geen schade ofzo, alleen een verontrustende leemte in geheugen. Laatste wat ik me scherp kan herinneren is dat we in Amsterdam in een kroeg waren en dat Jagermeister 2 halen 1 betalen wasquote:
Op het dak klimmen doe ik zo nu en dan, maar meestal niet onder invloed. En het is me teveel moeite om de ladder tegen de gevel aan te zetten nu, de vorige keer stond die er al.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Want je bent zo verstandig om nu niet meer het dak op te klimmen?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op het dak klimmen doe ik zo nu en dan, maar meestal niet onder invloed. En het is me teveel moeite om de ladder tegen de gevel aan te zetten nu, de vorige keer stond die er al.
Dak = uitzicht = goed
Die zooi kan je behoorlijk verneuken jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen schade ofzo, alleen een verontrustende leemte in geheugen. Laatste wat ik me scherp kan herinneren is dat we in Amsterdam in een kroeg waren en dat Jagermeister 2 halen 1 betalen was
En dat ik ergens ging pinnen om nog meer te halen
hmm ook eens proberen, hor het wel als je het weer hebtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is een best kruidenbittertje hoor
Mij iets te zoet, drink dan liever Jägermeister of Berenburgh.
gelukkig hoefde ik niet te rijden ofzo, want hotelovernachtingquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die zooi kan je behoorlijk verneuken ja
Heb ik zelf ook al de nodige ervaringen mee gehad
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmm ook eens proberen, hor het wel als je het weer hebt
Het dak waar ik vanaf pleurde was van een hotelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig hoefde ik niet te rijden ofzo, want hotelovernachting
Dat is wel beterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig hoefde ik niet te rijden ofzo, want hotelovernachting
je begon er zelf overquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik ben van de Amsterdamse (dubbelgebeide) Genevers hè
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het dak waar ik vanaf pleurde was van een hotel
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
http://nos.nl/artikel/667461-vondst-rugzak-was-groot-geluk.html
Ik vraag me serieus af waarom de meiden die rivier zijn over gestoken....
Als ze verdwaald waren waarom steek je dan in hemelsnaam een rivier over waarvan je 100% zeker weet dat je dat op de heen weg ook niet hebt hoeven doen.....
erg lang geleden toen ik nog in Dordrecht woonde terug gelopen vanuit centrum na een avondje stappen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat is wel beter
Ik moest een aantal keer nog een fietstocht terug nemen
Dat ik nog steeds leef is mij ook een raadsel
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
erg lang geleden toen ik nog in Dordrecht woonde terug gelopen vanuit centrum na een avondje stappen.
Ik dacht op gegeven moment dat ik een grasveld overstak
Het was een vijver met kroos er op
Alles goed aan die kant ?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
http://nos.nl/artikel/667461-vondst-rugzak-was-groot-geluk.html
Ik vraag me serieus af waarom de meiden die rivier zijn over gestoken....
Als ze verdwaald waren waarom steek je dan in hemelsnaam een rivier over waarvan je 100% zeker weet dat je dat op de heen weg ook niet hebt hoeven doen.....
Ik kruip straks mijn bedje inquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Moet ik gaan verlengen? Nieuwe DJ's die willen gaan draaien vanaf 01:00 tot ??:00
Jij draait nu?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Moet ik gaan verlengen? Nieuwe DJ's die willen gaan draaien vanaf 01:00 tot ??:00
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
erg lang geleden toen ik nog in Dordrecht woonde terug gelopen vanuit centrum na een avondje stappen.
Whehehehe dat ken ik. Vriend van me, jaren terug, reed lekker door de grasberm en dacht (zat als een malle) dat het gras verder door ging.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |