quote:
Drink ik al iets te veel, begint nu al weer mijn neusgaten uit te komen. Dus ik ben terug naar mijn veilige ouderwetse trio koffie - water -bierquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:26 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 neemt nog een cranberry sapje
Toevallig vandaag weer eens gekocht…. Probeer echt frisdranken meer en meer te weren uit mijn huisquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Drink ik al iets te veel, begint nu al weer mijn neusgaten uit te komen. Dus ik ben terug naar mijn veilige ouderwetse trio koffie - water -bier
Granberry juice werd mij aangeraden om te drinken ivm een blaasontsteking. Zuurgraad zou helpen. Sinaasappelsap en zo kan ik door mijn maag niet meer goed verdragen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toevallig vandaag weer eens gekocht…. Probeer echt frisdranken meer en meer te weren uit mijn huis
Klopt, cranberry sap is goed voor je blaas en sowieso voor de afvloeiing van afvalstoffen…quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Granberry juice werd mij aangeraden om te drinken ivm een blaasontsteking. Zuurgraad zou helpen. Sinaasappelsap en zo kan ik door mijn maag niet meer goed verdragen.
Frisdrank drink ik zelden en dan vooral tonic of bitter lemon. Ben echt een water drinkster.
En nog eens lekker ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, cranberry sap is goed voor je blaas en sowieso voor de afvloeiing van afvalstoffen…
Het is goed te drinken, maar echt lekker, nee dat vind ik dan toch niet.quote:
Misschien een dag.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
Stif? ga je dit jaar weer naar de Zwarte Cross?
Vroeg mij het gewoon af. Zat net naar het muziekprogramma te kijken, en voor naar de hoeveelheid 'undercover' actsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Misschien een dag.
Maar in ieder geval niet het hele weekend.
Why ?
Moest nog even kijken naar wat er aan muziek aangekondigd is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeg mij het gewoon af. Zat net naar het muziekprogramma te kijken, en voor naar de hoeveelheid 'undercover' acts
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Moest nog even kijken naar wat er aan muziek aangekondigd is.
Maar inderdaad veel "undercover" acts
Al ken ik verder niet denderend veel van de muziek
Ik weet ook niet waardoor het komtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
En toch wel bijzonder dat het hier zo rustig is op een vrijdagavond
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
En toch wel bijzonder dat het hier zo rustig is op een vrijdagavond
Zou het echt niet weten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waardoor het komt
Zeker op een vrijdagavond na 22:00 komt het hier meestal wel tot leven.
Iedereen een beetje FOK! of R49 moe misschien?
Ja, dat al helemaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaaden dat op een voetballoze dag…
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
ff mute
Sorry Spez. Maar Bowie wordt de laatste tijd zo vaak gedraaid dat ik er bijna uitslag van krijg.
Het ToT-effect ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
ff mute
Sorry Spez. Maar Bowie wordt de laatste tijd zo vaak gedraaid dat ik er bijna uitslag van krijg.
Kan je hem nog wel een uurtje verlengen? Anders vliegt de verbinding er straks uitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
ff mute
Ja, en ik had niet verwacht dat ik dat ooit met Bowie zou krijgen, maar dat kan dus blijkbaar welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |