Ziet er prima uit ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Nickskuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen of WD er op de PS4 wel goed uitziet? Op de PS3 ziet hij er namelijk verschrikkelijk uit.
ja dat had ik gister ook! Voor 5 seconden ofzo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef emokid het volgende:
Had net een bizarre framedrop in BF4.. En dan echt 10 fps, liep compleet vast, voor ongeveer 20 seconden lang, en erna zat ik weer tussen de 30 en 60.
Enne..
[ afbeelding ]
Ziet er prima uit, niet geweldig. Vermaak me er prima mee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Nickskuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen of WD er op de PS4 wel goed uitziet? Op de PS3 ziet hij er namelijk verschrikkelijk uit.
Is zeker aan te raden, vooral op een moeilijker niveau! Co-op is online.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:35 schreef Shadeauw het volgende:
Is Sniper Elite 3 een beetje aan te raden?
En is co-op met spelers online of is het twee controllers op 1 PS4 co-op?
Misschien toch kopen dan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:43 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Is zeker aan te raden, vooral op een moeilijker niveau! Co-op is online.
Ik neem aan dat je deze bedoelt: Aanbiedingquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:20 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Misschien toch kopen dan.
Zit er wat replay value in het spel?
Zit te twijfelen tussen Sniper Elite en Thief. Beide zijn in de US store niet al te duur.
Ook CoD Ghosts (gold edition) is in de US store in de aanbieding, maar ik ben een beetje CoD moe geworden.
Is een bekend probleem.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:32 schreef rumiii het volgende:
Opent de PlayStation Store bij jullie altijd zonder problemen?
Ik word af en toe naar een laadscherm gestuurd waar ik niet op zit te wachten (letterlijk)
Volgens mij zit er geen region lock op PS games die je uit de store haalt. Heb ik in ieder geval nog niet meegemaakt. Kan het niet met zekerheid zeggenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:36 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze bedoelt: Aanbieding
Zit hier een region lock of iets dergelijks op?
Speelbaar in Nederland?
Single player niet echt na het uitspelen, of je moet een trophy hunter zijn. Online beleef je nog wel veel plezier met de verschillende mappen en modussenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:20 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Misschien toch kopen dan.
Zit er wat replay value in het spel?
Zit te twijfelen tussen Sniper Elite en Thief. Beide zijn in de US store niet al te duur.
Ook CoD Ghosts (gold edition) is in de US store in de aanbieding, maar ik ben een beetje CoD moe geworden.
iddqdquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:03 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Single player niet echt na het uitspelen, of je moet een trophy hunter zijn. Online beleef je nog wel veel plezier met de verschillende mappen en modussen
Heb 'm net gekocht via de US store. Nu aan het downloaden, dat zal wel eventjes duren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:03 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Single player niet echt na het uitspelen, of je moet een trophy hunter zijn. Online beleef je nog wel veel plezier met de verschillende mappen en modussen
Komt vanzelfquote:
Ik zou werk gaan zoeken!quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:48 schreef utopie het volgende:
Ik heb op 3 spellen na elk spel voor de ps4 en ik weet gewoon niet meer wat ik leuker vind en wil spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |