel verplicht zijn op z'n minst te publiceren wanneer ze het dan wel naar buiten brengen.
VERPLICHT??? En waarom dan precies?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635729
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

A - het lijkt me niet erg nuttig daarover te gaan speculeren, maar ga je gang
B - het voegt weinig toe en is vervelend voor de familie

Die meiden zijn ALTIJD samen gezien. Dus niet in gezelschap van 'leuke jongens'.
Het is jammer dat niet duidelijk is waar Oliva ze precies heeft gezien. Het zou van waarde kunnen zijn...
Waarom is dat niet duidelijk eigenlijk?
pi_141635737
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vreemdgaan??? Hoe kom je daar nu weer bij?
Er is iets niet opgeschreven dat blijkbaar niet relevant is voor de verdwijning, uit respect voor de familie. Vreemgaan past daar in. Maar er zijn inderdaad nuttigere vragen om te besprek en onrespectvol voor wie er dichter bij staat. Alsnog zijn dat wel dingen die ik interessant vind, ik zie die rechercheurs staan "dit schrijven we maar niet op...".
pi_141635749
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende: VERPLICHT??? En waarom dan precies?
Verplicht is misschien een verkeerd gekozen woord. Bedoelde ermee dat het wel fijn zou zijn als meelevende burgers (die zich excessief verdiepen in de zaak) i.i.g weten of de uitgezochte informatie überhaupt naar buiten zal worden gebracht.
pi_141635754
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:01 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Het is jammer dat niet duidelijk is waar Oliva ze precies heeft gezien. Het zou van waarde kunnen zijn...
Ja, klopt. Maar ik schat ergens onderaan, want het was ~16:15 en die Mirador ligt op een goeie 2 uur (NOS) lopen.

Zie deze kaart (Bing, dus hoge resolutie):

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:02:28 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635758
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:01 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Er is iets niet opgeschreven dat blijkbaar niet relevant is voor de verdwijning, uit respect voor de familie. Vreemgaan past daar in. Maar er zijn inderdaad nuttigere vragen om te besprek en onrespectvol voor wie er dichter bij staat. Alsnog zijn dat wel dingen die ik interessant vind, ik zie die rechercheurs staan "dit schrijven we maar niet op...".
Volkomen verzonnen dus.. Net als wel meer onzin hier..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635765
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Er is nog niks bekend gemaakt over de mobieltjes en de camera voor zover ik weet..
Alleen John v/d Heuvel die beweerde in RTL Boulevard dat ze nog een aantal dagen hebben geleefd :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_141635771
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Verplicht is misschien een verkeerd gekozen woord. Bedoelde ermee dat het wel fijn zou zijn als meelevende burgers (die zich excessief verdiepen in de zaak) i.i.g weten of de uitgezochte informatie überhaupt naar buiten zal worden gebracht.
Ik denk dat op ons "gekkies" na en wat andere fora er echt niet zoveel mensen meedoen hoor? Wat doet je dat denken?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635783
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef roos85 het volgende:

[..]

Alleen John v/d Heuvel die beweerde in RTL Boulevard dat ze nog een aantal dagen hebben geleefd :')
Waarom de smiley? Denk je dat hij dat verzint? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635787
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, maar het is meer, zie die kaartjes. Duran Coffee (begin trail) tot rugzak is hemelsbreed bijna 9 km...
Heb ik bekeken. Daarom zeg ik 8km - 10km
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:04:10 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635792
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Verplicht is misschien een verkeerd gekozen woord. Bedoelde ermee dat het wel fijn zou zijn als meelevende burgers (die zich excessief verdiepen in de zaak) i.i.g weten of de uitgezochte informatie überhaupt naar buiten zal worden gebracht.
Het gaat je geen donder aan! Kom op zeg!

Ja ik post hier ook, en ja het is verleidelijk dingen uit te willen sluiten etc.. Maar je hebt totaal geen récht op wat voor info dan ook!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:05:02 #192
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635804
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef roos85 het volgende:

[..]

Alleen John v/d Heuvel die beweerde in RTL Boulevard dat ze nog een aantal dagen hebben geleefd :')
Ja sorry, maar die man neem ik ook niet serieus :N (zonder officiële bevestiging)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635806
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:04 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Heb ik bekeken. Daarom zeg ik 8km - 10km
Dat is hemelsbreed, over een pad is het veul langer. En dan moet je nog van Duran naar Boquete (~3-4 km).

Dus in totaal over de weg een km of 15, in 8 uur is ~2 km/u.

Qua hoogte ga je zo:

Boquete - Duran - Finca Lorenzo - pas - Mirador - Rugzak
~1100 m - ~1265 m - ~1500 m - ~1850 m - ~1500 m - ~ 780 m
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635825
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:03 schreef El_Matador het volgende: Ik denk dat op ons "gekkies" na en wat andere fora er echt niet zoveel mensen meedoen hoor? Wat doet je dat denken?
Eh... heb je de duizenden condoleances gelezen? Heb je van de duizenden particulieren gehoord die zelf het initiatief hebben genomen om inzamelingsacties te organiseren? Het internet staat vol met duizenden speculerende mensen (zowel uit NL, als sites uit Panama) al die mensen die geld storten en enkel het nieuws bekijken zullen ook nadenken wat gebeurd kán zijn, die willen ook wel weten wat er gevonden is op die telefoons en digitale camera.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:06:57 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141635833
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:06 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Eh... heb je de duizenden condoleances gelezen? Heb je van de duizenden particulieren gehoord die zelf het initiatief hebben genomen om inzamelingsacties te organiseren? Het internet staat vol met duizenden speculerende mensen (zowel uit NL, als sites uit Panama) al die mensen die geld storten en enkel het nieuws bekijken zullen ook nadenken wat gebeurd kán zijn, die willen ook wel weten wat er gevonden is op die telefoons en digitale camera.
Boeit niet. Geeft ze geen récht op info.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141635867
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom de smiley? Denk je dat hij dat verzint? :?
Geen officiële bevestiging.. Plus dat Kwalbert en Gladjakker het zonder doorvragen aannamen. Als iemand toch zo'n bewering doet, vraag je toch naar bronnen/bewijs?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_141635872
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:06 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Eh... heb je de duizenden condoleances gelezen? Heb je van de duizenden particulieren gehoord die zelf het initiatief hebben genomen om inzamelingsacties te organiseren? Het internet staat vol met duizenden speculerende mensen (zowel uit NL, als sites uit Panama) al die mensen die geld storten en enkel het nieuws bekijken zullen ook nadenken wat gebeurd kán zijn, die willen ook wel weten wat er gevonden is op die telefoons en digitale camera.
Natuurlijk, we willen zoveel. Maar dingen EISEN vind ik wel ver gaan hoor.

Zeker nu het zeker is dat ze dood zijn, zal er weinig meer naar buiten komen denk ik...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635891
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Boeit niet. Geeft ze geen récht op info.
Jup, net als met die broertjes toen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_141635896
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:09 schreef roos85 het volgende:

[..]

Geen officiële bevestiging.. Plus dat Kwalbert en Gladjakker het zonder doorvragen aannamen. Als iemand toch zo'n bewering doet, vraag je toch naar bronnen/bewijs?
Wat is voor jou een "officiele bevestiging"? Van de Panamese politie? Van de Nederlandse media :') ?

True, dat RTL Boulevard is ruk, dit fragment was het eerste dat ik van dat programma zag in een jaar of 4...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635911
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die 8 km van die misdaadjournalist. Het is 8 uur (Feliciano heeft het volgens mij op video gezegd, maar dat weet ik niet zeker).

Daarom: de media worden steeds slordiger (toen de vondsten net gedaan waren was het beter) in hun berichtgeving. Juist daarom zo belangrijk een goede OP te hebben waarin de correcte feiten (voor zover mogelijk natuurlijk) staan.

Ja, ik ben geoloog, dus kaartjes kan ik meer aan zien dan een verhaal "joah, verdwaald".
Ik wil niet vervelend zijn, maar jij zit er ook helemaal naast met je kaartjes/"feiten" in de OP wat betreft de vindplaats van de schoenen en botten.

De locatie die jij noemt is gebaseerd op het door elkaar halen van de Rivier Culubre en Rio Culebra (een lokale naam voor gedeelte van de Rio Changuinola) door de media.

De botten en schoenen zijn gevonden bij de Rio Culebra in de buurt van Alto Romero, dat is een nederzettinkje tussen de vindplaats van de rugzak en de top van de Pianista trail (mirador).

Zie ook hier http://nos.nl/artikel/667461-vondst-rugzak-was-groot-geluk.html:
"Toen González van de rugzak hoorde, organiseerde hij meteen een zoektocht. Met een groep van zes mannen uit het indianendorp kamde hij de oevers uit, tot drie kilometer stroomopwaarts van waar de tas was gevonden. Na twee dagen hadden ze twee verschillende schoenen gevonden en twee botten."

Lees verder ook hier:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-als-je-kind-vermist
"toen de rugzak eenmaal was gevonden, zochten ze gericht in de buurt van de vindplaats. Kilometers stroomopwaarts van de río Culebra."

En hier: http://www.prensa.com/uho(...)as-holandesas/345622
"los restos óseos encontrados el pasado jueves en el área de Alto Romero."
pi_141635916
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:58 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

De reden uitzoeken kan juist wel relevant zijn. Het zou iets over wat gebeurd is zelf kunnen zeggen. Maar dat is het hele ding: we weten niet wáárom ze het niet naar buiten brengen, hoeft niet persé uit respect voor familie te zijn, al kan het wel maar er kunnen ook andere redenen zijn.

Ik vind dat ze het publiek wel verplicht zijn op z'n minst te publiceren wanneer ze het dan wel naar buiten brengen.
De enige aan wie de Panamese autoriteiten een verklaring verplicht zijn zijn de directe familie deze 2 dames. Het is dan aan hun of ze dat al dan niet willen delen met de rest van Nederland :)
pi_141635929
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar ik schat ergens onderaan, want het was ~16:15 en die Mirador ligt op een goeie 2 uur (NOS) lopen.

Zie deze kaart (Bing, dus hoge resolutie):

[ afbeelding ]
Juist. Ergens onderin.
Dan is er misschien een mogelijk dat ze toch iemand/ meerdere zijn tegengekomen.
Hoe waarschijnlijk dat is, laat ik maar in het midden :P
pi_141635945
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef roos85 het volgende:

[..]

Alleen John v/d Heuvel die beweerde in RTL Boulevard dat ze nog een aantal dagen hebben geleefd :')
enige dagen ;)
pi_141635953
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:11 schreef miura het volgende:

[..]

Ik wil niet vervelend zijn, maar jij zit er ook helemaal naast met je kaartjes/"feiten" in de OP wat betreft de vindplaats van de schoenen en botten.

De locatie die jij noemt is gebaseerd op het door elkaar halen van de Rivier Culubre en Rio Culebra (een lokale naam voor gedeelte van de Rio Changuinola).

De botten en schoenen zijn gevonden bij de Rio Culebra in de buurt van Alto Romero, dat is een nederzettinkje tussen de vindplaats van de rugzak en de top van de Pianista trail (mirador).

Zie ook hier http://nos.nl/artikel/667461-vondst-rugzak-was-groot-geluk.html:
"Toen González van de rugzak hoorde, organiseerde hij meteen een zoektocht. Met een groep van zes mannen uit het indianendorp kamde hij de oevers uit, tot drie kilometer stroomopwaarts van waar de tas was gevonden. Na twee dagen hadden ze twee verschillende schoenen gevonden en twee botten."

Lees verder ook hier:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-als-je-kind-vermist
"toen de rugzak eenmaal was gevonden, zochten ze gericht in de buurt van de vindplaats. Kilometers stroomopwaarts van de río Culebra."

En hier: http://www.prensa.com/uho(...)as-holandesas/345622
"los restos óseos encontrados el pasado jueves en el área de Alto Romero."
De NOS klopt niet, die zet die vindplaats van de rugzak bij de stuwdam waar nou juist die schoenen gevonden zijn.

De verwarring over de rivier:

• waar de rugzak is gevonden heet de Changuinola ook wel Culebra (jouw eigen Bingkaartje!)
• waar de schoenen zijn gevonden stroomt de Culubré vanaf het westen in de Changuinola
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141635964
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is voor jou een "officiele bevestiging"? Van de Panamese politie? Van de Nederlandse media :') ?

True, dat RTL Boulevard is ruk, dit fragment was het eerste dat ik van dat programma zag in een jaar of 4...
Waarschijnlijk omdat het in Boulevard is gezegd. Het komt toch heel anders over dan dat het in het journaal of een actualiteiten programma was besproken.

Denk dat van de Panamese politie/OM in een persconferentie toch betrouwbaarder over zou komen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_141635984
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is hemelsbreed, over een pad is het veul langer. En dan moet je nog van Duran naar Boquete (~3-4 km).

Dus in totaal over de weg een km of 15, in 8 uur is ~2 km/u.

Qua hoogte ga je zo:

Boquete - Duran - Finca Lorenzo - pas - Mirador - Rugzak
~1100 m - ~1265 m - ~1500 m - ~1850 m - ~1500 m - ~ 780 m
Maar die rugzak lag dan dus 15 km van hun beginpunt af?
pi_141635989
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:13 schreef roos85 het volgende:
Denk dat van de Panamese politie/OM in een persconferentie toch betrouwbaarder over zou komen.
Zeker. Maar John van den Heuvel afschrijven op het gebrek aan kritische vragen van die gladjakkers, vind ik niet eerlijk.

Ik neem niet aan dat hij onzin lult; hij staat in contact met de familie, die zouden het ook niet tof vinden als er onzin verspreid wordt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141636003
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:14 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Maar die rugzak lag dan dus 15 km van hun beginpunt af?
Hemelsbreed ~9 km. 15 is een schatting (!) van de totale lengte van de route van de rugzak naar Boquete, die Feliciano in 8 uur deed...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141636009
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:10 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Oh daar komt de schreeuwer weer hoor, wat heb je toch te compenseren steeds? Meid ga je onder je oksels wassen, klaarblijkelijk krijg je niet zoveel mannen mee want je bent wel erg gefrustreerd. Wat ben jij een onzeker mens zeg. Wat jezelf overschreeuwen keer op keer tegen iedereen, lekker makkelijk achter je laptop, zo'n persoon die niks durft in real life en maar een grote bek op internet. Ja behalve tegen Matador durf je niet, als een buitengewoon naïef meisje klampt ze zich verliefd aan hem vast whahaha. De naïviteit straalt van je af in al je posten. Triest figuurtje.
He! Doe is niet zo raar! o|O
pi_141636017
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De NOS klopt niet, die zet die vindplaats van de rugzak bij de stuwdam waar nou juist die schoenen gevonden zijn.

De verwarring over de rivier:

• waar de rugzak is gevonden heet de Changuinola ook wel Culebra (jouw eigen Bingkaartje!)
• waar de schoenen zijn gevonden stroomt de Culubré vanaf het westen in de Changuinola
De kaarten van de NOS kloppen inderdaad niet. Maar dat NOS-verhaal op de link in mijn post wel. Dat is ook wat je in andere betrouwbare berichten zult vinden. De schoenen en botten zijn maar een aantal km van de rugzak af gevonden, niet 30+km.

Zowel de rugzak als schoenen en botten zijn bij de Rio Culebra (niet Culubre) gevonden. In de buurt van Alto Romero.
pi_141636032
Vraagje; waarom is er nog niks bekend over de telefoon/camera gegevens of stond daar niks op wat van belang is?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2014 01:17:47 ]
pi_141636052
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeker. Maar John van den Heuvel afschrijven op het gebrek aan kritische vragen van die gladjakkers, vind ik niet eerlijk.

Ik neem niet aan dat hij onzin lult; hij staat in contact met de familie, die zouden het ook niet tof vinden als er onzin verspreid wordt.
Ik schrijf het niet voor de volle 100% af en geloof best dat er een kern van waarheid in zou kunnen zitten.
Maar waarom het dan uitgerekend in Boulevard, zonder (kritische) vragen, aan het licht komt? Dat vind ik persoonlijk raar.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_141636057
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:16 schreef miura het volgende:

[..]

De kaarten van de NOS kloppen inderdaad niet. Maar dat NOS-verhaal op de link in mijn post wel. Dat is ook wat je in andere betrouwbare berichten zult vinden. De schoenen en botten zijn maar een aantal km van de rugzak af gevonden, niet 30+km.

Zowel de rugzak als schoenen en botten zijn bij de Rio Culebra (niet Culubre) gevonden. In de buurt van Alta Romero.
Zowel RTL als de Panamese TV gaven aan dat de schoenen waren gevonden waar de Culubré uitmondt in de Changuinola. Dat kaartje heb ik niet opgeslagen, maar op basis daarvan (stonden coordinaten bij!) heb ik de S2 aangegeven; waar de schoenen zijn gevonden.

De gids in de NOSvideo zegt het ook zelf; het is ~2 dagen lopen naar de schoenen vanaf de rugzak.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:19:25 #214
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636073
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Vraagje; waarom is er nog niks bekend over de telefoon/camera gegevens of stond daar niks op wat van belang is?
Omdat men dat (in het kader van het onderzoek?) nog niet wil melden?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141636079
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:18 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ik schrijf het niet voor de volle 100% af en geloof best dat er een kern van waarheid in zou kunnen zitten.
Maar waarom het dan uitgerekend in Boulevard, zonder (kritische) vragen, aan het licht komt? Dat vind ik persoonlijk raar.
Daar komt ie vaker toch? Sja, makkelijk natuurlijk. Geen kritische vragen.

Ik zie geen belang om te liegen, dus waarom de waarheid niet spreken? Maar wellicht ben ik te goedgelovig door al het werk dat de heer van den Heuvel heeft gedaan in het verleden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141636092
Ik denk ook dat van den Heuvel meer informatie heeft en niet zomaar onzin de wereld ingooit, de vraag is alleen of hij de conclusie dat de meiden nog enkele dagen geleefd hebben zélf heeft opgemaakt uit bepaalde (uitgezochte) informatie of hij die conclusie ook daadwerkelijk van het onderzoeksteam heeft doorgekregen. Heeft van den Heuvel een site, op welke dag heeft hij z'n column in de Telegraaf? Wellicht hij de informatie wel al naar buiten wou brengen maar hij het voor z'n eigen column als 'primeur' wou bewaren?
pi_141636119
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:20 schreef Jezus9 het volgende:
Ik denk ook dat van den Heuvel meer informatie heeft en niet zomaar onzin de wereld ingooit, de vraag is alleen of hij de conclusie dat de meiden nog enkele dagen geleefd hebben zélf heeft opgemaakt uit bepaalde informatie of hij die conclusie ook daadwerkelijk van het onderzoeksteam heeft doorgekregen. Heeft van den Heuvel een site, op welke dag heeft hij z'n column in de Telegraaf? Wellicht hij de informatie wel al naar buiten wou brengen maar hij het voor z'n eigen column als 'primeur' wou bewaren?
Zijn verhaal is ook onduidelijk, want hij zegt alleen 'gebaseerd op het onderzoek', niet op basis van DE foto's, DE video's, DE data, DE botten, etc.

Hij blijft vaag, waarschijnlijk ook omdat de zaak onder de Panamese politie ligt en hij dus niet teveel mág zeggen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141636120
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hemelsbreed ~9 km. 15 is een schatting (!) van de totale lengte van de route van de rugzak naar Boquete, die Feliciano in 8 uur deed...
Juist. Ik deed eigenlijk ook een schatting.
pi_141636160
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zowel RTL als de Panamese TV gaven aan dat de schoenen waren gevonden waar de Culubré uitmondt in de Changuinola. Dat kaartje heb ik niet opgeslagen, maar op basis daarvan (stonden coordinaten bij!) heb ik de S2 aangegeven; waar de schoenen zijn gevonden.

De gids in de NOSvideo zegt het ook zelf; het is ~2 dagen lopen naar de schoenen vanaf de rugzak.
Zowel RTL als de Panamese TV gaven aan dat de schoenen waren gevonden waar de Culubré uitmondt in de Changuinola.
Dat is fout, het gaat om dichtbij waar de Rio Culebra en de Changuinola (de vindplaats van de rugzak) bij elkaar komen. Het gaat fout omdat de Rio Culebra niet op kaarten staat, maar een lokale naam is.De kaartenmakers zien dan waarschijnlijk Culubre en denken dat dat de goede locatie is.

No-way dat die schoenen en botten de buurt van de Culubre/stuwdam zijn gevonden. Ik wil er 100 euro om verwedden.

De jungle is zo dicht dat je soms meer dan een uur over een km doet. Van Alto Romero naar de vindplaats van de rugzak en terug kan net in een dag.
pi_141636166
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar komt ie vaker toch? Sja, makkelijk natuurlijk. Geen kritische vragen.

Ik zie geen belang om te liegen, dus waarom de waarheid niet spreken? Maar wellicht ben ik te goedgelovig door al het werk dat de heer van den Heuvel heeft gedaan in het verleden.
Klopt, hij komt daar vaker :)
Ik zeg niet dat hij liegt he, maar ik vind een dergelijk programma als boulevard er niet echt geschikt voor.
Ik mis dan de kritische vragen en een officiële bevestiging, want het is nogal wat wat hij beweerd.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:24:50 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636168
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zijn verhaal is ook onduidelijk, want hij zegt alleen 'gebaseerd op het onderzoek', niet op basis van DE foto's, DE video's, DE data, DE botten, etc.

Hij blijft vaag, waarschijnlijk ook omdat de zaak onder de Panamese politie ligt en hij dus niet teveel mág zeggen.
Prima hoor. en ik weet dat hij er geweest is
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zijn verhaal is ook onduidelijk, want hij zegt alleen 'gebaseerd op het onderzoek', niet op basis van DE foto's, DE video's, DE data, DE botten, etc.

Hij blijft vaag, waarschijnlijk ook omdat de zaak onder de Panamese politie ligt en hij dus niet teveel mág zeggen.
Kan zijn, maar ik heb het niet zo op die man zijn vaagheden (ja, ik weet dat hij er geweest is) ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141636217
Dat kan ook inderdaad. Heb het even uitgezocht, zijn eerdere Columns staan op de site of op Vrijdag of Zaterdag. Mocht zijn Column morgen verschijnen, misschien hij dan bekend maakt waar dit op was gebaseerd.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:27:24 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636225
Oeps, voortaan mijn posts beter checken :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141636238
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:24 schreef miura het volgende:

[..]

Zowel RTL als de Panamese TV gaven aan dat de schoenen waren gevonden waar de Culubré uitmondt in de Changuinola.
Dat is fout, het gaat om dichtbij waar de Rio Culebra en de Changuinola (de vindplaats van de rugzak) bij elkaar komen. Het gaat fout omdat de Rio Culebra niet op kaarten staat, maar een lokale naam is.De kaartenmakers zien dan waarschijnlijk Culubre en denken dat dat de goede locatie is.

No-way dat die schoenen en botten de buurt van de Culubre/stuwdam zijn gevonden. Ik wil er 100 euro om verwedden.

De jungle is zo dicht dat je soms meer dan een uur over een km doet. Van Alto Romero naar de vindplaats van de rugzak en terug kan net in een dag.
De Culebra en de Culubré zijn 2 verschillende rivieren.
De vindplaats werd door de Panamezen met coordinaten aangegeven, lijkt me dat zij hun eigen rivieren wel kennen.
De afstand van Alto Romero naar de rugzak is ~3,29 km (hemelsbreed)
De afstand van de rugzak naar Boquete is ~15 km (over de weg).

Rugzak-Boquete deed Feliciano in 8 uur (~2 km/u)
Alto Romero ligt op ~1250 m
Rugzak ligt op ~ 780 m

Hoe kan je dan over het piepstukkie van Alto Romero naar de rugzak een DAG doen?

Waar zijn die schoenen dan gevonden? Dat is helemaal niet bekend gemaakt dan?? Dat eerste kaartje was fout? Hoe weet je dit allemaal?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:31:17 #225
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636298
Dat is volgens mij wel bekend gemaakt (en er zat een flink stuk tussen), maar ik heb de bron echt niet bij hand.. Veel te veel vage shitstukken hierover..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141636387
Zie het nu pas... gewoon 29 topics over deze zaak, holy!
pi_141636404
Miura:

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ben-schoenen-herkend

Locatie schoenen en resten:

https://www.google.com/ma(...)/data=!3m1!1e3?hl=nl

In beeld:



Stort die 100 euro maar op de stichting voor Lisanne en Kris. Die hebben er meer aan dan ik. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141636415
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:36 schreef Jezus9 het volgende:
Zie het nu pas... gewoon 29 topics over deze zaak, holy!
Ondanks je glazen bol zie je het nu pas?
Shame on you
pi_141636421
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De Culebra en de Culubré zijn 2 verschillende rivieren.
Ja, dat zeg ik ook :-)
De Culubre heeft niets met vindplaatsen te maken. Door de gelijkenis met Culebra en doordat hij wel op kaarten te vinden is, zorgt voor de verwarring bij veel media (en in ieder geval bij de personen van deze media die de kaartjes maken).

quote:
De vindplaats werd door de Panamezen met coordinaten aangegeven, lijkt me dat zij hun eigen rivieren wel kennen.
De afstand van Alto Romero naar de rugzak is ~3,29 km.
De afstand van de rugzak naar Boquete is ~15 km (over de weg).

Rugzak-Boquete deed Feliciano in 8 uur (~2 km/u)

Hoe kan je dan over het piepstukkie van Alto Romero naar de rugzak een DAG doen?
Het terrein daar is heel slecht begaanbaar, zeer dichte jungle met veel hoogteverschillen, je moet nog kleine stroompjes oversteken.

quote:
Waar zijn die schoenen dan gevonden? Dat is helemaal niet bekend gemaakt dan?? Dat eerste kaartje was fout? Hoe weet je dit allemaal?
Er is geen correct kaartje van de media waarop dat staat. Het enige dat ik weet is dat het vanaf de vindplaats van de rugzak, stroomOPwaarts is, een aantal kilometer/uren (ja een paar uur over een paar km). Dan kom je iets ten noordwesten van Alto Romero uit. Dus waarschijnlijk ergens hier. Dat stukje lijkt me zo ook ongeveer het meest onbegaanbare van het hele gebied, een beetje canyon-achtig.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:38:59 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636440
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:37 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ondanks je glazen bol zie je het nu pas?
Shame on you
Zeg dat :D

:X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141636463
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:36 schreef El_Matador het volgende:
Miura:

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ben-schoenen-herkend

Locatie schoenen en resten:

https://www.google.com/ma(...)/data=!3m1!1e3?hl=nl

In beeld:

[ afbeelding ]

Stort die 100 euro maar op de stichting voor Lisanne en Kris. Die hebben er meer aan dan ik. :*
Heb je mijn posts wel gelezen? Dat kaartje is gebaseerd op het door elkaar halen van de namen Culubre en Culebra. De Culubre heeft niets met deze zaak te maken...
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:42:15 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636483
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:41 schreef miura het volgende:

[..]

Heb je mijn posts wel gelezen? Dat kaartje is gebaseerd op het door elkaar halen van de namen Culubre en Culebra. De Culubre heeft niets met deze zaak te maken...
Dat is bekend toch? Maar je zou me héél blij maken met een (overzichts)kaartje van jou hoor :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141636500
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:41 schreef miura het volgende:

[..]

Heb je mijn posts wel gelezen? Dat kaartje is gebaseerd op het door elkaar halen van de namen Culubre en Culebra. De Culubre heeft niets met deze zaak te maken...
Dat zeg jij maar daar is geen bewijs voor.
Jij plaatst een kaartje waar ook geen bewijs voor is.
En RTL zou die geen foute kaartjes van hun site halen denk je?

M.i. is de rugzak gevonden in de Culebra met Changuinola (jouw Bingkaartje) en de resten veul verder stroomafwaarts in de Culubré met Changuinola.

Tot er een serieuze bron komt die het tegendeel bewijst, houd ik me daaraan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:46:34 #234
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_141636553
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:47:25 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636559
Mensen, deel "info" en doe verder niet zo moeilijk of raar en verzin geen vergezochte onzin.. Of droomgedoe...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:48:24 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636572
quote:
Waarom niet?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:50:04 #237
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_141636595
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Geen idee. Ik vind mijn beredenering serieus en realistisch. Vroeg me alleen af hoe men hier er tegen aan kijkt.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:51:33 #238
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636619
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:50 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Geen idee. Ik vind mijn beredenering serieus en realistisch. Vroeg me alleen af hoe men hier er tegen aan kijkt.
Ik denk dat je wat info mist, maar ik zie geen reden om rot te doen :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:52:15 #239
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_141636626
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik denk dat je wat info mist, maar ik zie geen reden om rot te doen :N
Ok, wat voor info mis ik dan? :o
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:55:34 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636678
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:52 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ok, wat voor info mis ik dan? :o
Waar eea gevonden is al blijft het verwarrend)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141636682
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:06 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Eh... heb je de duizenden condoleances gelezen? Heb je van de duizenden particulieren gehoord die zelf het initiatief hebben genomen om inzamelingsacties te organiseren? Het internet staat vol met duizenden speculerende mensen (zowel uit NL, als sites uit Panama) al die mensen die geld storten en enkel het nieuws bekijken zullen ook nadenken wat gebeurd kán zijn, die willen ook wel weten wat er gevonden is op die telefoons en digitale camera.
Een donatie doen en verwachten dat je dan recht hebt om die dingen te weten?
Al die mensen zijn geen partij en hebben niets te willen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:57:36 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636708
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:55 schreef marsan het volgende:

[..]

Een donatie doen en verwachten dat je dan recht hebt om die dingen te weten?
Al die mensen zijn geen partij en hebben niets te willen.
Ze is wappie... Als IK dat zeg gaat ze uit haar plaat :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141636722
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze is wappie... Als IK dat zeg gaat ze uit haar plaat :D
Uit haar bol bedoel je
  zaterdag 28 juni 2014 @ 01:59:32 #244
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636732
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:58 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Uit haar bol bedoel je
Kan beide ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141636734
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze is wappie... Als IK dat zeg gaat ze uit haar plaat :D
Ja, geeft meteen een heel ander idee van de reden van een donatie.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_141636745
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is bekend toch? Maar je zou me héél blij maken met een (overzichts)kaartje van jou hoor :Y
Ik denk dat ik bijna alle nieuwsberichten in het Spaans en Nederlands heb gelezen en dan kom ik tot de volgende interpretatie:

Hier een link naar een grote versie (4,5 MB, 3000x4700 resolutie).
pi_141636755
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kan beide ;)
Uit haar bol, glazen bol.
Flauw, ik weet het.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:01:07 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636758
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:00 schreef miura het volgende:

[..]

Ik denk dat ik bijna alle nieuwsberichten in het Spaans en Nederlands heb gelezen en dan kom ik tot de volgende interpretatie:

Hier een link naar een grote versie (4,5 MB, 3000x4700 resolutie).
[ afbeelding ]
Dank je wel :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:04:36 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636805
Overigens ben ik nu uiteraard ook verliefd op miura. dat spreekt voor zich :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:05:00 #250
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_141636810
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waar eea gevonden is al blijft het verwarrend)
Juist door dat lijkt het voor mij juist onlogisch dat ze verdwaald waren. Wie steekt een rivier over als je die op de heen weg niet bent tegen gekomen.... :?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_141636832
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zeg jij maar daar is geen bewijs voor.
Jij plaatst een kaartje waar ook geen bewijs voor is.
En RTL zou die geen foute kaartjes van hun site halen denk je?

M.i. is de rugzak gevonden in de Culebra met Changuinola (jouw Bingkaartje) en de resten veul verder stroomafwaarts in de Culubré met Changuinola.

Tot er een serieuze bron komt die het tegendeel bewijst, houd ik me daaraan.
Voor ons is nergens 100% bewijs voor. Wij moeten het vanachter ons schermpje interpreteren. Veel media gaan helaas de fout in met de verwarring tussen Rio Culubre en Rio Culebra, dat maakt het er niet makkelijker op. Je ziet er wel in steeds meer berichten bij staan dat het om vondsten in de buurt van Alto Romero gaat. En dat is dus niet 30 km daar vanaf, bij de Rio Culubre. Alles (rugzak, botten, schoen) is gevonden binnen een straal van een km of 5 van Alto Romero.

Ook véél logischer. Ook logisch dat de rugzak verder weg ligt van het pad, dan de lichamen. Die is meegesleurd door de rivier (mogelijk pas later dor het veel ging regenen). De lichamen misschien helemaal niet of een klein stukje.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:07:08 #252
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636834
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:05 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Juist door dat lijkt het voor mij juist onlogisch dat ze verdwaald waren. Wie steekt een rivier over als je die op de heen weg niet bent tegen gekomen.... :?
Tsja, alles is mogelijk.. Ik geloof persoonlijk vooralsnog niet in een misdrijf..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141636847
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens ben ik nu uiteraard ook verliefd op miura. dat spreekt voor zich :Y
Ik voel me buitengesloten :(
pi_141636857
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens ben ik nu uiteraard ook verliefd op miura. dat spreekt voor zich :Y
Dank je ;-)

Al doe ik het daar niet voor hoor. Hoop gewoon dat er snel meer duidelijkheid van de ouders komt.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:09:53 #255
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636861
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:08 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ik voel me buitengesloten :(
:* :* :* JIj bent een man die post in dit topic, dus zeg nou zelf :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:10:58 #256
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_141636873
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tsja, alles is mogelijk.. Ik geloof persoonlijk vooralsnog niet in een misdrijf..
Als 1 van de 2 gewond is geraakt en de andere wilde haar niet alleen laten ok. Dat betekend niet dat er resten van alle 2 op 1 plek worden gevonden... Dat houd in dat ze alle 2 op de zelfde plek zijn gestorven.

Mocht er 1 gewond zijn geraakt en aan haar wonden zijn dood gegaan gaat de ander toch weer op zoek naar hulp? Dus worden haar resten (als ze bv sterft aan honger) elders gevonden en niet naast haar vriendin.

Stel dat een wild beest hun resten heeft opgegeten en of heeft mee gesleurd.

Dat betekend voor mij nog steeds dat ze samen zijn gestorven anders vind je geen resten van de 2 de meiden op 1 plaats.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_141636879
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:* :* :* JIj bent een man die post in dit topic, dus zeg nou zelf :P
I'm a loveman ;)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:11:36 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636881
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:09 schreef miura het volgende:

[..]

Dank je ;-)

Al doe ik het daar niet voor hoor. Hoop gewoon dat er snel meer duidelijkheid van de ouders komt.
Uiteraard, en dit is een gebbetje nav een bizarre post. ;)
En ben je uiteraard een prima leuke man :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:12:21 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636889
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:10 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Als 1 van de 2 gewond is geraakt en de andere wilde haar niet alleen laten ok. Dat betekend niet dat er resten van alle 2 op 1 plek worden gevonden... Dat houd in dat ze alle 2 op de zelfde plek zijn gestorven.

Mocht er 1 gewond zijn geraakt en aan haar wonden zijn dood gegaan gaat de ander toch weer op zoek naar hulp? Dus worden haar resten (als ze bv sterft aan honger) elders gevonden en niet naast haar vriendin.

Stel dat een wild beest hun resten heeft opgegeten en of heeft mee gesleurd.

Dat betekend voor mij nog steeds dat ze samen zijn gestorven anders vind je geen resten van de 2 de meiden op 1 plaats.
Nope: ontbinding (snel!!!) en aaseters :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:14:01 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636907
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:11 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

I'm a loveman ;)
Hoe post je een video ook alweer?

"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:14:35 #261
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_141636915
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nope: ontbinding (snel!!!) en aaseters :X
Alleen als ze samen zijn gestorven ja! Anders was 1 van de 2 wel elders gevonden en niet naast haar vriendin!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:16:14 #262
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636927
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:14 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Alleen als ze samen zijn gestorven ja! Anders was 1 van de 2 wel elders gevonden en niet naast haar vriendin!
Weer 1 die dat stomme verwijderde Twitter-account heeft gezien> Ze zijn NIET in elkaars armen gevonden.. Laat staan dicht bij elkaar :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141636948
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoe post je een video ook alweer?

Juist ;)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:19:33 #264
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_141636960
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Weer 1 die dat stomme verwijderde Twitter-account heeft gezien> Ze zijn NIET in elkaars armen gevonden.. Laat staan dicht bij elkaar :N
Ik heb geen actief twitter account. Als je mijn twitter account volgt dan volg je samen met mij naakte meiden en porno. Oh en 1 dame van Fok. :D

Zijn ze kilometers van elkaar af gevonden?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:20:09 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636964
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:18 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Juist ;)
LOL, ook geen broekie meer dus?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141636968
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey lieverd, ik heb speciaal voor jou een overzicht gemaakt. :*

[ afbeelding ]

Afstanden (ongeveer en vogelvlucht/hemelsbreed):

• Boquete-Duran Coffee (begin El Pianista Trail) ~ 3 km
• Duran Coffee-Finca Lorenzo ~ 2 km
• Duran Coffee-Rugzak ~ 9 km
• Rugzak-Schoenen ~ 30-35 km

Tijden:

• Duran Coffee-Mirador ~ 2 uur (NOS)
• Rugzak-Boquete ~ 8 uur (gids)
• Rugzak-Schoenen ~ 2 dagen (gids)
dank je schat...
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:20:35 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636972
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:19 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik heb geen actief twitter account. Als je mijn twitter account volgt dan volg je samen met mij naakte meiden en porno. Oh en 1 dame van Fok. :D

Zijn ze kilometers van elkaar af gevonden?
Ja, Of iig hun schoenen ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:21:08 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636979
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:19 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik heb geen actief twitter account. Als je mijn twitter account volgt dan volg je samen met mij naakte meiden en porno. Oh en 1 dame van Fok. :D

Zijn ze kilometers van elkaar af gevonden?
Ik heb het ook niet over JOUW Twitteraccount ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:21:30 #269
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141636984
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:20 schreef jackie12 het volgende:

[..]

dank je schat...
Hey }:| :(

Kom er maar in Jezus9 :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141637003
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

LOL, ook geen broekie meer dus?
Heb wel een paar goede moves :P
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:23:47 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141637010
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:23 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Heb wel een paar goede moves :P
Doe maar op DM :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:24:39 #272
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_141637018
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, Of iig hun schoenen ;)
Hun rugzak werd gevonden en in die regio zijn ze gaan zoeken. Nu vertel jij nieuws (wat nergens in de wereld verteld word) dat die media mededeling niet klopt.... Ze zijn gevonden na zoeken in de regio en dat kan niet kilometers zijn geweest in die regio!

Je weet blijkbaar meer dan de media en de politie, pls do show and tell!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_141637026
Deze loveman gaat naar lalaland.
Trusten!
pi_141637034
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Verplicht is misschien een verkeerd gekozen woord. Bedoelde ermee dat het wel fijn zou zijn als meelevende burgers (die zich excessief verdiepen in de zaak) i.i.g weten of de uitgezochte informatie überhaupt naar buiten zal worden gebracht.
Hoezo? Jij weet toch al wat er gebeurd is? :D
Btw doe nog ff wat links/info etc over de vele zaken die je hebt opgelost wat je gister zei.... :)
pi_141637041
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Doe maar op DM :P
:P
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:26:57 #276
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141637047
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:25 schreef anonymoussie het volgende:
Deze loveman gaat naar lalaland.
Trusten!
Truste en fijn weekend :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:27:40 #277
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141637052
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:24 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Hun rugzak werd gevonden en in die regio zijn ze gaan zoeken. Nu vertel jij nieuws (wat nergens in de wereld verteld word) dat die media mededeling niet klopt.... Ze zijn gevonden na zoeken in de regio en dat kan niet kilometers zijn geweest in die regio!

Je weet blijkbaar meer dan de media en de politie, pls do show and tell!
HUH???? Lees je eens in ofzo..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:29:08 #278
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_141637068
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over JOUW Twitteraccount ;)
Klopt maar mijn twitter account toont wel aan hoe actief ik ben op twitter en dus niet pas in jou voor oordeel. :*
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:29:35 #279
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141637072
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:25 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Hoezo? Jij weet toch al wat er gebeurd is? :D
Btw doe nog ff wat links/info etc over de vele zaken die je hebt opgelost wat je gister zei.... :)
Yups, ze weet de exacte toedracht etc :Y

En ik ben verliefd op Mata en lul uit mijn nek :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141637079
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Truste en fijn weekend :W
Tnx! Jij ook! ;)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:30:17 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141637082
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:29 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Klopt maar mijn twitter account toont wel aan hoe actief ik ben op twitter en dus niet pas in jou voor oordeel. :*
Voel je eens niet zo aangevallen ofzo...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:30:26 #282
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_141637085
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

HUH???? Lees je eens in ofzo..
Ik heb alles gevolgd dus als jij mij andere media kan geven zodat ik nog meer weet.... ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_141637088
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:25 schreef Maureentje het volgende: Hoezo? Jij weet toch al wat er gebeurd is? : D Btw doe nog ff wat links/info etc over de vele zaken die je hebt opgelost wat je gister zei.... : )
Niet voor mensen die willen uitlokken en uitdagen, die lach ik keihard uit. En voortaan misschien correct de feiten benoemen meis... het was 'goed zitten bij velen zaken achteraf' en niet oplossen.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:31:28 #284
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_141637099
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Voel je eens niet zo aangevallen ofzo...
Ik voel me niet aangevallen, ik wil gewoon graag weten waarom jij conclusies trekt. Geef mij feiten! ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:31:43 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141637102
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:30 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik heb alles gevolgd dus als jij mij andere media kan geven zodat ik nog meer weet.... ^O^
Prima hoor. Maar waar ben ik nou rot tegen je geweest?

Toen ik zei dat je niet correcte info postte?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141637105
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Yups, ze weet de exacte toedracht etc :Y

En ik ben verliefd op Mata en lul uit mijn nek :P
Over dat laatste hoef je geen glazen bol voor te hebben toch :P
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:32:49 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141637114
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:31 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik voel me niet aangevallen, ik wil gewoon graag weten waarom jij conclusies trekt. Geef mij feiten! ^O^
Prima, lees de OP, Google, wat je zelf wil?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141637119
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:30 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Niet voor mensen die willen uitlokken en uitdagen, die lach ik keihard uit. En voortaan misschien correct de feiten benoemen meis... het was 'goed zitten bij velen zaken achteraf' en niet oplossen.
Denk eerder dat jij keihard wordt uitgelachen :')
En ik lok nix uit,jij komt met beweringen,maak ze hard dan? :)
pi_141637125
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende: Voel je eens niet zo aangevallen ofzo...
Whaha zegt degene die zich constant op haar teentjes getrapt voelt. Waarom krijg ik het idee Whiskers en Maureentje gewoon dezelfde persoon zijn, wat anoniem nep-accounts aanmaken om zoveel mogelijk je eigen scenario's te versterken, hilarisch. Allemaal lelijke wijven die geen vent meekrijgen.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:33:41 #290
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141637128
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:31 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Over dat laatste hoef je geen glazen bol voor te hebben toch :P
Jij denkt dat serieus ook?

Echt hoor 8)7
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:34:25 #291
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_141637138
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Prima hoor. Maar waar ben ik nou rot tegen je geweest?

Toen ik zei dat je niet correcte info postte?
Wat heeft dit er mee te maken?

Ik ben geïnteresseerd naar jou beschuldiging van niet correcte info. Geef gewoon de feiten.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:34:37 #292
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141637140
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:33 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Denk eerder dat jij keihard wordt uitgelachen :')
En ik lok nix uit,jij komt met beweringen,maak ze hard dan? :)
Ze is wappie.. Wilde erheen als lokvoer 8)7
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141637142
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:33 schreef Maureentje het volgende: Denk eerder dat jij keihard wordt uitgelachen : ' )
Voor iemand die je uitlacht neem je het wel erg hoog op en ga je er wel erg vaak bloed serieus op in hé.
pi_141637152
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze is wappie.. Wilde erheen als lokvoer 8)7
Oh dat heb ik gemist dan die post :D
Maar wil best een euro doneren voor een enkele reis hoor ^O^
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:36:05 #295
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_141637156
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Prima, lees de OP, Google, wat je zelf wil?
Sorry? Ik volg deze zaak al sinds het begin, ik heb jou OP niet nodig.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:36:32 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141637160
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:35 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Oh dat heb ik gemist dan die post :D
Maar wil best een euro doneren voor een enkele reis hoor ^O^
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141637169
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zeg jij maar daar is geen bewijs voor.
Jij plaatst een kaartje waar ook geen bewijs voor is.
En RTL zou die geen foute kaartjes van hun site halen denk je?

M.i. is de rugzak gevonden in de Culebra met Changuinola (jouw Bingkaartje) en de resten veul verder stroomafwaarts in de Culubré met Changuinola.

Tot er een serieuze bron komt die het tegendeel bewijst, houd ik me daaraan.
quote:
Toen González van de rugzak hoorde, organiseerde hij meteen een zoektocht. Met een groep van zes mannen uit het indianendorp kamde hij de oevers uit, tot drie kilometer stroomopwaarts van waar de tas was gevonden. Na twee dagen hadden ze twee verschillende schoenen gevonden en twee botten. De vondsten bleken van doorslaggevend belang. Begin deze week werd vastgesteld dat het DNA erop overeenkwam met dat van Kris en Lisanne.
http://nos.nl/artikel/667461-vondst-rugzak-was-groot-geluk.html

Hier lees ik uit dat de resten stroomopwaarts van de rugzak is gevonden, en dat alles redelijk dicht bij elkaar lag. Hoe zit dat dan volgens jou?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:37:23 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141637173
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:36 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Sorry? Ik volg deze zaak al sinds het begin, ik heb jou OP niet nodig.
Het is mijn OP niet en je mist info... Maar ok, geef mij de schuld..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:39:12 #299
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_141637199
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het is mijn OP niet en je mist info... Maar ok, geef mij de schuld..
Duh, ik ben niet blind.
Een grotere open mind zou als redactie goed zijn :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_141637202
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:34 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Voor iemand die je uitlacht neem je het wel erg hoog op en ga je er wel erg vaak bloed serieus op in hé.
Erg vaak? Dit was de derde keer of zo dat ik je heb gequote :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:12 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Wees gerust, vandaar ook mijn aanmelding als verlosser/redder (Jezus) ik heb jullie het antwoord al meerdere malen gegeven jongens: mannen tegengekomen in een wij-tonen-jullie-wel-de-weg-lift-vorm, wat handig uitkwam in de enorme warmte wachtend op een bus of taxi. Verkeerde beslissing gemaakt door mee te gaan. Vervolgens ernstige dingen gebeurd en toen pas gedumpt door dat dwaalspoor neer te zetten, alles langs de rivier gegooid waardoor nu iedereen uitgaat van een ongeluk. Die mannen lachen in een kluitje als ze de media lezen. Tja, tuurlijk is en blijft het speculatie maar ik heb wel al bij velen vermissingszaken goed gezeten achteraf.

Weet iemand wanneer ze die data bekend zullen maken en eventuele info op de digitale camera?
Hoe wil je met deze uitspraak nog serieus genomen worden ..... :{
pi_141637204
tussen het gekibbel van jullie dames heb ik weer een vraagje.
Op het filmpje dat ik aan het begin van de avond poste ziet het er idd uit dat je boven op de berg makkelijk het verkeerde pad kan hebben genomen. Even later zie je in het filmpje een ruige rivier waar mensen oversteken. Is dit de overgang die je vindt als je idd het verkeerde pad hebt gekozen? En als dit zo is waarom hebben ze in godsnaam de rivier overgestoken ?? Dit hadden ze vanaf de Pianiste trail toch ook niet op de heenweg gedaan?
En nu ophouden met dat gekibbel.Jullie lijken wel een stelletje wijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')