Zou er momenteel nog niemand op laten zittenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zou er momenteel nog niemand op laten zitten
Van mij mag jequote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
Zal ik vanaf 23.00 uur draaien? Of was iemand mij daar al voor?
Noop, je staat er op. Initieel tot 00:00quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
Zal ik vanaf 23.00 uur draaien? Of was iemand mij daar al voor?
Mja, de techniek is nog pril natuurlijk…Dus op zich wel logisch dat ze er nu nog wat strikter mee om gaan…..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het 'harvesten' en gebruik ervan is aan (te) strikte regels gebonden op dit moment. Mijns inziens dan.
Tegenwoordig wordt er ook gewoon uit het bloed stamcellen genomenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zijn beenmergcellen. Stamcellen worden gehaald uit de navelstreng. Dat zijn cellen die nog géén identiteit hebben.
quote:
Ik zou best stamceldonor willen wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er ook gewoon uit het bloed stamcellen genomen
http://www.europdonor.nl/(...)ieuwe-donoren-nodig/
Toevallig weet ik dat, omdat ik als bloeddonor er op gewezen werd of ik eventueel misschien er al aan had gedacht om stalcemdonor te worden. Helaas mag ik dat vanwege een neurologische aandoening niet
Goed om te horenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Bedankt voor de fijne tunes weer. U mag wel weer vaker
Alsof ik er iets over te zeggen heb wie draaitquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof ik er iets over te zeggen heb wie draait
Ik ben gewoon tot roosterslet verworden
Dank uquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Goed gedraaid Stiffler. Ik ga op bed liggen. Kijken of ik morgen even wat kan hardlopen, Normaal doe ik het zondags, maar dat gaat dit weekend niet lukken..
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Goed gedraaid Stiffler. Ik ga op bed liggen. Kijken of ik morgen even wat kan hardlopen, Normaal doe ik het zondags, maar dat gaat dit weekend niet lukken..
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:01 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Nu wel?quote:
Ik had de verkeerde DJ bij de show gezetquote:
Boefjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde DJ bij de show gezet
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde DJ bij de show gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |