Heb er persoonlijk vaak dingen besteld. Is bij mij altijd goed gegaan. Je kan ze even bellen of mailen voordat je de bestelling plaatst. Maar naar mijn weten houde n ze het wel goed bij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:59 schreef Morri het volgende:
[..]
Ja inderdaad. De Sony Gold. Bedankt voor de link! Maar is het voorraadbeheer van die site betrouwbaar? En de winkel?
Zo zag ik gisteren bijvoorbeeld dat Dixons Weert er eentje op voorraad had. Gebeld, en toen bleek dat ze hem niet meer hadden. Met excuses van de verkoper en de melding dat er per 1 juli een nieuw systeem komt.
Is Knack leuk?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
omdat ik nu knack heb uitgespeeld, en infamous ook bijna.. verder heb ik geen ps4 spellen nu, heb wel een backlog op ps3/wiiU. het eerste spel wat voor de ps4 uitkomt die ik op launch wil hebben is Unity.
Het is een middelmatige platformer. Waarom kun je precies lezen in mijn review van novemberquote:
Ja, voeg me maar toe : nyx1978quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef sebastiaaan het volgende:
Zijn er nog mensen die Awesomenauts spelen? De laatste tijd heb ik weinig mazzel met teamleden. Misschien leuk om eens samen te spelen. PSN: sebastiaan-f-i![]()
Ga ik doen! Leuk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, voeg me maar toe : nyx1978
Ik word ook gek van matige teamleden...
Bij mij ook de meest gespeelde al komt BF4 in de buurt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef sebastiaaan het volgende:
[..]
Ga ik doen! Leuk.
En ik wil niet zeggen dat ik de beste speler ben maar ik begrijp de basis van het spel in ieder geval goed. Daarnaast vind ik het een ontzettend tof spel. Zit het meeste tijd in van al mijn games op de PS4.
Precies dat!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:59 schreef sebastiaaan het volgende:
Haha, ja. Sommige begrijpen niet dat je vooral niet dood moet gaan. Met scores als 1-8 help je het andere team in 't zadel. Dat speelt niet tof.
Of van die teamleden die niet meegaan in je commando's. Lekker hun eigen gang gaan, jagen op een onbereikbare kill ipv die toren aanpakken..
Ooh, ben jij datquote:
Laatste tijd speel ik veel met Ayla. Ik vond het altijd vet irritant om daar tegen te spelen, vooral als iemand haar goed beheerst. Nu lukt me dat zelf aardigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies dat!
Heb je favoriete nauts? Ik speel het meeste met Genji, Gnaw, Vinnie & Spike en Coco.
Wie?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:05 schreef sebastiaaan het volgende:
[..]
Laatste tijd speel ik veel met Ayla. Ik vond het altijd vet irritant om daar tegen te spelen, vooral als iemand haar goed beheerst. Nu lukt me dat zelf aardig
Verder speel ik graag met Genji, Yuri en af en toe Leon. Andere nauts, zoals Swiggins, krijg ik echt niet onder controle. Toch vind ik het zelf vrij handig om die in het team te hebben.
Vragen ze daar ook 600 euro voor met die bundel ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:52 schreef Drankster het volgende:
Saturn Amersfoort heeft ongeveer 20 PS4's in de losse verkoop. Los en met Killzone bundel.
Dan moeten we maar zorgen dat we bij elkaar in het team komenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het vooral vervelend dat ik mijn hele build aan moet passen als de tegenstander Ayla heeft, er is geen enkele andere naut waarbij dat moet.
Als je geen slow/snare hebt ben je de Sjaak.
We krijgen PC update 2.3.1 op de console, de Ayla veranderingen:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:14 schreef sebastiaaan het volgende:
[..]
Dan moeten we maar zorgen dat we bij elkaar in het team komen![]()
Maar goed, ze zal wel generfd worden in de aankomende update.
Valt best mee.quote:Ayla
-Health reduced from 135 to 130
-Evil eye, collision reduced to match graphic
-Rubberband ball, price reduced from 200 to 180 Solar
-Blue three wheeler, price reduced from 220 to 180 Solar
Ik ga het binnenkort ook spelen. Dus voeg me maar toe. Iedereen die Resogun, Awesomenauts of BF4 wil spelen, voeg me toe!!!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef sebastiaaan het volgende:
Zijn er nog mensen die Awesomenauts spelen? De laatste tijd heb ik weinig mazzel met teamleden. Misschien leuk om eens samen te spelen. PSN: sebastiaan-f-i![]()
Verder speel ik ook nog FIFA 14 en BF4 online. Al ben ik met BF niet zo heul goed.. Maar goed, voeg maar toe! Misschien kan ik zelfs ook in de OP worden gezet?
Ik vraag mij sowieso af wat mensen doen met controllers / afstandbedieningen, volgens mij knagen ze erop ofzo..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef utopie het volgende:
Bizar hoe bij sommige mensen hun controller erg snel slijt/kapot gaat terwijl ik mijn controller al een maand of vier dagelijks 2 tot 3 uur per dag gebruik en gewoon nog in prima en werkende staat is
Ik ook...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb nog steeds mijn allereerste ps3 controller, een six-axis, ding werkt nog steeds goed![]()
.
Dat verklaart het dan he.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
OT: Over de ps4 controller heb ik nog geen mening, aangezien ik deze nog niet heb. Over een paar maanden dan heb ik er ook wel ergens een![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |