Dat onderschrift van jouquote:
Niet eerder opgevallenquote:
Ik had m ook nog niet eerder gezienquote:
De goudvisquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb die toch al een jaar minimaal nu (ik weet even niet of jullie Bostpode of de goudvis bedoelen![]()
) De goudvis heb ik denk ik al zeker 2 jaar, de bostpode ca een jaar nu
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:32 schreef ToT het volgende:
Oh joy, een stuk huid bij de operatiewond is helemaal gevoelloos. Was me al verteld, maar nu lees ik dat je 50% kans hebt dat het zo blijft. Fijn....
Oh joy, een stuk huid bij de operatiewond is helemaal gevoelloos. Was me al verteld, maar nu lees ik dat je 50% kans hebt dat het zo blijft. Fijn....
Damn, dat is nog een best stuk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:34 schreef ToT het volgende:
Toch wel mijn hele lies....een stuk van pakweg 8 bij 4 cm of zo.
Ligt volgens mij puur aan de gekozen software.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:31 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom is er eigenlijk voor deze tijdslot manier van inloggen gekozen? Want als er niemand online is kan je dus niks...
Maar ja...
Het best betaalbaar in ieder geval. En stabiel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt volgens mij puur aan de gekozen software.
Dat was voor zover ik weet het beste voor onze situatie, maar daar zat dat tijdslotsysteem dus bij.
Ja en buiten dat gebied is het ook nog iets minder gevoelig dan normaal (in vergelijking met mijn andere lies).quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het best betaalbaar in ieder geval. En stabiel.
Hoop in ieder geval voor je dat het gevoel weer gewoon terugkomtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en buiten dat gebied is het ook nog iets minder gevoelig dan normaal (in vergelijking met mijn andere lies).
Sowieso!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoop in ieder geval voor je dat het gevoel weer gewoon terugkomt
Dat hoop ik ook voor ToTquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoop in ieder geval voor je dat het gevoel weer gewoon terugkomt
Ik las net iets van dat het 2 jaar kan duren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor ToT
Geen idee eigenlijk hoelang gevoelloosheid kan aanhouden na zo'n operatie.
Dit is dan de optie waar we voor gaanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las net iets van dat het 2 jaar kan duren.
50% kans op dat het nooit herstelt
25% kans op dat het gewoon herstelt
25% kans op dat het gebied juist GEVOELIGER dan normaal wordt na herstel.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las net iets van dat het 2 jaar kan duren.
50% kans op dat het nooit herstelt
25% kans op dat het gewoon herstelt
25% kans op dat het gebied juist GEVOELIGER dan normaal wordt na herstel.
Ja het verbaast me sowieso dat sommige dingen zo lang tijd nodig hebben om te herstellen, of om er aan te wennen. (Dode tanden na een zenuwbehandeling kosten ook veel tijd om er aan te wennen.)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is dan de optie waar we voor gaan
Maar damn' dat het 2 jaar kan duren
quote:
Ik toevallig afgelopen week nogquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
Avalon, die heb ik ook al een tijdje niet meer gehoord
Dat blijkt dus niet te kloppen. Wordt veel onderzoek naar gedaan, ook voor bijv. dwars-laesie patiënten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:45 schreef ToT het volgende:
Sowieso is het te hopen dat de uitval van het gevoel te danken is aan het GEDEELTELIJK doorsnijden van een zenuw; als een zenuw echt helemaal doorgesneden is, is herstel onmogelijk.
Ah right, okee met stamceltherapie, maar ik denk niet dat ik meteen voor stamceltherapie zou gaan voor een ongevoelig stuk huid in mijn lies.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat blijkt dus niet te kloppen. Wordt veel onderzoek naar gedaan, ook voor bijv. dwars-laesie patiënten.
Alleen zijn die onderzoeken flink vertaagd/bemoeilijkt door een politieke discussie/verboden over het gebruik van stamcellen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right, okee met stamceltherapie, maar ik denk niet dat ik meteen voor stamceltherapie zou gaan voor een ongevoelig stuk huid in mijn lies.
Ach tuurlijk welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right, okee met stamceltherapie, maar ik denk niet dat ik meteen voor stamceltherapie zou gaan voor een ongevoelig stuk huid in mijn lies.
Stamcellen zijn toch juist van levensbelang bij bijv. Leukemiepatienten?? Of is dat weer heel iets anders???quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat blijkt dus niet te kloppen. Wordt veel onderzoek naar gedaan, ook voor bijv. dwars-laesie patiënten.
Alleen zijn die onderzoeken flink vertaagd/bemoeilijkt door een politieke discussie/verboden over het gebruik van stamcellen.
Stamcellen worden hier in Nederland gewoon gebruiktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zijn beenmergcellen. Stamcellen worden gehaald uit de navelstreng. Dat zijn cellen die nog géén identiteit hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stamcellen zijn toch juist van levensbelang bij bijv. Leukemiepatienten?? Of is dat weer heel iets anders???
Dat weet ik, maar het 'harvesten' en gebruik ervan is aan (te) strikte regels gebonden op dit moment. Mijns inziens dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stamcellen worden hier in Nederland gewoon gebruikt
Ja zit weinig anders op!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
Je bent net geopereerd…. Wacht het voorlopig gewoon af
Zou er momenteel nog niemand op laten zittenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zou er momenteel nog niemand op laten zitten
Van mij mag jequote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
Zal ik vanaf 23.00 uur draaien? Of was iemand mij daar al voor?
Noop, je staat er op. Initieel tot 00:00quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
Zal ik vanaf 23.00 uur draaien? Of was iemand mij daar al voor?
Mja, de techniek is nog pril natuurlijk…Dus op zich wel logisch dat ze er nu nog wat strikter mee om gaan…..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het 'harvesten' en gebruik ervan is aan (te) strikte regels gebonden op dit moment. Mijns inziens dan.
Tegenwoordig wordt er ook gewoon uit het bloed stamcellen genomenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zijn beenmergcellen. Stamcellen worden gehaald uit de navelstreng. Dat zijn cellen die nog géén identiteit hebben.
quote:
Ik zou best stamceldonor willen wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er ook gewoon uit het bloed stamcellen genomen
http://www.europdonor.nl/(...)ieuwe-donoren-nodig/
Toevallig weet ik dat, omdat ik als bloeddonor er op gewezen werd of ik eventueel misschien er al aan had gedacht om stalcemdonor te worden. Helaas mag ik dat vanwege een neurologische aandoening niet
Goed om te horenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Bedankt voor de fijne tunes weer. U mag wel weer vaker
Alsof ik er iets over te zeggen heb wie draaitquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof ik er iets over te zeggen heb wie draait
Ik ben gewoon tot roosterslet verworden
Dank uquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Goed gedraaid Stiffler. Ik ga op bed liggen. Kijken of ik morgen even wat kan hardlopen, Normaal doe ik het zondags, maar dat gaat dit weekend niet lukken..
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Goed gedraaid Stiffler. Ik ga op bed liggen. Kijken of ik morgen even wat kan hardlopen, Normaal doe ik het zondags, maar dat gaat dit weekend niet lukken..
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:01 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Nu wel?quote:
Ik had de verkeerde DJ bij de show gezetquote:
Boefjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde DJ bij de show gezet
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde DJ bij de show gezet
Ja teveel tabjes open. Ben zelf bezig mijn muziek te taggen, ondertussen server / stream in de gaten houden, roosteren, hier posten. En ik mag dan wel een vrouw zijn, maar mutlitasken ben ik niet goed meer inquote:
Beetje roestig, dat is alles.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja teveel tabjes open. Ben zelf bezig mijn muziek te taggen, ondertussen server / stream in de gaten houden, roosteren, hier posten. En ik mag dan wel een vrouw zijn, maar mutlitasken ben ik niet goed meer in
Dat blijkt
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Beetje roestig, dat is alles.
Komt vanzelf wel weer goed
Vliegroest?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Roestig
Dat zijn de nieuwe helicopters van Defensie ook
Eerder een miskoopquote:
quote:
De JSF wordt toch net als de Fyra door AlsandoBreda gebouwd?quote:
De JSF heb ik vanaf dag 1 al als miskoop gezien…. Daar hadden ze echt nooit aan moeten beginnen….quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk wel grappig hoe nu veel mensen de aanschaf van de JSF en de NH-90's als miskoop zien, en eenzelfde discussie werd gevoerd na de aanschaf van de F-16's en de Cougars.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De JSF wordt toch net als de Fyra door AlsandoBreda gebouwd?![]()
Heeft ie überhaupt al gevlogen dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval wel een vliegende Fyra genoemd.
Nou, dat beloofd watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval wel een vliegende Fyra genoemd.
Trustenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef ToT het volgende:
Goed, maar hee mensen: ik ga maffen!Trusten he!
Zelfs 'wij' hebben al gevlogen in onze F-35'squote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef ToT het volgende:
Goed, maar hee mensen: ik ga maffen!Trusten he!
Graag gedaan! Truste! En rustig aan met je lies!quote:
Puik plan.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:26 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 neemt nog een cranberry sapje
quote:
Drink ik al iets te veel, begint nu al weer mijn neusgaten uit te komen. Dus ik ben terug naar mijn veilige ouderwetse trio koffie - water -bierquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:26 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 neemt nog een cranberry sapje
Toevallig vandaag weer eens gekocht…. Probeer echt frisdranken meer en meer te weren uit mijn huisquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Drink ik al iets te veel, begint nu al weer mijn neusgaten uit te komen. Dus ik ben terug naar mijn veilige ouderwetse trio koffie - water -bier
Granberry juice werd mij aangeraden om te drinken ivm een blaasontsteking. Zuurgraad zou helpen. Sinaasappelsap en zo kan ik door mijn maag niet meer goed verdragen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toevallig vandaag weer eens gekocht…. Probeer echt frisdranken meer en meer te weren uit mijn huis
Klopt, cranberry sap is goed voor je blaas en sowieso voor de afvloeiing van afvalstoffen…quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Granberry juice werd mij aangeraden om te drinken ivm een blaasontsteking. Zuurgraad zou helpen. Sinaasappelsap en zo kan ik door mijn maag niet meer goed verdragen.
Frisdrank drink ik zelden en dan vooral tonic of bitter lemon. Ben echt een water drinkster.
En nog eens lekker ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, cranberry sap is goed voor je blaas en sowieso voor de afvloeiing van afvalstoffen…
Het is goed te drinken, maar echt lekker, nee dat vind ik dan toch niet.quote:
Misschien een dag.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
Stif? ga je dit jaar weer naar de Zwarte Cross?
Vroeg mij het gewoon af. Zat net naar het muziekprogramma te kijken, en voor naar de hoeveelheid 'undercover' actsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Misschien een dag.
Maar in ieder geval niet het hele weekend.
Why ?
Moest nog even kijken naar wat er aan muziek aangekondigd is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeg mij het gewoon af. Zat net naar het muziekprogramma te kijken, en voor naar de hoeveelheid 'undercover' acts
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Moest nog even kijken naar wat er aan muziek aangekondigd is.
Maar inderdaad veel "undercover" acts
Al ken ik verder niet denderend veel van de muziek
Ik weet ook niet waardoor het komtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
En toch wel bijzonder dat het hier zo rustig is op een vrijdagavond
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
En toch wel bijzonder dat het hier zo rustig is op een vrijdagavond
Zou het echt niet weten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waardoor het komt
Zeker op een vrijdagavond na 22:00 komt het hier meestal wel tot leven.
Iedereen een beetje FOK! of R49 moe misschien?
Ja, dat al helemaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaaden dat op een voetballoze dag…
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
ff mute
Sorry Spez. Maar Bowie wordt de laatste tijd zo vaak gedraaid dat ik er bijna uitslag van krijg.
Het ToT-effect ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
ff mute
Sorry Spez. Maar Bowie wordt de laatste tijd zo vaak gedraaid dat ik er bijna uitslag van krijg.
Kan je hem nog wel een uurtje verlengen? Anders vliegt de verbinding er straks uitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
ff mute
Ja, en ik had niet verwacht dat ik dat ooit met Bowie zou krijgen, maar dat kan dus blijkbaar welquote:
ToT kan geen nummers van Queen meer aanhorenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je hem nog wel een uurtje verlengen? Anders vliegt de verbinding er straks uit
Queen was zijn 2012 allergie, vorig jaar was het Amy Winehouse. Dit jaar is het Bowiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
ToT kan geen nummers van Queen meer aanhoren
Kan ik ook niet meer…. Maar dat komt omdat Queen in het algemeen al doodgedraaid wordt….quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
ToT kan geen nummers van Queen meer aanhoren
Het einde is nabijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Queen was zijn 2012 allergie, vorig jaar was het Amy Winehouse. Dit jaar is het Bowie
Sowieso, dat juist DAT Bowie nummer zo vaak wordt aangevraagd….quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
Toch wel typisch. Tonight van Tina Turner & Bowie (live) vond ik altijd een heel erg goed nummer, omdat ik mij de beelden nog kan herinneren van het breaking news bij MTV en Sky. Ik werd altijd happy door het nummer. Ik heb hem netjes gedraaid vanwege de top 49, maar de komende 5 jaar hoef ik het nummer echt niet meer te horen.
En Fout Ventje staat al drie jaar in de top 49 maar daar heb ik dat niet mee
Daar ben ik het (als oude Queen fan) ook niet helemaal mee eens. (the summer of) '39 bijv. is een heel mooi nummer. En zelfs op Innuendo staan mooie nummers die geen hit geworden zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan ik ook niet meer…. Maar dat komt omdat Queen in het algemeen al doodgedraaid wordt….
En buiten de hits heeft Queen eigenlijk helemaal niet zulke goede nummers gemaakt verder
Don't blame mequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, dat juist DAT Bowie nummer zo vaak wordt aangevraagd….
Niet gewoon opgegeten ?quote:
quote:
quote:
Moet je echt beter je best gaan doenquote:
Waarom ben je boos? Spruitje weer ondeugend geweest?quote:
Stommertquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je echt beter je best gaan doen
Je kijkt nu op een manier dat ik je een knuffel wil geven
Lucht je hartquote:
Wat is er morgen dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
OK, nog een plop dan....
Moet morgen wel op tijd mijn bed uit om de vlag uit te hangen
Nationale Veteranendagquote:
Hé gek. Van dat verstoorde ritme heb ik ook lastquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:16 schreef Rafeiro het volgende:
Een week lang voor 04:00 waker worden is gewoon kut.
En 's avonds ben je niet meer moe
Rustig voor een vrijdagavondquote:
ik merk hetquote:
Moet kunnen tochquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik merk het
zat de laatste dagen veelal bij de buren
Spezzquote:
Hier nietquote:
Niets mis mee, als je af en toe nog maar ff bij deze buren langs komtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik merk het
zat de laatste dagen veelal bij de buren
ik vergeet het hier niet zo snelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis mee, als je af en toe nog maar ff bij deze buren langs komt
iddquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk kan deze tekst prima op (gangsta) rap gezet worden
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk kan deze tekst prima op (gangsta) rap gezet worden
wowquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
Zo, ik heb ff 92.287 tracks pending staan om via audio fingerprint correct getagd te worden
Da benne er best viel!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
Zo, ik heb ff 92.287 tracks pending staan om via audio fingerprint correct getagd te worden
Zitten heel veel dubbelen tussen. Maar die hoop ik er nu dus wel op de juiste manier uit te krijgen, en niet net een remix weg te flikkeren die toevallig net dezelfde lengte heeft als het origineelquote:
heet dat progje zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zitten heel veel dubbelen tussen. Maar die hoop ik er nu dus wel op de juiste manier uit te krijgen, en niet net een remix weg te flikkeren die toevallig net dezelfde lengte heeft als het origineel
Progje heet MusicBrainz Picardquote:
Dat zijn wel 3 audio collecties hè, die van mijzelf, van Possie en van ToT. Daardoor ook veel dubbelen.quote:
De teringquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
Mogguh Fogelquote:
quote:
Dan nogquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zijn wel 3 audio collecties hè, die van mijzelf, van Possie en van ToT. Daardoor ook veel dubbelen.
Uh, jah, en zelfs ik moet nog regelmatig nee verkopen bij een verzoekjequote:
Jagermeister, damn dat heb ik lang niet gedronkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:41 schreef Fogel het volgende:
Ik blijf maar ongeveer 1 jagermeester plakken
Wie draait er?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, jah, en zelfs ik moet nog regelmatig nee verkopen bij een verzoekje
Ditquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jagermeister, damn dat heb ik lang niet gedronken
laatste keer was ergens in 2011 en dat ging HEEL erg foutquote:
Bleh, ik was afgelopen zondag in Schiedam. Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:41 schreef Fogel het volgende:
Ik blijf maar ongeveer 1 jagermeester plakken
Wie draait er?
dat heb ik nog nooit opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bleh, ik was afgelopen zondag in Schiedam. Ik wist dat ik iets vergeten was
Ik had een fles schelvispekel moeten kopen
Dat is minderquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste keer was ergens in 2011 en dat ging HEEL erg fout
Want je bent zo verstandig om nu niet meer het dak op te klimmen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef Fogel het volgende:
Een van de vorige keren dat ik het dronk flikkerde ik van een dak af. Dat gaat vanavond waarschijnlijk niet gebeuren
laatste keer dat ik het dronk was op uitje met m'n werk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef Fogel het volgende:
Een van de vorige keren dat ik het dronk flikkerde ik van een dak af. Dat gaat vanavond waarschijnlijk niet gebeuren
Een ongeval ken je nooit bijsluiten [ / Bert Visscher ]quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef Fogel het volgende:
Is een best kruidenbittertje hoorquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Een ongeval ken je nooit bijsluiten [ / Bert Visscher ]
geen schade ofzo, alleen een verontrustende leemte in geheugen. Laatste wat ik me scherp kan herinneren is dat we in Amsterdam in een kroeg waren en dat Jagermeister 2 halen 1 betalen wasquote:
Op het dak klimmen doe ik zo nu en dan, maar meestal niet onder invloed. En het is me teveel moeite om de ladder tegen de gevel aan te zetten nu, de vorige keer stond die er al.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Want je bent zo verstandig om nu niet meer het dak op te klimmen?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op het dak klimmen doe ik zo nu en dan, maar meestal niet onder invloed. En het is me teveel moeite om de ladder tegen de gevel aan te zetten nu, de vorige keer stond die er al.
Dak = uitzicht = goed
Die zooi kan je behoorlijk verneuken jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen schade ofzo, alleen een verontrustende leemte in geheugen. Laatste wat ik me scherp kan herinneren is dat we in Amsterdam in een kroeg waren en dat Jagermeister 2 halen 1 betalen was
En dat ik ergens ging pinnen om nog meer te halen
hmm ook eens proberen, hor het wel als je het weer hebtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is een best kruidenbittertje hoor
Mij iets te zoet, drink dan liever Jägermeister of Berenburgh.
gelukkig hoefde ik niet te rijden ofzo, want hotelovernachtingquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die zooi kan je behoorlijk verneuken ja
Heb ik zelf ook al de nodige ervaringen mee gehad
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmm ook eens proberen, hor het wel als je het weer hebt
Het dak waar ik vanaf pleurde was van een hotelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig hoefde ik niet te rijden ofzo, want hotelovernachting
Dat is wel beterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig hoefde ik niet te rijden ofzo, want hotelovernachting
je begon er zelf overquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik ben van de Amsterdamse (dubbelgebeide) Genevers hè
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het dak waar ik vanaf pleurde was van een hotel
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
http://nos.nl/artikel/667461-vondst-rugzak-was-groot-geluk.html
Ik vraag me serieus af waarom de meiden die rivier zijn over gestoken....
Als ze verdwaald waren waarom steek je dan in hemelsnaam een rivier over waarvan je 100% zeker weet dat je dat op de heen weg ook niet hebt hoeven doen.....
erg lang geleden toen ik nog in Dordrecht woonde terug gelopen vanuit centrum na een avondje stappen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat is wel beter
Ik moest een aantal keer nog een fietstocht terug nemen
Dat ik nog steeds leef is mij ook een raadsel
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
erg lang geleden toen ik nog in Dordrecht woonde terug gelopen vanuit centrum na een avondje stappen.
Ik dacht op gegeven moment dat ik een grasveld overstak
Het was een vijver met kroos er op
Alles goed aan die kant ?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
http://nos.nl/artikel/667461-vondst-rugzak-was-groot-geluk.html
Ik vraag me serieus af waarom de meiden die rivier zijn over gestoken....
Als ze verdwaald waren waarom steek je dan in hemelsnaam een rivier over waarvan je 100% zeker weet dat je dat op de heen weg ook niet hebt hoeven doen.....
Ik kruip straks mijn bedje inquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Moet ik gaan verlengen? Nieuwe DJ's die willen gaan draaien vanaf 01:00 tot ??:00
Jij draait nu?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Moet ik gaan verlengen? Nieuwe DJ's die willen gaan draaien vanaf 01:00 tot ??:00
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
erg lang geleden toen ik nog in Dordrecht woonde terug gelopen vanuit centrum na een avondje stappen.
Whehehehe dat ken ik. Vriend van me, jaren terug, reed lekker door de grasberm en dacht (zat als een malle) dat het gras verder door ging.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Het goed bezig blijft staan voor de DJ uiteraard... lekkere muziekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Spezza draait. Ik vroeg alleen maar of er nog mensen na 01:00 wilden gaan draaien.
Ik wil namelijk ook richting meurbaal.
Ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker!
Hoest bij jou?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe dat ken ik. Vriend van me, jaren terug, reed lekker door de grasberm en dacht (zat als een malle) dat het gras verder door ging.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
Yes en eindelijk een DJ die het wél aandurft om Authobahn van Kraftwerk te draaien
waarom durftt niemand dat?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
Yes en eindelijk een DJ die het wél aandurft om Authobahn van Kraftwerk te draaien
Moet je hem wel 1 minuut verlengen… kan je hem afluisterenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Possie
Klinkt misschien heel dom, maar ze dachten gewoon een wandelroute te nemen, en hadden niet de SAS-survival handguide in hun rugzak zitten?
Weg kwijt, blij zijn met een beek, een stroom of een riviertje, altijd stroomafwaards lopen. Maar als je dat niet weet
Net te laatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je hem wel 1 minuut verlengen… kan je hem afluisteren
Dank voor de fijne muziekquote:
Thanks dudequote:
Met zo iets in het vooruitzicht is het niet zo lastig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ook
Nog een paar weken volhouden en dan vakantie
Bedankt Spezz voor de replayquote:
Ik wil het niet weten mbt zijn slaapkamer!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n slaapkamer heeft nog een forse tijd gestonken toen
Graag gedaanquote:
Dacht ik tochquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met zo iets in het vooruitzicht is het niet zo lastig.
Verder onderzoek maar afwachten. Ik weet niet hoe jonge meiden die weinig tot geen survival ervaring hebben zouden reageren als ze verdwalen op een jungle track.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Muisje
Dit heeft niets met SAS te maken. Al je verdwaald bent en je komt een rivier tegen steek je m niet over aangezien je m nog niet eerder bent over gestoken. Nou worden er resten gevonden op 2 dagen lopen van een spot waar ze zeiden naar onderweg te gaan. Dit onder zware omstandigheden mbt lopen. Dik oerwoud en onherbergzame loop omstandigheden.... Ravijnen en dik oerwoud...
Ik vind het heel raar dat de resten daar gevonden zijn....
Duurt te langquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar nu weten we nog niet waarom andere DJ's geen autobahn durven te draaien
Waarschijnlijk omdat ie zolang duurtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar nu weten we nog niet waarom andere DJ's geen autobahn durven te draaien
Veel meer komt er volgens mij niet vanuit Panama....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verder onderzoek maar afwachten. Ik weet niet hoe jonge meiden die weinig tot geen survival ervaring hebben zouden reageren als ze verdwalen op een jungle track.
Dat heb ik ook gedaan bij een jungle tocht. En we stonden echt te twijfelen teruggaan, of oversteken. We staken over, en kwamen gelukkig op het juiste trail weer verder en uiteindelijk weer in de bewoonde wereld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Veel meer komt er volgens mij niet vanuit Panama....
Een rivier oversteken die je nog niet eerder bent tegen gekomen.....
truste manquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mensen, ik ga mijn bed maar eens begroeten
Fijne avond nog en welterusten voor straks
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
Dan heb jij ongelofelijk veel geluk gehad. Slim is wat anders maar geluk had jequote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan bij een jungle tocht. En we stonden echt te twijfelen teruggaan, of oversteken. We staken over, en kwamen gelukkig op het juiste trail weer verder en uiteindelijk weer in de bewoonde wereld.
Dat besef ik heel goedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb jij ongelofelijk veel geluk gehad. Slim is wat anders maar geluk had je
Niet noodzakelijk, ook de indianen komen daar niet dagelijks begreep ik. Een van de meisjes gewond, de andere bij haar gebleven? Hoeft nog steeds geen misdrijf te zijn. Als een mens sterft in de jungle is de kans om resten te vinden heel klein. Beesten en zo nemen de resten mee over kilometers afstand.quote:Ik vind het heel verdacht dat een indiaan zomaar (vlak bij waar ze werkt) hun rugzak vind, maar nooit heeft iemand hun daar gezien... 2 blanke meisjes waarvan 1 met rood haar! Dat is daar zo extreem opvallend... Bijna niemand heeft daar van nature blond haar, laat staan rood haar.... Iemand moet wat weten!
Als 1 van de 2 gewond is geraakt en de andere wilde haar niet alleen laten ok. Dat betekend niet dat er resten van alle 2 op 1 plek worden gevonden... Dat houd in dat ze alle 2 op de zelfde plek zijn gestorven.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat besef ik heel goedDie trail had namelijk al niet meer mogen bestaan want te gevaarlijk. Een jaar daarvoor is er nog een Amerikaan op die trail verdwaald en niet meer teruggevonden
[..]
Niet noodzakelijk, ook de indianen komen daar niet dagelijks begreep ik. Een van de meisjes gewond, de andere bij haar gebleven? Hoeft nog steeds geen misdrijf te zijn. Als een mens sterft in de jungle is de kans om resten te vinden heel klein. Beesten en zo nemen de resten mee over kilometers afstand.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:27 schreef Fogel het volgende:
Ik ben vroeg op omdat ik zo bier moet gaan dinken
En paintballen, dat ook.
quote:
Eigenlijk wel hèquote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen.
Moet jij niet in Den Haag zijn vandaag?
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hè
Vlag hangt wel, en ik ga straks lekker vanuit de luie stoel kijken
Het weer is volgens mij eigenlijk perfect. Niet zoals drie jaar terug stromende regen of zoals vorig jaar zo warm dat de ouderen bijna bezweken van de warmte.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Het weer is niet zo goed, dus beter is vanuit de luie stoel kijken.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het weer is volgens mij eigenlijk perfect. Niet zoals drie jaar terug stromende regen of zoals vorig jaar zo warm dat de ouderen bijna bezweken van de warmte.
Oh, ik zal zo wel de anjer opspelden
Nee hoor. Ik heb een hele mooie neppertquote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo.
Dus nog even naar de bloemist?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb een hele mooie neppert
Is hij van Womack & Womack? Of is dat helemaal iemand anders?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:40 schreef MaryMouse het volgende:
[vid] Soulzanger Bobby Womack dood
Hij heeft in Nederland zelf nooit in de Top 40 gestaan.
Nee, dit was de broer en zwager van Womack & Womackquote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Is hij van Womack & Womack? Of is dat helemaal iemand anders?
Aha..... Dank je.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, dit was de broer en zwager van Womack & Womack
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:53 schreef MaryMouse het volgende:
Chauffeur is onderweg![]()
Straks 3TB erbij voor de muziekjens
dat vroeg ik mij 20 jaar geleden ook af van die grote 40Mb harddiskquote:
Auch, verbrand dus?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:10 schreef sararaats het volgende:
![]()
ik val weer in kosten want m'n GSM heeft het begeven (LG Cookie)
ik wil graag een Sony Xperia maar lees dat het nogal prutstelefoons zijn. ik heb niet zo'n groot budget maar het komt goed!
gisteren te lang in de zon gelegen
quote:
Mogguh ToT,quote:
* Fogel zingt "fire pils og en pizza"quote:
quote:
Ik heb niets gedaan. Wilde net mijzelf als vervangend gup op het rooster zetten toen ik zag dat gup weer aansloegquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wilde net zeggen dat-ie weer in een loop zat, maar dit nummer is gewoon gigantisch eentonig!
Maar thx voor de actie!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:13 schreef robdriessen het volgende:
Nog 10 uur. Kip zonder kop modus geactiveerd. Aaaah!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:13 schreef robdriessen het volgende:
Nog 10 uur. Kip zonder kop modus geactiveerd. Aaaah!
LOL Ow, okee!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan. Wilde net mijzelf als vervangend gup op het rooster zetten toen ik zag dat gup weer aansloeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |