quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:05 schreef Cikx het volgende:
Is het mogelijk om films van je computer naar je PS4 te streamen?
Dat is echt zuurquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:07 schreef Solique het volgende:
PS4 is weer binnen van RMA.
Sluit PS4 aan start eerste game op en probleem is nog aanwezig en zelfs erger dan eerst.
En bedankt Sony
Nog langer wachtenquote:
HAhahAha!1!!!1!!!einz!!11quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Vragen ze daar ook 600 euro voor met die bundel ?
Of PostNL die ermee is gaan rammelen...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:07 schreef Solique het volgende:
Sluit PS4 aan start eerste game op en probleem is nog aanwezig en zelfs erger dan eerst.
En bedankt Sony
Wat slechtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:07 schreef Solique het volgende:
En bedankt Sony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De doos waar hij in zat was niet veel ruimte voor, zat in geklemd en geen beschadigingen aan de doos.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of PostNL die ermee is gaan rammelen...
Het Assassin's Creed syndromequote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
Vandaag watch dogs maar ingeruild voor bf4. Wereld van verschilWatch dogs trok me totaal niet meer. In het begin heel leuk en aardig. Maar uiteindelijk te repetitief imho. Ik vind de graphics van battlefield 4 er veel beter uitzien.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef LordLynx het volgende:
Net gebeld dat Game Mania mijn Ps3 'goedgekeurd' heeft voor de inruilactie, van de week dus ook een PS4 halen
Wat krijg je ervoor dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef LordLynx het volgende:
Net gebeld dat Game Mania mijn Ps3 'goedgekeurd' heeft voor de inruilactie, van de week dus ook een PS4 halen
Ze hadden 1 week lang een actie; je ps3 inruilen voor een ps4 tegen betaling van ¤250 euro ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door boem-dikkie op 28-06-2014 22:56:47 ]
Ik heb alle bronzen kunnen halen op een na.. waar je een vijand met drie powers moet afmaken. Ik probeerde het constant.. eerst een enemy een paar keer met concrete hitten, daarna met neon een paar keer raken, en dan met video met raketten afmaken, maar krijg de trophy maar niet.. ben hoe dan ook klaar met die game.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
Infamous uitgespeeld... Je bent er inderdaad zo doorheen, eindbaas was ook super makkelijk .. Maar komt misschien omdat ik op easy speelde hahawel ruim 70 procent compleet met trophys..
Shit, ik hoopte dat er de aankomende 2 weken geen informatie kwam (en bewust niet naar gezocht). Nu krijg ik weer mijn afkickverschijnselen van de alpha terugquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:42 schreef emokid het volgende:
Een paar trophies van Destiny:
[ afbeelding ]
haha nooit alpha gespeeld helaasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:13 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Shit, ik hoopte dat er de aankomende 2 weken geen informatie kwam (en bewust niet naar gezocht). Nu krijg ik weer mijn afkickverschijnselen van de alpha terug
die .jpg had dan ook best in een spoiler mogen staanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:13 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Shit, ik hoopte dat er de aankomende 2 weken geen informatie kwam (en bewust niet naar gezocht). Nu krijg ik weer mijn afkickverschijnselen van de alpha terug
ik probeer nu ook idd die trophy te halen maar is moeilijk ja..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb alle bronzen kunnen halen op een na.. waar je een vijand met drie powers moet afmaken. Ik probeerde het constant.. eerst een enemy een paar keer met concrete hitten, daarna met neon een paar keer raken, en dan met video met raketten afmaken, maar krijg de trophy maar niet.. ben hoe dan ook klaar met die game.
Was één van de laatste trophy's die ik moest halen en ik heb 'm in 1 keer kunnen doen. Hij was niet heel moeilijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik probeer nu ook idd die trophy te halen maar is moeilijk ja..
PS4 voor 250, dus 150 euro voor een kale ps3.quote:
Moet je doos enz erbij leveren?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:58 schreef LordLynx het volgende:
[..]
PS4 voor 250, dus 150 euro voor een kale ps3.
Hoeveel GB heeft die?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je doos enz erbij leveren?
Ik heb nog een PS3 met een gouden controller (:') ) Maar dat gaan ze zeker niet accepteren?
Doos hoeft niet, er moet een controller (of dit origineel moet zijn weet ik niet), usb kabel, voedingskabel en een videokabel bij zitten en het moet een slim of ultra slim met minimaal 160 gig zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je doos enz erbij leveren?
Ik heb nog een PS3 met een gouden controller (:') ) Maar dat gaan ze zeker niet accepteren?
ik kill; ze voordat ik aan de derde begon ( ook in die volgorde..)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Was één van de laatste trophy's die ik moest halen en ik heb 'm in 1 keer kunnen doen. Hij was niet heel moeilijk.
Minstens een paar maanden geleden dat ik infamous heb gespeeld maar ik weet nog dat ik naar een district ging waar van die gastjes met een schild/pantser zijn. Volgens begon ik met rook vanaf het dak op die gastjes te schieten, vervolgens pakte ik video en vervolgens neon. Let wel op dat je alleen van die vuurballetjes schiet en niet raketten e.d.Dan kill je zo'n poppetje gelijk
Het is handig om een district te zoeken waar een stuk of wat van die gastjes met pantser staan zodat je een grotere kans van slagen hebt
edit:
Hij is wel slim, jammer...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:24 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Doos hoeft niet, er moet een controller (of dit origineel moet zijn weet ik niet), usb kabel, voedingskabel en een videokabel bij zitten en het moet een slim of ultra slim met minimaal 160 gig zijn
valt mee valt meequote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik probeer nu ook idd die trophy te halen maar is moeilijk ja..
Blijft per game verschillend. AC IV Black Flag op Amazon ¤60, in Nederland ¤40.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:32 schreef Doublepain het volgende:
Amazon
FIFA 14 30 euro, AC Unity 44 euro
Nooit meer in NL bestellen.
op de .com ben je 30 euro kwijt, boven de 35 dollar is free shipping dus dan alleen invoerrechten erop..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:03 schreef emokid het volgende:
[..]
Blijft per game verschillend. AC IV Black Flag op Amazon ¤60, in Nederland ¤40.
Versturen ze naar nederland dan? amazon.com bedoel ik hier hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:32 schreef Doublepain het volgende:
Amazon
FIFA 14 30 euro, AC Unity 44 euro
Nooit meer in NL bestellen.
Ja, niet alle maar keuze zat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Versturen ze naar nederland dan? amazon.com bedoel ik hier he
Maar er komen nog extra kosten bij toch in NL zelf?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, niet alle maar keuze zat.
[ afbeelding ]
Dit aanvinken is voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |