quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je hem nog wel een uurtje verlengen? Anders vliegt de verbinding er straks uit
Queen was zijn 2012 allergie, vorig jaar was het Amy Winehouse. Dit jaar is het Bowiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
ToT kan geen nummers van Queen meer aanhoren
Kan ik ook niet meer…. Maar dat komt omdat Queen in het algemeen al doodgedraaid wordt….quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
ToT kan geen nummers van Queen meer aanhoren
Het einde is nabijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Queen was zijn 2012 allergie, vorig jaar was het Amy Winehouse. Dit jaar is het Bowie
Sowieso, dat juist DAT Bowie nummer zo vaak wordt aangevraagd….quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
Toch wel typisch. Tonight van Tina Turner & Bowie (live) vond ik altijd een heel erg goed nummer, omdat ik mij de beelden nog kan herinneren van het breaking news bij MTV en Sky. Ik werd altijd happy door het nummer. Ik heb hem netjes gedraaid vanwege de top 49, maar de komende 5 jaar hoef ik het nummer echt niet meer te horen.
En Fout Ventje staat al drie jaar in de top 49 maar daar heb ik dat niet mee
Daar ben ik het (als oude Queen fan) ook niet helemaal mee eens. (the summer of) '39 bijv. is een heel mooi nummer. En zelfs op Innuendo staan mooie nummers die geen hit geworden zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan ik ook niet meer…. Maar dat komt omdat Queen in het algemeen al doodgedraaid wordt….
En buiten de hits heeft Queen eigenlijk helemaal niet zulke goede nummers gemaakt verder
Don't blame mequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, dat juist DAT Bowie nummer zo vaak wordt aangevraagd….
Niet gewoon opgegeten ?quote:
quote:
quote:
Moet je echt beter je best gaan doenquote:
Waarom ben je boos? Spruitje weer ondeugend geweest?quote:
Stommertquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je echt beter je best gaan doen
Je kijkt nu op een manier dat ik je een knuffel wil geven
Lucht je hartquote:
Wat is er morgen dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
OK, nog een plop dan....
Moet morgen wel op tijd mijn bed uit om de vlag uit te hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |