quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:05 schreef Cikx het volgende:
Is het mogelijk om films van je computer naar je PS4 te streamen?
Dat is echt zuurquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:07 schreef Solique het volgende:
PS4 is weer binnen van RMA.
Sluit PS4 aan start eerste game op en probleem is nog aanwezig en zelfs erger dan eerst.
En bedankt Sony
Nog langer wachtenquote:
HAhahAha!1!!!1!!!einz!!11quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Vragen ze daar ook 600 euro voor met die bundel ?
Of PostNL die ermee is gaan rammelen...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:07 schreef Solique het volgende:
Sluit PS4 aan start eerste game op en probleem is nog aanwezig en zelfs erger dan eerst.
En bedankt Sony
Wat slechtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:07 schreef Solique het volgende:
En bedankt Sony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De doos waar hij in zat was niet veel ruimte voor, zat in geklemd en geen beschadigingen aan de doos.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of PostNL die ermee is gaan rammelen...
Het Assassin's Creed syndromequote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
Vandaag watch dogs maar ingeruild voor bf4. Wereld van verschilWatch dogs trok me totaal niet meer. In het begin heel leuk en aardig. Maar uiteindelijk te repetitief imho. Ik vind de graphics van battlefield 4 er veel beter uitzien.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef LordLynx het volgende:
Net gebeld dat Game Mania mijn Ps3 'goedgekeurd' heeft voor de inruilactie, van de week dus ook een PS4 halen
Wat krijg je ervoor dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef LordLynx het volgende:
Net gebeld dat Game Mania mijn Ps3 'goedgekeurd' heeft voor de inruilactie, van de week dus ook een PS4 halen
Ze hadden 1 week lang een actie; je ps3 inruilen voor een ps4 tegen betaling van ¤250 euro ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door boem-dikkie op 28-06-2014 22:56:47 ]
Ik heb alle bronzen kunnen halen op een na.. waar je een vijand met drie powers moet afmaken. Ik probeerde het constant.. eerst een enemy een paar keer met concrete hitten, daarna met neon een paar keer raken, en dan met video met raketten afmaken, maar krijg de trophy maar niet.. ben hoe dan ook klaar met die game.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
Infamous uitgespeeld... Je bent er inderdaad zo doorheen, eindbaas was ook super makkelijk .. Maar komt misschien omdat ik op easy speelde hahawel ruim 70 procent compleet met trophys..
Shit, ik hoopte dat er de aankomende 2 weken geen informatie kwam (en bewust niet naar gezocht). Nu krijg ik weer mijn afkickverschijnselen van de alpha terugquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:42 schreef emokid het volgende:
Een paar trophies van Destiny:
[ afbeelding ]
haha nooit alpha gespeeld helaasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:13 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Shit, ik hoopte dat er de aankomende 2 weken geen informatie kwam (en bewust niet naar gezocht). Nu krijg ik weer mijn afkickverschijnselen van de alpha terug
die .jpg had dan ook best in een spoiler mogen staanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:13 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Shit, ik hoopte dat er de aankomende 2 weken geen informatie kwam (en bewust niet naar gezocht). Nu krijg ik weer mijn afkickverschijnselen van de alpha terug
ik probeer nu ook idd die trophy te halen maar is moeilijk ja..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb alle bronzen kunnen halen op een na.. waar je een vijand met drie powers moet afmaken. Ik probeerde het constant.. eerst een enemy een paar keer met concrete hitten, daarna met neon een paar keer raken, en dan met video met raketten afmaken, maar krijg de trophy maar niet.. ben hoe dan ook klaar met die game.
Was één van de laatste trophy's die ik moest halen en ik heb 'm in 1 keer kunnen doen. Hij was niet heel moeilijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik probeer nu ook idd die trophy te halen maar is moeilijk ja..
PS4 voor 250, dus 150 euro voor een kale ps3.quote:
Moet je doos enz erbij leveren?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:58 schreef LordLynx het volgende:
[..]
PS4 voor 250, dus 150 euro voor een kale ps3.
Hoeveel GB heeft die?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je doos enz erbij leveren?
Ik heb nog een PS3 met een gouden controller (:') ) Maar dat gaan ze zeker niet accepteren?
Doos hoeft niet, er moet een controller (of dit origineel moet zijn weet ik niet), usb kabel, voedingskabel en een videokabel bij zitten en het moet een slim of ultra slim met minimaal 160 gig zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je doos enz erbij leveren?
Ik heb nog een PS3 met een gouden controller (:') ) Maar dat gaan ze zeker niet accepteren?
ik kill; ze voordat ik aan de derde begon ( ook in die volgorde..)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Was één van de laatste trophy's die ik moest halen en ik heb 'm in 1 keer kunnen doen. Hij was niet heel moeilijk.
Minstens een paar maanden geleden dat ik infamous heb gespeeld maar ik weet nog dat ik naar een district ging waar van die gastjes met een schild/pantser zijn. Volgens begon ik met rook vanaf het dak op die gastjes te schieten, vervolgens pakte ik video en vervolgens neon. Let wel op dat je alleen van die vuurballetjes schiet en niet raketten e.d.Dan kill je zo'n poppetje gelijk
Het is handig om een district te zoeken waar een stuk of wat van die gastjes met pantser staan zodat je een grotere kans van slagen hebt
edit:
Hij is wel slim, jammer...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:24 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Doos hoeft niet, er moet een controller (of dit origineel moet zijn weet ik niet), usb kabel, voedingskabel en een videokabel bij zitten en het moet een slim of ultra slim met minimaal 160 gig zijn
valt mee valt meequote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik probeer nu ook idd die trophy te halen maar is moeilijk ja..
Blijft per game verschillend. AC IV Black Flag op Amazon ¤60, in Nederland ¤40.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:32 schreef Doublepain het volgende:
Amazon
FIFA 14 30 euro, AC Unity 44 euro
Nooit meer in NL bestellen.
op de .com ben je 30 euro kwijt, boven de 35 dollar is free shipping dus dan alleen invoerrechten erop..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:03 schreef emokid het volgende:
[..]
Blijft per game verschillend. AC IV Black Flag op Amazon ¤60, in Nederland ¤40.
Versturen ze naar nederland dan? amazon.com bedoel ik hier hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:32 schreef Doublepain het volgende:
Amazon
FIFA 14 30 euro, AC Unity 44 euro
Nooit meer in NL bestellen.
Ja, niet alle maar keuze zat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Versturen ze naar nederland dan? amazon.com bedoel ik hier he
Maar er komen nog extra kosten bij toch in NL zelf?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, niet alle maar keuze zat.
[ afbeelding ]
Dit aanvinken is voldoende.
Ik heb even scheel gekeken, je bent veel kwijt aan extra kosten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar er komen nog extra kosten bij toch in NL zelf?
Er zou inmiddels al gewoon een GOTY-editie uit moeten zijn. en voor BF4 een versie inclusief Premium voor 50 euro ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:53 schreef emokid het volgende:
AC IV: Black Flag heeft dus eindelijk de adviesprijs van ¤40 gekregen, wat nog steeds te duur is. Zou al lang ¤30 moeten zijn. BF4 kost nog steeds ~¤50.
Jij met je GOTY'squote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er zou inmiddels al gewoon een GOTY-editie uit moeten zijn. en voor BF4 een versie inclusief Premium voor 50 euro ofzo.
Ik gebruik Steam weer na een tijdje.. wat een spijt heb ik.. zoveel kortingen enz. Maar het zijn er zoveel en weet niet welke ik ga kopenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef Friday12 het volgende:
Net even Sniper Elite 2 op de pc gespeeld(kreeg je gratis op steam weekje geleden ofzo) en is best wel leuk![]()
Misschien 3 dan toch maar aanschaffen over een tijdje.
resogunquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Topspelletje dat Resogun
Zal als ik vakantie heb eens even het lijstje mensen toe gaan voegen voor een online spelletje
Wat gek. Wat is precies de oorzaak?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:15 schreef rumiii het volgende:
Godverdomme man, op een gegeven moment werd de disc automatisch uitgeworpen en accepteerde de ps4 geen disc meer, waarbij er om de vijf seconden geluid (van uitwerpen) uit de disctray kwam.
Oplossing bleek alle kabels ontkoppelen en vervolgens weer aansluiten, mocht een van jullie dit overkomen.
Had voorafgaand aan de beschreven situatie de kabel voor de stroom ontkoppeld. Vervolgens heeft iemand de kabel weer aangesloten. Waarschijnlijk eerst de geprobeerd met de controller de ps4 aan te zetten en vervolgens pas de kabel aangesloten, mocht het er aan toe doen.quote:
had ik ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
Had voorafgaand aan de beschreven situatie de kabel voor de stroom ontkoppeld. Vervolgens heeft iemand de kabel weer aangesloten. Waarschijnlijk eerst de geprobeerd met de controller de ps4 aan te zetten en vervolgens pas de kabel aangesloten, mocht het er aan toe doen.
ja zodat het rubbertje onder de eject knop niet meer de grond raakt en daardoor tegen de eject knop aangedrukt blijft. hij kan hem beter een stukje van de eject button weghalen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vriend van me had dat ook, bleek bij hem op te lossen door de PS4 scheef te zetten. Niet heel overdreven, maar gewoon de voorkant iets verhogen met twee bierviltjes.
Goed beschreven. Ik acht de kans groot dat wat jij zegt klopt. Het enige wat ik raar vind is dat ik de door jou beschreven stuk rubber had losgemaakt waarna het probleem zich nog steeds voordeed. Pas na het opnieuw vastmaken van het stuk rubber functioneerde de hele handel weer.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:22 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
had ik ook.
kans is groter dat het rubbertje onder je eject knop, door het ontkoppelen of aankoppelen van de stroomkabel en vermoedelijk het daardoor verplaatsen of bewegen van je ps4, tegen je eject knop aangedrukt is waardoor hij bleef ejecten. vermoedelijk heeft het daarna nogmaals dezelfde beweging maken het weer ongedaan gemaakt.
ik had het rubbertje er iets uitgetrokken toen ik het had en toen was het over bij mij. lijkt me stug dat hij blijft ejecten door de ps4 met de controller proberen aan te zetten en daarna de kabel pas aan te sluiten.
je moet voor de grap je ps4 maar eens aan de onderkant bekijken, dan zie je hoe dat rubbertje loopt en begrijp je wat ik bedoel.
Dat is inderdaad opmerkelijk. Het zou wellicht kunnen dat de eject knop misschien zelf een beetje naar binnen gedrukt was aan de onderkant door het drukken van het rubbertje er op. En dat nadat je het rubbertje eruit had gehaald en er weer in drukte, de ejectknop ook weer los schoot. Het blijft gissen. Ik heb het in ieder geval niet meer gehad sinds. Ik hoop voor jou hetzelfde.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
Goed beschreven. Ik acht de kans groot dat wat jij zegt klopt. Het enige wat ik raar vind is dat ik de door jou beschreven stuk rubber had losgemaakt waarna het probleem zich nog steeds voordeed. Pas na het opnieuw vastmaken van het stuk rubber functioneerde de hele handel weer.
Hoe dan ook, niet chill om mee te maken. Bedankt voor info iig.
Veel speelplezier gewenst
Helaas is dat maar een tijdelijke oplossing.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:15 schreef rumiii het volgende:
Godverdomme man, op een gegeven moment werd de disc automatisch uitgeworpen en accepteerde de ps4 geen disc meer, waarbij er om de vijf seconden geluid (van uitwerpen) uit de disctray kwam.
Oplossing bleek alle kabels ontkoppelen en vervolgens weer aansluiten, mocht een van jullie dit overkomen.
ik zag bij de media markt wel een race spel liggen en het was geen need for speed, misschien is dat wat? Weet de naam niet meer helaas...quote:Op zondag 29 juni 2014 08:37 schreef Schunckelstar het volgende:
heb sinds vrijdag eindelijk een ps4![]()
klopt het dat er nog geen fatsoenlijk (circuit) race spel is?
Overigens is trine 2 de eerste keer ooit dat de 3d functie van mijn tv toegevoegde waarde heeft, ongelofelijk![]()
Het speelt en ziet er uit als een soort van interactieve droomvlucht
MotoGP14, Trials Fusion, Cel Damagequote:Op zondag 29 juni 2014 11:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik zag bij de media markt wel een race spel liggen en het was geen need for speed, misschien is dat wat? Weet de naam niet meer helaas...
Nee. Maar ik heb er geen last van. Heb mijn controllers sinds februari en gebruikt ze dagelijks een paar uur. En ze zijn nog als nieuwquote:Op zondag 29 juni 2014 12:14 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
Is de issue met het scheurende rubber op de pookjes van de controller eigenlijk al opgelost ?
quote:Op zondag 29 juni 2014 11:15 schreef utopie het volgende:
[..]
MotoGP14, Trials Fusion, Cel DamageOf wellicht Tour de France 2014, maar das geen racen op een fiets
MotoGP dacht ikquote:Op zondag 29 juni 2014 11:15 schreef utopie het volgende:
[..]
MotoGP14, Trials Fusion, Cel DamageOf wellicht Tour de France 2014, maar das geen racen op een fiets
quote:Op zondag 29 juni 2014 12:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb er geen last van. Heb mijn controllers sinds februari en gebruikt ze dagelijks een paar uur. En ze zijn nog als nieuw
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
ik kon het na gister toch niet laten om nog even één keer fifa te proberen
![]()
Heb 2 controllers (één daarvan net nieuw en dus ook heel weinig nog gebruikt.) Maar nog nergens last van. Bij beide staat 11102 aan het begin van het serienummer op de achterkant, misschien is dat een lichting die de mankementen met de pookjes niet meer heeft.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:14 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
Is de issue met het scheurende rubber op de pookjes van de controller eigenlijk al opgelost ?
Beetje oefenenquote:Op zondag 29 juni 2014 14:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Overigens even Battlefield online geprobeerd. Ik kan er echt geen hout van
Die zit er uiteraard in en daarnaast is het ook gewoon een goede game. Op niveau realistisch zonder hulpmiddelen is het behoorlijk pittig.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
[..]
MotoGP dacht ikals circuit assen erin zit lijkt me die wel wat
Ik ook niet aan het beginquote:Op zondag 29 juni 2014 14:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Overigens even Battlefield online geprobeerd. Ik kan er echt geen hout van
Nopequote:Op zondag 29 juni 2014 15:18 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik ook niet aan het begin
Veel CoD gespeeld op last gen zeker?
Dat was mijn probleem in ieder geval. Moest heel erg omschakelen. Laatste Battlefield die ik gespeeld had was Battlefield 2 op de PC (een van de beste spellen ooit trouwens).
Bron?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:25 schreef utopie het volgende:
[..]
Volgende maand komt die volgens mij op de PS4
Zal ff voor je zoeken, momentje maar volgens mij zoals Rob al zei;quote:
Edit: ohw niet volgende maand (op 1 dag na dan)quote:
Sodemieter op met die referral links.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Zal ff voor je zoeken, momentje maar volgens mij zoals Rob al zei;
[..]
Edit: ohw niet volgende maand (op 1 dag na dan)21-8-2018
Die worden door FOK ingebouwd. Centjes gaan dan naar Danny zelf...quote:
Je kan veel over Danny zeggen, maar niet dat hij een geldwolf is. Hij heeft het grootste forum van Nederland en heeft daar na al die jaren nauwelijks wat aan over gehouden. Die man verdiend minder dan modaal met FOK! en woont in een flatje geloof ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die worden door FOK ingebouwd. Centjes gaan dan naar Danny zelf...
19-8 in de PSN store volgens mij. Of dat is voor Amerika ofzo. Weet nog niet of ik digitaal of met doosje neemquote:Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Zal ff voor je zoeken, momentje maar volgens mij zoals Rob al zei;
[..]
Edit: ohw niet volgende maand (op 1 dag na dan)21-8-2018
Als je weet dat het een blijvertje is, en dat kan ik me bij deze game goed voorstellen, dan kan je beter digitaal kopen. Als je weet dat je je game wil verkopen nadat je hem uitgespeeld hebt, zoals met een Infamous of Watchdogs, dan koop je hem fysiek.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
19-8 in de PSN store volgens mij. Of dat is voor Amerika ofzo. Weet nog niet of ik digitaal of met doosje neem
http://www.bol.com/nl/p/barbie-dreamhouse-party/9200000016478748/quote:Op zondag 29 juni 2014 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die worden door FOK ingebouwd. Centjes gaan dan naar Danny zelf...
Sorry, maar je bent echt oppervlakkig als je dit gelooft.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan veel over Danny zeggen, maar niet dat hij een geldwolf is. Hij heeft het grootste forum van Nederland en heeft daar na al die jaren nauwelijks wat aan over gehouden. Die man verdiend minder dan modaal met FOK! en woont in een flatje geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |