abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141604946
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Natuurlijk staat vragen vrij, maar claim aub niet daarmee iets op te gaan lossen als je zelf niet1 van de onderzoekers bent
Stukje bij beetje zouden we dichter bij een oplossing of reeks oplossingen kunnen komen. Maar met de beperkte data die we nu hebben is dat heel moeilijk idd.

Ik vrees met de cynici dat we het nooit zullen weten. -O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:07:47 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141604967
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stukje bij beetje zouden we dichter bij een oplossing of reeks oplossingen kunnen komen. Maar met de beperkte data die we nu hebben is dat heel moeilijk idd.

Ik vrees met de cynici dat we het nooit zullen weten. -O-
Niet als je niet 1 van de onderzoekers bent en alle info hebt.

En dat heeft niets met "cynisch" te maken maar meer met wat er tot op heden gevonden is...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141604979
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En dan allerlei zooi (om het nog maar niet over de lichamen te hebben) laten slingeren? En waarom zou je die meiden vermoorden om niks (mobieltjes en geld enzo was er nog)?
Om ze het zwijgen op te leggen? Om niets? Nee, ik denk dat je dan wel heel snel bij verkrachting uit komt. Dat is niet 'vermoorden om niets'.
pi_141604998
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:r :r

Heb ik NOOIT gezegd en nou kappen met die trollbeschuldigingen.
He? Moet i echt terug gaan zoeken en quoten? Latino's stelen als de neten, zoiets zei je. En die indianen zijn geen haar beter.
pi_141605003
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niet als je niet 1 van de onderzoekers bent en alle info hebt.
Niemand heeft alle info, dat is inherent aan dit soort zaken.

Nogmaals; ik maak scenario's over miljoenen jaren, veel minder data dan hier... Uiteindelijk moet je toch iets kwantificeren...

quote:
En dat heeft niets met "cynisch" te maken maar meer met wat er tot op heden gevonden is...
Ik doelde niet zozeer op jou, maar de anderen in het topic die stellen "kom je toch nooit achter". Als die foto's niet meer opleveren dan "ze hebben nog een paar dagen geleefd" dan zie ik het somber in...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141605005
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, want inheemse indianen hebben geen empathie, en willen ook niet dat de dames gevonden worden?

En nee, dus dan zou die moordenaar (nogmaals: waarom zou hij/zij ze vermoorden?) wel beter zijn/haar best hebben gedaan eea te verdoezelen..
Nu ja, het was El_Matador die beweerde dat het allemaal dieven waren en daar was dit mijn reactie op.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:11:41 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605011
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Om ze het zwijgen op te leggen? Om niets? Nee, ik denk dat je dan wel heel snel bij verkrachting uit komt. Dat is niet 'vermoorden om niets'.
Ja, is daar aan de orde van de dag.. Net als lustmoord.. Vooral in de jungle..

Sorry hoor, maar als je iemand wil verkrachten ga je echt niet dáár op de loer liggen in de hoop dat er een par meisjes zonder gids op pad gaan.. Daar ga je ergens heen war makkelijker "prooien"te vinden zijn..

Of je logica doet het niet meer als lustmoordenaar/verkrachter die zijn sporen wil uitwissen..
pi_141605013
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:10 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

He? Moet i echt terug gaan zoeken en quoten? Latino's stelen als de neten, zoiets zei je. En die indianen zijn geen haar beter.
Donder op met die walgelijke verdraaiingen. :r

pi_141605022
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:06 schreef El_Matador het volgende: Ik vrees met de cynici dat we het nooit zullen weten. - O -
Wees gerust, vandaar ook mijn aanmelding als verlosser/redder (Jezus) ik heb jullie het antwoord al meerdere malen gegeven jongens: mannen tegengekomen in een wij-tonen-jullie-wel-de-weg-lift-vorm, wat handig uitkwam in de enorme warmte wachtend op een bus of taxi. Verkeerde beslissing gemaakt door mee te gaan. Vervolgens ernstige dingen gebeurd en toen pas gedumpt door dat dwaalspoor neer te zetten, alles langs de rivier gegooid waardoor nu iedereen uitgaat van een ongeluk. Die mannen lachen in een kluitje als ze de media lezen. Tja, tuurlijk is en blijft het speculatie maar ik heb wel al bij velen vermissingszaken goed gezeten achteraf.

Weet iemand wanneer ze die data bekend zullen maken en eventuele info op de digitale camera?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:13:52 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605039
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:10 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het is NIET logisch dat ze zijn (verkracht en) vermoord en dat die "superopportunist" dan niet ook ff makkelijk geld (geld en te makkelijk te verpatsen mobieltjes) meeneemt nee.. :N
pi_141605041
mannen tegengekomen in een wij-tonen-jullie-wel-de-weg-lift-vorm, wat handig uitkwam in de enorme warmte wachtend op een bus of taxi.

En hoe komen ze dan, getweeën lopend op de El Pianista terecht??

pi_141605046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het is NIET logisch dat ze zijn (verkracht en) vermoord en dat die "superopportunist" dan niet ook ff makkelijk geld (geld en te makkelijk te verpatsen mobieltjes) meeneemt nee.. :N
Precies.

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:15:42 #238
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605059
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nu ja, het was El_Matador die beweerde dat het allemaal dieven waren en daar was dit mijn reactie op.
Ja? Door nog maffer te doen qua speculatie? Natuurlijk neemt een mens zonder (veel) geld dan óók het geld en de mobieltjes mee... Of denk je dat het een huurmoord was?
pi_141605061
Als het over een tijd tóch een misdrijf blijkt, zullen we die nee-een-misdrijf-is-volstrekt-niet-logisch-niet-mogelijk nog eens quoten. Dat hebben we eerder gezien in zaken (evenals andersom overigens!) ja, ja zo ben ik dan ook weer.
pi_141605063
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry hoor, maar als je iemand wil verkrachten ga je echt niet dáár op de loer liggen in de hoop dat er een par meisjes zonder gids op pad gaan.. Daar ga je ergens heen war makkelijker "prooien"te vinden zijn..
Maar wie zegt dat een verkrachter altijd 'op de loer ligt'? Hoe kom je aan die veronderstelling?
Het kan zijn dat ze hem tegen zijn gekomen.. Het kan ook zijn dat ze hem tegen zijn gekomen en even zijn gaan zitten om samen te kletsen (wat de rugzak op die struik zou verklaren)..
Niet iedere verkrachter plant zijn daden.. de gelegenheid maakt de dief maar kan ook de verkrachter maken. En niet iedere moordenaar/verkrachter is ook een dief.
Ik sluit het niet uit in het ieder geval.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:16:56 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605070
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:12 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Wees gerust, vandaar ook mijn aanmelding als verlosser/redder (Jezus) ik heb jullie het antwoord al meerdere malen gegeven jongens: mannen tegengekomen in een wij-tonen-jullie-wel-de-weg-lift-vorm, wat handig uitkwam in de enorme warmte wachtend op een bus of taxi. Verkeerde beslissing gemaakt door mee te gaan. Vervolgens ernstige dingen gebeurd en toen pas gedumpt door dat dwaalspoor neer te zetten, alles langs de rivier gegooid waardoor nu iedereen uitgaat van een ongeluk. Die mannen lachen in een kluitje als ze de media lezen. Tja, tuurlijk is en blijft het speculatie maar ik heb wel al bij velen vermissingszaken goed gezeten achteraf.

Weet iemand wanneer ze die data bekend zullen maken en eventuele info op de digitale camera?
Sorry dat ik het zeg, maar je bent óf een troll óf je bent een sensatiemafklappertheoriemaker...
pi_141605078
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Of denk je dat het een huurmoord was?
Ja, Pedro stuurt de meiden naar boven waar José staat met zijn vlijmscherpe slagersmessen om de boel af te maken.

Deze arme Panamezen zijn echter niet geinteresseerd in waardevolle spullen, die zetten ze netjes in een rugzak langs de rivier.

Wie dit niet logisch vindt, heeft Jezus niet gezien. :P

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:19:21 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Jezus9 het volgende:
Als het over een tijd tóch een misdrijf blijkt, zullen we die nee-een-misdrijf-is-volstrekt-niet-logisch-niet-mogelijk nog eens quoten. Dat hebben we eerder gezien in zaken (evenals andersom overigens!) ja, ja zo ben ik dan ook weer.
Niet logisch/voor de hand liggend is iets anders dan "geen misdrijf" en "zeker een misdrijf" is helemaal belachelijk gezien de talloze mogelijkheden..
pi_141605097
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Jezus9 het volgende:
Het gaat niet om gelijk hebben of krijgen, het gaat om uitgaan van de huidige data.

Toen er nog niks was, ging het van orgaanhandel tot drugslords tot geile Halcon. Nu is er data en kan ("moet"!) je je scenario's wel op die data baseren, anders is het gewoon los gespeculeer zonder enige grond.

De huidige ons bekende data wijzen niet op een misdrijf. Wat JvdH nog verder gaat brengen weten we niet, en zijn claim kan ik onmogelijk tegenspreken, dus ik wacht wel af waar hij mee komt.

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:20:11 #245
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat een verkrachter altijd 'op de loer ligt'? Hoe kom je aan die veronderstelling?
Het kan zijn dat ze hem tegen zijn gekomen.. Het kan ook zijn dat ze hem tegen zijn gekomen en even zijn gaan zitten om samen te kletsen (wat de rugzak op die struik zou verklaren)..
Niet iedere verkrachter plant zijn daden.. de gelegenheid maakt de dief maar kan ook de verkrachter maken. En niet iedere moordenaar/verkrachter is ook een dief.
Ik sluit het niet uit in het ieder geval.
Ik sluit helemaal niks uit, ik acht het echter onwaarschijnlijk..
pi_141605108
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende: Sorry dat ik het zeg, maar je bent óf een troll óf je bent een sensatiemafklappertheoriemaker...
Wel een heel erge subjectieve, tendentieuze, kort door de bocht conclusie. Als iemand intens heeft meegevoeld met de familie en nabestaanden ben ik het wel geweest, heb geld overgemaakt op de stichting, steunbetuigingen geschreven, me er consistent in verdiept. Het is niet zo, dat als het scenario nou eenmaal luguber is, dat je dat dan niet zo expliciet mág benoemen want dat is disrespectvol en verre van logisch. Het kan nou eenmaal misleidend eraan toe zijn gegaan met die dwaalsporen, je moet één stap verder denken dan nou eenmaal de logische verklaring, dat de rivier zakt 'en zomaar verdwijnt' is juist volstrekt niet logisch. Sommigen mensen zijn nogal naïef.
pi_141605113
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:16 schreef Ouder1 het volgende:
Het kan ook zijn dat ze hem tegen zijn gekomen en even zijn gaan zitten om samen te kletsen (wat de rugzak op die struik zou verklaren)..
Ja, logisch, midden in de nacht, honger en dorst, verdwaald en mogelijk gebeten door dieren (slangen en spinnen, geen jaguars), ga je lekker zitten om "samen te kletsen".

Ouder1 heeft een reputatie hoog te houden, maar deze is toch wel weer om in te lijsten.

Ben jij de zus van Loekie ofzo? _O-

Misschien zijn ze wel in een baan om de Aarde geraakt. :*

vrijdag 27 juni 2014 @ 02:22:39 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141605118
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:21 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Wel een heel erge subjectieve, tendentieuze, kort door de bocht conclusie. Als iemand intens heeft meegevoeld met de familie en nabestaanden ben ik het wel geweest, heb geld overgemaakt op de stichting, steunbetuigingen geschreven, me er consistent in verdiept. Het is niet zo, dat als het scenario nou eenmaal luguber is, dat je dan niet zo expliciet mág benoemen want dat is disrespectvol en verre van logisch. Het kan nou eenmaal misleidend eraan toe zijn gegaan met die dwaalsporen, je moet één stap verder denken dan nou eenmaal de logische verklaring, dat de rivier zakt 'en zomaar verdwijnt' is juist volstrekt niet logisch. Sommigen mensen zijn nogal naïef.
Kan me geen moer schelen "hoe je hebt meegeleefd" je post volstrekt op niks gebaseerde nonsens..
pi_141605124
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, is daar aan de orde van de dag.. Net als lustmoord.. Vooral in de jungle..

Of je logica doet het niet meer als lustmoordenaar/verkrachter die zijn sporen wil uitwissen..
Ik heb al eerder die link gepost van die meiden in Turkije. 3 Nederlandse en 1 andere nationaliteit. Stapten in een taxibusje. Een vorm van OV daar. Alle vier verkracht, de keel doorgesneden en uit het busje in een ravijn geflikkerd. 2 Nederlandse meiden overleefden het, de andere 2 waren dood.

Denk jij dat die 4 daders op de loer lagen voor vrouwelijke toeristes? Of bleven die 4 mannen met die vrouwen bij toeval over in het busje en zagen ze toen hun kans?
pi_141605126
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:21 schreef Jezus9 het volgende:

dat de rivier zakt 'en zomaar verdwijnt' is juist volstrekt niet logisch. Sommigen mensen zijn nogal naïef.
Wie zegt dat dan?

Ik heb gezegd dat het waterpeil in de rivier afhankelijk is van de regen (in het achterland of in het stroomgebied). Dat is gewoon zo, niks "naiefs" aan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')