abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141604554
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:34 schreef jackie12 het volgende:
heb het ergens gelezen maar kan het zo snel even niet vinden, hoeveel km was het tussen de afstand van de Pianista tot waar de rugzak is gevonden?
En hoe lang was dit lopen?
Hangt er een beetje vanaf wat je als Pianista ziet. Is het Durans Coffee (de kruising met de Via Buenos Aires), is het iets van 8. Vanaf de Il Pianista (locatie op basis van kaart onderzoeksteam) is het maar iets van 6 km hemelsbreed. De El Pianista moet je in 3 uur kunnen doen, en 3 uur terug.

Dichtbij dus. Zeker vergeleken met de schoenen, die lagen veel verder weg:

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141604584
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:29 schreef Fierce. het volgende:

[..]

O ja, er zal zeker een seriemoordenaar gaan wachten in de Panamese jungle, hopend op slachtoffers.
Er zijn wel vaker mensen vermoord omdat ze op het verkeerde moment op de verkeerde plek waren. Zo'n 'ontmoeting' kan puur toeval zijn geweest, iemand die toevallig ook op die trail liep. Wie weet één of meer van die indianen. En waarom dat 'serie'moordenaar? Heeft hij er al meer vermoord dan? Kan het niet de eerste moord zijn geweest van een dader?
pi_141604602
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:40 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Er zijn wel vaker mensen vermoord omdat ze op het verkeerde moment op de verkeerde plek waren. Zo'n 'ontmoeting' kan puur toeval zijn geweest, iemand die toevallig ook op die trail liep. Wie weet één of meer van die indianen. En waarom dat 'serie'moordenaar? Heeft hij er al meer vermoord dan? Kan het niet de eerste moord zijn geweest van een dader?
Ja, verschuil je lekker achter toeval op toeval op toeval.

Nu nog argumenten.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141604612
6 km. Mijn God. wat hebben die kukels dan in vredesnaam gedaan bij het zoeken. Stel ze zouden nog wel een week geleefd hebben wat is het dan ontzettend wrang voor de ouders dat hun dochters een minuut vliegen met de helikopter daar bij de rivier zaten maar niet gered werden. Die meiden zouden dan misschien zelfs de helikopter wel gehoord kunnen hebben....
  vrijdag 27 juni 2014 @ 01:43:04 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141604615
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:40 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar waarom?? En waarom dan niet het geld en de mobieltjes meenemen?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 27 juni 2014 @ 01:44:39 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141604639
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:42 schreef jackie12 het volgende:
6 km. Mijn God. wat hebben die kukels dan in vredesnaam gedaan bij het zoeken. Stel ze zouden nog wel een week geleefd hebben wat is het dan ontzettend wrang voor de ouders dat hun dochters een minuut vliegen met de helikopter daar bij de rivier zaten maar niet gered werden. Die meiden zouden dan misschien zelfs de helikopter wel gehoord kunnen hebben....
Afgaan op de info die ze hadden?? En de dames zijn waarschijnlijk óf door de rivier óf door roofdieren "verspreid" (excuse de noodzakelijke excpliciete taal)
pi_141604641
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar waarom?? En waarom dan niet het geld en de mobieltjes meenemen?
Toeval. En moordenaars stelen niet, heb ik hier geleerd. :')

pi_141604660
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Afgaan op de info die ze hadden??
Die was toch echt dat de dames wel de El Pianista zijn opgegaan en niet zijn gezien toen ze terugkeerden.

quote:
En de dames zijn waarschijnlijk óf door de rivier óf door roofdieren "verspreid" (excuse de noodzakelijke excpliciete taal)
Ik denk een combinatie, niet zozeer óf óf (waarom zo sterk in je onderscheid?). Met de rivier als belangrijkste factor; stroomt het snelst, is het dichtste bij en de resten zijn ook in de rivierbedding gevonden.

pi_141604685
Vreselijk voor de ouders dat ze hun dochters nooit meer terug zien en misschien er nooit achter zullen komen wat er is gebeurd. Alhoewel ik hoop dat de waarheid over wat er is gebeurd uit de rugzak zal komen. Hoe dan ook, deze zaak pakt me en ga ik er zo een nachtje over slapen en brainstormen over welke vragen ik heb voor morgen.
welterusten allemaal en proost voor jou Matador
  vrijdag 27 juni 2014 @ 01:50:52 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141604711
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die was toch echt dat de dames wel de El Pianista zijn opgegaan en niet zijn gezien toen ze terugkeerden.

[..]

Ik denk een combinatie, niet zozeer óf óf (waarom zo sterk in je onderscheid?). Met de rivier als belangrijkste factor; stroomt het snelst, is het dichtste bij en de resten zijn ook in de rivierbedding gevonden.
Ze waren toch ergens anders gaan wandelen (met die hond die meeging)? Nou ja, het is allemaal tamelijk verwarrend en getuigen spreken elkaar tegen.. En zelfs als men van de Pianista uitging hield men misschien rekening met de duisternis en hun "gear"?

Maar dat hier bizarre verklaringen worden verzonnen (heb het niet per se tegen jou) is overduidelijk ;)
pi_141604714
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:49 schreef jackie12 het volgende:
Vreselijk voor de ouders dat ze hun dochters nooit meer terug zien en misschien er nooit achter zullen komen wat er is gebeurd. Alhoewel ik hoop dat de waarheid over wat er is gebeurd uit de rugzak zal komen. Hoe dan ook, deze zaak pakt me en ga ik er zo een nachtje over slapen en brainstormen over welke vragen ik heb voor morgen.
Slaap lekker en dank.

vrijdag 27 juni 2014 @ 01:52:03 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141604724
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:49 schreef jackie12 het volgende:
Leuk, vragen kan ieder mens bedenken.. Maar de antwoorden he (en dan betrouwbaar!!)?
pi_141604755
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze waren toch ergens anders gaan wandelen
:?

Er zijn 7 getuigen van wie 6 betrouwbaar die ze sowieso gezien hebben die dag. Oliva de Kam stelt ook duidelijk dat ze de meiskes gewaarschuwd heeft.

quote:
Nou ja, het is allemaal tamelijk verwarrend en getuigen spreken elkaar tegen.. En zelfs als men van de Pianista uitging hield men misschien rekening met de duisternis en hun "gear"?

Maar dat hier bizarre verklaringen worden verzonnen (heb het niet per se tegen jou) is overduidelijk ;)
Ja, ik vind bizarre verklaringen wel interessant en ik wil die punten ook graag zien, maar als je ene verhaal begint met "en dit en dit kan er gebeurd zijn" en dan krijg je 1 vraag en dan is het "ja maar kan dit niet gebeurd zijn (nog verder in je verhaal) of toeval of dit dat".

Dat men niet over de berg heeft gezocht, zelfs niet na weken, is echt heel amateuristisch.

pi_141604768
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Leuk, vragen kan ieder mens bedenken.. Maar de antwoorden he (en dan betrouwbaar!!)?
Denk jij dat iemand hier antwoorden (daderkennis?) heeft? Ik denk dat de vragen goed genoeg zijn en al veel duidelijk kunnen maken.

Antwoorden komen niet van ons, lijkt me. :)

vrijdag 27 juni 2014 @ 01:57:00 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141604795
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:?

Er zijn 7 getuigen van wie 6 betrouwbaar die ze sowieso gezien hebben die dag. Oliva de Kam stelt ook duidelijk dat ze de meiskes gewaarschuwd heeft.

[..]

Ja, ik vind bizarre verklaringen wel interessant en ik wil die punten ook graag zien, maar als je ene verhaal begint met "en dit en dit kan er gebeurd zijn" en dan krijg je 1 vraag en dan is het "ja maar kan dit niet gebeurd zijn (nog verder in je verhaal) of toeval of dit dat".

Dat men niet over de berg heeft gezocht, zelfs niet na weken, is echt heel amateuristisch.
Misschien verwar ik eea, maar ze waren toch op een andere trail gezien? En een hond die met hun meeliep van mensen die daar in de buurt woonden?

"Kan er gebeurd zijn" (hoewel ook niet per se nuttig) is iets anders dan "het moeten wel orgaanhandelaars geweest zijn" of "Natuurlijk is het een lustmoordenaar, die liggen daar bij bosjes op de loer" he? :P
pi_141604801
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Maar waarom dan wel behoefte om mensen te vermoorden?Hoeveel moordenaars zijn er en hoeveel (gelegenheids)dieven? Ik denk/hoop toch echt dat de laatste groep 10-100 keer groter is...En een dwaalspoor uitzetten door eerst 45 km (langs de rivier, niet hemelsbreed) langs een rivier te klauteren (bergop), waar is de logica daarin?? Stel dat er net op dat moment een gids met groep langskomt? Ookal komen die er weinig, maar toch, die kans zit erin.
Verkrachten en dan vermoorden om ontdekking te voorkomen is niet zo'n uitzonderlijke gebeurtenis. En wie zegt dat zij niet bij die tas zijn omgekomen? Ik vind het juist heel ongeloofwaardig dat meiden van die leeftijd een mobieltjes achterlaten.. die dumpen nog liever hun vriendje dan afstand te moeten doen van hun 'phone'...
  vrijdag 27 juni 2014 @ 01:57:55 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141604806
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk jij dat iemand hier antwoorden (daderkennis?) heeft? Ik denk dat de vragen goed genoeg zijn en al veel duidelijk kunnen maken.

Antwoorden komen niet van ons, lijkt me. :)
Dat bedoel ik dus.

En vragen maken helemaal NIKS duidelijk. Iedereen heeft die vragen..
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:00:05 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141604838
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:57 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Verkrachten en dan vermoorden om ontdekking te voorkomen is niet zo'n uitzonderlijke gebeurtenis. En wie zegt dat zij niet bij die tas zijn omgekomen? Ik vind het juist heel ongeloofwaardig dat meiden van die leeftijd een mobieltjes achterlaten.. die dumpen nog liever hun vriendje dan afstand te moeten doen van hun 'phone'...
En dan allerlei zooi (om het nog maar niet over de lichamen te hebben) laten slingeren? En waarom zou je die meiden vermoorden om niks (mobieltjes en geld enzo was er nog)?
pi_141604845
Wel apart dat haar Facebook gewoon nog online is, raar om te lezen en alles.
pi_141604851
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat die niet zou stelen? Eerlijk gezegd denk ik dat je dan veel te naief bent. Wat op zich ook weer mooi is en vertrouwen uitstraalt. Maar een onbeheerde rugzak is een lekker kostje voor mensen die van een (paar) honderd dollar per maand (if even) leven...
En toch was het een inheemse indiaan die de tas kwam brengen. Als ze echt zo rot zijn als jij zegt (en dat is pure discriminatie) dan hadden ze de tas toch gewoon meegenomen naar huis?
quote:
Waarom zou je die 83 dollar er dan niet uithalen? Niemand komt erachter als je geen vingerafdrukken in de tas achterlaat (die erop zullen na 2,5 maand wel weggespoeld zijn).
Zou een moordenaar op het moment van de moord al weten dat het 2,5 maand gaat duren voor die tas wordt gevonden?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:01:39 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141604869
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:00 schreef kurk_droog het volgende:
Wel apart dat haar Facebook gewoon nog online is, raar om te lezen en alles.
Gelukkig heb ik geen FB..
pi_141604870
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus.

En vragen maken helemaal NIKS duidelijk. Iedereen heeft die vragen..
Vragen staat vrij, heb ik altijd geleerd. En als klein irritant betwetertje was ik mijn ouders al heul vroeg aan hun kop aan het zeuren. :P

De vragen kunnen we besproken worden en met de feiten (de weinige) die we hebben kan je eea verklaren.

De grote vraag blijft (welk scenario je ook aanhangt): waarom in godsnaam nog om 16:00 de bergen in?? Zelfs tegen alle waarschuwingen in?

Zouden ze een afspraak op die berg hebben?

Het is toch raar dat meiden die niet bepaald getraind zijn, al 1 trailtje zijn opgelopen, naar huis wilden (dat is niet zeker) en moe/ziek (getuige, hoeft niet waar te zijn natuurlijk) zijn, dat die dan opeens om 16:15 denken; och, kan wel ff, dit bergje pikken we eventjes mee.

pi_141604884
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:00 schreef Ouder1 het volgende:
Als ze echt zo rot zijn als jij zegt (en dat is pure discriminatie)
:r :r

Heb ik NOOIT gezegd en nou kappen met die trollbeschuldigingen.

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:03:30 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141604905
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En toch was het een inheemse indiaan die de tas kwam brengen. Als ze echt zo rot zijn als jij zegt (en dat is pure discriminatie) dan hadden ze de tas toch gewoon meegenomen naar huis?

[..]

Zou een moordenaar op het moment van de moord al weten dat het 2,5 maand gaat duren voor die tas wordt gevonden?
Ja, want inheemse indianen hebben geen empathie, en willen ook niet dat de dames gevonden worden?

En nee, dus dan zou die moordenaar (nogmaals: waarom zou hij/zij ze vermoorden?) wel beter zijn/haar best hebben gedaan eea te verdoezelen..
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:04:33 #225
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141604923
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vragen staat vrij, heb ik altijd geleerd. En als klein irritant betwetertje was ik mijn ouders al heul vroeg aan hun kop aan het zeuren. :P

De vragen kunnen we besproken worden en met de feiten (de weinige) die we hebben kan je eea verklaren.

De grote vraag blijft (welk scenario je ook aanhangt): waarom in godsnaam nog om 16:00 de bergen in?? Zelfs tegen alle waarschuwingen in?

Zouden ze een afspraak op die berg hebben?

Het is toch raar dat meiden die niet bepaald getraind zijn, al 1 trailtje zijn opgelopen, naar huis wilden (dat is niet zeker) en moe/ziek (getuige, hoeft niet waar te zijn natuurlijk) zijn, dat die dan opeens om 16:15 denken; och, kan wel ff, dit bergje pikken we eventjes mee.
Natuurlijk staat vragen vrij, maar claim aub niet daarmee iets op te gaan lossen als je zelf niet1 van de onderzoekers bent
pi_141604946
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Natuurlijk staat vragen vrij, maar claim aub niet daarmee iets op te gaan lossen als je zelf niet1 van de onderzoekers bent
Stukje bij beetje zouden we dichter bij een oplossing of reeks oplossingen kunnen komen. Maar met de beperkte data die we nu hebben is dat heel moeilijk idd.

Ik vrees met de cynici dat we het nooit zullen weten. -O-

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:07:47 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141604967
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stukje bij beetje zouden we dichter bij een oplossing of reeks oplossingen kunnen komen. Maar met de beperkte data die we nu hebben is dat heel moeilijk idd.

Ik vrees met de cynici dat we het nooit zullen weten. -O-
Niet als je niet 1 van de onderzoekers bent en alle info hebt.

En dat heeft niets met "cynisch" te maken maar meer met wat er tot op heden gevonden is...
pi_141604979
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En dan allerlei zooi (om het nog maar niet over de lichamen te hebben) laten slingeren? En waarom zou je die meiden vermoorden om niks (mobieltjes en geld enzo was er nog)?
Om ze het zwijgen op te leggen? Om niets? Nee, ik denk dat je dan wel heel snel bij verkrachting uit komt. Dat is niet 'vermoorden om niets'.
pi_141604998
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:r :r

Heb ik NOOIT gezegd en nou kappen met die trollbeschuldigingen.
He? Moet i echt terug gaan zoeken en quoten? Latino's stelen als de neten, zoiets zei je. En die indianen zijn geen haar beter.
pi_141605003
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niet als je niet 1 van de onderzoekers bent en alle info hebt.
Niemand heeft alle info, dat is inherent aan dit soort zaken.

Nogmaals; ik maak scenario's over miljoenen jaren, veel minder data dan hier... Uiteindelijk moet je toch iets kwantificeren...

quote:
En dat heeft niets met "cynisch" te maken maar meer met wat er tot op heden gevonden is...
Ik doelde niet zozeer op jou, maar de anderen in het topic die stellen "kom je toch nooit achter". Als die foto's niet meer opleveren dan "ze hebben nog een paar dagen geleefd" dan zie ik het somber in...

pi_141605005
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, want inheemse indianen hebben geen empathie, en willen ook niet dat de dames gevonden worden?

En nee, dus dan zou die moordenaar (nogmaals: waarom zou hij/zij ze vermoorden?) wel beter zijn/haar best hebben gedaan eea te verdoezelen..
Nu ja, het was El_Matador die beweerde dat het allemaal dieven waren en daar was dit mijn reactie op.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:11:41 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605011
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Om ze het zwijgen op te leggen? Om niets? Nee, ik denk dat je dan wel heel snel bij verkrachting uit komt. Dat is niet 'vermoorden om niets'.
Ja, is daar aan de orde van de dag.. Net als lustmoord.. Vooral in de jungle..

Sorry hoor, maar als je iemand wil verkrachten ga je echt niet dáár op de loer liggen in de hoop dat er een par meisjes zonder gids op pad gaan.. Daar ga je ergens heen war makkelijker "prooien"te vinden zijn..

Of je logica doet het niet meer als lustmoordenaar/verkrachter die zijn sporen wil uitwissen..
pi_141605013
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:10 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

He? Moet i echt terug gaan zoeken en quoten? Latino's stelen als de neten, zoiets zei je. En die indianen zijn geen haar beter.
Donder op met die walgelijke verdraaiingen. :r

pi_141605022
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:06 schreef El_Matador het volgende: Ik vrees met de cynici dat we het nooit zullen weten. - O -
Wees gerust, vandaar ook mijn aanmelding als verlosser/redder (Jezus) ik heb jullie het antwoord al meerdere malen gegeven jongens: mannen tegengekomen in een wij-tonen-jullie-wel-de-weg-lift-vorm, wat handig uitkwam in de enorme warmte wachtend op een bus of taxi. Verkeerde beslissing gemaakt door mee te gaan. Vervolgens ernstige dingen gebeurd en toen pas gedumpt door dat dwaalspoor neer te zetten, alles langs de rivier gegooid waardoor nu iedereen uitgaat van een ongeluk. Die mannen lachen in een kluitje als ze de media lezen. Tja, tuurlijk is en blijft het speculatie maar ik heb wel al bij velen vermissingszaken goed gezeten achteraf.

Weet iemand wanneer ze die data bekend zullen maken en eventuele info op de digitale camera?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:13:52 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605039
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:10 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het is NIET logisch dat ze zijn (verkracht en) vermoord en dat die "superopportunist" dan niet ook ff makkelijk geld (geld en te makkelijk te verpatsen mobieltjes) meeneemt nee.. :N
pi_141605041
mannen tegengekomen in een wij-tonen-jullie-wel-de-weg-lift-vorm, wat handig uitkwam in de enorme warmte wachtend op een bus of taxi.

En hoe komen ze dan, getweeën lopend op de El Pianista terecht??

pi_141605046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het is NIET logisch dat ze zijn (verkracht en) vermoord en dat die "superopportunist" dan niet ook ff makkelijk geld (geld en te makkelijk te verpatsen mobieltjes) meeneemt nee.. :N
Precies.

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:15:42 #238
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605059
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nu ja, het was El_Matador die beweerde dat het allemaal dieven waren en daar was dit mijn reactie op.
Ja? Door nog maffer te doen qua speculatie? Natuurlijk neemt een mens zonder (veel) geld dan óók het geld en de mobieltjes mee... Of denk je dat het een huurmoord was?
pi_141605061
Als het over een tijd tóch een misdrijf blijkt, zullen we die nee-een-misdrijf-is-volstrekt-niet-logisch-niet-mogelijk nog eens quoten. Dat hebben we eerder gezien in zaken (evenals andersom overigens!) ja, ja zo ben ik dan ook weer.
pi_141605063
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry hoor, maar als je iemand wil verkrachten ga je echt niet dáár op de loer liggen in de hoop dat er een par meisjes zonder gids op pad gaan.. Daar ga je ergens heen war makkelijker "prooien"te vinden zijn..
Maar wie zegt dat een verkrachter altijd 'op de loer ligt'? Hoe kom je aan die veronderstelling?
Het kan zijn dat ze hem tegen zijn gekomen.. Het kan ook zijn dat ze hem tegen zijn gekomen en even zijn gaan zitten om samen te kletsen (wat de rugzak op die struik zou verklaren)..
Niet iedere verkrachter plant zijn daden.. de gelegenheid maakt de dief maar kan ook de verkrachter maken. En niet iedere moordenaar/verkrachter is ook een dief.
Ik sluit het niet uit in het ieder geval.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:16:56 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605070
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:12 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Wees gerust, vandaar ook mijn aanmelding als verlosser/redder (Jezus) ik heb jullie het antwoord al meerdere malen gegeven jongens: mannen tegengekomen in een wij-tonen-jullie-wel-de-weg-lift-vorm, wat handig uitkwam in de enorme warmte wachtend op een bus of taxi. Verkeerde beslissing gemaakt door mee te gaan. Vervolgens ernstige dingen gebeurd en toen pas gedumpt door dat dwaalspoor neer te zetten, alles langs de rivier gegooid waardoor nu iedereen uitgaat van een ongeluk. Die mannen lachen in een kluitje als ze de media lezen. Tja, tuurlijk is en blijft het speculatie maar ik heb wel al bij velen vermissingszaken goed gezeten achteraf.

Weet iemand wanneer ze die data bekend zullen maken en eventuele info op de digitale camera?
Sorry dat ik het zeg, maar je bent óf een troll óf je bent een sensatiemafklappertheoriemaker...
pi_141605078
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Of denk je dat het een huurmoord was?
Ja, Pedro stuurt de meiden naar boven waar José staat met zijn vlijmscherpe slagersmessen om de boel af te maken.

Deze arme Panamezen zijn echter niet geinteresseerd in waardevolle spullen, die zetten ze netjes in een rugzak langs de rivier.

Wie dit niet logisch vindt, heeft Jezus niet gezien. :P

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:19:21 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Jezus9 het volgende:
Als het over een tijd tóch een misdrijf blijkt, zullen we die nee-een-misdrijf-is-volstrekt-niet-logisch-niet-mogelijk nog eens quoten. Dat hebben we eerder gezien in zaken (evenals andersom overigens!) ja, ja zo ben ik dan ook weer.
Niet logisch/voor de hand liggend is iets anders dan "geen misdrijf" en "zeker een misdrijf" is helemaal belachelijk gezien de talloze mogelijkheden..
pi_141605097
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Jezus9 het volgende:
Het gaat niet om gelijk hebben of krijgen, het gaat om uitgaan van de huidige data.

Toen er nog niks was, ging het van orgaanhandel tot drugslords tot geile Halcon. Nu is er data en kan ("moet"!) je je scenario's wel op die data baseren, anders is het gewoon los gespeculeer zonder enige grond.

De huidige ons bekende data wijzen niet op een misdrijf. Wat JvdH nog verder gaat brengen weten we niet, en zijn claim kan ik onmogelijk tegenspreken, dus ik wacht wel af waar hij mee komt.

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:20:11 #245
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat een verkrachter altijd 'op de loer ligt'? Hoe kom je aan die veronderstelling?
Het kan zijn dat ze hem tegen zijn gekomen.. Het kan ook zijn dat ze hem tegen zijn gekomen en even zijn gaan zitten om samen te kletsen (wat de rugzak op die struik zou verklaren)..
Niet iedere verkrachter plant zijn daden.. de gelegenheid maakt de dief maar kan ook de verkrachter maken. En niet iedere moordenaar/verkrachter is ook een dief.
Ik sluit het niet uit in het ieder geval.
Ik sluit helemaal niks uit, ik acht het echter onwaarschijnlijk..
pi_141605108
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende: Sorry dat ik het zeg, maar je bent óf een troll óf je bent een sensatiemafklappertheoriemaker...
Wel een heel erge subjectieve, tendentieuze, kort door de bocht conclusie. Als iemand intens heeft meegevoeld met de familie en nabestaanden ben ik het wel geweest, heb geld overgemaakt op de stichting, steunbetuigingen geschreven, me er consistent in verdiept. Het is niet zo, dat als het scenario nou eenmaal luguber is, dat je dat dan niet zo expliciet mág benoemen want dat is disrespectvol en verre van logisch. Het kan nou eenmaal misleidend eraan toe zijn gegaan met die dwaalsporen, je moet één stap verder denken dan nou eenmaal de logische verklaring, dat de rivier zakt 'en zomaar verdwijnt' is juist volstrekt niet logisch. Sommigen mensen zijn nogal naïef.
pi_141605113
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Ouder1 het volgende:
Het kan ook zijn dat ze hem tegen zijn gekomen en even zijn gaan zitten om samen te kletsen (wat de rugzak op die struik zou verklaren)..
Ja, logisch, midden in de nacht, honger en dorst, verdwaald en mogelijk gebeten door dieren (slangen en spinnen, geen jaguars), ga je lekker zitten om "samen te kletsen".

Ouder1 heeft een reputatie hoog te houden, maar deze is toch wel weer om in te lijsten.

Ben jij de zus van Loekie ofzo? _O-

Misschien zijn ze wel in een baan om de Aarde geraakt. :*

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:22:39 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605118
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:21 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Wel een heel erge subjectieve, tendentieuze, kort door de bocht conclusie. Als iemand intens heeft meegevoeld met de familie en nabestaanden ben ik het wel geweest, heb geld overgemaakt op de stichting, steunbetuigingen geschreven, me er consistent in verdiept. Het is niet zo, dat als het scenario nou eenmaal luguber is, dat je dan niet zo expliciet mág benoemen want dat is disrespectvol en verre van logisch. Het kan nou eenmaal misleidend eraan toe zijn gegaan met die dwaalsporen, je moet één stap verder denken dan nou eenmaal de logische verklaring, dat de rivier zakt 'en zomaar verdwijnt' is juist volstrekt niet logisch. Sommigen mensen zijn nogal naïef.
Kan me geen moer schelen "hoe je hebt meegeleefd" je post volstrekt op niks gebaseerde nonsens..
pi_141605124
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, is daar aan de orde van de dag.. Net als lustmoord.. Vooral in de jungle..

Of je logica doet het niet meer als lustmoordenaar/verkrachter die zijn sporen wil uitwissen..
Ik heb al eerder die link gepost van die meiden in Turkije. 3 Nederlandse en 1 andere nationaliteit. Stapten in een taxibusje. Een vorm van OV daar. Alle vier verkracht, de keel doorgesneden en uit het busje in een ravijn geflikkerd. 2 Nederlandse meiden overleefden het, de andere 2 waren dood.

Denk jij dat die 4 daders op de loer lagen voor vrouwelijke toeristes? Of bleven die 4 mannen met die vrouwen bij toeval over in het busje en zagen ze toen hun kans?
pi_141605126
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:21 schreef Jezus9 het volgende:

dat de rivier zakt 'en zomaar verdwijnt' is juist volstrekt niet logisch. Sommigen mensen zijn nogal naïef.
Wie zegt dat dan?

Ik heb gezegd dat het waterpeil in de rivier afhankelijk is van de regen (in het achterland of in het stroomgebied). Dat is gewoon zo, niks "naiefs" aan.

pi_141605131
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende: Kan me geen moer schelen "hoe je hebt meegeleefd" je post volstrekt op niks gebaseerde nonsens..
We zullen nog weleens zien achteraf wie juist zat. Het was toch nonsense? Het feit jij niet om de meeleving geeft zegt meer over jou dan mij, meis.
pi_141605137
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb al eerder die link gepost van die meiden in Turkije. 3 Nederlandse en 1 andere nationaliteit. Stapten in een taxibusje. Een vorm van OV daar. Alle vier verkracht, de keel doorgesneden en uit het busje in een ravijn geflikkerd. 2 Nederlandse meiden overleefden het, de andere 2 waren dood.

Denk jij dat die 4 daders op de loer lagen voor vrouwelijke toeristes? Of bleven die 4 mannen met die vrouwen bij toeval over in het busje en zagen ze toen hun kans?
Een megatoeristisch gebied in Alanya vergelijken met de volledig verlaten noordkant van de Cordillera Tatacama. Juist. :')

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:25:19 #253
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605140
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het onmogelijk is, ik zeg dat het onwaarschijnlijk is.
pi_141605154
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niet logisch/voor de hand liggend is iets anders dan "geen misdrijf" en "zeker een misdrijf" is helemaal belachelijk gezien de talloze mogelijkheden..
El_Matador wijst het anders stelselmatig op nogal felle toon af. Inclusief de discriminatie die hij nu ontkent. Want een latino/indiaan laat nooit een mobieltje of geld liggen. Zijn woorden.
pi_141605169
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:22 schreef El_Matador het volgende:
Ja, logisch, midden in de nacht, honger en dorst, verdwaald en mogelijk gebeten door dieren (slangen en spinnen, geen jaguars), ga je lekker zitten om "samen te kletsen".
Hoe kom jij bij 'midden in de nacht'?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:28:03 #256
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605171
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:24 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

We zullen nog weleens zien achteraf wie juist zat. Het was toch nonsense? Het feit jij niet om de meeleving geeft zegt meer over jou dan mij, meis.
Ik geef inderdaad niets om "meeleving" van iemand die wilde verhalen loopt te gillen. Meedenken (wat mij betreft) prima, maar gekke verhalen: nee. Of je wel of geen geld gedoneerd hebt en wel of niet "meeleeft": boeien! Het is geen "aflaat" he?
pi_141605172
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:26 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

El_Matador wijst het anders stelselmatig op nogal felle toon af. Inclusief de discriminatie die hij nu ontkent. Want een latino/indiaan laat nooit een mobieltje of geld liggen. Zijn woorden.
Ik pleit niet snel voor een ban, maar voor dit soort walgelijke laster moet een uitzondering gemaakt worden.

"Inheemse stammen moorden niet zomaar, die mensen hebben ook gewoon een normaal leven."

pi_141605176
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:28 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoe kom jij bij 'midden in de nacht'?
Hoe laat waren ze bij die rugzakplek denk je?

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:28:55 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605184
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:26 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Elk weldenkend misdadig mens doet dat niet. Zit wel wat in dus..
pi_141605188
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik geef inderdaad niets om "meeleving" van iemand die wilde verhalen loopt te gillen. Meedenken (wat mij betreft) prima, maar gekke verhalen: nee. Of je wel of geen geld gedoneerd hebt en wel of niet "meeleeft": boeien! Het is geen "aflaat" he?
Mwah, ik denk dat Jezus9 wel oprecht is. Geen reden om haar zo af te katten. Maar goed, da's mijn bescheiden mening.

Haar scenario kan ik ook niet in mee, trouwens.

pi_141605197
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik pleit niet snel voor een ban, maar voor dit soort walgelijke laster moet een uitzondering gemaakt worden.

"Inheemse stammen moorden niet zomaar, die mensen hebben ook gewoon een normaal leven."
Daar kwam je later mee.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:30:30 #262
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605206
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat Jezus9 wel oprecht is. Geen reden om haar zo af te katten. Maar goed, da's mijn bescheiden mening.

Haar scenario kan ik ook niet in mee, trouwens.
Dan verschillen we van mening. Dat kan.
pi_141605210
http://www.findlisannekris.com/
Misschien gepast om hier iets te plaatsen
pi_141605213
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Elk weldenkend misdadig mens doet dat niet. Zit wel wat in dus..
Het blijft wel verbazingwekkend dat het blijkbaar geen probleem is om een indiaan -zonder enige grond!- een moord in de schoenen te schuiven, maar oh wee als je stelt dat als een latino met kwade bedoelingen (dat vergeet LoekieOuder erbij te 'quoten') OOK een tas met waardevolle dingen meeneemt, dan ben je aan het discrimineren.

Volgt ze het zelf nog wel, denk je?

pi_141605236
Wilde verhalen loopt te gillen, zegt degene die absurde kinderachtige berichten in ieder topic loopt te posten over koetjes-en-kalfjes. Ik negeer je posten voortaan want veel inhoudelijks heb je niet te melden, enkel afbranding op iedereen, groot geschreeuw op anderen steeds om je onzekerheid over jezelf wat te verbloemen, lekker makkelijk achter een scherm, nu nog in real life meid.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende: Ik geef inderdaad niets om "meeleving" van iemand die wilde verhalen loopt te gillen. Meedenken (wat mij betreft) prima, maar gekke verhalen: nee. Of je wel of geen geld gedoneerd hebt en wel of niet "meeleeft": boeien! Het is geen "aflaat" he?
Totaal geen enkele argumenten heb je meid. Puur geschreeuw is het. Reflectie van pure zwakte, geen argumenten benoemen maar voor de persoonlijke aanval gaan. Als je het niet op inhoud kunt winnen dan moet het maar op de persoon hé.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:34:19 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605256
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:32 schreef Jezus9 het volgende:
Wilde verhalen loopt te gillen, zegt degene die absurde kinderachtige berichten in ieder topic loopt te posten over koetjes-en-kalfjes. Ik negeer je posten voortaan want veel inhoudelijks heb je niet te melden, enkel afbranding op iedereen steeds om je onzekerheid over jezelf wat te verbloemen, lekker makkelijk achter een scherm, nu nog in real life meid.

[..]

Totaal geen enkele argumenten heb je meid. Puur geschreeuw is het. Reflectie van pure zwakte, geen argumenten benoemen maar voor de persoonlijke aanval gaan. Als je het niet op inhoud kunt winnen dan moet het maar op de persoon hé.
LOL! Maar ik zeg wijselijk (verder) niks, want dit topic verdient beter dan een fittie.. ^O^
pi_141605267
* El_Matador krijgt visioenen van vechtende kattekoppen bovenop een Panamese berg met op de achtergrond bloeddorstige indiaanse moordenaars

Nu die foto's nog. :9

pi_141605278
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:30 schreef vronie het volgende:
http://www.findlisannekris.com/
Misschien gepast om hier iets te plaatsen
Ehm ja, maar waar? Ik heb geen en doe niet aan Twitter. -O-

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:36:11 #269
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141605280
quote:
Wilde verhalen loopt te gillen, zegt degene die absurde kinderachtige berichten in ieder topic loopt te posten over koetjes-en-kalfjes. Ik negeer je posten voortaan want veel inhoudelijks heb je niet te melden, enkel afbranding op iedereen steeds om je onzekerheid over jezelf wat te verbloemen, lekker makkelijk achter een scherm, nu nog in real life meid.

[..]

Het enige wat we nu nog kunnen doen, is bidden voor God. Want Hij, de Almachtige, is de enige die ons kan brengen wat wij willen: Duidelijkheid over deze zaak.

De onderzoekers zijn namelijk niet machtig genoeg volgens de Bijbel, want alleen Hij heeft kunnen zien wat er echt gebeurt is..

Moge de heilige maagd Maria tot ons komen.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_141605290
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:36 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Het enige wat we nu nog kunnen doen, is bidden voor God. Want Hij, de Almachtige, is de enige die ons kan brengen wat wij willen: Duidelijkheid over deze zaak.

De onderzoekers zijn namelijk niet machtig genoeg volgens de Bijbel, want alleen Hij heeft kunnen zien wat er echt gebeurt is..

Moge de heilige maagd Maria tot ons komen.

pi_141605292
quote:
Wilde verhalen loopt te gillen, zegt degene die absurde kinderachtige berichten in ieder topic loopt te posten over koetjes-en-kalfjes. Ik negeer je posten voortaan want veel inhoudelijks heb je niet te melden, enkel afbranding op iedereen, groot geschreeuw op anderen steeds om je onzekerheid over jezelf wat te verbloemen, lekker makkelijk achter een scherm, nu nog in real life meid.

[..]

Gelukkig was jouw argument over meeleven en geld storten van doorslaggevende betekenis in jullie discussie.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:39:02 #272
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141605317
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuk gegraven in mijn fobo
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_141605319
Laten we er geen aandacht meer verder aan besteden, maar weer terug gaan naar de inhoud van de zaak.

Wist iemand nou of er wel bekend was gemaakt wanneer ze met die informatie uit die digitale camera en telefoon komen? Hoelang duurt het voordat ze dat bekend gaan maken?
pi_141605325
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:39 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Leuk gegraven in mijn fobo
Sja, de mijne is een soort Panamese jungle.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:41:11 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605341
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:39 schreef Jezus9 het volgende:
Laten we er geen aandacht meer verder aan besteden, maar weer terug gaan naar de inhoud van de zaak.

Wist iemand nou of er wel bekend was gemaakt wanneer ze met die informatie uit die digitale camera en telefoon komen? Hoelang duurt het voordat ze dat bekend gaan maken?
Neen (qua je vraag).
pi_141605354
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:39 schreef Jezus9 het volgende:
Nee, is niet bekend volgens mij. Denk ook niet dat ze veel meer zullen laten weten.

De ouders hebben enige rust en gaan denk ik intern (met JvdH en de Nederlandse politie) verder.

Misschien nog wat botresten die gevonden worden, maar het meeste zal onmogelijk zijn door de vele vogels, regen en rivieren.

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:43:57 #277
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605368
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, is niet bekend volgens mij. Denk ook niet dat ze veel meer zullen laten weten.

De ouders hebben enige rust en gaan denk ik intern (met JvdH en de Nederlandse politie) verder.

Misschien nog wat botresten die gevonden worden, maar het meeste zal onmogelijk zijn door de vele vogels, regen en rivieren.
Niet alleen vogels hoor :)
pi_141605388
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niet alleen vogels hoor :)
Nee maar die zijn in staat resten kilometers ver te verspreiden niet gebonden aan 'logische' topografie.

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:47:28 #279
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605417
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee maar die zijn in staat resten kilometers ver te verspreiden niet gebonden aan 'logische' topografie.
Andere dieren ook ;)
pi_141605529
quote:

[..]

En jij post geen wilde verhalen ? :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:12 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Wees gerust, vandaar ook mijn aanmelding als verlosser/redder (Jezus) :') ik heb jullie het antwoord al meerdere malen gegeven jongens: mannen tegengekomen in een wij-tonen-jullie-wel-de-weg-lift-vorm, wat handig uitkwam in de enorme warmte wachtend op een bus of taxi. Verkeerde beslissing gemaakt door mee te gaan. Vervolgens ernstige dingen gebeurd en toen pas gedumpt door dat dwaalspoor neer te zetten, alles langs de rivier gegooid waardoor nu iedereen uitgaat van een ongeluk. Die mannen lachen in een kluitje als ze de media lezen. Tja, tuurlijk is en blijft het speculatie maar ik heb wel al bij velen vermissingszaken goed gezeten achteraf.

Link naar iets dat bewijst dat je goed zat bij vele vermissingszaken?
pi_141605580
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:58 schreef Maureentje het volgende:

Link naar iets dat bewijst dat je goed zat bij vele vermissingszaken?

pi_141606469
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Toeval. En moordenaars stelen niet, heb ik hier geleerd. :')
Jawel. Maar niet per definitie. :P
Jij ligt zeker lekker te maffen nu.
pi_141606471
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 06:14 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Jawel. Maar niet per definitie. :P
Jij ligt zeker lekker te maffen nu.
Het is 23:14, jij bent vroeg op?

pi_141606609
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 06:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is 23:14, jij bent vroeg op?
Ah. Je gaat zo maffen? :P
Ja. Moet aan het werk. Mijn vriendin ook. Kan wel Fok!ken op het werk.
pi_141606631
Jij maft nu al zeker. Trusten dan maar he. ;)
pi_141606790
Die getuigenissen worden door een aantal mensen naar mijn mening onterecht onderdeel van de feiten gezien. Mensen die geen of weinig engels praten, die dagelijks hordes europese meisjes voorbij zien komen.

Misschien wilden ze de trail wel even inspecteren na die eerste verkenning van die andere trail. Vandaar de kleding, uitrusting en tijdstip. Vervolgens zijn ze iemand tegengekomen of misschien op de weg terug pas iemand tegengekomen die kwaad in de zin heeft gehad. Deze persoon of personen heeft de meisjes vermoord en in de rivier gedumpt.

Om een ongeluk te simuleren is later de rugzak ergens gedumpt, met om die reden zoveel mogelijk spullen erin. Verklaart aanwezigheid telefoon/camera, waterflesje, schone rugzak, etc.

Dat is mijn bescheiden theorie.
Even a broken clock is right twice a day.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 08:02:17 #287
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141606845
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 07:20 schreef anonymoussie het volgende:
Kan wel Fok!ken op het werk.
:') :') :')
pi_141606853
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:02 schreef betyar het volgende:

[..]

:') :') :')
wat
  vrijdag 27 juni 2014 @ 08:05:38 #289
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141606861
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:03 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

wat
Als ik mensen in dienst heb die een beetje lopen te dwalen op internet konden ze meteen vertrekken. Je bent er om te werken en niet om te speculeren over twee dode meisjes, dat doe je maar in je eigen tijd.
pi_141606888
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:05 schreef betyar het volgende:

[..]

Als ik mensen in dienst heb die een beetje lopen te dwalen op internet konden ze meteen vertrekken. Je bent er om te werken en niet om te speculeren over twee dode meisjes, dat doe je maar in je eigen tijd.
Fijn voor je. Ik werk vrij zelfstandig. Multi tasken he. ;)
Ben productief genoeg. Maak jij je maar geen zorgen om mij.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 08:10:57 #291
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141606894
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:10 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Fijn voor je. Ik werk vrij zelfstandig. Multi tasken he. ;)
Ben productief genoeg. Maak jij je maar geen zorgen om mij.
:') :')
pi_141606903
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:10 schreef betyar het volgende:

[..]

:') :')
;)
pi_141606936
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 07:52 schreef danos het volgende:
Mensen die geen of weinig engels praten
Maakt dat uit voor een getuigenis? Die kan niet in een andere taal zijn?

pi_141607050
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maakt dat uit voor een getuigenis? Die kan niet in een andere taal zijn?
Nee natuurlijk niet, maar mensen die zeggen hen gesproken te hebben.
Even a broken clock is right twice a day.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 08:44:07 #295
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141607163
Nog steeds niet opgelost?
Had er meer van verwacht ondertussen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141607188
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:44 schreef matthijst het volgende:
Nog steeds niet opgelost?
Had er meer van verwacht ondertussen.
De tijdlijn in de OP is een stuk duidelijker, met ook de zoektocht aangegeven en het noodweer dat op vrijdag losbarstte.

Verdenk jij Feliciano nog steeds?

vrijdag 27 juni 2014 @ 08:47:28 #297
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141607204
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De tijdlijn in de OP is een stuk duidelijker, met ook de zoektocht aangegeven en het noodweer dat op vrijdag losbarstte.

Verdenk jij Feliciano nog steeds?
Mweh, wat reviews over 'm op Tripadvisor gelezen en ze spreken allemaal van een rustige, beschaafde kerel. Dus nee, denk het niet. Misschien een van zn Indiaanse zoekmaatjes dan *O*
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141607222
Ik hoop voor die ouders dat er meer duidelijk wordt over wat er gebeurd is. Je wilt denk ik weten hoe lang ze nog hebben geleefd en ergens een geruststelling dat ze niet al te erg hebben geleden.

Ikzelf denk eigenlijk toch gewoon aan een verdwaalscenario.
Stuk gelopen, overvallen door de nacht, geen hand voor ogen meer zien, angst. Denken dat ze de rivier moesten volgen, maar zijn exact de verkeerde kant opgelopen. Toen bedacht om dan maar de nacht door door te zien komen en volgende dag vij daglicht verder. Omdat ze al zoveel gelopen hebben, hebbenze wellicht gedachf dat ze uiteindelijk wel bij de bewoonde wereld zouden komen.
Door uitputting en angst domme beslissingen genomen. Misschien dat eentje ginge proberen het riviertje over te steken. Uitgegleden de ander rugzak gedropt en proberen te helpen en dat is allemaal niet goed afgelopen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_141607227
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:47 schreef matthijst het volgende:
ze spreken allemaal van een rustige, beschaafde kerel.
Zo komt ie in de video's ook over. En hij beklaagt zich constant over de slechte zoekacties van de regeringstroepen.

Lijkt me geen aanwijzing dat hij niet ontdekt zou willen worden.

En 's nachts op de berg meisjes in stukken zagen en de dag erop weer gidsen, is niezo handig.

De politie heeft nog geen verdachten op het oog; wellicht kan je helpen.

pi_141607240
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:49 schreef Injetta het volgende:
Ik hoop voor die ouders dat er meer duidelijk wordt over wat er gebeurd is. Je wilt denk ik weten hoe lang ze nog hebben geleefd en ergens een geruststelling dat ze niet al te erg hebben geleden.

Ikzelf denk eigenlijk toch gewoon aan een verdwaalscenario.
Stuk gelopen, overvallen door de nacht, geen hand voor ogen meer zien, angst. Denken dat ze de rivier moesten volgen, maar zijn exact de verkeerde kant opgelopen. Toen bedacht om dan maar de nacht door door te zien komen en volgende dag vij daglicht verder. Omdat ze al zoveel gelopen hebben, hebbenze wellicht gedachf dat ze uiteindelijk wel bij de bewoonde wereld zouden komen.
Door uitputting en angst domme beslissingen genomen. Misschien dat eentje ginge proberen het riviertje over te steken. Uitgegleden de ander rugzak gedropt en proberen te helpen en dat is allemaal niet goed afgelopen.
Ik mis poema's en bloeddorstige moordenaars in je verhaal.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')