Dat onderschrift van jouquote:
Niet eerder opgevallenquote:
Ik had m ook nog niet eerder gezienquote:
De goudvisquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb die toch al een jaar minimaal nu (ik weet even niet of jullie Bostpode of de goudvis bedoelen![]()
) De goudvis heb ik denk ik al zeker 2 jaar, de bostpode ca een jaar nu
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:32 schreef ToT het volgende:
Oh joy, een stuk huid bij de operatiewond is helemaal gevoelloos. Was me al verteld, maar nu lees ik dat je 50% kans hebt dat het zo blijft. Fijn....
Oh joy, een stuk huid bij de operatiewond is helemaal gevoelloos. Was me al verteld, maar nu lees ik dat je 50% kans hebt dat het zo blijft. Fijn....
Damn, dat is nog een best stuk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:34 schreef ToT het volgende:
Toch wel mijn hele lies....een stuk van pakweg 8 bij 4 cm of zo.
Ligt volgens mij puur aan de gekozen software.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:31 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom is er eigenlijk voor deze tijdslot manier van inloggen gekozen? Want als er niemand online is kan je dus niks...
Maar ja...
Het best betaalbaar in ieder geval. En stabiel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt volgens mij puur aan de gekozen software.
Dat was voor zover ik weet het beste voor onze situatie, maar daar zat dat tijdslotsysteem dus bij.
Ja en buiten dat gebied is het ook nog iets minder gevoelig dan normaal (in vergelijking met mijn andere lies).quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het best betaalbaar in ieder geval. En stabiel.
Hoop in ieder geval voor je dat het gevoel weer gewoon terugkomtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en buiten dat gebied is het ook nog iets minder gevoelig dan normaal (in vergelijking met mijn andere lies).
Sowieso!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoop in ieder geval voor je dat het gevoel weer gewoon terugkomt
Dat hoop ik ook voor ToTquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoop in ieder geval voor je dat het gevoel weer gewoon terugkomt
Ik las net iets van dat het 2 jaar kan duren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor ToT
Geen idee eigenlijk hoelang gevoelloosheid kan aanhouden na zo'n operatie.
Dit is dan de optie waar we voor gaanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las net iets van dat het 2 jaar kan duren.
50% kans op dat het nooit herstelt
25% kans op dat het gewoon herstelt
25% kans op dat het gebied juist GEVOELIGER dan normaal wordt na herstel.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las net iets van dat het 2 jaar kan duren.
50% kans op dat het nooit herstelt
25% kans op dat het gewoon herstelt
25% kans op dat het gebied juist GEVOELIGER dan normaal wordt na herstel.
Ja het verbaast me sowieso dat sommige dingen zo lang tijd nodig hebben om te herstellen, of om er aan te wennen. (Dode tanden na een zenuwbehandeling kosten ook veel tijd om er aan te wennen.)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is dan de optie waar we voor gaan
Maar damn' dat het 2 jaar kan duren
quote:
Ik toevallig afgelopen week nogquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
Avalon, die heb ik ook al een tijdje niet meer gehoord
Dat blijkt dus niet te kloppen. Wordt veel onderzoek naar gedaan, ook voor bijv. dwars-laesie patiënten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:45 schreef ToT het volgende:
Sowieso is het te hopen dat de uitval van het gevoel te danken is aan het GEDEELTELIJK doorsnijden van een zenuw; als een zenuw echt helemaal doorgesneden is, is herstel onmogelijk.
Ah right, okee met stamceltherapie, maar ik denk niet dat ik meteen voor stamceltherapie zou gaan voor een ongevoelig stuk huid in mijn lies.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat blijkt dus niet te kloppen. Wordt veel onderzoek naar gedaan, ook voor bijv. dwars-laesie patiënten.
Alleen zijn die onderzoeken flink vertaagd/bemoeilijkt door een politieke discussie/verboden over het gebruik van stamcellen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right, okee met stamceltherapie, maar ik denk niet dat ik meteen voor stamceltherapie zou gaan voor een ongevoelig stuk huid in mijn lies.
Ach tuurlijk welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right, okee met stamceltherapie, maar ik denk niet dat ik meteen voor stamceltherapie zou gaan voor een ongevoelig stuk huid in mijn lies.
Stamcellen zijn toch juist van levensbelang bij bijv. Leukemiepatienten?? Of is dat weer heel iets anders???quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat blijkt dus niet te kloppen. Wordt veel onderzoek naar gedaan, ook voor bijv. dwars-laesie patiënten.
Alleen zijn die onderzoeken flink vertaagd/bemoeilijkt door een politieke discussie/verboden over het gebruik van stamcellen.
Stamcellen worden hier in Nederland gewoon gebruiktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zijn beenmergcellen. Stamcellen worden gehaald uit de navelstreng. Dat zijn cellen die nog géén identiteit hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stamcellen zijn toch juist van levensbelang bij bijv. Leukemiepatienten?? Of is dat weer heel iets anders???
Dat weet ik, maar het 'harvesten' en gebruik ervan is aan (te) strikte regels gebonden op dit moment. Mijns inziens dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stamcellen worden hier in Nederland gewoon gebruikt
Ja zit weinig anders op!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
Je bent net geopereerd…. Wacht het voorlopig gewoon af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |