SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil mijn Leliana terug als romance optiequote:Op maandag 30 juni 2014 11:58 schreef Disker91 het volgende:
Net even Dragon Age: Inquisition (Deluxe Edition) besteld. 64,50 euro, scheelt weer 15 euro.
Zal wel de eerste Bioware game zijn waar ik waarschijnlijk niet gebruik ga maken van de welk bekende romance opties. Man man man, wat een teleurstelling.
Allemaal vrouwen met een kort pittig kapsel en/of aparte gezichten, en diegene die mij wel geinig nog leek door haar verhaal is 'for females only'. Of der moet er één zijn die echt een leuk verhaal heeft.
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:48 schreef Shadeauw het volgende:
EA servers zijn echt topHet is de laatste 1,5 week wel weer extreem slecht met Fifa 14.... Met welke game heb je momenteel problemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
weet ik ook niet.. AC4 nu voor de 2e keer gekocht.. voor ps4quote:Op maandag 30 juni 2014 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom zou je games een tweede keer halen?
Okay, ik doe met met Virtual Console-games ook, maar dat is net even anders
Zelfde geldt voor BF.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is de laatste 1,5 week wel weer extreem slecht met Fifa 14.... Met welke game heb je momenteel problemen?
Fifa 14 inderdaad. Ben een beetje FUT aan het doen, maar kan amper 1 wedstrijd spelen of ik wordt er alweer afgegooid. Nog erger is dat wanneer je net klaar bent met een wedstrijd (gewonnen) en je wordt er dan afgekickt. Slaat dus helemaal niks op... Oh en als je een pack wilt openen, vergeet het maar. De store is blijkbaar niet beschikbaar 23 uur per dagquote:Op maandag 30 juni 2014 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is de laatste 1,5 week wel weer extreem slecht met Fifa 14.... Met welke game heb je momenteel problemen?
Dit..... Man, dan word ik echt helemaal leip ook. Hopelijk kan ik vanavond een paar potten doenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:52 schreef Shadeauw het volgende:
Nog erger is dat wanneer je net klaar bent met een wedstrijd (gewonnen) en je wordt er dan afgekickt.
Hehe inderdaad, van de ruim 300 verliespartijen zijn er volgens mij minstens 100 op die manier tot stand gekomen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit..... Man, dan word ik echt helemaal leip ook. Hopelijk kan ik vanavond een paar potten doen.
Dan mag je mij uitleggen waarom dat enkel bij Fifa 14 gebeurt.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het ligt toch vaak echt aan je modem of router. Toen ik een verbinding had doormiddel van een Experia router bij KPN ondervond ik ook vaak disconnects met Fifa maar nu ik een verbinding bij UPC heb zelden last van.
Ja, en de rest van je complete infrastructuur geen problemen ondervindtquote:Op maandag 30 juni 2014 14:23 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dan mag je mij uitleggen waarom dat enkel bij Fifa 14 gebeurt.
Dan moet het gerelateerd zijn aan gesloten poorten op de router.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:23 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dan mag je mij uitleggen waarom dat enkel bij Fifa 14 gebeurt.
Ik probeer al een tijdje Watchdogs te verkopen voor 35 Euroquote:Op maandag 30 juni 2014 11:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ze zijn nog dicht.. gaan pas 12 uur open.maar de ruilwaarde moet 35 euro zijn.. vandaar..
Heb zojuist alle poorten opengezet die EA aanraad om open te zetten (bron)quote:Op maandag 30 juni 2014 14:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan moet het gerelateerd zijn aan gesloten poorten op de router.
Dit bedacht ik me later: Guild Wars op de PC was een probleem voor mij en dat heb ik gefix't door op mij eigen router dd-wrt te installeren. Toen kon ik het verkeer goed loggen en controleren.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:22 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Heb zojuist alle poorten opengezet die EA aanraad om open te zetten (bron)
Ik zal eens kijken of het iets uitmaakt maar ik ben er bang voor.
Ik heb dd-wrt al geïnstalleerd op mijn router. Wat bedoel je precies met verkeer loggen en controleren?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit bedacht ik me later: Guild Wars op de PC was een probleem voor mij en dat heb ik gefix't door op mij eigen router dd-wrt te installeren. Toen kon ik het verkeer goed loggen en controleren.
Dat is misschien ook nog een optie.
Zie bijvoorbeeld: http://www.linklogger.com/dd-wrt_setup.htmquote:Op maandag 30 juni 2014 15:28 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb dd-wrt al geïnstalleerd op mijn router. Wat bedoel je precies met verkeer loggen en controleren?
Dat gaat mij allemaal even wat boven de petquote:Op maandag 30 juni 2014 15:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld: http://www.linklogger.com/dd-wrt_setup.htm
Ik heb daar wel een PC voor gebruikt; via de PS3/4 lijkt me dit niet mogelijk (maar indien goed ingesteld pakt de ps3/4 ook op).
Begint gelijk goed...quote:Op maandag 30 juni 2014 15:22 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Heb zojuist alle poorten opengezet die EA aanraad om open te zetten (bron)
Ik zal eens kijken of het iets uitmaakt maar ik ben er bang voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |