Het goed bezig blijft staan voor de DJ uiteraard... lekkere muziekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Spezza draait. Ik vroeg alleen maar of er nog mensen na 01:00 wilden gaan draaien.
Ik wil namelijk ook richting meurbaal.
Ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker!
Hoest bij jou?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe dat ken ik. Vriend van me, jaren terug, reed lekker door de grasberm en dacht (zat als een malle) dat het gras verder door ging.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
Yes en eindelijk een DJ die het wél aandurft om Authobahn van Kraftwerk te draaien
waarom durftt niemand dat?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
Yes en eindelijk een DJ die het wél aandurft om Authobahn van Kraftwerk te draaien
Moet je hem wel 1 minuut verlengen… kan je hem afluisterenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Possie
Klinkt misschien heel dom, maar ze dachten gewoon een wandelroute te nemen, en hadden niet de SAS-survival handguide in hun rugzak zitten?
Weg kwijt, blij zijn met een beek, een stroom of een riviertje, altijd stroomafwaards lopen. Maar als je dat niet weet
Net te laatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je hem wel 1 minuut verlengen… kan je hem afluisteren
Dank voor de fijne muziekquote:
Thanks dudequote:
Met zo iets in het vooruitzicht is het niet zo lastig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ook
Nog een paar weken volhouden en dan vakantie
Bedankt Spezz voor de replayquote:
Ik wil het niet weten mbt zijn slaapkamer!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n slaapkamer heeft nog een forse tijd gestonken toen
Graag gedaanquote:
Dacht ik tochquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met zo iets in het vooruitzicht is het niet zo lastig.
Verder onderzoek maar afwachten. Ik weet niet hoe jonge meiden die weinig tot geen survival ervaring hebben zouden reageren als ze verdwalen op een jungle track.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Muisje
Dit heeft niets met SAS te maken. Al je verdwaald bent en je komt een rivier tegen steek je m niet over aangezien je m nog niet eerder bent over gestoken. Nou worden er resten gevonden op 2 dagen lopen van een spot waar ze zeiden naar onderweg te gaan. Dit onder zware omstandigheden mbt lopen. Dik oerwoud en onherbergzame loop omstandigheden.... Ravijnen en dik oerwoud...
Ik vind het heel raar dat de resten daar gevonden zijn....
Duurt te langquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar nu weten we nog niet waarom andere DJ's geen autobahn durven te draaien
Waarschijnlijk omdat ie zolang duurtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar nu weten we nog niet waarom andere DJ's geen autobahn durven te draaien
Veel meer komt er volgens mij niet vanuit Panama....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verder onderzoek maar afwachten. Ik weet niet hoe jonge meiden die weinig tot geen survival ervaring hebben zouden reageren als ze verdwalen op een jungle track.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |