Hangt er een beetje vanaf wat je als Pianista ziet. Is het Durans Coffee (de kruising met de Via Buenos Aires), is het iets van 8. Vanaf de Il Pianista (locatie op basis van kaart onderzoeksteam) is het maar iets van 6 km hemelsbreed. De El Pianista moet je in 3 uur kunnen doen, en 3 uur terug.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:34 schreef jackie12 het volgende:
heb het ergens gelezen maar kan het zo snel even niet vinden, hoeveel km was het tussen de afstand van de Pianista tot waar de rugzak is gevonden?
En hoe lang was dit lopen?
Er zijn wel vaker mensen vermoord omdat ze op het verkeerde moment op de verkeerde plek waren. Zo'n 'ontmoeting' kan puur toeval zijn geweest, iemand die toevallig ook op die trail liep. Wie weet één of meer van die indianen. En waarom dat 'serie'moordenaar? Heeft hij er al meer vermoord dan? Kan het niet de eerste moord zijn geweest van een dader?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:29 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O ja, er zal zeker een seriemoordenaar gaan wachten in de Panamese jungle, hopend op slachtoffers.
Ja, verschuil je lekker achter toeval op toeval op toeval.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker mensen vermoord omdat ze op het verkeerde moment op de verkeerde plek waren. Zo'n 'ontmoeting' kan puur toeval zijn geweest, iemand die toevallig ook op die trail liep. Wie weet één of meer van die indianen. En waarom dat 'serie'moordenaar? Heeft hij er al meer vermoord dan? Kan het niet de eerste moord zijn geweest van een dader?
Maar waarom?? En waarom dan niet het geld en de mobieltjes meenemen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker mensen vermoord omdat ze op het verkeerde moment op de verkeerde plek waren. Zo'n 'ontmoeting' kan puur toeval zijn geweest, iemand die toevallig ook op die trail liep. Wie weet één of meer van die indianen. En waarom dat 'serie'moordenaar? Heeft hij er al meer vermoord dan? Kan het niet de eerste moord zijn geweest van een dader?
Afgaan op de info die ze hadden?? En de dames zijn waarschijnlijk óf door de rivier óf door roofdieren "verspreid" (excuse de noodzakelijke excpliciete taal)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:42 schreef jackie12 het volgende:
6 km. Mijn God. wat hebben die kukels dan in vredesnaam gedaan bij het zoeken. Stel ze zouden nog wel een week geleefd hebben wat is het dan ontzettend wrang voor de ouders dat hun dochters een minuut vliegen met de helikopter daar bij de rivier zaten maar niet gered werden. Die meiden zouden dan misschien zelfs de helikopter wel gehoord kunnen hebben....
Toeval. En moordenaars stelen niet, heb ik hier geleerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom?? En waarom dan niet het geld en de mobieltjes meenemen?
Die was toch echt dat de dames wel de El Pianista zijn opgegaan en niet zijn gezien toen ze terugkeerden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afgaan op de info die ze hadden??
Ik denk een combinatie, niet zozeer óf óf (waarom zo sterk in je onderscheid?). Met de rivier als belangrijkste factor; stroomt het snelst, is het dichtste bij en de resten zijn ook in de rivierbedding gevonden.quote:En de dames zijn waarschijnlijk óf door de rivier óf door roofdieren "verspreid" (excuse de noodzakelijke excpliciete taal)
Ze waren toch ergens anders gaan wandelen (met die hond die meeging)? Nou ja, het is allemaal tamelijk verwarrend en getuigen spreken elkaar tegen.. En zelfs als men van de Pianista uitging hield men misschien rekening met de duisternis en hun "gear"?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die was toch echt dat de dames wel de El Pianista zijn opgegaan en niet zijn gezien toen ze terugkeerden.
[..]
Ik denk een combinatie, niet zozeer óf óf (waarom zo sterk in je onderscheid?). Met de rivier als belangrijkste factor; stroomt het snelst, is het dichtste bij en de resten zijn ook in de rivierbedding gevonden.
Slaap lekker en dank.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:49 schreef jackie12 het volgende:
Vreselijk voor de ouders dat ze hun dochters nooit meer terug zien en misschien er nooit achter zullen komen wat er is gebeurd. Alhoewel ik hoop dat de waarheid over wat er is gebeurd uit de rugzak zal komen. Hoe dan ook, deze zaak pakt me en ga ik er zo een nachtje over slapen en brainstormen over welke vragen ik heb voor morgen.
welterusten allemaal en proost voor jou Matador
Leuk, vragen kan ieder mens bedenken.. Maar de antwoorden he (en dan betrouwbaar!!)?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:49 schreef jackie12 het volgende:
Vreselijk voor de ouders dat ze hun dochters nooit meer terug zien en misschien er nooit achter zullen komen wat er is gebeurd. Alhoewel ik hoop dat de waarheid over wat er is gebeurd uit de rugzak zal komen. Hoe dan ook, deze zaak pakt me en ga ik er zo een nachtje over slapen en brainstormen over welke vragen ik heb voor morgen.
welterusten allemaal en proost voor jou Matador
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze waren toch ergens anders gaan wandelen
Ja, ik vind bizarre verklaringen wel interessant en ik wil die punten ook graag zien, maar als je ene verhaal begint met "en dit en dit kan er gebeurd zijn" en dan krijg je 1 vraag en dan is het "ja maar kan dit niet gebeurd zijn (nog verder in je verhaal) of toeval of dit dat".quote:Nou ja, het is allemaal tamelijk verwarrend en getuigen spreken elkaar tegen.. En zelfs als men van de Pianista uitging hield men misschien rekening met de duisternis en hun "gear"?
Maar dat hier bizarre verklaringen worden verzonnen (heb het niet per se tegen jou) is overduidelijk
Denk jij dat iemand hier antwoorden (daderkennis?) heeft? Ik denk dat de vragen goed genoeg zijn en al veel duidelijk kunnen maken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk, vragen kan ieder mens bedenken.. Maar de antwoorden he (en dan betrouwbaar!!)?
Misschien verwar ik eea, maar ze waren toch op een andere trail gezien? En een hond die met hun meeliep van mensen die daar in de buurt woonden?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn 7 getuigen van wie 6 betrouwbaar die ze sowieso gezien hebben die dag. Oliva de Kam stelt ook duidelijk dat ze de meiskes gewaarschuwd heeft.
[..]
Ja, ik vind bizarre verklaringen wel interessant en ik wil die punten ook graag zien, maar als je ene verhaal begint met "en dit en dit kan er gebeurd zijn" en dan krijg je 1 vraag en dan is het "ja maar kan dit niet gebeurd zijn (nog verder in je verhaal) of toeval of dit dat".
Dat men niet over de berg heeft gezocht, zelfs niet na weken, is echt heel amateuristisch.
Verkrachten en dan vermoorden om ontdekking te voorkomen is niet zo'n uitzonderlijke gebeurtenis. En wie zegt dat zij niet bij die tas zijn omgekomen? Ik vind het juist heel ongeloofwaardig dat meiden van die leeftijd een mobieltjes achterlaten.. die dumpen nog liever hun vriendje dan afstand te moeten doen van hun 'phone'...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Maar waarom dan wel behoefte om mensen te vermoorden?Hoeveel moordenaars zijn er en hoeveel (gelegenheids)dieven? Ik denk/hoop toch echt dat de laatste groep 10-100 keer groter is...En een dwaalspoor uitzetten door eerst 45 km (langs de rivier, niet hemelsbreed) langs een rivier te klauteren (bergop), waar is de logica daarin?? Stel dat er net op dat moment een gids met groep langskomt? Ookal komen die er weinig, maar toch, die kans zit erin.
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk jij dat iemand hier antwoorden (daderkennis?) heeft? Ik denk dat de vragen goed genoeg zijn en al veel duidelijk kunnen maken.
Antwoorden komen niet van ons, lijkt me.
En dan allerlei zooi (om het nog maar niet over de lichamen te hebben) laten slingeren? En waarom zou je die meiden vermoorden om niks (mobieltjes en geld enzo was er nog)?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:57 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Verkrachten en dan vermoorden om ontdekking te voorkomen is niet zo'n uitzonderlijke gebeurtenis. En wie zegt dat zij niet bij die tas zijn omgekomen? Ik vind het juist heel ongeloofwaardig dat meiden van die leeftijd een mobieltjes achterlaten.. die dumpen nog liever hun vriendje dan afstand te moeten doen van hun 'phone'...
En toch was het een inheemse indiaan die de tas kwam brengen. Als ze echt zo rot zijn als jij zegt (en dat is pure discriminatie) dan hadden ze de tas toch gewoon meegenomen naar huis?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat die niet zou stelen? Eerlijk gezegd denk ik dat je dan veel te naief bent. Wat op zich ook weer mooi is en vertrouwen uitstraalt. Maar een onbeheerde rugzak is een lekker kostje voor mensen die van een (paar) honderd dollar per maand (if even) leven...
Zou een moordenaar op het moment van de moord al weten dat het 2,5 maand gaat duren voor die tas wordt gevonden?quote:Waarom zou je die 83 dollar er dan niet uithalen? Niemand komt erachter als je geen vingerafdrukken in de tas achterlaat (die erop zullen na 2,5 maand wel weggespoeld zijn).
Gelukkig heb ik geen FB..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:00 schreef kurk_droog het volgende:
Wel apart dat haar Facebook gewoon nog online is, raar om te lezen en alles.
Vragen staat vrij, heb ik altijd geleerd. En als klein irritant betwetertje was ik mijn ouders al heul vroeg aan hun kop aan het zeuren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
En vragen maken helemaal NIKS duidelijk. Iedereen heeft die vragen..
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:00 schreef Ouder1 het volgende:
Als ze echt zo rot zijn als jij zegt (en dat is pure discriminatie)
Ja, want inheemse indianen hebben geen empathie, en willen ook niet dat de dames gevonden worden?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En toch was het een inheemse indiaan die de tas kwam brengen. Als ze echt zo rot zijn als jij zegt (en dat is pure discriminatie) dan hadden ze de tas toch gewoon meegenomen naar huis?
[..]
Zou een moordenaar op het moment van de moord al weten dat het 2,5 maand gaat duren voor die tas wordt gevonden?
Natuurlijk staat vragen vrij, maar claim aub niet daarmee iets op te gaan lossen als je zelf niet1 van de onderzoekers bentquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vragen staat vrij, heb ik altijd geleerd. En als klein irritant betwetertje was ik mijn ouders al heul vroeg aan hun kop aan het zeuren.
De vragen kunnen we besproken worden en met de feiten (de weinige) die we hebben kan je eea verklaren.
De grote vraag blijft (welk scenario je ook aanhangt): waarom in godsnaam nog om 16:00 de bergen in?? Zelfs tegen alle waarschuwingen in?
Zouden ze een afspraak op die berg hebben?
Het is toch raar dat meiden die niet bepaald getraind zijn, al 1 trailtje zijn opgelopen, naar huis wilden (dat is niet zeker) en moe/ziek (getuige, hoeft niet waar te zijn natuurlijk) zijn, dat die dan opeens om 16:15 denken; och, kan wel ff, dit bergje pikken we eventjes mee.
Stukje bij beetje zouden we dichter bij een oplossing of reeks oplossingen kunnen komen. Maar met de beperkte data die we nu hebben is dat heel moeilijk idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk staat vragen vrij, maar claim aub niet daarmee iets op te gaan lossen als je zelf niet1 van de onderzoekers bent
Niet als je niet 1 van de onderzoekers bent en alle info hebt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stukje bij beetje zouden we dichter bij een oplossing of reeks oplossingen kunnen komen. Maar met de beperkte data die we nu hebben is dat heel moeilijk idd.
Ik vrees met de cynici dat we het nooit zullen weten.
Om ze het zwijgen op te leggen? Om niets? Nee, ik denk dat je dan wel heel snel bij verkrachting uit komt. Dat is niet 'vermoorden om niets'.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan allerlei zooi (om het nog maar niet over de lichamen te hebben) laten slingeren? En waarom zou je die meiden vermoorden om niks (mobieltjes en geld enzo was er nog)?
He? Moet i echt terug gaan zoeken en quoten? Latino's stelen als de neten, zoiets zei je. En die indianen zijn geen haar beter.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Heb ik NOOIT gezegd en nou kappen met die trollbeschuldigingen.
Niemand heeft alle info, dat is inherent aan dit soort zaken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als je niet 1 van de onderzoekers bent en alle info hebt.
Ik doelde niet zozeer op jou, maar de anderen in het topic die stellen "kom je toch nooit achter". Als die foto's niet meer opleveren dan "ze hebben nog een paar dagen geleefd" dan zie ik het somber in...quote:En dat heeft niets met "cynisch" te maken maar meer met wat er tot op heden gevonden is...
Nu ja, het was El_Matador die beweerde dat het allemaal dieven waren en daar was dit mijn reactie op.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, want inheemse indianen hebben geen empathie, en willen ook niet dat de dames gevonden worden?
En nee, dus dan zou die moordenaar (nogmaals: waarom zou hij/zij ze vermoorden?) wel beter zijn/haar best hebben gedaan eea te verdoezelen..
Ja, is daar aan de orde van de dag.. Net als lustmoord.. Vooral in de jungle..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Om ze het zwijgen op te leggen? Om niets? Nee, ik denk dat je dan wel heel snel bij verkrachting uit komt. Dat is niet 'vermoorden om niets'.
Donder op met die walgelijke verdraaiingen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:10 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
He? Moet i echt terug gaan zoeken en quoten? Latino's stelen als de neten, zoiets zei je. En die indianen zijn geen haar beter.
Wees gerust, vandaar ook mijn aanmelding als verlosser/redder (Jezus) ik heb jullie het antwoord al meerdere malen gegeven jongens: mannen tegengekomen in een wij-tonen-jullie-wel-de-weg-lift-vorm, wat handig uitkwam in de enorme warmte wachtend op een bus of taxi. Verkeerde beslissing gemaakt door mee te gaan. Vervolgens ernstige dingen gebeurd en toen pas gedumpt door dat dwaalspoor neer te zetten, alles langs de rivier gegooid waardoor nu iedereen uitgaat van een ongeluk. Die mannen lachen in een kluitje als ze de media lezen. Tja, tuurlijk is en blijft het speculatie maar ik heb wel al bij velen vermissingszaken goed gezeten achteraf.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:06 schreef El_Matador het volgende: Ik vrees met de cynici dat we het nooit zullen weten. - O -
Het is NIET logisch dat ze zijn (verkracht en) vermoord en dat die "superopportunist" dan niet ook ff makkelijk geld (geld en te makkelijk te verpatsen mobieltjes) meeneemt nee..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:10 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
He? Moet i echt terug gaan zoeken en quoten? Latino's stelen als de neten, zoiets zei je. En die indianen zijn geen haar beter.
Precies.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is NIET logisch dat ze zijn (verkracht en) vermoord en dat die "superopportunist" dan niet ook ff makkelijk geld (geld en te makkelijk te verpatsen mobieltjes) meeneemt nee..
Ja? Door nog maffer te doen qua speculatie? Natuurlijk neemt een mens zonder (veel) geld dan óók het geld en de mobieltjes mee... Of denk je dat het een huurmoord was?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nu ja, het was El_Matador die beweerde dat het allemaal dieven waren en daar was dit mijn reactie op.
Maar wie zegt dat een verkrachter altijd 'op de loer ligt'? Hoe kom je aan die veronderstelling?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry hoor, maar als je iemand wil verkrachten ga je echt niet dáár op de loer liggen in de hoop dat er een par meisjes zonder gids op pad gaan.. Daar ga je ergens heen war makkelijker "prooien"te vinden zijn..
Sorry dat ik het zeg, maar je bent óf een troll óf je bent een sensatiemafklappertheoriemaker...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:12 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Wees gerust, vandaar ook mijn aanmelding als verlosser/redder (Jezus) ik heb jullie het antwoord al meerdere malen gegeven jongens: mannen tegengekomen in een wij-tonen-jullie-wel-de-weg-lift-vorm, wat handig uitkwam in de enorme warmte wachtend op een bus of taxi. Verkeerde beslissing gemaakt door mee te gaan. Vervolgens ernstige dingen gebeurd en toen pas gedumpt door dat dwaalspoor neer te zetten, alles langs de rivier gegooid waardoor nu iedereen uitgaat van een ongeluk. Die mannen lachen in een kluitje als ze de media lezen. Tja, tuurlijk is en blijft het speculatie maar ik heb wel al bij velen vermissingszaken goed gezeten achteraf.
Weet iemand wanneer ze die data bekend zullen maken en eventuele info op de digitale camera?
Ja, Pedro stuurt de meiden naar boven waar José staat met zijn vlijmscherpe slagersmessen om de boel af te maken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Of denk je dat het een huurmoord was?
Niet logisch/voor de hand liggend is iets anders dan "geen misdrijf" en "zeker een misdrijf" is helemaal belachelijk gezien de talloze mogelijkheden..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Jezus9 het volgende:
Als het over een tijd tóch een misdrijf blijkt, zullen we die nee-een-misdrijf-is-volstrekt-niet-logisch-niet-mogelijk nog eens quoten. Dat hebben we eerder gezien in zaken (evenals andersom overigens!) ja, ja zo ben ik dan ook weer.
Het gaat niet om gelijk hebben of krijgen, het gaat om uitgaan van de huidige data.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Jezus9 het volgende:
Als het over een tijd tóch een misdrijf blijkt, zullen we die nee-een-misdrijf-is-volstrekt-niet-logisch-niet-mogelijk nog eens quoten. Dat hebben we eerder gezien in zaken (evenals andersom overigens!) ja, ja zo ben ik dan ook weer.
Ik sluit helemaal niks uit, ik acht het echter onwaarschijnlijk..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat een verkrachter altijd 'op de loer ligt'? Hoe kom je aan die veronderstelling?
Het kan zijn dat ze hem tegen zijn gekomen.. Het kan ook zijn dat ze hem tegen zijn gekomen en even zijn gaan zitten om samen te kletsen (wat de rugzak op die struik zou verklaren)..
Niet iedere verkrachter plant zijn daden.. de gelegenheid maakt de dief maar kan ook de verkrachter maken. En niet iedere moordenaar/verkrachter is ook een dief.
Ik sluit het niet uit in het ieder geval.
Wel een heel erge subjectieve, tendentieuze, kort door de bocht conclusie. Als iemand intens heeft meegevoeld met de familie en nabestaanden ben ik het wel geweest, heb geld overgemaakt op de stichting, steunbetuigingen geschreven, me er consistent in verdiept. Het is niet zo, dat als het scenario nou eenmaal luguber is, dat je dat dan niet zo expliciet mág benoemen want dat is disrespectvol en verre van logisch. Het kan nou eenmaal misleidend eraan toe zijn gegaan met die dwaalsporen, je moet één stap verder denken dan nou eenmaal de logische verklaring, dat de rivier zakt 'en zomaar verdwijnt' is juist volstrekt niet logisch. Sommigen mensen zijn nogal naïef.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende: Sorry dat ik het zeg, maar je bent óf een troll óf je bent een sensatiemafklappertheoriemaker...
Ja, logisch, midden in de nacht, honger en dorst, verdwaald en mogelijk gebeten door dieren (slangen en spinnen, geen jaguars), ga je lekker zitten om "samen te kletsen".quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Ouder1 het volgende:
Het kan ook zijn dat ze hem tegen zijn gekomen en even zijn gaan zitten om samen te kletsen (wat de rugzak op die struik zou verklaren)..
Kan me geen moer schelen "hoe je hebt meegeleefd" je post volstrekt op niks gebaseerde nonsens..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:21 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Wel een heel erge subjectieve, tendentieuze, kort door de bocht conclusie. Als iemand intens heeft meegevoeld met de familie en nabestaanden ben ik het wel geweest, heb geld overgemaakt op de stichting, steunbetuigingen geschreven, me er consistent in verdiept. Het is niet zo, dat als het scenario nou eenmaal luguber is, dat je dan niet zo expliciet mág benoemen want dat is disrespectvol en verre van logisch. Het kan nou eenmaal misleidend eraan toe zijn gegaan met die dwaalsporen, je moet één stap verder denken dan nou eenmaal de logische verklaring, dat de rivier zakt 'en zomaar verdwijnt' is juist volstrekt niet logisch. Sommigen mensen zijn nogal naïef.
Ik heb al eerder die link gepost van die meiden in Turkije. 3 Nederlandse en 1 andere nationaliteit. Stapten in een taxibusje. Een vorm van OV daar. Alle vier verkracht, de keel doorgesneden en uit het busje in een ravijn geflikkerd. 2 Nederlandse meiden overleefden het, de andere 2 waren dood.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, is daar aan de orde van de dag.. Net als lustmoord.. Vooral in de jungle..
Sorry hoor, maar als je iemand wil verkrachten ga je echt niet dáár op de loer liggen in de hoop dat er een par meisjes zonder gids op pad gaan.. Daar ga je ergens heen war makkelijker "prooien"te vinden zijn..
Of je logica doet het niet meer als lustmoordenaar/verkrachter die zijn sporen wil uitwissen..
Wie zegt dat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:21 schreef Jezus9 het volgende:
dat de rivier zakt 'en zomaar verdwijnt' is juist volstrekt niet logisch. Sommigen mensen zijn nogal naïef.
We zullen nog weleens zien achteraf wie juist zat. Het was toch nonsense? Het feit jij niet om de meeleving geeft zegt meer over jou dan mij, meis.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende: Kan me geen moer schelen "hoe je hebt meegeleefd" je post volstrekt op niks gebaseerde nonsens..
Een megatoeristisch gebied in Alanya vergelijken met de volledig verlaten noordkant van de Cordillera Tatacama. Juist.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:23 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder die link gepost van die meiden in Turkije. 3 Nederlandse en 1 andere nationaliteit. Stapten in een taxibusje. Een vorm van OV daar. Alle vier verkracht, de keel doorgesneden en uit het busje in een ravijn geflikkerd. 2 Nederlandse meiden overleefden het, de andere 2 waren dood.
Denk jij dat die 4 daders op de loer lagen voor vrouwelijke toeristes? Of bleven die 4 mannen met die vrouwen bij toeval over in het busje en zagen ze toen hun kans?
Ik zeg nergens dat het onmogelijk is, ik zeg dat het onwaarschijnlijk is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:23 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder die link gepost van die meiden in Turkije. 3 Nederlandse en 1 andere nationaliteit. Stapten in een taxibusje. Een vorm van OV daar. Alle vier verkracht, de keel doorgesneden en uit het busje in een ravijn geflikkerd. 2 Nederlandse meiden overleefden het, de andere 2 waren dood.
Denk jij dat die 4 daders op de loer lagen voor vrouwelijke toeristes? Of bleven die 4 mannen met die vrouwen bij toeval over in het busje en zagen ze toen hun kans?
El_Matador wijst het anders stelselmatig op nogal felle toon af. Inclusief de discriminatie die hij nu ontkent. Want een latino/indiaan laat nooit een mobieltje of geld liggen. Zijn woorden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet logisch/voor de hand liggend is iets anders dan "geen misdrijf" en "zeker een misdrijf" is helemaal belachelijk gezien de talloze mogelijkheden..
Hoe kom jij bij 'midden in de nacht'?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:22 schreef El_Matador het volgende:
Ja, logisch, midden in de nacht, honger en dorst, verdwaald en mogelijk gebeten door dieren (slangen en spinnen, geen jaguars), ga je lekker zitten om "samen te kletsen".
Ik geef inderdaad niets om "meeleving" van iemand die wilde verhalen loopt te gillen. Meedenken (wat mij betreft) prima, maar gekke verhalen: nee. Of je wel of geen geld gedoneerd hebt en wel of niet "meeleeft": boeien! Het is geen "aflaat" he?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:24 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
We zullen nog weleens zien achteraf wie juist zat. Het was toch nonsense? Het feit jij niet om de meeleving geeft zegt meer over jou dan mij, meis.
Ik pleit niet snel voor een ban, maar voor dit soort walgelijke laster moet een uitzondering gemaakt worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
El_Matador wijst het anders stelselmatig op nogal felle toon af. Inclusief de discriminatie die hij nu ontkent. Want een latino/indiaan laat nooit een mobieltje of geld liggen. Zijn woorden.
Hoe laat waren ze bij die rugzakplek denk je?quote:
Elk weldenkend misdadig mens doet dat niet. Zit wel wat in dus..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
El_Matador wijst het anders stelselmatig op nogal felle toon af. Inclusief de discriminatie die hij nu ontkent. Want een latino/indiaan laat nooit een mobieltje of geld liggen. Zijn woorden.
Mwah, ik denk dat Jezus9 wel oprecht is. Geen reden om haar zo af te katten. Maar goed, da's mijn bescheiden mening.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geef inderdaad niets om "meeleving" van iemand die wilde verhalen loopt te gillen. Meedenken (wat mij betreft) prima, maar gekke verhalen: nee. Of je wel of geen geld gedoneerd hebt en wel of niet "meeleeft": boeien! Het is geen "aflaat" he?
Daar kwam je later mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik pleit niet snel voor een ban, maar voor dit soort walgelijke laster moet een uitzondering gemaakt worden.
"Inheemse stammen moorden niet zomaar, die mensen hebben ook gewoon een normaal leven."
Dan verschillen we van mening. Dat kan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Jezus9 wel oprecht is. Geen reden om haar zo af te katten. Maar goed, da's mijn bescheiden mening.
Haar scenario kan ik ook niet in mee, trouwens.
Het blijft wel verbazingwekkend dat het blijkbaar geen probleem is om een indiaan -zonder enige grond!- een moord in de schoenen te schuiven, maar oh wee als je stelt dat als een latino met kwade bedoelingen (dat vergeet LoekieOuder erbij te 'quoten') OOK een tas met waardevolle dingen meeneemt, dan ben je aan het discrimineren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Elk weldenkend misdadig mens doet dat niet. Zit wel wat in dus..
Totaal geen enkele argumenten heb je meid. Puur geschreeuw is het. Reflectie van pure zwakte, geen argumenten benoemen maar voor de persoonlijke aanval gaan. Als je het niet op inhoud kunt winnen dan moet het maar op de persoon hé.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende: Ik geef inderdaad niets om "meeleving" van iemand die wilde verhalen loopt te gillen. Meedenken (wat mij betreft) prima, maar gekke verhalen: nee. Of je wel of geen geld gedoneerd hebt en wel of niet "meeleeft": boeien! Het is geen "aflaat" he?
LOL! Maar ik zeg wijselijk (verder) niks, want dit topic verdient beter dan een fittie..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:32 schreef Jezus9 het volgende:
Wilde verhalen loopt te gillen, zegt degene die absurde kinderachtige berichten in ieder topic loopt te posten over koetjes-en-kalfjes. Ik negeer je posten voortaan want veel inhoudelijks heb je niet te melden, enkel afbranding op iedereen steeds om je onzekerheid over jezelf wat te verbloemen, lekker makkelijk achter een scherm, nu nog in real life meid.
[..]
Totaal geen enkele argumenten heb je meid. Puur geschreeuw is het. Reflectie van pure zwakte, geen argumenten benoemen maar voor de persoonlijke aanval gaan. Als je het niet op inhoud kunt winnen dan moet het maar op de persoon hé.
Ehm ja, maar waar? Ik heb geen en doe niet aan Twitter.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:30 schreef vronie het volgende:
http://www.findlisannekris.com/
Misschien gepast om hier iets te plaatsen
Het enige wat we nu nog kunnen doen, is bidden voor God. Want Hij, de Almachtige, is de enige die ons kan brengen wat wij willen: Duidelijkheid over deze zaak.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:32 schreef Jezus9 het volgende:
Wilde verhalen loopt te gillen, zegt degene die absurde kinderachtige berichten in ieder topic loopt te posten over koetjes-en-kalfjes. Ik negeer je posten voortaan want veel inhoudelijks heb je niet te melden, enkel afbranding op iedereen steeds om je onzekerheid over jezelf wat te verbloemen, lekker makkelijk achter een scherm, nu nog in real life meid.
[..]
Totaal geen enkele argumenten heb je meid. Puur geschreeuw is het. Reflectie van pure zwakte, geen argumenten benoemen maar voor de persoonlijke aanval gaan. Als je het niet op inhoud kunt winnen dan moet het maar op de persoon hé.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het enige wat we nu nog kunnen doen, is bidden voor God. Want Hij, de Almachtige, is de enige die ons kan brengen wat wij willen: Duidelijkheid over deze zaak.
De onderzoekers zijn namelijk niet machtig genoeg volgens de Bijbel, want alleen Hij heeft kunnen zien wat er echt gebeurt is..
Moge de heilige maagd Maria tot ons komen.
Gelukkig was jouw argument over meeleven en geld storten van doorslaggevende betekenis in jullie discussie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:32 schreef Jezus9 het volgende:
Wilde verhalen loopt te gillen, zegt degene die absurde kinderachtige berichten in ieder topic loopt te posten over koetjes-en-kalfjes. Ik negeer je posten voortaan want veel inhoudelijks heb je niet te melden, enkel afbranding op iedereen, groot geschreeuw op anderen steeds om je onzekerheid over jezelf wat te verbloemen, lekker makkelijk achter een scherm, nu nog in real life meid.
[..]
Leuk gegraven in mijn foboquote:
Sja, de mijne is een soort Panamese jungle.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Neen (qua je vraag).quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:39 schreef Jezus9 het volgende:
Laten we er geen aandacht meer verder aan besteden, maar weer terug gaan naar de inhoud van de zaak.
Wist iemand nou of er wel bekend was gemaakt wanneer ze met die informatie uit die digitale camera en telefoon komen? Hoelang duurt het voordat ze dat bekend gaan maken?
Nee, is niet bekend volgens mij. Denk ook niet dat ze veel meer zullen laten weten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:39 schreef Jezus9 het volgende:
Wist iemand nou of er wel bekend was gemaakt wanneer ze met die informatie uit die digitale camera en telefoon komen? Hoelang duurt het voordat ze dat bekend gaan maken?
Niet alleen vogels hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, is niet bekend volgens mij. Denk ook niet dat ze veel meer zullen laten weten.
De ouders hebben enige rust en gaan denk ik intern (met JvdH en de Nederlandse politie) verder.
Misschien nog wat botresten die gevonden worden, maar het meeste zal onmogelijk zijn door de vele vogels, regen en rivieren.
Nee maar die zijn in staat resten kilometers ver te verspreiden niet gebonden aan 'logische' topografie.quote:
Andere dieren ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee maar die zijn in staat resten kilometers ver te verspreiden niet gebonden aan 'logische' topografie.
En jij post geen wilde verhalen ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:32 schreef Jezus9 het volgende:
Wilde verhalen loopt te gillen, zegt degene die absurde kinderachtige berichten in ieder topic loopt te posten over koetjes-en-kalfjes. Ik negeer je posten voortaan want veel inhoudelijks heb je niet te melden, enkel afbranding op iedereen, groot geschreeuw op anderen steeds om je onzekerheid over jezelf wat te verbloemen, lekker makkelijk achter een scherm, nu nog in real life meid.
[..]
Link naar iets dat bewijst dat je goed zat bij vele vermissingszaken?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:12 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Wees gerust, vandaar ook mijn aanmelding als verlosser/redder (Jezus)ik heb jullie het antwoord al meerdere malen gegeven jongens: mannen tegengekomen in een wij-tonen-jullie-wel-de-weg-lift-vorm, wat handig uitkwam in de enorme warmte wachtend op een bus of taxi. Verkeerde beslissing gemaakt door mee te gaan. Vervolgens ernstige dingen gebeurd en toen pas gedumpt door dat dwaalspoor neer te zetten, alles langs de rivier gegooid waardoor nu iedereen uitgaat van een ongeluk. Die mannen lachen in een kluitje als ze de media lezen. Tja, tuurlijk is en blijft het speculatie maar ik heb wel al bij velen vermissingszaken goed gezeten achteraf.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:58 schreef Maureentje het volgende:
Link naar iets dat bewijst dat je goed zat bij vele vermissingszaken?
Jawel. Maar niet per definitie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toeval. En moordenaars stelen niet, heb ik hier geleerd.
Het is 23:14, jij bent vroeg op?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 06:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet per definitie.
Jij ligt zeker lekker te maffen nu.
Als ik mensen in dienst heb die een beetje lopen te dwalen op internet konden ze meteen vertrekken. Je bent er om te werken en niet om te speculeren over twee dode meisjes, dat doe je maar in je eigen tijd.quote:
Fijn voor je. Ik werk vrij zelfstandig. Multi tasken he.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik mensen in dienst heb die een beetje lopen te dwalen op internet konden ze meteen vertrekken. Je bent er om te werken en niet om te speculeren over twee dode meisjes, dat doe je maar in je eigen tijd.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik werk vrij zelfstandig. Multi tasken he.
Ben productief genoeg. Maak jij je maar geen zorgen om mij.
Maakt dat uit voor een getuigenis? Die kan niet in een andere taal zijn?quote:
Nee natuurlijk niet, maar mensen die zeggen hen gesproken te hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maakt dat uit voor een getuigenis? Die kan niet in een andere taal zijn?
De tijdlijn in de OP is een stuk duidelijker, met ook de zoektocht aangegeven en het noodweer dat op vrijdag losbarstte.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:44 schreef matthijst het volgende:
Nog steeds niet opgelost?
Had er meer van verwacht ondertussen.
Mweh, wat reviews over 'm op Tripadvisor gelezen en ze spreken allemaal van een rustige, beschaafde kerel. Dus nee, denk het niet. Misschien een van zn Indiaanse zoekmaatjes danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De tijdlijn in de OP is een stuk duidelijker, met ook de zoektocht aangegeven en het noodweer dat op vrijdag losbarstte.
Verdenk jij Feliciano nog steeds?
Zo komt ie in de video's ook over. En hij beklaagt zich constant over de slechte zoekacties van de regeringstroepen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:47 schreef matthijst het volgende:
ze spreken allemaal van een rustige, beschaafde kerel.
Ik mis poema's en bloeddorstige moordenaars in je verhaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:49 schreef Injetta het volgende:
Ik hoop voor die ouders dat er meer duidelijk wordt over wat er gebeurd is. Je wilt denk ik weten hoe lang ze nog hebben geleefd en ergens een geruststelling dat ze niet al te erg hebben geleden.
Ikzelf denk eigenlijk toch gewoon aan een verdwaalscenario.
Stuk gelopen, overvallen door de nacht, geen hand voor ogen meer zien, angst. Denken dat ze de rivier moesten volgen, maar zijn exact de verkeerde kant opgelopen. Toen bedacht om dan maar de nacht door door te zien komen en volgende dag vij daglicht verder. Omdat ze al zoveel gelopen hebben, hebbenze wellicht gedachf dat ze uiteindelijk wel bij de bewoonde wereld zouden komen.
Door uitputting en angst domme beslissingen genomen. Misschien dat eentje ginge proberen het riviertje over te steken. Uitgegleden de ander rugzak gedropt en proberen te helpen en dat is allemaal niet goed afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |