macbook kan ook virussen krijgen hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 15:47 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb een Macbook dus geen virussen voor mij![]()
Als 90% van de computers een Apple zou zijn, zou het nog makkelijker gaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarheid, maar niet zo makkelijk als Windows
Waarheidquote:Op maandag 30 juni 2014 20:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als 90% van de computers een Apple zou zijn, zou het nog makkelijker gaan.
Als 90 procent van de Windows computers niet volledig in Admin modus zouden draaien, dan waren er ook niet zoveel geïnfecteerde pc's.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als 90% van de computers een Apple zou zijn, zou het nog makkelijker gaan.
Ik heb ook V8 box, ook idd online problemen gehad. Nu is het opgelost door wat te veranderen in die xperia box hele tutorial voor gevolgt.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:14 schreef Disker91 het volgende:
Mocht je online problemen ervaren dan wil ik de gok doen dat je een KPN V8 box hebt. Deze geven veel problemen met alle consoles als het om online gamen gaat. Had er zelf een week last van tot ik het probleem maar zelf had opgelost (Battlefield, Killzone, Assassins Creed hadden allemaal problemen op het online gebied)
Heb liever een verhoogde kans op virus (want dan neem je gewoon een goede virus scanner) en Windows dan Applequote:Op maandag 30 juni 2014 20:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarheid, maar niet zo makkelijk als Windows
Ik ben Dragon Age Origins weer aan het spelen, gewoon om weer even mijn geheugen op te frissen voordat Inquisition uitkomt en natuurlijk omdat het een geweldig spel is. Had dus al die DLC gekocht al eerst en ik heb nu dus een shitload aan goede wapens en armor beschikbaar. Speel op hard, maar dit maakt het toch een stuk makkelijker.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Overpowererd? Dat zijn de items nog nooit geweest in die Deluxe/limited editions naar mijn weten. Ik koop van Bioware altijd deze edities (ja zelfs voor DA2,maar toen had ik nog hoop net zoals veel gamers bij de release
). Er zitten altijd wel leuke dingen tussen afgezien van de gear, en als ik niet meer dan 65 euro hoef te betalen vindt ik het wel geinig. End en mid-game gear is altijd sterker dan wat Bioware men geeft met de Deluxe Editions. Nu wil ik mijn Mabari hound nog, zodat ik weer een 'Wrex' (niet een originele naam, maar wel leuk) naast mij heb lopen
![]()
Ja Leliana en Morrigan waren beide toffe characters en romance opties. Nu moet ik kiezen tussen een manwijf en een zwarte mevrouw die een bitch is blijkbaar, en een heel raar gezicht heeft (maar Bioware cliché kennende moet je daar door heen breken en voelt zij zich niet goed begrepen....). Dat elfje leek mij nog wel leuk (aangezien ik nooit de badguy speel, kan ik gewoon niet). Afgezien dat ze er niet super uitziet leek haar verhaal mij wel het leukst, maar dat slaat Bioware ook weer aan diggelen omdat ik nooit een Female speel.
Maar over het algemeen spreken de characters mij niet zo erg aan als in de eerdere ME of DA series. De Qunari lijkt mij nog wel tof, had het toffer gevonden als deze juist een female was. die zie je namenlijk amper tot niet. Ook zien gezichten er toch uit, ook die van Morrigan, Leliana en Varric. Zal wel door de Frostbite-engine komen, of men gaat toch weer voor een iets andere art-style. Zolang ze de darkspawn maar niet weer veranderen in zwakke aftreksels zoals in DA2
Stiekem hoop ik dat je nog iets kan beginnen met Leliana of Morrigan. Kan leuk zijn met de Dragon Age keep in het achterhoofd. Maar volgens mij was dat al onderuit gehaald. Dan moet mijn character maar gaan handkarren nadat hij de wereld heeft gered (maar ik gok dat je dood gaat aan het eind)
Maar wie weet kom ik op mijn woorden terug wanneer ik het spel heb gespeeld, Bioware heeft mij wel eens eerder positief verrast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik ben Dragon Age Origins weer aan het spelen, gewoon om weer even mijn geheugen op te frissen voordat Inquisition uitkomt en natuurlijk omdat het een geweldig spel is. Had dus al die DLC gekocht al eerst en ik heb nu dus een shitload aan goede wapens en armor beschikbaar. Speel op hard, maar dit maakt het toch een stuk makkelijker.Niet dat ik het erg vind nu anders had ik deze spullen wel weggegooid, maar als ik met Inquisition begin wil ik het gewoon normaal spelen en niet al meteen op het begin een of andere eenhoorn hebben ofzoiets.
Doet toch iets af aan de andere dingen die je later krijgt ook vind ik.
Je hebt 100% gelijk met die female romance options, die wijven.Ik snap wel dat ze iets minder cliché willen zijn door er allemaal knappe vrouwen met dikke tieten in te gooien (zoals Isabella), maar van mij hoeven ze niet allemaal lelijk te zijn.
Ik denk dat ik dan nog voor de negerin ga (mits ze geen kort en pittig kapsel heeft, maar dat heb ik nog niet kunnen zien door die muts.) Die Qunari is ook wel tof inderdaad, alleen vind ik dat ooglapje dan weer een beetje teveel van het goede.
Ze hebben inderdaad al aangegeven dat je geen romance kunt beginnen met eerdere romanceable characters, helaas. Heb bij Origins wel altijd moeite monogaam te blijven met Morrigan en Leliana.Maar nu doe ik gewoon Leliana en dan haal ik haar later over dat ik met Morrigan
Yup, ik ben ook weer begonnen met DA1 en 2. Ook al komt Dragon Age Keep uit, het zal nooit de inside jokes, lore en dergelijke kunnen overbrengen die je met het spelen van de game zelf meemaakt. En de banter van DA1 is gewoon super, tot nu toe niet overtroffen naar mijn mening door Bioware. De characters waren goed uitgewerkt, dit merkte je wel door de interactie en de gesprekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij had ik die zwarte vrouw nog met lang haar. Gezien op een afbeelding, dus nu kan je misschien rustiger slapen. Hopelijk hebben ze verschillende outfits en stijlen zoals in ME1 en 2. Zodat je ze een beetje kan aanpassen (hairstyle opties a.u.b. weg met de korte shit)
Tja die spullen die je krijgt kan je pas aan als je redelijk wat stats hebt gepompt, er is dan ook een andere armour beschikbaar die hetzelfde zo niet beter is (als je op de dragon DLC armour doelt).
Had alles ook opnieuw gekocht in de PS Store toen het in de aanbieding was. Alleen de DLC waar de Grey Warden zelf in voorkomt trouwens, dus niet Leliana's Song en dergelijke. Had de Ultimate-edition en DA2 Deluxe edition op de 360 (wel bewaard natuurlijk net zoals mijn LE ME1, 2 en 3). Maar toen mijn 360 de deur uitging voor een PS3 en 4 was ik blij dat er toevallig een week later de sale van ME en DA was. Dus alles bewaart van mijn 360 en nu alles weer digitaal op de PS3.
Onder andere Blood Dragon armour, maar die kun je inderdaad pas later aan. Maar met mijn mage kreeg ik bijvoorbeeld Vestments of the Seer (goede mage robes) al aan het begin. Ook een chestpiece door die DLC van Leliana kreeg ik aan het begin en nog verschillende ringen en riemen etc. Had dus al vrij veel te goede gear, maar ach.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:12 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Yup, ik ben ook weer begonnen met DA1 en 2. Ook al komt Dragon Age Keep uit, het zal nooit de inside jokes, lore en dergelijke kunnen overbrengen die je met het spelen van de game zelf meemaakt. En de banter van DA1 is gewoon super, tot nu toe niet overtroffen naar mijn mening door Bioware. De characters waren goed uitgewerkt, dit merkte je wel door de interactie en de gesprekken![]()
Volgens mij had ik die zwarte vrouw nog met lang haar. Gezien op een afbeelding, dus nu kan je misschien rustiger slapen. Hopelijk hebben ze verschillende outfits en stijlen zoals in ME1 en 2. Zodat je ze een beetje kan aanpassen (hairstyle opties a.u.b. weg met de korte shit)
Tja die spullen die je krijgt kan je pas aan als je redelijk wat stats hebt gepompt, er is dan ook een andere armour beschikbaar die hetzelfde zo niet beter is (als je op de dragon DLC armour doelt).
Had alles ook opnieuw gekocht in de PS Store toen het in de aanbieding was. Alleen de DLC waar de Grey Warden zelf in voorkomt trouwens, dus niet Leliana's Song en dergelijke. Had de Ultimate-edition en DA2 Deluxe edition op de 360 (wel bewaard natuurlijk net zoals mijn LE ME1, 2 en 3). Maar toen mijn 360 de deur uitging voor een PS3 en 4 was ik blij dat er toevallig een week later de sale van ME en DA was. Dus alles bewaart van mijn 360 en nu alles weer digitaal op de PS3.
Moet je de laatste firmware update forceren. Daarmee is de upnp ondersteuning in verbeterd (lees: er zit actie achter het vinkje).. Sinds ik die heb zijn de problemen opgelostquote:Op maandag 30 juni 2014 19:14 schreef Disker91 het volgende:
Mocht je online problemen ervaren dan wil ik de gok doen dat je een KPN V8 box hebt. Deze geven veel problemen met alle consoles als het om online gamen gaat. Had er zelf een week last van tot ik het probleem maar zelf had opgelost (Battlefield, Killzone, Assassins Creed hadden allemaal problemen op het online gebied)
Ik had in het systeem wat instellingen veranderd. Nooit meer problemen gehad. Die firmware werkte trouwens niet bij iedereen bij sommige waren upnp problemen hardcoded. Veel mensen hadden nog diezelfde problemen als daarvoor. De V9 box was niet aan te slepen hierdoor (werd zelfs ontkend dat deze er was voor een tijdje door KPNquote:Op maandag 30 juni 2014 21:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moet je de laatste firmware update forceren. Daarmee is de upnp ondersteuning in verbeterd (lees: er zit actie achter het vinkje).. Sinds ik die heb zijn de problemen opgelost
Daarvoor had ik een Linksys dingetje er tussen staan, eigen IP reeks uit laten delen, upnp op die aan: geen problemen
Resogun is een top spel, zeker voor die prijs. Over de DLC heb kan ik niks zeggen, deze heb ik niet gespeeld. Maar niet gekocht omdat ik niet van 'wave-gameplay' hou met dit soort spellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:08 schreef utopie het volgende:
is Resogun (¤9.99) + DLC (¤4.99) een beetje leuk voor die 15 euro?
oke dan ga ik 'm maar eens halenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Resogun is een top spel, zeker voor die prijs. Over de DLC heb ik geen mening maar staat mij persoonlijk niet echt aan.
Niet heel lang; sfeer en verhaal heel tof, alleen de gameplay/puzzels zijn vrij middelmatig imo.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef utopie het volgende:
Heeft iemand Valiant Hearts ofzo al gespeeld ?
Toffe game, heel goede sfeer en leert je echt wat over de idioterie van de Eerste Wereldoorlog. Puzzels zijn niet moeilijk, maar wel vermakelijk. Heb ook niet het idee dat het spel bedoeld is om moeilijk te zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef utopie het volgende:
Heeft iemand Valiant Hearts ofzo al gespeeld ?
In Conquest kan ik altijd wel een volle 64p server vinden! In andere gamemodes is het inderdaad lastig. Ik word wel ziek van die klote zandstorm trouwensquote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef emokid het volgende:
Jammer dat er niet zoveel mensen Gulf of Oman 2014 spelen in Battlefield 4.. Had in mn hoofd al de Second Assault DLC gekocht voor ik het spel had. Mn favo map aller tijden. In Battlefield 3 ook alleen maar Gulf gespeeld.
Die zandstorm heb ik gezien op YT.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
In Conquest kan ik altijd wel een volle 64p server vinden! In andere gamemodes is het inderdaad lastig. Ik word wel ziek van die klote zandstorm trouwens
Ik vind de dlc wel leuk, zitten veel "nog 1 keer" momentjes inquote:Op maandag 30 juni 2014 22:08 schreef utopie het volgende:
is Resogun (¤9.99) + DLC (¤4.99) een beetje leuk voor die 15 euro?
Zeer herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:40 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Ik vind de dlc wel leuk, zitten veel "nog 1 keer" momentjes in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |