quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:05 schreef Cikx het volgende:
Is het mogelijk om films van je computer naar je PS4 te streamen?
Dat is echt zuurquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:07 schreef Solique het volgende:
PS4 is weer binnen van RMA.
Sluit PS4 aan start eerste game op en probleem is nog aanwezig en zelfs erger dan eerst.
En bedankt Sony
Nog langer wachtenquote:
HAhahAha!1!!!1!!!einz!!11quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Vragen ze daar ook 600 euro voor met die bundel ?
Of PostNL die ermee is gaan rammelen...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:07 schreef Solique het volgende:
Sluit PS4 aan start eerste game op en probleem is nog aanwezig en zelfs erger dan eerst.
En bedankt Sony
Wat slechtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:07 schreef Solique het volgende:
En bedankt Sony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De doos waar hij in zat was niet veel ruimte voor, zat in geklemd en geen beschadigingen aan de doos.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of PostNL die ermee is gaan rammelen...
Het Assassin's Creed syndromequote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
Vandaag watch dogs maar ingeruild voor bf4. Wereld van verschilWatch dogs trok me totaal niet meer. In het begin heel leuk en aardig. Maar uiteindelijk te repetitief imho. Ik vind de graphics van battlefield 4 er veel beter uitzien.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef LordLynx het volgende:
Net gebeld dat Game Mania mijn Ps3 'goedgekeurd' heeft voor de inruilactie, van de week dus ook een PS4 halen
Wat krijg je ervoor dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef LordLynx het volgende:
Net gebeld dat Game Mania mijn Ps3 'goedgekeurd' heeft voor de inruilactie, van de week dus ook een PS4 halen
Ze hadden 1 week lang een actie; je ps3 inruilen voor een ps4 tegen betaling van ¤250 euro ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door boem-dikkie op 28-06-2014 22:56:47 ]
Ik heb alle bronzen kunnen halen op een na.. waar je een vijand met drie powers moet afmaken. Ik probeerde het constant.. eerst een enemy een paar keer met concrete hitten, daarna met neon een paar keer raken, en dan met video met raketten afmaken, maar krijg de trophy maar niet.. ben hoe dan ook klaar met die game.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
Infamous uitgespeeld... Je bent er inderdaad zo doorheen, eindbaas was ook super makkelijk .. Maar komt misschien omdat ik op easy speelde hahawel ruim 70 procent compleet met trophys..
Shit, ik hoopte dat er de aankomende 2 weken geen informatie kwam (en bewust niet naar gezocht). Nu krijg ik weer mijn afkickverschijnselen van de alpha terugquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:42 schreef emokid het volgende:
Een paar trophies van Destiny:
[ afbeelding ]
haha nooit alpha gespeeld helaasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:13 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Shit, ik hoopte dat er de aankomende 2 weken geen informatie kwam (en bewust niet naar gezocht). Nu krijg ik weer mijn afkickverschijnselen van de alpha terug
die .jpg had dan ook best in een spoiler mogen staanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:13 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Shit, ik hoopte dat er de aankomende 2 weken geen informatie kwam (en bewust niet naar gezocht). Nu krijg ik weer mijn afkickverschijnselen van de alpha terug
ik probeer nu ook idd die trophy te halen maar is moeilijk ja..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb alle bronzen kunnen halen op een na.. waar je een vijand met drie powers moet afmaken. Ik probeerde het constant.. eerst een enemy een paar keer met concrete hitten, daarna met neon een paar keer raken, en dan met video met raketten afmaken, maar krijg de trophy maar niet.. ben hoe dan ook klaar met die game.
Was één van de laatste trophy's die ik moest halen en ik heb 'm in 1 keer kunnen doen. Hij was niet heel moeilijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik probeer nu ook idd die trophy te halen maar is moeilijk ja..
PS4 voor 250, dus 150 euro voor een kale ps3.quote:
Moet je doos enz erbij leveren?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:58 schreef LordLynx het volgende:
[..]
PS4 voor 250, dus 150 euro voor een kale ps3.
Hoeveel GB heeft die?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je doos enz erbij leveren?
Ik heb nog een PS3 met een gouden controller (:') ) Maar dat gaan ze zeker niet accepteren?
Doos hoeft niet, er moet een controller (of dit origineel moet zijn weet ik niet), usb kabel, voedingskabel en een videokabel bij zitten en het moet een slim of ultra slim met minimaal 160 gig zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je doos enz erbij leveren?
Ik heb nog een PS3 met een gouden controller (:') ) Maar dat gaan ze zeker niet accepteren?
ik kill; ze voordat ik aan de derde begon ( ook in die volgorde..)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Was één van de laatste trophy's die ik moest halen en ik heb 'm in 1 keer kunnen doen. Hij was niet heel moeilijk.
Minstens een paar maanden geleden dat ik infamous heb gespeeld maar ik weet nog dat ik naar een district ging waar van die gastjes met een schild/pantser zijn. Volgens begon ik met rook vanaf het dak op die gastjes te schieten, vervolgens pakte ik video en vervolgens neon. Let wel op dat je alleen van die vuurballetjes schiet en niet raketten e.d.Dan kill je zo'n poppetje gelijk
Het is handig om een district te zoeken waar een stuk of wat van die gastjes met pantser staan zodat je een grotere kans van slagen hebt
edit:
Hij is wel slim, jammer...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:24 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Doos hoeft niet, er moet een controller (of dit origineel moet zijn weet ik niet), usb kabel, voedingskabel en een videokabel bij zitten en het moet een slim of ultra slim met minimaal 160 gig zijn
valt mee valt meequote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik probeer nu ook idd die trophy te halen maar is moeilijk ja..
Blijft per game verschillend. AC IV Black Flag op Amazon ¤60, in Nederland ¤40.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:32 schreef Doublepain het volgende:
Amazon
FIFA 14 30 euro, AC Unity 44 euro
Nooit meer in NL bestellen.
op de .com ben je 30 euro kwijt, boven de 35 dollar is free shipping dus dan alleen invoerrechten erop..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:03 schreef emokid het volgende:
[..]
Blijft per game verschillend. AC IV Black Flag op Amazon ¤60, in Nederland ¤40.
Versturen ze naar nederland dan? amazon.com bedoel ik hier hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:32 schreef Doublepain het volgende:
Amazon
FIFA 14 30 euro, AC Unity 44 euro
Nooit meer in NL bestellen.
Ja, niet alle maar keuze zat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Versturen ze naar nederland dan? amazon.com bedoel ik hier he
Maar er komen nog extra kosten bij toch in NL zelf?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, niet alle maar keuze zat.
[ afbeelding ]
Dit aanvinken is voldoende.
Ik heb even scheel gekeken, je bent veel kwijt aan extra kosten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar er komen nog extra kosten bij toch in NL zelf?
Er zou inmiddels al gewoon een GOTY-editie uit moeten zijn. en voor BF4 een versie inclusief Premium voor 50 euro ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:53 schreef emokid het volgende:
AC IV: Black Flag heeft dus eindelijk de adviesprijs van ¤40 gekregen, wat nog steeds te duur is. Zou al lang ¤30 moeten zijn. BF4 kost nog steeds ~¤50.
Jij met je GOTY'squote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er zou inmiddels al gewoon een GOTY-editie uit moeten zijn. en voor BF4 een versie inclusief Premium voor 50 euro ofzo.
Ik gebruik Steam weer na een tijdje.. wat een spijt heb ik.. zoveel kortingen enz. Maar het zijn er zoveel en weet niet welke ik ga kopenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef Friday12 het volgende:
Net even Sniper Elite 2 op de pc gespeeld(kreeg je gratis op steam weekje geleden ofzo) en is best wel leuk![]()
Misschien 3 dan toch maar aanschaffen over een tijdje.
resogunquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Topspelletje dat Resogun
Zal als ik vakantie heb eens even het lijstje mensen toe gaan voegen voor een online spelletje
Wat gek. Wat is precies de oorzaak?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:15 schreef rumiii het volgende:
Godverdomme man, op een gegeven moment werd de disc automatisch uitgeworpen en accepteerde de ps4 geen disc meer, waarbij er om de vijf seconden geluid (van uitwerpen) uit de disctray kwam.
Oplossing bleek alle kabels ontkoppelen en vervolgens weer aansluiten, mocht een van jullie dit overkomen.
Had voorafgaand aan de beschreven situatie de kabel voor de stroom ontkoppeld. Vervolgens heeft iemand de kabel weer aangesloten. Waarschijnlijk eerst de geprobeerd met de controller de ps4 aan te zetten en vervolgens pas de kabel aangesloten, mocht het er aan toe doen.quote:
had ik ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
Had voorafgaand aan de beschreven situatie de kabel voor de stroom ontkoppeld. Vervolgens heeft iemand de kabel weer aangesloten. Waarschijnlijk eerst de geprobeerd met de controller de ps4 aan te zetten en vervolgens pas de kabel aangesloten, mocht het er aan toe doen.
ja zodat het rubbertje onder de eject knop niet meer de grond raakt en daardoor tegen de eject knop aangedrukt blijft. hij kan hem beter een stukje van de eject button weghalen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vriend van me had dat ook, bleek bij hem op te lossen door de PS4 scheef te zetten. Niet heel overdreven, maar gewoon de voorkant iets verhogen met twee bierviltjes.
Goed beschreven. Ik acht de kans groot dat wat jij zegt klopt. Het enige wat ik raar vind is dat ik de door jou beschreven stuk rubber had losgemaakt waarna het probleem zich nog steeds voordeed. Pas na het opnieuw vastmaken van het stuk rubber functioneerde de hele handel weer.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:22 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
had ik ook.
kans is groter dat het rubbertje onder je eject knop, door het ontkoppelen of aankoppelen van de stroomkabel en vermoedelijk het daardoor verplaatsen of bewegen van je ps4, tegen je eject knop aangedrukt is waardoor hij bleef ejecten. vermoedelijk heeft het daarna nogmaals dezelfde beweging maken het weer ongedaan gemaakt.
ik had het rubbertje er iets uitgetrokken toen ik het had en toen was het over bij mij. lijkt me stug dat hij blijft ejecten door de ps4 met de controller proberen aan te zetten en daarna de kabel pas aan te sluiten.
je moet voor de grap je ps4 maar eens aan de onderkant bekijken, dan zie je hoe dat rubbertje loopt en begrijp je wat ik bedoel.
Dat is inderdaad opmerkelijk. Het zou wellicht kunnen dat de eject knop misschien zelf een beetje naar binnen gedrukt was aan de onderkant door het drukken van het rubbertje er op. En dat nadat je het rubbertje eruit had gehaald en er weer in drukte, de ejectknop ook weer los schoot. Het blijft gissen. Ik heb het in ieder geval niet meer gehad sinds. Ik hoop voor jou hetzelfde.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
Goed beschreven. Ik acht de kans groot dat wat jij zegt klopt. Het enige wat ik raar vind is dat ik de door jou beschreven stuk rubber had losgemaakt waarna het probleem zich nog steeds voordeed. Pas na het opnieuw vastmaken van het stuk rubber functioneerde de hele handel weer.
Hoe dan ook, niet chill om mee te maken. Bedankt voor info iig.
Veel speelplezier gewenst
Helaas is dat maar een tijdelijke oplossing.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:15 schreef rumiii het volgende:
Godverdomme man, op een gegeven moment werd de disc automatisch uitgeworpen en accepteerde de ps4 geen disc meer, waarbij er om de vijf seconden geluid (van uitwerpen) uit de disctray kwam.
Oplossing bleek alle kabels ontkoppelen en vervolgens weer aansluiten, mocht een van jullie dit overkomen.
ik zag bij de media markt wel een race spel liggen en het was geen need for speed, misschien is dat wat? Weet de naam niet meer helaas...quote:Op zondag 29 juni 2014 08:37 schreef Schunckelstar het volgende:
heb sinds vrijdag eindelijk een ps4![]()
klopt het dat er nog geen fatsoenlijk (circuit) race spel is?
Overigens is trine 2 de eerste keer ooit dat de 3d functie van mijn tv toegevoegde waarde heeft, ongelofelijk![]()
Het speelt en ziet er uit als een soort van interactieve droomvlucht
MotoGP14, Trials Fusion, Cel Damagequote:Op zondag 29 juni 2014 11:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik zag bij de media markt wel een race spel liggen en het was geen need for speed, misschien is dat wat? Weet de naam niet meer helaas...
Nee. Maar ik heb er geen last van. Heb mijn controllers sinds februari en gebruikt ze dagelijks een paar uur. En ze zijn nog als nieuwquote:Op zondag 29 juni 2014 12:14 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
Is de issue met het scheurende rubber op de pookjes van de controller eigenlijk al opgelost ?
quote:Op zondag 29 juni 2014 11:15 schreef utopie het volgende:
[..]
MotoGP14, Trials Fusion, Cel DamageOf wellicht Tour de France 2014, maar das geen racen op een fiets
MotoGP dacht ikquote:Op zondag 29 juni 2014 11:15 schreef utopie het volgende:
[..]
MotoGP14, Trials Fusion, Cel DamageOf wellicht Tour de France 2014, maar das geen racen op een fiets
quote:Op zondag 29 juni 2014 12:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb er geen last van. Heb mijn controllers sinds februari en gebruikt ze dagelijks een paar uur. En ze zijn nog als nieuw
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
ik kon het na gister toch niet laten om nog even één keer fifa te proberen
![]()
Heb 2 controllers (één daarvan net nieuw en dus ook heel weinig nog gebruikt.) Maar nog nergens last van. Bij beide staat 11102 aan het begin van het serienummer op de achterkant, misschien is dat een lichting die de mankementen met de pookjes niet meer heeft.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:14 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
Is de issue met het scheurende rubber op de pookjes van de controller eigenlijk al opgelost ?
Beetje oefenenquote:Op zondag 29 juni 2014 14:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Overigens even Battlefield online geprobeerd. Ik kan er echt geen hout van
Die zit er uiteraard in en daarnaast is het ook gewoon een goede game. Op niveau realistisch zonder hulpmiddelen is het behoorlijk pittig.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
[..]
MotoGP dacht ikals circuit assen erin zit lijkt me die wel wat
Ik ook niet aan het beginquote:Op zondag 29 juni 2014 14:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Overigens even Battlefield online geprobeerd. Ik kan er echt geen hout van
Nopequote:Op zondag 29 juni 2014 15:18 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik ook niet aan het begin
Veel CoD gespeeld op last gen zeker?
Dat was mijn probleem in ieder geval. Moest heel erg omschakelen. Laatste Battlefield die ik gespeeld had was Battlefield 2 op de PC (een van de beste spellen ooit trouwens).
Bron?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:25 schreef utopie het volgende:
[..]
Volgende maand komt die volgens mij op de PS4
Zal ff voor je zoeken, momentje maar volgens mij zoals Rob al zei;quote:
Edit: ohw niet volgende maand (op 1 dag na dan)quote:
Sodemieter op met die referral links.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Zal ff voor je zoeken, momentje maar volgens mij zoals Rob al zei;
[..]
Edit: ohw niet volgende maand (op 1 dag na dan)21-8-2018
Die worden door FOK ingebouwd. Centjes gaan dan naar Danny zelf...quote:
Je kan veel over Danny zeggen, maar niet dat hij een geldwolf is. Hij heeft het grootste forum van Nederland en heeft daar na al die jaren nauwelijks wat aan over gehouden. Die man verdiend minder dan modaal met FOK! en woont in een flatje geloof ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die worden door FOK ingebouwd. Centjes gaan dan naar Danny zelf...
19-8 in de PSN store volgens mij. Of dat is voor Amerika ofzo. Weet nog niet of ik digitaal of met doosje neemquote:Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Zal ff voor je zoeken, momentje maar volgens mij zoals Rob al zei;
[..]
Edit: ohw niet volgende maand (op 1 dag na dan)21-8-2018
Als je weet dat het een blijvertje is, en dat kan ik me bij deze game goed voorstellen, dan kan je beter digitaal kopen. Als je weet dat je je game wil verkopen nadat je hem uitgespeeld hebt, zoals met een Infamous of Watchdogs, dan koop je hem fysiek.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
19-8 in de PSN store volgens mij. Of dat is voor Amerika ofzo. Weet nog niet of ik digitaal of met doosje neem
http://www.bol.com/nl/p/barbie-dreamhouse-party/9200000016478748/quote:Op zondag 29 juni 2014 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die worden door FOK ingebouwd. Centjes gaan dan naar Danny zelf...
Sorry, maar je bent echt oppervlakkig als je dit gelooft.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan veel over Danny zeggen, maar niet dat hij een geldwolf is. Hij heeft het grootste forum van Nederland en heeft daar na al die jaren nauwelijks wat aan over gehouden. Die man verdiend minder dan modaal met FOK! en woont in een flatje geloof ik.
Als hij een beetje commercieeler bezig was geweest dan betaalde je nu verplicht abonnementsgeld om dit te lezen en had je 3x zoveel banners op je scherm.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:55 schreef emokid het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/barbie-dreamhouse-party/9200000016478748/
Edit: Hm, inderdaad. Was ik niet van op de hoogte. Ik neem het terug, utopie, en mijn vermeende excuses. Je hebt al vijanden genoeg in dit topic.
[..]
Sorry, maar je bent echt oppervlakkig als je dit gelooft.
Noem een forum op (met de omvang van fok) waar je je moet abonneren om überhaupt topics te kunnen lezen.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als hij een beetje commercieeler bezig was geweest dan betaalde je nu verplicht abonnementsgeld om dit te lezen en had je 3x zoveel banners op je scherm.
Er is geen vergelijkend forum zoals FOK! in Nederland. Het is veruit de grootste en dat is juist hun kracht. Niemand wil betalen voor een forum met maar 1000 users waar je maar over 1 onderwerp kan praten.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:00 schreef emokid het volgende:
[..]
Noem een forum op (met de omvang van fok) waar je je moet abonneren om überhaupt topics te kunnen lezen.
Ja leuk maar Gamemania actie ¤250... en spel ernaast misschien 2 of 3quote:Op zondag 29 juni 2014 16:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Die bundels zijn toch wel aantrekkelijk hoor. Heb al een PS4 maar toch![]()
Kale PS4 kost 400 euro en dan heb je eigenlijk The Last of Us voor 29 euro bij een bundel van 429 euro of Destiny voor 39 euro bij een bundel van 439 euro. Zeker voor Destiny is dat een nette prijs aangezien dat echt een nieuwe game is.
Mja, als je graag een dief van eigen portemonnaie bentquote:
http://www.budgetgaming.n(...)lshock+4+controller+(rood)_PS4.htmlquote:Op zondag 29 juni 2014 19:18 schreef elshaarawy92 het volgende:
Zijn er echt geen webshops waar je rode/blauwe controllers kunt bestellen?
Jammer. Links werken niet. Budgetgaming allang gekeken. Meeste webshops moeilijk leverbaar of nietquote:Op zondag 29 juni 2014 19:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)lshock+4+controller+(rood)_PS4.html
http://www.budgetgaming.n(...)lshock+4+controller+(blauw)_PS4.html
At your service!
Nippon-Yasan, heb daar zelf ook een blauwe vandaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:18 schreef elshaarawy92 het volgende:
Zijn er echt geen webshops waar je rode/blauwe controllers kunt bestellen?
link?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nippon-Yasan, heb daar zelf ook een blauwe vandaan.
He vaag, ik nu ook niet meer. Kijk er dagelijks. Nou ja, zal wel onderhoud zijn ofzo. Iig, daar kun je ze bestellen, en dan bij comments even aangeven dat je graag wil dat ze het als een gift markeren met een lage waarde. Dan ontloop je ook gelijk de duane hier.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kom die site niet op...
Op mijn tel wel
om ik hou niet zo van simulatie racen en ben er ook neit zo goed inquote:Op zondag 29 juni 2014 15:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die zit er uiteraard in en daarnaast is het ook gewoon een goede game. Op niveau realistisch zonder hulpmiddelen is het behoorlijk pittig.
Verwacht ook geen gekke speelmodes zoals je die normaal in arcaderacers vind en je kan ook geen concurrenten omver beuken, het is een serieuze simulatieracer.
Het is een simulatieracespel, maar je kan uiteraard wel de moeilijkheidsgraad bepalen.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:22 schreef RRuben het volgende:
[..]
om ik hou niet zo van simulatie racen en ben er ook neit zo goed inwil altijd vol gas gaan maar dat gaat niet
oke is goed, thanks voor adviesquote:Op zondag 29 juni 2014 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is een simulatieracespel, maar je kan uiteraard wel de moeilijkheidsgraad bepalen.
Kijk gewoon eens op PSlive of je het wat vind of niet. Er is altijd wel iemand die dat spel aan het streamen is.
Heb je ze daar gehaald dan? (Proof?)quote:Op zondag 29 juni 2014 21:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
He vaag, ik nu ook niet meer. Kijk er dagelijks. Nou ja, zal wel onderhoud zijn ofzo. Iig, daar kun je ze bestellen, en dan bij comments even aangeven dat je graag wil dat ze het als een gift markeren met een lage waarde. Dan ontloop je ook gelijk de duane hier.
Ik heb er al meerdere keren besteld, prima website. Houd er alleen wel rekening mee dat de prijzen zonder verzendkosten zijn, en afhankelijk van de verzendmethode kan dat ¤10,- zijn (2-3 weken) of ¤30,-(paar dagen).quote:Op zondag 29 juni 2014 21:38 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Heb je ze daar gehaald dan? (Proof?)
6480 ¥ =
46.8096267 Euros
wow
en hoezo kun je gepakt worden
Kan allebei. In principe ga je eerst naar de winkel, zij zijn verplicht om het voor je te regelen. Maar je kunt ook Sony bellen, die regelen het ook voor je.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:58 schreef Baghdaddy het volgende:
Voordat ik het zelf doe: kan ik Sony bellen en vragen voor een vervanging voor mijn kapotte controller die ik bij de Bartsmit gehaald heb? Of moet dit per se via de winkel gebeuren.
EU Paypal werkt niet in de US Store, maar je kunt wel van die tegoed kaarten kopen online.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:25 schreef Henrys het volgende:
Kan ik gewoon een US Psn account met paypal maken om zo PS4 games voor 44 euro per stuk te kopen?
Ja maar die sites hebben vaak een best grote winstmargequote:Op zondag 29 juni 2014 22:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
EU Paypal werkt niet in de US Store, maar je kunt wel van die tegoed kaarten kopen online.
Ja, dat kan. Dat gaat ook het snelste, maar je moet dan wel 2 weken wachten tot je je controller terug hebt. Bij een winkel krijg je vaak direct een (tijdelijke) vervanging.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:58 schreef Baghdaddy het volgende:
Voordat ik het zelf doe: kan ik Sony bellen en vragen voor een vervanging voor mijn kapotte controller die ik bij de Bartsmit gehaald heb? Of moet dit per se via de winkel gebeuren.
Heb mijne ook bij Bart Smit gekocht en die ruilen hem zo voor je om, mits je een geldig bonnetje hebt. Alleen houdt wel rekening dat ze dit alleen kunnen doen wanneer zij controllers op voorraad hebben, wat helaas nog vaak niet het geval is.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Dat gaat ook het snelste, maar je moet dan wel 2 weken wachten tot je je controller terug hebt. Bij een winkel krijg je vaak direct een (tijdelijke) vervanging.
Weer een reden om niet bij Bol te bestellen trouwens. Als je daar een bundel koopt en je controller gaat kapot, wat heel vaak gebeurt, dan zeggen zij dat je maar contact met Sony moet opnemen en je controller daarheen moet opsturen. Wettelijk gezien hebben ze dat recht.
Kan je dus 2 weken niet gamen.
En de 2e en 3e keer dat je rubbertje kapot gaat dus weer.
Of niet. Ik heb namelijk twee jaar geleden, na een tweede bestelling, een boete van 3500¤ gekregen van Rolex BV, nadat ik twee Rolex Marine replica horloges liet importeren vanuit het buitenland. Terwijl deze ook als 'gift' zou zijn gestuurd. Ik bedoel maar te zeggen dat wanneer je een pakket als gift laat opsturen dat dit niet altijd veilig hoeft te zijn. Want er is altijd een kant dat ze je pakket onderscheppen tijdens een xrayquote:Op zondag 29 juni 2014 21:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
He vaag, ik nu ook niet meer. Kijk er dagelijks. Nou ja, zal wel onderhoud zijn ofzo. Iig, daar kun je ze bestellen, en dan bij comments even aangeven dat je graag wil dat ze het als een gift markeren met een lage waarde. Dan ontloop je ook gelijk de duane hier.
Dat klopt, bij een steekproef ben je de sjaak. Maar ik laat dan ook geen illigale replica's importerenquote:Op maandag 30 juni 2014 09:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Of niet. Ik heb namelijk twee jaar geleden, na een tweede bestelling, een boete van 3500¤ gekregen van Rolex BV, nadat ik twee Rolex Marine replica horloges liet importeren vanuit het buitenland. Terwijl deze ook als 'gift' zou zijn gestuurd. Ik bedoel maar te zeggen dat wanneer je een pakket als gift laat opsturen dat dit niet altijd veilig hoeft te zijn. Want er is altijd een kant dat ze je pakket onderscheppen tijdens een xray
Nee dat klopt. Maar je zegt zelf al ''bij een steekproef ben je de sjaak''. en dan kan je gewoon inklaringskosten, afhandelingskosten en 21% btw over de bestelling betalenquote:Op maandag 30 juni 2014 09:57 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat klopt, bij een steekproef ben je de sjaak. Maar ik laat dan ook geen illigale replica's importeren
Heb je die boete betaald?quote:Op maandag 30 juni 2014 09:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Of niet. Ik heb namelijk twee jaar geleden, na een tweede bestelling, een boete van 3500¤ gekregen van Rolex BV, nadat ik twee Rolex Marine replica horloges liet importeren vanuit het buitenland. Terwijl deze ook als 'gift' zou zijn gestuurd. Ik bedoel maar te zeggen dat wanneer je een pakket als gift laat opsturen dat dit niet altijd veilig hoeft te zijn. Want er is altijd een kant dat ze je pakket onderscheppen tijdens een xray
True. Ach, als dat nu een keer zou gebeuren ben ik nog steeds goedkoper uit met alle bestellingen die ik tot nu toe heb gedaan. En bij sommige spullen is het zelfs zo dat na evt importheffingen en btw het nog steeds goedkoper is dan het hier in de winkel halen. Nederlandquote:Op maandag 30 juni 2014 10:10 schreef utopie het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar je zegt zelf al ''bij een steekproef ben je de sjaak''. en dan kan je gewoon inklaringskosten, afhandelingskosten en 21% btw over de bestelling betalen
Ja was verplichtquote:
Ik heb dezelfde boete in het verleden gekregen van een soortgelijk bedrijf alleen heb de boete niet betaald, zij hebben daar geen juridisch grondslag voor om een boete te sturen naar de koper. Maar goedquote:Op maandag 30 juni 2014 10:30 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja was verplichtanders zou ik nog verder de sjaak zijn. Aangezien Rolex & Breitling een miljarden bedrijf zijn en een horloge van hun al gauw 3 tot 20 duizend euro kost zijn ze er niet blij mee dat er replica's van hun gemaakt worden en zullen het dan ook wel voor over hebben om je te vervolgen
Die grondslag hadden ze wel degelijk bij mij. Ik kreeg een brief van een advocatenkantoor met de melding dat hun cliënt N.V. Rolex Benelux schade had geleden (quote:Op maandag 30 juni 2014 10:36 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde boete in het verleden gekregen van een soortgelijk bedrijf alleen heb de boete niet betaald, zij hebben daar geen juridisch grondslag voor om een boete te sturen naar de koper. Maar goed
Heb ik ook gehad, is bangmakerij over het algemeen (in mijn geval). Inderdaad, maar eens ontopic weerquote:Op maandag 30 juni 2014 10:46 schreef utopie het volgende:
[..]
Die grondslag hadden ze wel degelijk bij mij. Ik kreeg een brief van een advocatenkantoor met de melding dat hun cliënt N.V. Rolex Benelux schade had geleden () dewelke zij in rechte konden opvragen voor de bevoegde Nederlandse rechtbanken en dat de zaak minnelijk werd gebracht onder voorwaarde van een betaling van een bedrag van ¤3500 voor 2 rolex horloges en bij gebrek aan reactie of betaling zou er dagvaarding plaatsvinden
daar gingen mijn twee rolex horloges van 45 euro per stukvoor dat bedrag van 3500 had ik een eckte kunnen halen
![]()
anyway weer ontopic?
ze zijn nog dicht.. gaan pas 12 uur open.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijkt me wel, maar het kan per vestiging ook afwijken. Als zij al tien Knack tweedehands hebben bijvoorbeeld.
Bel ze gewoon ff, dan weet je het zeker.
ik zou het niet doen. Ik weet zeker dat je watch dogs ook voor 39¤ op marktplaats kan kopen. En dat scheelt je bijvoorbeeld weer een game (knack)quote:Op maandag 30 juni 2014 11:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Weet iemand iets over die game mania actie? Er is nu een actie dat als je 1 spel inlevert je watch dogs kan kopen voor 39 euro... maar ik heb dan knack bijvoorbeeld; en volgens de site is die 34,98![]()
kan ik hem dan inleveren of niet? anders is het best naaiend ( en dat is vast marketing..)
ik heb het niet zo op marktplaats, dan vind ik een Gm toch betrouwbaarder kwa prijzen..quote:Op maandag 30 juni 2014 11:37 schreef utopie het volgende:
[..]
ik zou het niet doen. Ik weet zeker dat je watch dogs ook voor 39¤ op marktplaats kan kopen. En dat scheelt je bijvoorbeeld weer een game (knack)
als je de eerste twee games al uitgespeeld hebt dan zou ik natuurlijk voor watch dogs gaanquote:Op maandag 30 juni 2014 11:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op marktplaats, dan vind ik een Gm toch betrouwbaarder kwa prijzen..
het probleem is ook dat ik enorm twijfel over tombraider, ac4, of WD te halen voor de ps4, terwijl ik ze alle 3 op de ps3 heb en eerste 2 genoemde uitgespeeld.
Ik vind WD echt wel tof, het is idd repetitief maar niet hoogstaand ingewikkeld ofzo, ben met de 2e act op de helftquote:Op maandag 30 juni 2014 11:39 schreef utopie het volgende:
[..]
als je de eerste twee games al uitgespeeld hebt dan zou ik natuurlijk voor watch dogs gaanMaar ik heb watch dogs op 100% progression uitgespeeld en op 1 trophy na ook. Maar het spel begon al zeer sterk te vervelen na 45%. De sidemissions, hotspot check-in's etc. lijken echt eindeloos te zijn en je moet echt heel verveeld zijn wil je die allemaal doen
de missions waren daarentegen wel erg vermakelijkquote:Op maandag 30 juni 2014 11:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik vind WD echt wel tof, het is idd repetitief maar niet hoogstaand ingewikkeld ofzo, ben met de 2e act op de helft
Waarom zou je games een tweede keer halen?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op marktplaats, dan vind ik een Gm toch betrouwbaarder kwa prijzen..
het probleem is ook dat ik enorm twijfel over tombraider, ac4, of WD te halen voor de ps4, terwijl ik ze alle 3 op de ps3 heb en eerste 2 genoemde uitgespeeld.
Ik wil mijn Leliana terug als romance optiequote:Op maandag 30 juni 2014 11:58 schreef Disker91 het volgende:
Net even Dragon Age: Inquisition (Deluxe Edition) besteld. 64,50 euro, scheelt weer 15 euro.
Zal wel de eerste Bioware game zijn waar ik waarschijnlijk niet gebruik ga maken van de welk bekende romance opties. Man man man, wat een teleurstelling.
Allemaal vrouwen met een kort pittig kapsel en/of aparte gezichten, en diegene die mij wel geinig nog leek door haar verhaal is 'for females only'. Of der moet er één zijn die echt een leuk verhaal heeft.
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:48 schreef Shadeauw het volgende:
EA servers zijn echt topHet is de laatste 1,5 week wel weer extreem slecht met Fifa 14.... Met welke game heb je momenteel problemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
weet ik ook niet.. AC4 nu voor de 2e keer gekocht.. voor ps4quote:Op maandag 30 juni 2014 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom zou je games een tweede keer halen?
Okay, ik doe met met Virtual Console-games ook, maar dat is net even anders
Zelfde geldt voor BF.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is de laatste 1,5 week wel weer extreem slecht met Fifa 14.... Met welke game heb je momenteel problemen?
Fifa 14 inderdaad. Ben een beetje FUT aan het doen, maar kan amper 1 wedstrijd spelen of ik wordt er alweer afgegooid. Nog erger is dat wanneer je net klaar bent met een wedstrijd (gewonnen) en je wordt er dan afgekickt. Slaat dus helemaal niks op... Oh en als je een pack wilt openen, vergeet het maar. De store is blijkbaar niet beschikbaar 23 uur per dagquote:Op maandag 30 juni 2014 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is de laatste 1,5 week wel weer extreem slecht met Fifa 14.... Met welke game heb je momenteel problemen?
Dit..... Man, dan word ik echt helemaal leip ook. Hopelijk kan ik vanavond een paar potten doenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:52 schreef Shadeauw het volgende:
Nog erger is dat wanneer je net klaar bent met een wedstrijd (gewonnen) en je wordt er dan afgekickt.
Hehe inderdaad, van de ruim 300 verliespartijen zijn er volgens mij minstens 100 op die manier tot stand gekomen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit..... Man, dan word ik echt helemaal leip ook. Hopelijk kan ik vanavond een paar potten doen.
Dan mag je mij uitleggen waarom dat enkel bij Fifa 14 gebeurt.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het ligt toch vaak echt aan je modem of router. Toen ik een verbinding had doormiddel van een Experia router bij KPN ondervond ik ook vaak disconnects met Fifa maar nu ik een verbinding bij UPC heb zelden last van.
Ja, en de rest van je complete infrastructuur geen problemen ondervindtquote:Op maandag 30 juni 2014 14:23 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dan mag je mij uitleggen waarom dat enkel bij Fifa 14 gebeurt.
Dan moet het gerelateerd zijn aan gesloten poorten op de router.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:23 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik probeer al een tijdje Watchdogs te verkopen voor 35 Euroquote:Op maandag 30 juni 2014 11:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ze zijn nog dicht.. gaan pas 12 uur open.maar de ruilwaarde moet 35 euro zijn.. vandaar..
Heb zojuist alle poorten opengezet die EA aanraad om open te zetten (bron)quote:Op maandag 30 juni 2014 14:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan moet het gerelateerd zijn aan gesloten poorten op de router.
Dit bedacht ik me later: Guild Wars op de PC was een probleem voor mij en dat heb ik gefix't door op mij eigen router dd-wrt te installeren. Toen kon ik het verkeer goed loggen en controleren.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:22 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Heb zojuist alle poorten opengezet die EA aanraad om open te zetten (bron)
Ik zal eens kijken of het iets uitmaakt maar ik ben er bang voor.
Ik heb dd-wrt al geïnstalleerd op mijn router. Wat bedoel je precies met verkeer loggen en controleren?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit bedacht ik me later: Guild Wars op de PC was een probleem voor mij en dat heb ik gefix't door op mij eigen router dd-wrt te installeren. Toen kon ik het verkeer goed loggen en controleren.
Dat is misschien ook nog een optie.
Zie bijvoorbeeld: http://www.linklogger.com/dd-wrt_setup.htmquote:Op maandag 30 juni 2014 15:28 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb dd-wrt al geïnstalleerd op mijn router. Wat bedoel je precies met verkeer loggen en controleren?
Dat gaat mij allemaal even wat boven de petquote:Op maandag 30 juni 2014 15:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld: http://www.linklogger.com/dd-wrt_setup.htm
Ik heb daar wel een PC voor gebruikt; via de PS3/4 lijkt me dit niet mogelijk (maar indien goed ingesteld pakt de ps3/4 ook op).
Begint gelijk goed...quote:Op maandag 30 juni 2014 15:22 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Heb zojuist alle poorten opengezet die EA aanraad om open te zetten (bron)
Ik zal eens kijken of het iets uitmaakt maar ik ben er bang voor.
Gaat wel wat offtopic nuquote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dat gaat mij allemaal even wat boven de pet
Ik heb wel ergens gelezen dat UPnP aanzetten op de router/dd-wrt wordt aangereden icm met de PS4. Heb eerlijk gezegd geen idee wat dat inhoud, maar blijkbaar zet hij dan z'n eigen poorten open?
dat kan ook de fifa server zijn >:Dquote:Op maandag 30 juni 2014 15:39 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Begint gelijk goed...
"The EA servers are unable to process your request at the current moment. Please try again later."
Hmm, heb even verder gelezen en dat wordt dus door verschillende mensen enorm afgeraden ivm veiligheid.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Gaat wel wat offtopic nu
Universal Plug and Play zorgt ervoor dat binnen een netwerk apparaten automatisch elkaar herkennen.
Dat is wat ik aan het begin al beweerde dat de EA/Fifa servers gewoon ronduit kut zijnquote:
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 15:43 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Hmm, heb even verder gelezen en dat wordt dus door verschillende mensen enorm afgeraden ivm veiligheid.
Die zijn paranoidequote:Op maandag 30 juni 2014 15:43 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Hmm, heb even verder gelezen en dat wordt dus door verschillende mensen enorm afgeraden ivm veiligheid.
Ik heb een Macbook dus geen virussen voor mijquote:Op maandag 30 juni 2014 15:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorzeker met consoles is het geen probleem. Als je nou virussen/malware op je pc heb kan er nog mogelijk wel iets gebeuren maar lijkt me sterk.
Ook een PS4 dus dat maakt weer wat goedquote:Op maandag 30 juni 2014 15:47 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb een Macbook dus geen virussen voor mij![]()
Je bent grote FIFA fan.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:50 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb echt 0.0 problemen met de fifa servers. Wordt er vrij wel nooit uitgegooid.
Ik ben een grote fifa fan omdat ik er niet uitgegooid wordt? Logisch welquote:
Het is EA,die falen meestalquote:Op maandag 30 juni 2014 17:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben een grote fifa fan omdat ik er niet uitgegooid wordt? Logisch wel![]()
De mensen die er uit gegooid worden hebben waarschijnlijk geen open verbinding.
Overpowererd? Dat zijn de items nog nooit geweest in die Deluxe/limited editions naar mijn weten. Ik koop van Bioware altijd deze edities (ja zelfs voor DA2,quote:Op maandag 30 juni 2014 12:58 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik wil mijn Leliana terug als romance optie.
Denk trouwens niet dat ik die Deluxe Edition ga halen. Vind het een beetje cheap om al die overpowered DLC-items te krijgen door er meer voor te betalen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:54 schreef emokid het volgende:
Net tweedehands Battlefield 4 op de kop getikt voor de PS4 en de China Rising DLC code erbij was nog niet gebruikt. Wat kost deze DLC los en heb ik geluk gehad? Of stelt het niks voor?
Er stond overigens, this download will be available in december. Ik hoop dat ze 2013 bedoelen.
"Er stond overigens, this download will be available in december. Ik hoop dat ze 2013 bedoelen."quote:Op maandag 30 juni 2014 18:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Met welk deel van mijn post ben je het knikkend eens?
Er staat duidelijk in de tekst het woord "vaak" vermeld. Of te wel het kan best zo zijn dat dit voor sommige een andere oorzaak heeft. Maar vaak ligt het ook gewoon aan de gebruiker. Ik heb bijna nooit disconnects in Fifa. De meeste mensen ook niet. Alleen een klein groepje hoor je erover klagen. En juist die zoeken fora's op hun ongenoegen te uiten. Als het aan de servers van EA zou moeten liggen dan zou iedereen er hinder van moeten ondervinden, wat feitelijk niet zo is.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:23 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Snap er niets meer van. Spel opnieuw gestart, kan geen CR maps joinen. Staat buy dlc. In de store staat China Rising is al geinstalleerd...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Disker91 het volgende:
[..]
"Er stond overigens, this download will be available in december. Ik hoop dat ze 2013 bedoelen."
Met deze vermoed ik, want dat is het geval
Toevallig geen server gekozen met een map-rotation waar ook andere DLC inzit? Persoonlijk join ik vaak alleen officiële servers (kan ik ook niet gekickt worden als de admin mij te goed vindtquote:Op maandag 30 juni 2014 19:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Snap er niets meer van. Spel opnieuw gestart, kan geen CR maps joinen. Staat buy dlc. In de store staat China Rising is al geinstalleerd...
Dat was ook de enige vraag toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Disker91 het volgende:
[..]
"Er stond overigens, this download will be available in december. Ik hoop dat ze 2013 bedoelen."
Met deze vermoed ik, want dat is het geval
Was vergeten om CR überhaupt te downloaden. Had na de code een bestand van 1 mb, ik dacht dat dat het zou zijn. Dat de DLC dus al op de dvd zou staan en ik hem slechts hoef te activeren.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:19 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Toevallig geen server gekozen met een map-rotation waar ook andere DLC inzit? Persoonlijk join ik vaak alleen officiële servers (kan ik ook niet gekickt worden als de admin mij te goed vindt)
Kom door de code inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2014 19:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Was vergeten om CR überhaupt te downloaden. Had na de code een bestand van 1 mb, ik dacht dat dat het zou zijn. Dat de DLC dus al op de dvd zou staan en ik hem slechts hoef te activeren.
Maar nu download ik hem, 3,8GB. Er stond Gratis bij, is dit omdat ik de code had ingewisseld of kost deze gewoon niks?
macbook kan ook virussen krijgen hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 15:47 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb een Macbook dus geen virussen voor mij![]()
Als 90% van de computers een Apple zou zijn, zou het nog makkelijker gaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarheid, maar niet zo makkelijk als Windows
Waarheidquote:Op maandag 30 juni 2014 20:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als 90% van de computers een Apple zou zijn, zou het nog makkelijker gaan.
Als 90 procent van de Windows computers niet volledig in Admin modus zouden draaien, dan waren er ook niet zoveel geïnfecteerde pc's.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als 90% van de computers een Apple zou zijn, zou het nog makkelijker gaan.
Ik heb ook V8 box, ook idd online problemen gehad. Nu is het opgelost door wat te veranderen in die xperia box hele tutorial voor gevolgt.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:14 schreef Disker91 het volgende:
Mocht je online problemen ervaren dan wil ik de gok doen dat je een KPN V8 box hebt. Deze geven veel problemen met alle consoles als het om online gamen gaat. Had er zelf een week last van tot ik het probleem maar zelf had opgelost (Battlefield, Killzone, Assassins Creed hadden allemaal problemen op het online gebied)
Heb liever een verhoogde kans op virus (want dan neem je gewoon een goede virus scanner) en Windows dan Applequote:Op maandag 30 juni 2014 20:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarheid, maar niet zo makkelijk als Windows
Ik ben Dragon Age Origins weer aan het spelen, gewoon om weer even mijn geheugen op te frissen voordat Inquisition uitkomt en natuurlijk omdat het een geweldig spel is. Had dus al die DLC gekocht al eerst en ik heb nu dus een shitload aan goede wapens en armor beschikbaar. Speel op hard, maar dit maakt het toch een stuk makkelijker.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Overpowererd? Dat zijn de items nog nooit geweest in die Deluxe/limited editions naar mijn weten. Ik koop van Bioware altijd deze edities (ja zelfs voor DA2,maar toen had ik nog hoop net zoals veel gamers bij de release
). Er zitten altijd wel leuke dingen tussen afgezien van de gear, en als ik niet meer dan 65 euro hoef te betalen vindt ik het wel geinig. End en mid-game gear is altijd sterker dan wat Bioware men geeft met de Deluxe Editions. Nu wil ik mijn Mabari hound nog, zodat ik weer een 'Wrex' (niet een originele naam, maar wel leuk) naast mij heb lopen
![]()
Ja Leliana en Morrigan waren beide toffe characters en romance opties. Nu moet ik kiezen tussen een manwijf en een zwarte mevrouw die een bitch is blijkbaar, en een heel raar gezicht heeft (maar Bioware cliché kennende moet je daar door heen breken en voelt zij zich niet goed begrepen....). Dat elfje leek mij nog wel leuk (aangezien ik nooit de badguy speel, kan ik gewoon niet). Afgezien dat ze er niet super uitziet leek haar verhaal mij wel het leukst, maar dat slaat Bioware ook weer aan diggelen omdat ik nooit een Female speel.
Maar over het algemeen spreken de characters mij niet zo erg aan als in de eerdere ME of DA series. De Qunari lijkt mij nog wel tof, had het toffer gevonden als deze juist een female was. die zie je namenlijk amper tot niet. Ook zien gezichten er toch uit, ook die van Morrigan, Leliana en Varric. Zal wel door de Frostbite-engine komen, of men gaat toch weer voor een iets andere art-style. Zolang ze de darkspawn maar niet weer veranderen in zwakke aftreksels zoals in DA2
Stiekem hoop ik dat je nog iets kan beginnen met Leliana of Morrigan. Kan leuk zijn met de Dragon Age keep in het achterhoofd. Maar volgens mij was dat al onderuit gehaald. Dan moet mijn character maar gaan handkarren nadat hij de wereld heeft gered (maar ik gok dat je dood gaat aan het eind)
Maar wie weet kom ik op mijn woorden terug wanneer ik het spel heb gespeeld, Bioware heeft mij wel eens eerder positief verrast.
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik ben Dragon Age Origins weer aan het spelen, gewoon om weer even mijn geheugen op te frissen voordat Inquisition uitkomt en natuurlijk omdat het een geweldig spel is. Had dus al die DLC gekocht al eerst en ik heb nu dus een shitload aan goede wapens en armor beschikbaar. Speel op hard, maar dit maakt het toch een stuk makkelijker.Niet dat ik het erg vind nu anders had ik deze spullen wel weggegooid, maar als ik met Inquisition begin wil ik het gewoon normaal spelen en niet al meteen op het begin een of andere eenhoorn hebben ofzoiets.
Doet toch iets af aan de andere dingen die je later krijgt ook vind ik.
Je hebt 100% gelijk met die female romance options, die wijven.Ik snap wel dat ze iets minder cliché willen zijn door er allemaal knappe vrouwen met dikke tieten in te gooien (zoals Isabella), maar van mij hoeven ze niet allemaal lelijk te zijn.
Ik denk dat ik dan nog voor de negerin ga (mits ze geen kort en pittig kapsel heeft, maar dat heb ik nog niet kunnen zien door die muts.) Die Qunari is ook wel tof inderdaad, alleen vind ik dat ooglapje dan weer een beetje teveel van het goede.
Ze hebben inderdaad al aangegeven dat je geen romance kunt beginnen met eerdere romanceable characters, helaas. Heb bij Origins wel altijd moeite monogaam te blijven met Morrigan en Leliana.Maar nu doe ik gewoon Leliana en dan haal ik haar later over dat ik met Morrigan
Yup, ik ben ook weer begonnen met DA1 en 2. Ook al komt Dragon Age Keep uit, het zal nooit de inside jokes, lore en dergelijke kunnen overbrengen die je met het spelen van de game zelf meemaakt. En de banter van DA1 is gewoon super, tot nu toe niet overtroffen naar mijn mening door Bioware. De characters waren goed uitgewerkt, dit merkte je wel door de interactie en de gesprekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij had ik die zwarte vrouw nog met lang haar. Gezien op een afbeelding, dus nu kan je misschien rustiger slapen. Hopelijk hebben ze verschillende outfits en stijlen zoals in ME1 en 2. Zodat je ze een beetje kan aanpassen (hairstyle opties a.u.b. weg met de korte shit)
Tja die spullen die je krijgt kan je pas aan als je redelijk wat stats hebt gepompt, er is dan ook een andere armour beschikbaar die hetzelfde zo niet beter is (als je op de dragon DLC armour doelt).
Had alles ook opnieuw gekocht in de PS Store toen het in de aanbieding was. Alleen de DLC waar de Grey Warden zelf in voorkomt trouwens, dus niet Leliana's Song en dergelijke. Had de Ultimate-edition en DA2 Deluxe edition op de 360 (wel bewaard natuurlijk net zoals mijn LE ME1, 2 en 3). Maar toen mijn 360 de deur uitging voor een PS3 en 4 was ik blij dat er toevallig een week later de sale van ME en DA was. Dus alles bewaart van mijn 360 en nu alles weer digitaal op de PS3.
Onder andere Blood Dragon armour, maar die kun je inderdaad pas later aan. Maar met mijn mage kreeg ik bijvoorbeeld Vestments of the Seer (goede mage robes) al aan het begin. Ook een chestpiece door die DLC van Leliana kreeg ik aan het begin en nog verschillende ringen en riemen etc. Had dus al vrij veel te goede gear, maar ach.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:12 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Yup, ik ben ook weer begonnen met DA1 en 2. Ook al komt Dragon Age Keep uit, het zal nooit de inside jokes, lore en dergelijke kunnen overbrengen die je met het spelen van de game zelf meemaakt. En de banter van DA1 is gewoon super, tot nu toe niet overtroffen naar mijn mening door Bioware. De characters waren goed uitgewerkt, dit merkte je wel door de interactie en de gesprekken![]()
Volgens mij had ik die zwarte vrouw nog met lang haar. Gezien op een afbeelding, dus nu kan je misschien rustiger slapen. Hopelijk hebben ze verschillende outfits en stijlen zoals in ME1 en 2. Zodat je ze een beetje kan aanpassen (hairstyle opties a.u.b. weg met de korte shit)
Tja die spullen die je krijgt kan je pas aan als je redelijk wat stats hebt gepompt, er is dan ook een andere armour beschikbaar die hetzelfde zo niet beter is (als je op de dragon DLC armour doelt).
Had alles ook opnieuw gekocht in de PS Store toen het in de aanbieding was. Alleen de DLC waar de Grey Warden zelf in voorkomt trouwens, dus niet Leliana's Song en dergelijke. Had de Ultimate-edition en DA2 Deluxe edition op de 360 (wel bewaard natuurlijk net zoals mijn LE ME1, 2 en 3). Maar toen mijn 360 de deur uitging voor een PS3 en 4 was ik blij dat er toevallig een week later de sale van ME en DA was. Dus alles bewaart van mijn 360 en nu alles weer digitaal op de PS3.
Moet je de laatste firmware update forceren. Daarmee is de upnp ondersteuning in verbeterd (lees: er zit actie achter het vinkje).. Sinds ik die heb zijn de problemen opgelostquote:Op maandag 30 juni 2014 19:14 schreef Disker91 het volgende:
Mocht je online problemen ervaren dan wil ik de gok doen dat je een KPN V8 box hebt. Deze geven veel problemen met alle consoles als het om online gamen gaat. Had er zelf een week last van tot ik het probleem maar zelf had opgelost (Battlefield, Killzone, Assassins Creed hadden allemaal problemen op het online gebied)
Ik had in het systeem wat instellingen veranderd. Nooit meer problemen gehad. Die firmware werkte trouwens niet bij iedereen bij sommige waren upnp problemen hardcoded. Veel mensen hadden nog diezelfde problemen als daarvoor. De V9 box was niet aan te slepen hierdoor (werd zelfs ontkend dat deze er was voor een tijdje door KPNquote:Op maandag 30 juni 2014 21:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moet je de laatste firmware update forceren. Daarmee is de upnp ondersteuning in verbeterd (lees: er zit actie achter het vinkje).. Sinds ik die heb zijn de problemen opgelost
Daarvoor had ik een Linksys dingetje er tussen staan, eigen IP reeks uit laten delen, upnp op die aan: geen problemen
Resogun is een top spel, zeker voor die prijs. Over de DLC heb kan ik niks zeggen, deze heb ik niet gespeeld. Maar niet gekocht omdat ik niet van 'wave-gameplay' hou met dit soort spellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:08 schreef utopie het volgende:
is Resogun (¤9.99) + DLC (¤4.99) een beetje leuk voor die 15 euro?
oke dan ga ik 'm maar eens halenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Resogun is een top spel, zeker voor die prijs. Over de DLC heb ik geen mening maar staat mij persoonlijk niet echt aan.
Niet heel lang; sfeer en verhaal heel tof, alleen de gameplay/puzzels zijn vrij middelmatig imo.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef utopie het volgende:
Heeft iemand Valiant Hearts ofzo al gespeeld ?
Toffe game, heel goede sfeer en leert je echt wat over de idioterie van de Eerste Wereldoorlog. Puzzels zijn niet moeilijk, maar wel vermakelijk. Heb ook niet het idee dat het spel bedoeld is om moeilijk te zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef utopie het volgende:
Heeft iemand Valiant Hearts ofzo al gespeeld ?
In Conquest kan ik altijd wel een volle 64p server vinden! In andere gamemodes is het inderdaad lastig. Ik word wel ziek van die klote zandstorm trouwensquote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef emokid het volgende:
Jammer dat er niet zoveel mensen Gulf of Oman 2014 spelen in Battlefield 4.. Had in mn hoofd al de Second Assault DLC gekocht voor ik het spel had. Mn favo map aller tijden. In Battlefield 3 ook alleen maar Gulf gespeeld.
Die zandstorm heb ik gezien op YT.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
In Conquest kan ik altijd wel een volle 64p server vinden! In andere gamemodes is het inderdaad lastig. Ik word wel ziek van die klote zandstorm trouwens
Ik vind de dlc wel leuk, zitten veel "nog 1 keer" momentjes inquote:Op maandag 30 juni 2014 22:08 schreef utopie het volgende:
is Resogun (¤9.99) + DLC (¤4.99) een beetje leuk voor die 15 euro?
Zeer herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:40 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Ik vind de dlc wel leuk, zitten veel "nog 1 keer" momentjes in
2e toch pas?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Jongens het is 1 juli... Zijn er al nieuwe games te downloaden demo's of sale games???
En niks zeggen hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:23 schreef Yi-Long het volgende:
Resogun had ik gratis in de PS+, maar het kon me niet echt boeien. Dan vind ik Pixeljunk Shooter een betere game....
Het was algemeen bekend dat die tijdens release van PS4 gratis wasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:28 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
En niks zeggen heIs die nu gratis? het is 1 juli dus ik verwacht wel 2 nieuwe gratis games en sale enz
Ik vind SA de minst leuke DLC eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:17 schreef emokid het volgende:
[..]
Die zandstorm heb ik gezien op YT.Wel grappig dat ze dat erin hebben gedaan. Misschien dat ik Second Assault straks alsnog haal als jij dat zegt. Hopelijk ook met meer tickets.
De vorige keer duurde het tot ver in de middag voordat er wat stond. Geduld dusquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Jongens het is 1 juli... Zijn er al nieuwe games te downloaden demo's of sale games???
Vandaag alleen in de US Store, de EU store update altijd op woensdag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:27 schreef Morri het volgende:
[..]
De vorige keer duurde het tot ver in de middag voordat er wat stond. Geduld dus
Ik speel eigenlijk alleen maar second assaultquote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef emokid het volgende:
Jammer dat er niet zoveel mensen Gulf of Oman 2014 spelen in Battlefield 4.. Had in mn hoofd al de Second Assault DLC gekocht voor ik het spel had. Mn favo map aller tijden. In Battlefield 3 ook alleen maar Gulf gespeeld.
Is het overal in de wereld al 1 juli?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind SA de minst leuke DLC eigenlijk.
Interessante observatie. Ik ga het nog even aanzien, vooral omdat ik de vanilla BF4 maps nog niet helemaal ontdekt heb.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen maar second assault
Flood Zone is de allerslechtste BF map ooit imo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:56 schreef emokid het volgende:
[..]
[..]
Interessante observatie. Ik ga het nog even aanzien, vooral omdat ik de vanilla BF4 maps nog niet helemaal ontdekt heb.
Zitten wel een paar hele lastige tussen. Had bij Zavod 311 (voor mijn doen) een goede pot met 31-18, maar op Flood (die Chinese roodtops) iets van 3-13. Kon daar gewoon helemaal niets. Achter elk schuurtje zat wel iemand en veel rooftop snipers.
Donderdag denk ik?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ja. Maar ik hoor dat er wel een hoog replay gehaalte is. Die 20 euro was het me wel waard.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:36 schreef emokid het volgende:
[..]
Je weet dat dat slechts één missie is van 30 minuten? Je geld niet waard. Wacht op MGS V.
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Updates zijn toch altijd op woensdag?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Yep maar sommige mensen willen gewoon het hele topic niet lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Updates zijn toch altijd op woensdag?
Je weet dat dat niet waar is, dus verspreid geen onzin aub.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:36 schreef emokid het volgende:
[..]
Je weet dat dat slechts één missie is van 30 minuten? Je geld niet waard. Wacht op MGS V.
En hoeveel Flag Captures?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef lDDQD het volgende:
Second Assault is geweldig hoor, ik haal er altijd wel een K/D ratio van 4 mee (laatste pot 80-16). Lekker granaten gooien overal
Ik speel vooral Metro 64M, daar heb je geen Flag Captures meer zodra je A en B te pakken hebt.quote:
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan 64p Metro (of Locker)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:34 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Ik speel vooral Metro 64M, daar heb je geen Flag Captures meer zodra je A en B te pakken hebt.
Battlefield spelen en dan je K/D posten. You're doing it wrong.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef lDDQD het volgende:
Second Assault is geweldig hoor, ik haal er altijd wel een K/D ratio van 4 mee (laatste pot 80-16). Lekker granaten gooien overal
Ik vind de chaos af en toe wel leukquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan 64p Metro (of Locker)
Mhwoa...quote:
Zo begon ik ook maar dat verandert na verloop van tijd wel. Ik speel nu eigenlijk alleen met de LSAT of de PKP Pecheneg. En daarnaast kijken welk voertuig je kan overmeesteren. Ik speel vooral met attack boats.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mhwoa...
80-16 trouwens, ik ben al blij als ik de 10 kills haal in een potje.
Mhwoa, denk niet dat het na een uur of 140 nog veel zal veranderen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Zo begon ik ook maar dat verandert na verloop van tijd wel. Ik speel nu eigenlijk alleen met de LSAT of de PKP Pecheneg. En daarnaast kijken welk voertuig je kan overmeesteren. Ik speel vooral met attack boats.
gewoon effe breinloos raggenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan 64p Metro (of Locker)
Lijkt me echt verschrikkelijkquote:
Valt wel mee. In dat soort maps is het heerlijk om schaamteloos bij een hoekje te gaan staan met een lmg en bipod en gewoon blind door de gangetjes vurenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijkDenk dat ik echt om de 3 seconden dood zou zijn
Ja, 100% kans dat ik diegene benquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Valt wel mee. In dat soort maps is het heerlijk om schaamteloos bij een hoekje te gaan staan met een lmg en bipod en gewoon blind door de gangetjes vuren
De meeste zijn al dood voor ze de kans krijgen terug te schieten
Dan moet je ook niet als een achterlijke blinde zomaar om hoekjes komen rennen hequote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet als een achterlijke blinde zomaar om hoekjes komen rennen he![]()
Overigens ben ik ook weer vrij slecht sijds ik de overstap van ps3 naar 4 heb gemaakt.
Het vereist toch wel een iets andere speelstijl
Er zaten geen health packs tussenquote:
er zit er vast wel een tussen die mond op mond wil toepassenquote:
Het heeft zo z'n voordelenquote:
Zo niet, dan wel mond op kontquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
er zit er vast wel een tussen die mond op mond wil toepassen
Het is niet slecht, maar naar mijn mening ziet battlefield 4 er veel beter uit @ps4. Heb wd dan ook ingeruild ervoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Nickskuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen of WD er op de PS4 wel goed uitziet? Op de PS3 ziet hij er namelijk verschrikkelijk uit.
Ziet er prima uit ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Nickskuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen of WD er op de PS4 wel goed uitziet? Op de PS3 ziet hij er namelijk verschrikkelijk uit.
ja dat had ik gister ook! Voor 5 seconden ofzo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef emokid het volgende:
Had net een bizarre framedrop in BF4.. En dan echt 10 fps, liep compleet vast, voor ongeveer 20 seconden lang, en erna zat ik weer tussen de 30 en 60.
Enne..
[ afbeelding ]
Ziet er prima uit, niet geweldig. Vermaak me er prima mee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Nickskuh het volgende:
Is zeker aan te raden, vooral op een moeilijker niveau! Co-op is online.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:35 schreef Shadeauw het volgende:
Is Sniper Elite 3 een beetje aan te raden?
En is co-op met spelers online of is het twee controllers op 1 PS4 co-op?
Misschien toch kopen dan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:43 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Is zeker aan te raden, vooral op een moeilijker niveau! Co-op is online.
Ik neem aan dat je deze bedoelt: Aanbiedingquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:20 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Misschien toch kopen dan.
Zit er wat replay value in het spel?
Zit te twijfelen tussen Sniper Elite en Thief. Beide zijn in de US store niet al te duur.
Ook CoD Ghosts (gold edition) is in de US store in de aanbieding, maar ik ben een beetje CoD moe geworden.
Is een bekend probleem.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:32 schreef rumiii het volgende:
Opent de PlayStation Store bij jullie altijd zonder problemen?
Ik word af en toe naar een laadscherm gestuurd waar ik niet op zit te wachten (letterlijk)
Volgens mij zit er geen region lock op PS games die je uit de store haalt. Heb ik in ieder geval nog niet meegemaakt. Kan het niet met zekerheid zeggenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:36 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze bedoelt: Aanbieding
Zit hier een region lock of iets dergelijks op?
Speelbaar in Nederland?
Single player niet echt na het uitspelen, of je moet een trophy hunter zijn. Online beleef je nog wel veel plezier met de verschillende mappen en modussenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:20 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Misschien toch kopen dan.
Zit er wat replay value in het spel?
Zit te twijfelen tussen Sniper Elite en Thief. Beide zijn in de US store niet al te duur.
Ook CoD Ghosts (gold edition) is in de US store in de aanbieding, maar ik ben een beetje CoD moe geworden.
iddqdquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:03 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Single player niet echt na het uitspelen, of je moet een trophy hunter zijn. Online beleef je nog wel veel plezier met de verschillende mappen en modussen
Heb 'm net gekocht via de US store. Nu aan het downloaden, dat zal wel eventjes duren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:03 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Single player niet echt na het uitspelen, of je moet een trophy hunter zijn. Online beleef je nog wel veel plezier met de verschillende mappen en modussen
Komt vanzelfquote:
Ik zou werk gaan zoeken!quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:48 schreef utopie het volgende:
Ik heb op 3 spellen na elk spel voor de ps4 en ik weet gewoon niet meer wat ik leuker vind en wil spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |