Nationale Veteranendagquote:
Hé gek. Van dat verstoorde ritme heb ik ook lastquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:16 schreef Rafeiro het volgende:
Een week lang voor 04:00 waker worden is gewoon kut.
En 's avonds ben je niet meer moe
Rustig voor een vrijdagavondquote:
ik merk hetquote:
Moet kunnen tochquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik merk het
zat de laatste dagen veelal bij de buren
Spezzquote:
Hier nietquote:
Niets mis mee, als je af en toe nog maar ff bij deze buren langs komtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik merk het
zat de laatste dagen veelal bij de buren
ik vergeet het hier niet zo snelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis mee, als je af en toe nog maar ff bij deze buren langs komt
iddquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk kan deze tekst prima op (gangsta) rap gezet worden
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk kan deze tekst prima op (gangsta) rap gezet worden
wowquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
Zo, ik heb ff 92.287 tracks pending staan om via audio fingerprint correct getagd te worden
Da benne er best viel!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
Zo, ik heb ff 92.287 tracks pending staan om via audio fingerprint correct getagd te worden
Zitten heel veel dubbelen tussen. Maar die hoop ik er nu dus wel op de juiste manier uit te krijgen, en niet net een remix weg te flikkeren die toevallig net dezelfde lengte heeft als het origineelquote:
heet dat progje zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zitten heel veel dubbelen tussen. Maar die hoop ik er nu dus wel op de juiste manier uit te krijgen, en niet net een remix weg te flikkeren die toevallig net dezelfde lengte heeft als het origineel
Progje heet MusicBrainz Picardquote:
Dat zijn wel 3 audio collecties hè, die van mijzelf, van Possie en van ToT. Daardoor ook veel dubbelen.quote:
De teringquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
Mogguh Fogelquote:
quote:
Dan nogquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zijn wel 3 audio collecties hè, die van mijzelf, van Possie en van ToT. Daardoor ook veel dubbelen.
Uh, jah, en zelfs ik moet nog regelmatig nee verkopen bij een verzoekjequote:
Jagermeister, damn dat heb ik lang niet gedronkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:41 schreef Fogel het volgende:
Ik blijf maar ongeveer 1 jagermeester plakken
Wie draait er?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, jah, en zelfs ik moet nog regelmatig nee verkopen bij een verzoekje
Ditquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jagermeister, damn dat heb ik lang niet gedronken
laatste keer was ergens in 2011 en dat ging HEEL erg foutquote:
Bleh, ik was afgelopen zondag in Schiedam. Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:41 schreef Fogel het volgende:
Ik blijf maar ongeveer 1 jagermeester plakken
Wie draait er?
dat heb ik nog nooit opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bleh, ik was afgelopen zondag in Schiedam. Ik wist dat ik iets vergeten was
Ik had een fles schelvispekel moeten kopen
Dat is minderquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste keer was ergens in 2011 en dat ging HEEL erg fout
Want je bent zo verstandig om nu niet meer het dak op te klimmen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef Fogel het volgende:
Een van de vorige keren dat ik het dronk flikkerde ik van een dak af. Dat gaat vanavond waarschijnlijk niet gebeuren
laatste keer dat ik het dronk was op uitje met m'n werk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef Fogel het volgende:
Een van de vorige keren dat ik het dronk flikkerde ik van een dak af. Dat gaat vanavond waarschijnlijk niet gebeuren
Een ongeval ken je nooit bijsluiten [ / Bert Visscher ]quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef Fogel het volgende:
Is een best kruidenbittertje hoorquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Een ongeval ken je nooit bijsluiten [ / Bert Visscher ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |