2e toch pas?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Jongens het is 1 juli... Zijn er al nieuwe games te downloaden demo's of sale games???
En niks zeggen hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:23 schreef Yi-Long het volgende:
Resogun had ik gratis in de PS+, maar het kon me niet echt boeien. Dan vind ik Pixeljunk Shooter een betere game....
Het was algemeen bekend dat die tijdens release van PS4 gratis wasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:28 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
En niks zeggen heIs die nu gratis? het is 1 juli dus ik verwacht wel 2 nieuwe gratis games en sale enz
Ik vind SA de minst leuke DLC eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:17 schreef emokid het volgende:
[..]
Die zandstorm heb ik gezien op YT.Wel grappig dat ze dat erin hebben gedaan. Misschien dat ik Second Assault straks alsnog haal als jij dat zegt. Hopelijk ook met meer tickets.
De vorige keer duurde het tot ver in de middag voordat er wat stond. Geduld dusquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Jongens het is 1 juli... Zijn er al nieuwe games te downloaden demo's of sale games???
Vandaag alleen in de US Store, de EU store update altijd op woensdag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:27 schreef Morri het volgende:
[..]
De vorige keer duurde het tot ver in de middag voordat er wat stond. Geduld dus
Ik speel eigenlijk alleen maar second assaultquote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef emokid het volgende:
Jammer dat er niet zoveel mensen Gulf of Oman 2014 spelen in Battlefield 4.. Had in mn hoofd al de Second Assault DLC gekocht voor ik het spel had. Mn favo map aller tijden. In Battlefield 3 ook alleen maar Gulf gespeeld.
Is het overal in de wereld al 1 juli?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind SA de minst leuke DLC eigenlijk.
Interessante observatie. Ik ga het nog even aanzien, vooral omdat ik de vanilla BF4 maps nog niet helemaal ontdekt heb.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen maar second assault
Flood Zone is de allerslechtste BF map ooit imo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:56 schreef emokid het volgende:
[..]
[..]
Interessante observatie. Ik ga het nog even aanzien, vooral omdat ik de vanilla BF4 maps nog niet helemaal ontdekt heb.
Zitten wel een paar hele lastige tussen. Had bij Zavod 311 (voor mijn doen) een goede pot met 31-18, maar op Flood (die Chinese roodtops) iets van 3-13. Kon daar gewoon helemaal niets. Achter elk schuurtje zat wel iemand en veel rooftop snipers.
Donderdag denk ik?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ja. Maar ik hoor dat er wel een hoog replay gehaalte is. Die 20 euro was het me wel waard.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:36 schreef emokid het volgende:
[..]
Je weet dat dat slechts één missie is van 30 minuten? Je geld niet waard. Wacht op MGS V.
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Updates zijn toch altijd op woensdag?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Yep maar sommige mensen willen gewoon het hele topic niet lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Updates zijn toch altijd op woensdag?
Je weet dat dat niet waar is, dus verspreid geen onzin aub.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:36 schreef emokid het volgende:
[..]
Je weet dat dat slechts één missie is van 30 minuten? Je geld niet waard. Wacht op MGS V.
En hoeveel Flag Captures?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef lDDQD het volgende:
Second Assault is geweldig hoor, ik haal er altijd wel een K/D ratio van 4 mee (laatste pot 80-16). Lekker granaten gooien overal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |