Het was net nieuwe maan geweest dus er was maar een klein streepje maan.quote:
Het Fok onderzoeksteam?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:00 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Voor jou is het maar even de grens over... doen! Ik kom eraan. Als daar overigens echt een serie-moordenaar actief is wil ik wel als lok-meid daar gaan werken, kom ik tenminste éindelijk achter de waarheid wie die perverse vent is. En nee, ik ben nu niet cynisch, deze wijze is wel waarop ze grote serie-moordenaars op het spoor kunnen komen, gewoon lok-meiden inzetten met verborgen camera's, uiteraard wel met bescherm-middelen bij zich en undercover-politie op korte onzichtbare afstand. En meiden die zich inzetten voor dat beroep moeten wel uit hard hout zijn gesneden, riscio van het vak.
Ja, Snake spelen als je je verveelt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:04 schreef opgebaarde het volgende:
Boys, voordat jullie op pad gaan, schaf een Nokia aan oké?
De vader van Kris heeft zelf ook het Pianista pad gelopen. Aan het eind werd het wel makkelijk te verdwalen, was zijn conclusie. Sowieso staat er, geloof ik, geen bord met "einde, ga nu terug!", maar kun je gewoon verder lopen. Hetgeen ze vermoedelijk ook hebben gedaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de vraag, hoe het weer is.
"durven"?Waarom niet? Ja, ik wil die Feliciano wel spreken ja.
Kom op zeg..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:00 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Voor jou is het maar even de grens over... doen! Ik kom eraan. Als daar overigens echt een serie-moordenaar actief is wil ik wel als lok-meid daar gaan werken, kom ik tenminste éindelijk achter de waarheid wie die perverse vent is. En nee, ik ben nu niet cynisch, deze wijze is wel waarop ze grote serie-moordenaars op het spoor kunnen komen, gewoon lok-meiden inzetten met verborgen camera's, uiteraard wel met bescherm-middelen bij zich en undercover-politie op korte onzichtbare afstand. En meiden die zich inzetten voor dat beroep moeten wel uit hard hout zijn gesneden, riscio van het vak.
Joh?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:06 schreef vencodark het volgende:
In het donker verdwaald in de jungle...dat is toch afschuwelijk?
Ja klopt. Dit zag ik ook. Ik acht het wel waarschijnlijk dat ze zijn doorgelopen ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:05 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De vader van Kris heeft zelf ook het Pianista pad gelopen. Aan het eind werd het wel makkelijk te verdwalen, was zijn conclusie. Sowieso staat er, geloof ik, geen bord met "einde, ga nu terug!", maar kun je gewoon verder lopen. Hetgeen ze vermoedelijk ook hebben gedaan.
Er is nog niks bekend gemaakt over de mobieltjes en de camera voor zover ik weet..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:06 schreef Poolbal het volgende:
Ik snap niet waarom de foto's geen uitsluitsel geven. Batterijen leeg voordat ze verdwaalden? En hoezo hebben ze niet geprobeerd te bellen? Die nieuwsitems heb ik gemist.
Als je van de natuur houdt niet per se.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:06 schreef vencodark het volgende:
In het donker verdwaald in de jungle...dat is toch afschuwelijk?
Hopelijk komt dit allemaal nog naar buiten ( desnoods lekt iemand het ).quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is nog niks bekend gemaakt over de mobieltjes en de camera voor zover ik weet..
Na die NOSvideo werd dat ook wel heel duidelijk ja. Nu nog zelf gaan kijken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja klopt. Dit zag ik ook. Ik acht het wel waarschijnlijk dat ze zijn doorgelopen ja.
Is nog niet bekend/ duidelijk allemaal. Alleen dat de bat leeg waren toch.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:06 schreef Poolbal het volgende:
Ik snap niet waarom de foto's geen uitsluitsel geven. Batterijen leeg voordat ze verdwaalden? En hoezo hebben ze niet geprobeerd te bellen? Die nieuwsitems heb ik gemist.
Ja, dat weten we dus niet he?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na die NOSvideo werd dat ook wel heel duidelijk ja. Nu nog zelf gaan kijken.
Toch blijft de vraag: als ze dat rechterpad namen in plaats van het linkerpad terug naar Boquete, waarom zijn ze niet omgedraaid toen ze de rivier tegenkwamen?
Zou ik niet op rekenen. Na overlijden is het allemaal eigendom van de nabestaanden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hopelijk komt dit allemaal nog naar buiten ( desnoods lekt iemand het ).
Even een plaatje ter verduidelijking hoe dichtbij die rugzak eigenlijk bij het uitzichtpunt (wat ik niet precies kan plotten) lag:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat weten we dus niet he?
Kan vanalles geweest zijn..
Waarom wel? Richting Boquete lopen toch ook rivieren?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toch blijft de vraag: als ze dat rechterpad namen in plaats van het linkerpad terug naar Boquete, waarom zijn ze niet omgedraaid toen ze de rivier tegenkwamen?
Als ze dat rechterpad ook daadwerkelijk hebben genomen. Als dat het geval is zijn ze toch afgeweken waarschijnlijk en toen verdwaald?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij weet vast wel hoeveel meter het naar die eerste oversteekrivier her is en hoe ver dat lopen dat zou kunnen zijn? Her is inderdaad een bijzondere movequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mis de vindplaats van de dames hier. En die rugzak lag toch juist erg ver weg?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Even een plaatje ter verduidelijking hoe dichtbij die rugzak eigenlijk bij het uitzichtpunt (wat ik niet precies kan plotten) lag:
[ afbeelding ]
Nee, richting Boquete loopt alleen de Rio Pianista, waarlangs ze naar boven zijn gekomen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Waarom wel? Richting Boquete lopen toch ook rivieren?
Is het bekend wanneer zij met deze informatie komen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Bovendien heb ik nog niets vernomen van de contra-expertise van het NFI.
Ik geloof daar dus écht niet in, maar alles is mogelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:16 schreef anonymoussie het volgende:
Of ze zijn daar ergens dus iemand tegengekomen.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:18 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Is het bekend wanneer zij met deze informatie komen?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij weet vast wel hoeveel meter het naar die eerste oversteekrivier her is en hoe ver dat lopen dat zou kunnen zijn? Her is inderdaad een bijzondere move
Het is soms best verwarrend ja. Ik raak ook nog weleens in de war.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis de vindplaats van de dames hier. En die rugzak lag toch juist erg ver weg?
*in de war is*
Die is veel te ver om goed weer te geven, zie OP.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis de vindplaats van de dames hier.
Vanaf de resten? Ja, ver stroomopwaarts.quote:En die rugzak lag toch juist erg ver weg?
*in de war is*
Dat is niet bekend volgens mij. Ik denk op het lagere stuk, waar MeloD ook geweest is. Of bij het naar boven lopen, waar het steiler wordt (zie omgevingsplaatje nummer 1 in de OP).quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:19 schreef anonymoussie het volgende:
Waar heeft Oliva ze precies gezien? Wel bij de trail die naar boven loopt toch?
Vanaf de resten bedoelde ik idd. Hoe ver lagen die nu uit elkaar (rugzak en resten)? En wat lag nou dichter bij B.? De rugzak?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die is veel te ver om goed weer te geven, zie OP.
[..]
Vanaf de resten? Ja, ver stroomopwaarts.
Vanaf Boquete? Nee, zie kaartje, iets van 4 km na de Mirador.
Waarom is dat niet duidelijk eigenlijk? Deze informatie zou wel helpen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet bekend volgens mij. Ik denk op het lagere stuk, waar MeloD ook geweest is. Of bij het naar boven lopen, waar het steiler wordt (zie omgevingsplaatje nummer 1 in de OP).
Zie OP: ~30 km.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanaf de resten bedoelde ik idd. Hoe ver lagen die nu uit elkaar (rugzak en resten)?
Ja.quote:En wat lag nou dichter bij B.? De rugzak?
Dat vroeg ik me gisteren ook af, die statistiek. Ik neem aan dat ze de rivier stroomafwaarts gevolgd hebben vanaf de rugzakplek en dan kom je uit bij de monding van de Culubré waar dus de resten zijn gevonden.quote:En (ondanks dat ik niet geloof in allerlei maffe scenario's) hoe waarschijnlijk is het vinden van die resten dan eigenlijk vraag ik me ineens af (die vraag zal al vaker gesteld zijn)?
De rugzak is toch vrij aan het begin van hun trail die omhoog liep gevonden?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanaf de resten bedoelde ik idd. Hoe ver lagen die nu uit elkaar (rugzak en resten)? En wat lag nou dichter bij B.? De rugzak?
En (ondanks dat ik niet geloof in allerlei maffe scenario's) hoe waarschijnlijk is het vinden van die resten dan eigenlijk vraag ik me ineens af (die vraag zal al vaker gesteld zijn)?
EDIT En de resten (iig schoenen lagen toch ook al ver uit elkaar)?
De OP bevat kaartjes en de coordinaten van de vindplaats bij benadering. Google Earth is gratis, Bing ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
De rugzak is toch vrij aan het begin van hun trail die omhoog liep gevonden?
Dank! Zie ook de edit..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie OP: ~30 km.
[..]
Ja.
[..]
Dat vroeg ik me gisteren ook af, die statistiek. Ik neem aan dat ze de rivier stroomafwaarts gevolgd hebben vanaf de rugzakplek en dan kom je uit bij de monding van de Culubré waar dus de resten zijn gevonden.
Zie OP.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
EDIT En de resten (iig schoenen lagen toch ook al ver uit elkaar)?
Staan daar niet tig kaartjes? Ik heb er iig meerdere in mijn hoofd en raak de draad kwijtquote:
Kijk wat er op de kaartjes staat. Locatie 1 (rugzak) en Locatie 2 (resten) staan apart in een kaartje onder "verklarende kaartjes"quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staan daar niet tig kaartjes? Ik heb er iig meerdere in mijn hoofd en raak de draad kwijt
Gaat best veel tijd inzitten volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De OP bevat kaartjes en de coordinaten van de vindplaats bij benadering. Google Earth is gratis, Bing ook.
Ok, ok.. Maar ik mis het overzicht (voor mezelf), de helicopterview. iets in 1 oogopslag kunnen zien enzoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk wat er op de kaartjes staat. Locatie 1 (rugzak) en Locatie 2 (resten) staan apart in een kaartje onder "verklarende kaartjes"
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarom is dat niet duidelijk eigenlijk? Deze informatie zou wel helpen.
Valt wel mee. Probleempje is dat GE ten noorden van de kam bijna geen resolutie heeft en dat BING geen afstanden kan meten en geen hoogtemeting heeft, dus is het switchen tussen de twee en is de locatie van de mirador niet precies bekend.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gaat best veel tijd inzitten volgens mij.
WTF??? Hoe kom je daar nou weer bij??quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:38 schreef Jezus9 het volgende:
Volgens mij is 'Whiskers2009' verliefd op Matador.
Die werkt niet zo best danquote:
Hey lieverd, ik heb speciaal voor jou een overzicht gemaakt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, iets anders dan: is er de afgelopen (bijna) 24 u nog iets duidelijk geworden? En voor je naar de OP verwijst. Het duizelt me ff, dus graag even gewoon zeggen. Dank alvast!
Nee op 8 uur loopafstand was het volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:42 schreef anonymoussie het volgende:
De rugzak lag ongeveer 8 km loopafstand van de plek waar ze vertrokken, Boquete?
Wat lief van jequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey lieverd, ik heb speciaal voor jou een overzicht gemaakt.
[ afbeelding ]
Afstanden (ongeveer en vogelvlucht/hemelsbreed):
Boquete-Duran Coffee ~ 3 km
Duran Coffee-Rugzak ~ 9 km
Rugzak-Schoenen ~ 30-35 km
Heeft ie gedroomdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WTF??? Hoe kom je daar nou weer bij??
Ik dacht 8 kmquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Nee op 8 uur loopafstand was het volgens mij.
Ik dacht ook 8 uur lopenquote:
Dat is de schuld van de media, ik zie het vaker verkeerd staan. Het staat door elkaar in de media, maar het is 8 uur lopen vanaf de rugzak naar Boquete (Feliciano).quote:
8km lopen door een dicht begroeide benauwde jungle staat denk ik wel ongeveer gelijk aan 8 uurquote:
Ja, het is idd iets van 11-12 km van de rugzak naar Boquete.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:47 schreef IMVHI het volgende:
[..]
8km door een dicht begroeide benauwde jungle staat denk ik wel ongeveer gelijk aan 8 uur
las ik hierquote:De rugzak lag in de rivier op ongeveer acht kilometer lopen van Boquete, de plek waar vandaan ze waren vertrokken.
Jahaa, dat klopt dus niet!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:49 schreef anonymoussie het volgende:
Dit
[..]
las ik hier
En heb ik vaker gelezen, dacht ik hoor
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:47 schreef IMVHI het volgende:
[..]
8km lopen door een dicht begroeide benauwde jungle staat denk ik wel ongeveer gelijk aan 8 uur
Ok opgelost.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het is idd iets van 11-12 km van de rugzak naar Boquete.
Daar lijkt het gebied me iets te groot voor....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Jezus9 het volgende:
Maar het blijft wel bizar die Engelse dude nooit gevonden is, dan waren toch ook van hem botten gevonden in tijdsbestek van 5-jaar? Lichamen vergaan, botten weliswaar. Wat denken jullie dan over die zaak, ook een ongeluk? Oók geen misdrijf?
Wat zegt je glazen bol?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Jezus9 het volgende:
Maar het blijft wel bizar die Engelse dude nooit gevonden is, dan waren toch ook van hem botten gevonden in tijdsbestek van 5-jaar? Wat denken jullie dan over die zaak, ook een ongeluk? Oók geen misdrijf?
Nope, geen misdrijf vooralsnog. Is de jungle he? Ongelukje gauw gebeurd + snelle ontbinding + aaseters..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Jezus9 het volgende:
Maar het blijft wel bizar die Engelse dude nooit gevonden is, dan waren toch ook van hem botten gevonden in tijdsbestek van 5-jaar? Wat denken jullie dan over die zaak, ook een ongeluk? Oók geen misdrijf?
Die 8 km van die misdaadjournalist. Het is 8 uur (Feliciano heeft het volgens mij op video gezegd, maar dat weet ik niet zeker).quote:
Denk dat hij gewoon niet het "geluk" heeft gehad dat er bijtijds iemand zijn lichaam of wat er van over was heeft kunnen vindenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Jezus9 het volgende:
Misschien is je bol aan reparatie toe?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:54 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Een bijtende Suarez. En in de zaak/de moord van Venray? Ook een ongeluk zeker!?
Lijkt mij ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:55 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon niet het "geluk" heeft gehad dat er bijtijds iemand zijn lichaam of wat er van over was heeft kunnen vinden
A - het lijkt me niet erg nuttig daarover te gaan speculeren, maar ga je gangquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:56 schreef Poolbal het volgende:
Het lijkt me trouwens niet onwaarschijnlijk dat de zaken die niet opgeschreven zijn uit respect voor de familie te maken hebben met vreemdgaan. Pure speculatie inderdaad, maar dat lijkt me het meest waarschijnlijk.
Wat zou nog meer -in de ogen van de politie- vervelend kunnen zijn voor de familie?
- drugsgebruik
- sexgerelateerde zaken
- ehmmm...
Maar goed, niet heel relevant.
Vreemdgaan??? Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:56 schreef Poolbal het volgende:
Het lijkt me trouwens niet onwaarschijnlijk dat de zaken die niet opgeschreven zijn uit respect voor de familie te maken hebben met vreemdgaan. Pure speculatie inderdaad, maar dat lijkt me het meest waarschijnlijk.
Wat zou nog meer -in de ogen van de politie- vervelend kunnen zijn voor de familie?
- drugsgebruik
- sexgerelateerde zaken
- ehmmm...
Maar goed, niet heel relevant.
Hmm ok. Maar had het vaker gelezen, zal kijken of ik nog wat kan vinden. Maar 8km - 10 km is geen 8 uur lopen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die 8 km van die misdaadjournalist. Het is 8 uur (Feliciano heeft het volgens mij op video gezegd, maar dat weet ik niet zeker).
Daarom: de media worden steeds slordiger (toen de vondsten net gedaan waren was het beter) in hun berichtgeving. Juist daarom zo belangrijk een goede OP te hebben waarin de correcte feiten (voor zover mogelijk natuurlijk) staan.
Ja, ik ben geoloog, dus kaartjes kan ik meer aan zien dan een verhaal "joah, verdwaald".
De reden uitzoeken kan juist wel relevant zijn. Het zou iets over wat gebeurd is zelf kunnen zeggen. Maar dat is het hele ding: we weten niet wáárom ze het niet naar buiten brengen, hoeft niet persé uit respect voor familie te zijn, al kan het wel maar er kunnen ook andere redenen zijn.quote:
Ja, maar het is meer, zie die kaartjes. Duran Coffee (begin trail) tot rugzak is hemelsbreed bijna 9 km...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hmm ok. Maar had het vaker gelezen, zal kijken of ik nog wat kan vinden. Maar 8km - 10 km is geen 8 uur lopen?
In moeilijk begaanbaar gebied kan dat prima.. Is geen vlak NL he?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hmm ok. Maar had het vaker gelezen, zal kijken of ik nog wat kan vinden. Maar 8km - 10 km is geen 8 uur lopen?
VERPLICHT??? En waarom dan precies?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:58 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
De reden uitzoeken kan juist wel relevant zijn. Het zou iets over wat gebeurd is zelf kunnen zeggen. Maar dat is het hele ding: we weten niet wáárom ze het niet naar buiten brengen, hoeft niet persé uit respect voor familie te zijn, al kan het wel maar er kunnen ook andere redenen zijn.
Ik vind dat ze het publiek wel verplicht zijn op z'n minst te publiceren wanneer ze het dan wel naar buiten brengen.
Het is jammer dat niet duidelijk is waar Oliva ze precies heeft gezien. Het zou van waarde kunnen zijn...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
A - het lijkt me niet erg nuttig daarover te gaan speculeren, maar ga je gang
B - het voegt weinig toe en is vervelend voor de familie
Die meiden zijn ALTIJD samen gezien. Dus niet in gezelschap van 'leuke jongens'.
Er is iets niet opgeschreven dat blijkbaar niet relevant is voor de verdwijning, uit respect voor de familie. Vreemgaan past daar in. Maar er zijn inderdaad nuttigere vragen om te besprek en onrespectvol voor wie er dichter bij staat. Alsnog zijn dat wel dingen die ik interessant vind, ik zie die rechercheurs staan "dit schrijven we maar niet op...".quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vreemdgaan??? Hoe kom je daar nu weer bij?
Verplicht is misschien een verkeerd gekozen woord. Bedoelde ermee dat het wel fijn zou zijn als meelevende burgers (die zich excessief verdiepen in de zaak) i.i.g weten of de uitgezochte informatie überhaupt naar buiten zal worden gebracht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende: VERPLICHT??? En waarom dan precies?
Ja, klopt. Maar ik schat ergens onderaan, want het was ~16:15 en die Mirador ligt op een goeie 2 uur (NOS) lopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is jammer dat niet duidelijk is waar Oliva ze precies heeft gezien. Het zou van waarde kunnen zijn...
Volkomen verzonnen dus.. Net als wel meer onzin hier..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:01 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Er is iets niet opgeschreven dat blijkbaar niet relevant is voor de verdwijning, uit respect voor de familie. Vreemgaan past daar in. Maar er zijn inderdaad nuttigere vragen om te besprek en onrespectvol voor wie er dichter bij staat. Alsnog zijn dat wel dingen die ik interessant vind, ik zie die rechercheurs staan "dit schrijven we maar niet op...".
Alleen John v/d Heuvel die beweerde in RTL Boulevard dat ze nog een aantal dagen hebben geleefdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is nog niks bekend gemaakt over de mobieltjes en de camera voor zover ik weet..
Ik denk dat op ons "gekkies" na en wat andere fora er echt niet zoveel mensen meedoen hoor? Wat doet je dat denken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Verplicht is misschien een verkeerd gekozen woord. Bedoelde ermee dat het wel fijn zou zijn als meelevende burgers (die zich excessief verdiepen in de zaak) i.i.g weten of de uitgezochte informatie überhaupt naar buiten zal worden gebracht.
Waarom de smiley? Denk je dat hij dat verzint?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Alleen John v/d Heuvel die beweerde in RTL Boulevard dat ze nog een aantal dagen hebben geleefd
Heb ik bekeken. Daarom zeg ik 8km - 10kmquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar het is meer, zie die kaartjes. Duran Coffee (begin trail) tot rugzak is hemelsbreed bijna 9 km...
Het gaat je geen donder aan! Kom op zeg!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Verplicht is misschien een verkeerd gekozen woord. Bedoelde ermee dat het wel fijn zou zijn als meelevende burgers (die zich excessief verdiepen in de zaak) i.i.g weten of de uitgezochte informatie überhaupt naar buiten zal worden gebracht.
Ja sorry, maar die man neem ik ook niet serieusquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Alleen John v/d Heuvel die beweerde in RTL Boulevard dat ze nog een aantal dagen hebben geleefd
Dat is hemelsbreed, over een pad is het veul langer. En dan moet je nog van Duran naar Boquete (~3-4 km).quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb ik bekeken. Daarom zeg ik 8km - 10km
Eh... heb je de duizenden condoleances gelezen? Heb je van de duizenden particulieren gehoord die zelf het initiatief hebben genomen om inzamelingsacties te organiseren? Het internet staat vol met duizenden speculerende mensen (zowel uit NL, als sites uit Panama) al die mensen die geld storten en enkel het nieuws bekijken zullen ook nadenken wat gebeurd kán zijn, die willen ook wel weten wat er gevonden is op die telefoons en digitale camera.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:03 schreef El_Matador het volgende: Ik denk dat op ons "gekkies" na en wat andere fora er echt niet zoveel mensen meedoen hoor? Wat doet je dat denken?
Boeit niet. Geeft ze geen récht op info.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:06 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Eh... heb je de duizenden condoleances gelezen? Heb je van de duizenden particulieren gehoord die zelf het initiatief hebben genomen om inzamelingsacties te organiseren? Het internet staat vol met duizenden speculerende mensen (zowel uit NL, als sites uit Panama) al die mensen die geld storten en enkel het nieuws bekijken zullen ook nadenken wat gebeurd kán zijn, die willen ook wel weten wat er gevonden is op die telefoons en digitale camera.
Geen officiële bevestiging.. Plus dat Kwalbert en Gladjakker het zonder doorvragen aannamen. Als iemand toch zo'n bewering doet, vraag je toch naar bronnen/bewijs?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom de smiley? Denk je dat hij dat verzint?
Natuurlijk, we willen zoveel. Maar dingen EISEN vind ik wel ver gaan hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:06 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Eh... heb je de duizenden condoleances gelezen? Heb je van de duizenden particulieren gehoord die zelf het initiatief hebben genomen om inzamelingsacties te organiseren? Het internet staat vol met duizenden speculerende mensen (zowel uit NL, als sites uit Panama) al die mensen die geld storten en enkel het nieuws bekijken zullen ook nadenken wat gebeurd kán zijn, die willen ook wel weten wat er gevonden is op die telefoons en digitale camera.
Jup, net als met die broertjes toen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeit niet. Geeft ze geen récht op info.
Wat is voor jou een "officiele bevestiging"? Van de Panamese politie? Van de Nederlandse mediaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen officiële bevestiging.. Plus dat Kwalbert en Gladjakker het zonder doorvragen aannamen. Als iemand toch zo'n bewering doet, vraag je toch naar bronnen/bewijs?
Ik wil niet vervelend zijn, maar jij zit er ook helemaal naast met je kaartjes/"feiten" in de OP wat betreft de vindplaats van de schoenen en botten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die 8 km van die misdaadjournalist. Het is 8 uur (Feliciano heeft het volgens mij op video gezegd, maar dat weet ik niet zeker).
Daarom: de media worden steeds slordiger (toen de vondsten net gedaan waren was het beter) in hun berichtgeving. Juist daarom zo belangrijk een goede OP te hebben waarin de correcte feiten (voor zover mogelijk natuurlijk) staan.
Ja, ik ben geoloog, dus kaartjes kan ik meer aan zien dan een verhaal "joah, verdwaald".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |