SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
M60 sproeit wel ontzettend hard...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nope, zijn dr wel meer. Elke LMG kan best nais zijn als je dr op een bepaalde manier mee schiet, enige waar ik nooit echt geweldig mee kan spelen is de M60.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hmjah de rate of fire is iets te traag. Wel beter damage model, maar de 240B heeft dat ook (en is voor mij effectiever).quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
M60 sproeit wel ontzettend hard...![]()
Faulting application name: bf4.exe, version: 1.2.0.2, time stamp: 0x537eb51a
Faulting module name: KERNELBASE.dll, version: 6.2.9200.16864, time stamp: 0x531d34d8
Exception code: 0x887a0006
Fault offset: 0x0000000000047b8c
Faulting process id: 0x33b8
Faulting application start time: 0x01cf9232132dfa3d
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Faulting module path: C:\Windows\system32\KERNELBASE.dll
Report Id: f7b6dbc4-fe27-11e3-be86-bc5ff4360398
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID
wat een tyfus buged hoerenkuttyfuszooi is deze game ook"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Vanavond sinds lange tijd weer BF zitten spelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:41 schreef cherrycoke het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)157110848/380601984/
ik ging als medic die score!!!
Het blijft zo mooi om te zien hoe te veel lui op hetzelfde punt iedere keer weer dood gaan. En als je dan als medic er achter blijft staan en de lemmings blijft healen en reviven loopt de score aardig op. Je KD gaat er wel wat op achteruit maar je hebt een paar lemmings weten te redden
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
ATI/AMD/Crossfire?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
Faulting module name: KERNELBASE.dll, version: 6.2.9200.16864, time stamp: 0x531d34d8
Exception code: 0x887a0006
Fault offset: 0x0000000000047b8c
Faulting process id: 0x33b8
Faulting application start time: 0x01cf9232132dfa3d
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Faulting module path: C:\Windows\system32\KERNELBASE.dll
Report Id: f7b6dbc4-fe27-11e3-be86-bc5ff4360398
Faulting package-relative application ID
wat een tyfus buged hoerenkuttyfuszooi is deze game ookI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik speel nu veel op locker met de qbs-9 , met coyote , laser , full choke en stubby en tering man wat een wapenDe hoge damage en fire rate echt beastmode
verwacht wel veel haat in de chat als je hiermee speelt helemaal in combi met de m320 LVG en incendarie granaat om de vijand te verblinden waarna je als een gek door de rook heen rushen en dan unleash madness hehe
Ehmm![]()
Google op errorcode lijkt een driverprobleem te zijn danwel stabiliteit issue met 2 kaarten. Sucks, maar tis niet anders. Forceren 1 kaart te gebruiken lost veel van je frustraties op denk ik.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
18+ game
Watch you language in our servers"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Holy shit man , ik heb in geen tijden zo bizar goed gespeelt.
http://battlelog.battlefi(...)241244288/364123825/
Kon ik dit maar elke dag
Ehmm![]()
Geniaal idd. Of janken over het feit dat mensen de chatfunctie gebruiken, ram dan gewoon een paar keer op H zodat je er geen last van hebt...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef cherrycoke het volgende:
18+ game
Watch you language in our serversI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ben zojuist voor het eerst met de multiplayer begonnen![]()
Maar wat zijn nou de aan te raden/beste/leukste speltypen? Conquest, Rush, Deathmatch, etcetera?
En: zijn er nog handige tips voor een n00b om het snel en goed onder de knie te krijgen?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Eindelijkquote:Op maandag 30 juni 2014 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ben zojuist voor het eerst met de multiplayer begonnen
Probeer ze en concludeer. Het is een beetje subjectief natuurlijk. Conquest en Rush zijn het populairst.quote:Maar wat zijn nou de aan te raden/beste/leukste speltypen? Conquest, Rush, Deathmatch, etcetera?Speel alle classes, leg je niet vast op één wapen en geef vooral in het begin niet op. Je gaat nu een periode krijgen waarbij je waarschijnlijk regelmatig gefrustreerd raakt omdat je geen idee hebt waar de kogels/vijanden vandaan komen. Dat wordt automatisch beter als je meer speeltquote:En: zijn er nog handige tips voor een n00b om het snel en goed onder de knie te krijgen?
Conscience do cost.![]()
Spelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
En: zijn er nog handige tips voor een n00b om het snel en goed onder de knie te krijgen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo, gisteravond mijn (letterlijke) vuurdoop gehad: erg verslavend, en gaaf![]()
Ben rond 20.00u begonnen met de bedoeling een uurtje of 2 te spelen, maar voordat ik het in de gaten had was het 1 uur 's nachts![]()
Eerst een tijdje Deatmatch gespeeld om er een beetje in te komen, maar dat was wel 'saai' zo zonder vehicles, dus daarna alleen maar Rush en Conquest gespeeld![]()
In het begin eindigde ik steevast onderaan. Nu bak ik er nog steeds niet veel van (ik moet vooral aan mijn aim skills werken), maar toen ik eenmaal wat attachments vrijgespeld had (2x magnifier, canted iron sights e.d.) ging het al wel wat beter en eindigde ik meestal zo rond de 2- of 3-na laatste plek.
Qua klasse vind ik Recon niks voor mij, dat is niet mijn ding. Mijn voorkeur gaat uit naar Assault en Support, en in mindere mate Engineer. Voorlopig richt ik mij eerst op Assault. Ik heb net de Scar-H vrijgespeeld en als ik die wat geupgrade heb wil ik de Support wat upgraden. En later als Support fatsoenlijk is geupgrade is de Engineer aan de beurt, want die heeft ook zeker een grote toegevoede waarde.
Zijn wel een hoop kinderen te vinden op BF4, afgaande op die irritante piepstemmetjes![]()
Ik merk wel dat het puur afhankelijk is van met wat voor een soort spelers je in het team zit, hoe het spel gespeeld wordt. Regelmatig kom je bij 'ieder voor zich' figuren terecht, maar soms gelukkig ook bij teamplayers, en dan is het echt geweldig spelen![]()
Mooie maps ook, helemaal met dat Levolution. Laatste potje gisteren knalde die grote schotelantenne naar beneden![]()
Ik heb voorlopig alleen de standaard maps en de China Rising maps, maar wellicht dat ik in de toekomst ook nog een ander expansion pack koop.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Totaal geen last van. Speel je op console dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:20 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn wel een hoop kinderen te vinden op BF4, afgaande op die irritante piepstemmetjes
Yep.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Totaal geen last van. Speel je op console dan?
En ik weet dat dit het pc-topic is, maar omdat dit het enige nog actieve en levende BF4 topic is stelde ik de vraag hier maar
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Dat verklaart de gillende kindjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep.
En ik weet dat dit het pc-topic is, maar omdat dit het enige nog actieve en levende BF4 topic is stelde ik de vraag hier maarI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Altijd mooi om bij shooters na een paar maanden weer terug bij af te zijn. Mooi weer onderaan het leaderboard.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik ken het ja , ik speelde voor battlefield 840 uur cs go dat was het enige spel dat ik speelde , ging laatst ff terug nou wat een ellendequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef Quotidien het volgende:
Altijd mooi om bij shooters na een paar maanden weer terug bij af te zijn. Mooi weer onderaan het leaderboard.gelukkig word ik steeds beter in battlefield
ik speel nu veel op locker met die 1000rpm pwd , cz31 nogwat ofzo dat ding is een killerEhmm![]()
AEK-971 > allquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik ken het ja , ik speelde voor battlefield 840 uur cs go dat was het enige spel dat ik speelde , ging laatst ff terug nou wat een ellendegelukkig word ik steeds beter in battlefield
ik speel nu veel op locker met die 1000rpm pwd , cz31 nogwat ofzo dat ding is een killer"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
CZ-3A1quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik ken het ja , ik speelde voor battlefield 840 uur cs go dat was het enige spel dat ik speelde , ging laatst ff terug nou wat een ellendegelukkig word ik steeds beter in battlefield
ik speel nu veel op locker met die 1000rpm pwd , cz31 nogwat ofzo dat ding is een killer
Ben zelf nog steeds bezig met mn CJB-MS met 3.4 scope en heavy barrel.... Waarom? Omdat ut kut is en kan.
![]()
Ik speelde voor battlefield ongeveer 10 jaar lang 1.6. Ik wil niet weten hoeveel uur daarin heeft gezeten
Maar dat was toen ik nog jong en competitief was en eigenlijk alleen maar wars wilde spelen. Battlefield is veel fijner voor even tussendoor snel een gamepje en dan hopelijk cheater genoemd worden
Conscience do cost.![]()
Snap dat ook niet. Terwijl in de game zelf de fucks om je oren vliegen kan je toch een ban krijgen voor het woord fuck te typen in de chatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef cherrycoke het volgende:
18+ game
Watch you language in our servers
People assume too much.![]()
Behalve dat BF als twitch-shooter echt hondsberoerd registreerd...quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:41 schreef ems. het volgende:
Ik speelde voor battlefield ongeveer 10 jaar lang 1.6. Ik wil niet weten hoeveel uur daarin heeft gezeten
Maar dat was toen ik nog jong en competitief was en eigenlijk alleen maar wars wilde spelen. Battlefield is veel fijner voor even tussendoor snel een gamepje en dan hopelijk cheater genoemd wordenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
De acties zullen nooit meer zo mooi zijn als in 1.6, nee. Maar flanken en een hele m249 leeggooien op een troep noobs die de verkeerde kant opkijken zorgt voor een minimaal even stijve piemel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Behalve dat BF als twitch-shooter echt hondsberoerd registreerd...Conscience do cost.![]()
Ook nog steeds mijn favo AR. Hoewel hij wel iets minder sterk is geworden ten opzichte van deel 3, geloof ik.Conscience do cost.![]()
Ben nu een paar dagen bezig en ik ben er al flink wat op vooruit gegaan. Ik eindig nu meestal ergens in de middenmoot. Kills en aimen daar moet ik nog flink aan werken, maar in de Assault class speel ik als combat medic (med kits en refib) en ik speel dus echt teamgericht en dat levert ook veel punten, en waardering, op.
De Support class is tot op heden mijn andere favoriete class.
Engineer en Recon heb ik me nog niet zo in verdiept, al heb ik wel begrepen dat Recon als je daarin wat verder bent, dat het dan meer is dan alleen maar 'dom' sniperen.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Mooi is het trouwens als je in een potje/server terecht komt waarbij alle spelers goed met elkaar samenwerken en ook met de andere (blauwe) teams samenwerken en waarbij beide kanten zeer aan elkaar gewaagd zijn![]()
Schitterende potjes zijn dat.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Wat vooral ideaal is aan de recon class is dat je de spawn beacon op een sneaky lokatie kan zetten en motion sensor balls of t-ugs kunnen erg handig zijn.
Wat ook helps vooral op kleinere mappen is de minimap inzoomen , default is N ik zet hem altijd op 50MEhmm![]()
Dit idd, gebeurt niet vaak op de console versie maar wanneer je in zo'n server komt is het echt genieten. Ik vind trouwens wel dat ze het progressie systeem eens mogen veranderen, want die laatste battlepacks zijn echt niet de moeite waard. Heb je fucking 500 kills gemaakt, krijg je vijf verschillende silencers die allemaal hetzelfde doenquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:36 schreef StateOfMind het volgende:
Mooi is het trouwens als je in een potje/server terecht komt waarbij alle spelers goed met elkaar samenwerken en ook met de andere (blauwe) teams samenwerken en waarbij beide kanten zeer aan elkaar gewaagd zijn![]()
Schitterende potjes zijn dat.![]()
het weeshuis staat in de brand, weg wezen![]()
Recon heeft idd wel leuke gadgets, alleen ligt dat snipen me niet, ik vind dat geen leuke manier van spelen. Maar wellicht dat ik me er later wel een keer, als ik als Assault en Support leuke wapens heb vrijgespeeld, mee ga spelen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:37 schreef Photomorti het volgende:
Wat vooral ideaal is aan de recon class is dat je de spawn beacon op een sneaky lokatie kan zetten en motion sensor balls of t-ugs kunnen erg handig zijn.
Wat ook helps vooral op kleinere mappen is de minimap inzoomen , default is N ik zet hem altijd op 50MPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
Dan pak je een shotgun of carbine ipv een sniper? Of je doet een sniper met een close/medium ranged scope
Maar haast is nergens voor nodig, inderdaad.Conscience do cost.![]()
Ik heb die servers bij de favorieten gezet voor de zekerheid, want dat zijn idd de potjes waar je het voor doet. En dat zonder headsets of chat e.d. Geweldigquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:42 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
Dit idd, gebeurt niet vaak op de console versie maar wanneer je in zo'n server komt is het echt genieten. Ik vind trouwens wel dat ze het progressie systeem eens mogen veranderen, want die laatste battlepacks zijn echt niet de moeite waard. Heb je fucking 500 kills gemaakt, krijg je vijf verschillende silencers die allemaal hetzelfde doen![]()
![]()
Ik kan me met BF3 nog een episch gevecht herinneren van een jaar of 2 geleden. Het was Rush en de map was Metro. Beide partijen waren zéér aan elkaar gewaagd en wij als attackers (ik als Support) rukten langzaam maar zeker door naar helemaal naar achteren in de map en vanaf dat punt/moment was het één grote alsmaar voortdurende standoff.
Wij kwamen geen steek verder en het lukte de vijand ook niet om ons te verdrijven![]()
En dit ging maar zo door en door en door. Echter moest ik de volgende dag weer vroeg eruit voor mijn werk en het was al kwart over 1 's nachts. Nog een half uur doorgespeeld in de hoop dat één van beide partijen zou winnen, maar helaas.
Met pijn in mijn hart uiteindelijk zelf maar gestopt (dááág veel punten).
Vet! Ik speelde een keer een potje Rush als defender. Door het strategisch neerzetten van m'n machine gun (en met pootjes uit) kon niemand bij de objectives komen. Ondertussen constant ammo en health bijtanken via teammates, en kill na kill maken terwijl ze het blijven proberenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb die servers bij de favorieten gezet voor de zekerheid, want dat zijn idd de potjes waar je het voor doet. En dat zonder headsets of chat e.d. Geweldig![]()
Ik kan me met BF3 nog een episch gevecht herinneren van een jaar of 2 geleden. Het was Rush en de map was Metro. Beide partijen waren zéér aan elkaar gewaagd en wij als attackers (ik als Support) rukten langzaam maar zeker door naar helemaal naar achteren in de map en vanaf dat punt/moment was het één grote alsmaar voortdurende standoff.
Wij kwamen geen steek verder en het lukte de vijand ook niet om ons te verdrijven![]()
En dit ging maar zo door en door en door. Echter moest ik de volgende dag weer vroeg eruit voor mijn werk en het was al kwart over 1 's nachts. Nog een half uur doorgespeeld in de hoop dat één van beide partijen zou winnen, maar helaas.
Met pijn in mijn hart uiteindelijk zelf maar gestopt (dááág veel punten).
dat soort momenten zijn echt epic
het weeshuis staat in de brand, weg wezen![]()
Ik had idd begrepen dat je naarmate je vordert in de Recon-klasse, dat je dan op een gegeven moment ook andere soorten wapens kunt vrijspelen en ook een spec ops-kit. Dan wordt het leukquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:50 schreef ems. het volgende:
Dan pak je een shotgun of carbine ipv een sniper? Of je doet een sniper met een close/medium ranged scope
Maar haast is nergens voor nodig, inderdaad.![]()
Maar idd, alles op zijn tijd. En dan zijn er nog de voertuigen, waar je stuk voor stuk ook een berg upgrades voor kunt vrijspelen.
En wat zijn die choppers enorm moeilijk![]()
Nee, voorlopig ben ik nog wel even bezig met BF4. Heb ook expres wat langer gewacht met de aankoop ervan, omdat ik eerst mijn backlog flink wilde uitdunnen![]()
Wat ik wel merkte vaak in random servers/potjes, als ik support speelde, is dat andere assault spelers niet scheutig waren met medkits en reviven, ook al lag je voor hun neus.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Ik ben nu support wapen voor wapen aan het spelen, gaat best lekker. Hierna ga ik me een tijdje vestigen op assault denk ik, wat ik nu alleen in metro wel eens wil doen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dust Devil staat al drie dagen op behaald, maar uitkeren ho maar
crashes zijn weer terug
Faulting module name: bf4.exe, version: 1.2.0.2, time stamp: 0x537eb51a
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x0000000000c343ff
Faulting process id: 0x614
Faulting application start time: 0x01cf984c02946620
Faulting module path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Report Id: 6dd7ed57-0441-11e4-be88-bc5ff4360398
Faulting package-relative application ID:
![]()
![]()
battlefield 4"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Google is je vriend en levert een tal van mogelijkheden.quote:
Ook al is BF de enige bokkepruik in je programmalijst zou ik uit ervaring al willen aanraden om je geheugen eens een nacht te testen, videodrivers handmatig te verwijderen via programma's gevolgd door installatie van de meest recente versie only (zowel nVidia als AMD hebben de neiging om door automatisch updaten sommige componenten te stapelen ondanks alle verbeteringen), je HD te checken als dat kan om dat ook uit te sluiten en dingen als virusscanners en dat soort onzin te stoppen als je speelt.
BF3 was een jaar geleden reden om mijn PC door te lichten omdat de foutcodes steeds vaker voorkwamen, bleek zowel mijn SSD als mijn geheugen flinke kuren te vertonen. Na vervanging geen enkel probleem meer. Niet zeggende dat dat het is, maar het is fijn te weten dat je alles geprobeerd hebt wat eventueel voor problemen had kunnen zorgen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat voor problemen had jij met je ssd? Ik had dat .dll files spontaan verdwenen.Conscience do cost.![]()
Random crashes van BF3, windows update die ineens enige functie weigerde, daardoor ging mijn alarmbelletje wel af, toen ik windows niet meer kon installeren zonder kunstgrepen was dat alarmbelletje 2, memtest toen maar gedaan toen ik met 1 reepje geheugen ipv 4 ineens wel kon installeren, daarna grotere nieuwe SSD gehaald en oude SSD+ geheugen retour gestuurd ter inspectie/vervanging. SSD bleek niet meer leverbaar, geld terug gehad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:48 schreef ems. het volgende:
Wat voor problemen had jij met je ssd? Ik had dat .dll files spontaan verdwenen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hmm, binnenkort mijn ssd ook maar eens retour doen. Hij is na 2 reinstalls nog steeds niet helemaal kosher. Maar dan moet ik weer zo lang wachten
Dat terzijde; de UTS-15 is ook een heerlijke shotgun, in tegenstelling tot zijn real-life counterpart
Conscience do cost.![]()
Ennn de Dragons Teeth update is dr iigZie dat levelcap verhoogd is ook weer, net nu ik bijna 120 ben hehe.
![]()
DT zit in de patch. Toegang tot DT shizzle is echter nog niet mogelijk, voor zover ik weet. Misschien een paar assignments oid.Conscience do cost.![]()
Ja lol dan is hij toch niet uit haha , ik helemaal paniekerig mijn origin opstarten om te zien of het echt waar was
Ehmm![]()
Ik zei dan ook dat de DT update er was, niet DT zelfquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:26 schreef Photomorti het volgende:
Nee hij is nog niet uit hoe kom je daarbij ?. dat komt volgende week dinsdag wss. Al zegt BL wel "started playing dragon's teeth", maarja battlelog...
.
![]()
hehe ja battlelog ik ken hetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:50 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik zei dan ook dat de DT update er was, niet DT zelf. dat komt volgende week dinsdag wss. Al zegt BL wel "started playing dragon's teeth", maarja battlelog...
.
Wel zin in de nieuwe maps , hopelijk eindelijk wat meer close quarters urban combat.
Ik speel laatste tijd alleen maar metro , locker en dominationEhmm![]()
Naast de naval strike maps (wave breaker) val ik ook vaak terug op metro en locker. Ik hoop echt dat er met DT wat toffe close-combat-urban maps bijkomen.
Conscience do cost.![]()
gelukkig maar haha , anders is metro helemaal 1 grote grapquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:41 schreef VelitoX het volgende:
Zozo, nu snap ik waarom die "eod bot met wapens" geen assignment heeft, tis een battle pickup.
Ehmm![]()
Maak je een tutorial, vergeet je uit te leggen wat de links an sich doenquote:
Bovendien deed UT2k4 dit ook al he...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Update of niet, nog steeds rubberbanding tot en met, nog steeds geen fatsoenlijk werkende kill messages, nog steeds stabiliteits issues en performance issues ondanks dat de rest van de framerates ineens een stuk hoger liggen. Echt, geniaal.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als je zoveel rubberbanding hebt dan is er toch wat mis met je connectie ofzo.
Ik heb zelf heel sporadisch rubberbanding op 64 speler servers.![]()
Ping van 20, ben ook niet de enige. Mogelijk dat de server het niet trekt, maar dan nog is het absurd te noemen...quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
Als je zoveel rubberbanding hebt dan is er toch wat mis met je connectie ofzo.
Ik heb zelf heel sporadisch rubberbanding op 64 speler servers.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
![]()
2 messen in een battlepack
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik heb vandaag weer een aantal potjes gespeeld, na een paar weken vakantie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ping van 20, ben ook niet de enige. Mogelijk dat de server het niet trekt, maar dan nog is het absurd te noemen...
Eerste paar rondes gingen prima, fatsoenlijke kdr en zo. Tot ik op een server ging met een ping van rond de 18. Raakte geen drol meer, lui die ik van achteren point blank beschoot met een lmg die zich omdraaien en mij neerleggen met een assault rifle. Uh huh.
Meteen weer op een server met een wat hogere ping gaan spelen, en alles liep weer.
Fijn hoor, breedband
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Die client-side hitdetectie werkt gewoon niet lekker. Zeker als de netcode in meerdere opzichten onderdoet voor twitch-shooters van welleer...quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer een aantal potjes gespeeld, na een paar weken vakantie.
Eerste paar rondes gingen prima, fatsoenlijke kdr en zo. Tot ik op een server ging met een ping van rond de 18. Raakte geen drol meer, lui die ik van achteren point blank beschoot met een lmg die zich omdraaien en mij neerleggen met een assault rifle. Uh huh.
Meteen weer op een server met een wat hogere ping gaan spelen, en alles liep weer.
Fijn hoor, breedband
V.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bizar dat shooters van tig jaren oud betere hitdetectie hebben als nu zoals in mijn start met online gaming een mod op de quake 2 engine action quake 2 , nooit last van slechte netcode al waren dat voornamelijk hitscan wapens maja ook cs go heeft slechte hitreg op 64 tickrate servers en cs go heeft alleen hitscan wapens.
Is dit nou echt puur om kosten te besparen op servers? Moet haast wel en natuurlijk de console limitaties die ervoor zorgen dat wij als pc gamers verneukt worden.
Hardline koop ik zowiezo niet , zelfde netcode als bf4 of zelfs slechter.Ehmm![]()
Er gaat wel meer code over de lijn, absoluut een feit. Ballistiek maakt hitscan iig onmogelijk, en das maar een van de factoren.
Het zit hem meer in het feit dat het niet alleen client-side kán zijn omdat de hits wel ergens centraal vergeleken moeten worden. In BC2 is het een tijdje totaal waardeloos geweest maar wist uiteindelijk een mooie hybridevorm voor de meeste spelers te ontwikkelen waarbij ballistiek en netcode prima samen wisten te gaan.
Wat mij meer verbaast is dat het in BF3 prima werkte in 90-95% van de gevallen en je in BF4 ineens weer met dezelfde kinderziektes lijkt te zitten en dat men nu, 9 maanden na release, nog steeds die kreukels niet heeft weten glad te strijken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ligt alles eruit of is battlelog weer eens aan het kutten? No favorite servers, GTFO...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hebben jullie ook regelmatig dat de hits wel worden gedetecteerd, wat je kan zien aan de feedback op je crosshair maar dat je vervolgens 0 punten krijgt wanneer iemand anders hem neer maait?
Zelfs geen suppresion fire punten![]()
![]()
Eeeh........quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:16 schreef TwenteFC het volgende:
Wacht, die XP boost dingen die je unlocked moet je handmatig activeren?
Ja![]()
Ja, vaak. Maar op HC geen feedback natuurlijk. Wel spelers die volle salvo's overleven en dan honderd procent hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:04 schreef TwenteFC het volgende:
Hebben jullie ook regelmatig dat de hits wel worden gedetecteerd, wat je kan zien aan de feedback op je crosshair maar dat je vervolgens 0 punten krijgt wanneer iemand anders hem neer maait?
Zelfs geen suppresion fire puntenKwam ik ook pas laat achter, maar ik vind het maar onzin...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:16 schreef TwenteFC het volgende:
Wacht, die XP boost dingen die je unlocked moet je handmatig activeren?
ik weet nu waarom ik poor performence had
ULPS stond aan"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
ULPS?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:51 schreef cherrycoke het volgende:
ik weet nu waarom ik poor performence had
ULPS stond aan![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
quote:
fack alle haters die lopen te zijken dat ik RPG in locker gebruik
en alle zijkers die lopen te kankeren dat de MAV een nurf moet hebben want nu kan ik niet meer morteren opdonderen
maar de MG4 moet wel een nerf hebben"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Tis nog altijd zeiken, maar RPG op infantry vind ik wel lowest van low eigenlijkquote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef cherrycoke het volgende:
fack alle haters die lopen te zijken dat ik RPG in locker gebruik
en alle zijkers die lopen te kankeren dat de MAV een nurf moet hebben want nu kan ik niet meer morteren opdonderen
maar de MG4 moet wel een nerf hebben
Metro, rpg 320 en granaten. Leuk manquote:Op zondag 13 juli 2014 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis nog altijd zeiken, maar RPG op infantry vind ik wel lowest van low eigenlijk![]()
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
granaten kun je ontlopen, RPG's hebben meestal een belachelijke splash-damage...quote:Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Metro, rpg 320 en granaten. Leuk man
Nou...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vind rpg op infantry alleen irritant in maps zoals metro en locker. Voor de rest totaal geen problemen mee als ik er eentje op mijn smoel krijg.
MG4 is wel een beetje OP. Niet smerig OP, maar beetje OP.Conscience do cost.![]()
RPG's zijn gewoon een goede oplossing wanneer iemand achter een muur blijft zitten. Moet je maar een muurtje opzoeken die niet te vernielen valt.
Zelfde voor in een hoekje zitten en dan er mee geraakt worden, risico van de locatie.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Gisteren op een Metro 32 server 8 kills met c4 door 1 muurtje op te blazenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef Catkiller het volgende:
RPG's zijn gewoon een goede oplossing wanneer iemand achter een muur blijft zitten. Moet je maar een muurtje opzoeken die niet te vernielen valt.
Zelfde voor in een hoekje zitten en dan er mee geraakt worden, risico van de locatie.![]()
![]()
Nou... als ik op Locker constant airbursts of 320's voor mijn knar krijg, ben ik niet te beroerd om er een rpg tegenaan te smijten, of op zijn minst hetzelfde. En dan idd maar effe spammen naast een munitiekrat. Dikke lul voor ze.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis nog altijd zeiken, maar RPG op infantry vind ik wel lowest van low eigenlijk
Weet je wat je beter kan doen BF gaan spelen en die mappen links laten liggenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... als ik op Locker constant airbursts of 320's voor mijn knar krijg, ben ik niet te beroerd om er een rpg tegenaan te smijten, of op zijn minst hetzelfde. En dan idd maar effe spammen naast een munitiekrat. Dikke lul voor ze.
V.![]()
En dat zeg je specifiek tegen mij omdat...?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je wat je beter kan doen BF gaan spelen en die mappen links laten liggen
![]()
Dus, wie gaat er morgen los? Ik ga er ook maar weer aan geloven denk ik na een maand niks doen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ach, voor de Unica mot je 15 kills vanuit het water maken... dus tjah.... (En zonder Unica kan je Deagle niet unlockenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef Photomorti het volgende:
Ziet er wel leuk uit opzichAlleen dat kut water altijd
).
![]()
Pffff dat word dus campen in het water haha want ik moet die deagle hebben
Ik vind pearl market echt supervetMooie map om rond te rennen met een pdw
En als iemand achter een muurtje duikt ff snel die rpg eracheraan hehe
![]()
En vind ze eigenlijk allemaal wel heel vetdie sneeuwmap is ook heerlijk!
En daar kun je goed gebruikmaken van de tank met HE granaat aangezien ik vrijwel altijd sabot gebruik voor langere afstanden.
[ Bericht 38% gewijzigd door Photomorti op 14-07-2014 22:33:39 ]Ehmm![]()
De mappen zien er erg leuk uit. Ga me morgen zeker aan deze DLC wagen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[video's]
Dus, wie gaat er morgen los? Ik ga er ook maar weer aan geloven denk ik na een maand niks doen.![]()
Die is toch maar gehyped door mensen die CS spelen? Iets van headshot tot 40 meter is directe kill dacht ik maar een magnum kan van veel verder weg killen met een headshot lijkt mij?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ach, voor de Unica mot je 15 kills vanuit het water maken... dus tjah.... (En zonder Unica kan je Deagle niet unlocken).
Edit: oke, blijkbaar is dat maar 20 meter.Of ik dat van die 40 goed gehoord heb weet ik niet dan, dat is dan een flinke verbetering namelijk.
[ Bericht 13% gewijzigd door Catkiller op 14-07-2014 22:52:21 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik ga er morgen ook voor zitten, nadat ik mijn nieuwe tobo en muis heb geïnstalleerd![]()
![]()
Daar issie dan.Vanavond uitgebreid schieten. Ben vooral benieuwd naar die NK map.
Conscience do cost.![]()
Mehh heb het net een half uurtje gespeeld , nu alweer klaar mee.
Ik wou even die deagle unlocken maar dan moet je dus op die sunken dragon map de levolution activeren dus elke teringkleuter rent naar die pauperknop toe.
Vervolgens maakt de levolution de map zwaar irritant om te spelen oftewel floodzone 2.0
Dan moet je dus de unica halen , je moet 5kills maken terwijl je zwemt.
Dus wat gebeurd er op die map , je ziet niemand cappen en iedereen zit in het water te campen.
Meteen weer afgesloten wat een vies faalspel.
Ohja die nieuwe map talah market lijkt leuk maar iedereen campt op de daken dus mehhh kut map.
Die garden map is 1 groot sniper campfest op de brug geen kut aan.
Die north korea map is de enige die tof is naar mijn mening.
Vuile vuile teringmongolen die dit soort paupershit maken oh ehmm deagle achievement doe maar wat cools met water nee vuile paupers geef gewoon dat fucking pistool bij aanschaf dlc.
Faal dlc , niet kopen ik herhaal NIET KOPEN DIE TERINGTROEP!Ehmm![]()
Gelukkig maar dat jij nooit zoveel te klagen hebt hè?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef Photomorti het volgende:
Ik wou even die deagle unlocken maar dan moet je dus op die sunken dragon map de levolution activeren dus elke teringkleuter rent naar die pauperknop toe.
Vervolgens maakt de levolution de map zwaar irritant om te spelen oftewel floodzone 2.0
Dus wat gebeurd er op die map , je ziet niemand cappen en iedereen zit in het water te campen.
Ohja die nieuwe map talah market lijkt leuk maar iedereen campt op de daken dus mehhh kut map.
Vuile vuile teringmongolen die dit soort paupershit maken oh ehmm deagle achievement doe maar wat cools met water nee vuile paupers geef gewoon dat fucking pistool bij aanschaf dlc.
Faal dlc , niet kopen ik herhaal NIET KOPEN DIE TERINGTROEP!
De tering hey
Ik mag ook graag klagen over games en in het bijzonder EA/Battlefield maar dit gaat wel erg ver. Die shit is nauwelijks een paar uur uit en natuurlijk zitten er dan dat soort gastjes bij die (blijkbaar net als jij) direct allemaal dingen willen unlocken. Over een paar dagen merk je daar helemaal niets meer van, en heeft bovendien niets met de game zelf te maken. (hoewel er misschien wel wat gezegd kan worden over bepaalde assignments en de benodigdheden daarvan).quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef Photomorti het volgende:
En ach, maps die tegenvallen. Ik vind de meeste maps ook tegenvallen, tot ik ze iets beter leer kennen.
Maargoed, uneducated opinions van mijn kant verder aangezien ik vanavond pas ga spelen.Conscience do cost.![]()
Enige die meh is imo is die pearl market, de andere maps zijn prima.
Wel kut voor die unica idd dat je die sunken dragon flood gates moet doen, egt hoere irritant omdat ut maar heel af en toe kan. En tjah zonder unica kan je geen deagle halen
.
![]()
Photo zijn probleem is dat hij puur gaat spelen voor een assignment, en als iets dan niet lukt dan is hij boos. Gek he, dat je die switch niet om kan zetten wanneer er tienduizend mensen zijn die dat ook moeten doen voor een assignment?
Ga gewoon spelen omdat je er plezier in hebt en kijk er af en toe naar en dan is er weinig aan de hand.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ja maar het is toch te zot voor woorden dat ik met 20 man in die radio tower moet staan en dan als een mongool op E spammen om een pistool te kunnen unlocken.Ehmm![]()
Dan zoek je een aantal mensen op en ga je lekker om de beurt op die knop rammen in een vrijwel lege server.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:35 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar het is toch te zot voor woorden dat ik met 20 man in die radio tower moet staan en dan als een mongool op E spammen om een pistool te kunnen unlocken.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dan doe je dat toch wanneer niet de hele wereld het op dat moment ook probeert? Even praktisch nadenken doet wel eens wonderenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:35 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar het is toch te zot voor woorden dat ik met 20 man in die radio tower moet staan en dan als een mongool op E spammen om een pistool te kunnen unlocken.
Zo doe ik het altijd met de assignments. Compleet negeren voor een maand en dan, als ik toevallig eraan denk, even kijken hoever ik ben en dan lekker easy halen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef very het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch wanneer niet de hele wereld het op dat moment ook probeert? Even praktisch nadenken doet wel eens wonderen
Sowieso, unlocks zijn leuk maar ik speel de game om lekker te schieten. Ik heb ruim 10 jaar CS 1.6 gespeeld en daar heb ik nooit unlocks gekregen
Conscience do cost.![]()
Blijkbaar niet altijdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Zo doe ik het altijd met de assignments. Compleet negeren voor een maand en dan, als ik toevallig eraan denk, even kijken hoever ik ben en dan lekker easy halen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:35 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar het is toch te zot voor woorden dat ik met 20 man in die radio tower moet staan en dan als een mongool op E spammen om een pistool te kunnen unlocken.![]()
![]()
Nou heb een half uur gespeeld weer geprobeerd die deagle te unlocken.
Heeft gewoon geen zin , sunken dragon word alleen gecampt bij die kankerknop en dat gore teringwater zit je dan beetje te zwemmen om 5 kills in het water te maken.
Ja leuke dlc man dit echt van genoten.
Wat een flop dit ongelofelijk.Ehmm![]()
Houd aub eens op mt dat enorm overdreven gejank standaard elke dag weer. Mijn god, dit is echt niet normaal hoor. Wat moet jij een kutleven hebben zegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:14 schreef Photomorti het volgende:
Heeft gewoon geen zin , sunken dragon word alleen gecampt bij die kankerknop en dat gore teringwater zit je dan beetje te zwemmen om 5 kills in het water te maken.
Wat een flop dit ongelofelijk.
Nog 8 headshots te gaan voor Deagle lieverdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:14 schreef Photomorti het volgende:
Wat een flop dit ongelofelijk.
Water bij de garden map is veel beter voor die waterkills.
![]()
Een heel half uur, wow.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:14 schreef Photomorti het volgende:
Wat een flop dit ongelofelijk.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
zo heb eindelijk die gore pauperknop mogen indrukken nou zeg geweldig dat water dat omhoog kwam zozo wat een mooi spel zeg.
Nu nog ff als een mongooltje in het water wat kills maken en dan met dat prutspistool de gaynica paar headshots maken en dan opkankeren met die pauper assigments.Ehmm![]()
Je weet dat die assignments geen verplichte kost zijn he?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef Photomorti het volgende:
zo heb eindelijk die gore pauperknop mogen indrukken nou zeg geweldig dat water dat omhoog kwam zozo wat een mooi spel zeg.
Nu nog ff als een mongooltje in het water wat kills maken en dan met dat prutspistool de gaynica paar headshots maken en dan opkankeren met die pauper assigments.
Ik snap jou echt niet. Alleen maar als een gefrustreerde josti lopen kankeren maar ondertussen wel PER SE a la minuut gelijk alles meteen, gelijk en per direct MOETEN halen en dan alles bij elkaar schelden als blijkt dat heel de wereld op dit moment ook diezelfde dingen probeert te doen waardoor het voor jou, logischerwijs, lastiger is. En dan ook nog jouw mening over de kwaliteit van de game daardoor laten bepalen. Autist.
[ Bericht 2% gewijzigd door very op 15-07-2014 17:41:30 ]People assume too much.![]()
Heb jij het iq van een pinda ofzo met je gescheld?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef Photomorti het volgende:
Nu nog ff als een mongooltje in het water wat kills maken en dan met dat prutspistool de gaynica paar headshots maken en dan opkankeren met die pauper assigments.![]()
Nee meer het IQ van een stukje appelis toch gewoon achterlijk dit stoppen ze het beste pistool in het spel maar je mag er niet mee spelen voor je dit kinderachtige knopje moet indrukken en ohja dan moet je ff het water in en dan 5 kills maken leuk he?
nee gore pauperzooi
Ehmm![]()
Daarom moet je er ook iets voor doen. Als iedereen meteen met het ding rond zou lopen om jou er mee in je kop te schieten vanaf 30 meter waardoor je 10 keer dood gaat dan zou je ook zeuren.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
nee want nu verneuken ze gelijk bij release de map sunken dragon , zogenaamd het paradepaardje van de nieuwe dlc.
En dan ga je hem spelen en dan denk je hmmm waar is iedereen toch , oh in dat achterlijke kamertje naar een knop te starten.
en de rest? die sparteld in het water.
Dit moet je toch zien aankomen als dev?Ehmm![]()
Boeit ze toch niet, bombing raid kills maken was er ook waardoor iedereen in dat ding wilde komen, en de poort bij Caspian omzetten, waait vanzelf wel over.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
die map propaganda is wel heerlijkVooral het gebruik van de mortar is daar ideaal.
op 64 man servers heb je vaak op verschillende plekken een enorme clusterfuck en dan drop je een paar mortars huppa opeens 6 kills erbij.Ehmm![]()
De garden map is toch echt beter om die waterkills te krijgen....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef Photomorti het volgende:
en de rest? die sparteld in het water..
![]()
zoek lege server
Activate the floodgates on the Sunken Dragon map
doe dit
wacht tot ronde eindigt
ding klaar"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
5 kills maken in water tijd"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
wtf ik was degene met die minesquote:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Gezellig, ik ben nu beroemd omdat ik dingen kapot schiet en mijzelf opblaas.quote:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gezellig, ik ben nu beroemd omdat ik dingen kapot schiet en mijzelf opblaas.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:40 schreef bluedevil85 het volgende:
haha je bent niet de enige ik was de eerste die die slam's kapot schoot
bij 1:10 zie net mijn emblem
http://battlelog.battlefi(...)/stats/380601984/pc/
[ Bericht 8% gewijzigd door cherrycoke op 15-07-2014 23:08:27 ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik heb het wel gered trouwens daarna.![]()
Levenloos mortaren ook, MAV vliegen, allemaal van die dingen die een normaal mens die voor de winst gaat niet doet maar vooruit. Nu nog een voertuig slopen met een EOD bot.
Die 20 headshots heb ik ergens aan het eind van het jaar vast ook wel.
[/quote]![]()
Kut ik deed alt f4quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:51 schreef cherrycoke het volgende:
zoek lege server
Activate the floodgates on the Sunken Dragon map
doe dit
wacht tot ronde eindigt
ding klaarff kijken of hij wel een vinkje heeft
Ehmm![]()
Zie je pas als die ronde is afgelopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:20 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Kut ik deed alt f4ff kijken of hij wel een vinkje heeft
![]()
Lol ik zal wel de enige zijn die geen reet geeft om de unlocks en het spel gewoon wil spelen omdat ik graag een game speel en zo.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Mooi man, anderen verwijten dat ze PRECIES doen wat jij zou willen doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef Photomorti het volgende:
Faal dlc , niet kopen ik herhaal NIET KOPEN DIE TERINGTROEP!
Alles voor de unlocksDit. Unlocks komen vanzelf wel. Je kunt toch maar 1 wapen per keer vasthoudenquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:33 schreef neo2000 het volgende:
Lol ik zal wel de enige zijn die geen reet geeft om de unlocks en het spel gewoon wil spelen omdat ik graag een game speel en zo.
[ Bericht 16% gewijzigd door Skull-splitter op 16-07-2014 09:50:39 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mooi man, anderen verwijten dat ze PRECIES doen wat jij zou willen doen![]()
Trouwens afgelopen week echt het meest treurige ooit meegemaakt. Locker (ja, Locker, ja). Wij werden helemaal ingemaakt, en teruggedreven in ons spawn. Konden er niet uit, wat we ook deden. Compleet in een hoek gedreven.
En vervolgens gaat iemand uit het aanvallende team op hoge toon aan ons team verwijten maken dat we campers zijn... WTF?![]()
???
Nee, die heeft het begrepen...
locker is zo makkelijk om uit spawntrap te raken , gewoon iedereen naar buiten en rushen maja niemand luisterd
Ehmm![]()
Als ik met jou in een server zat zou ik ook de meldingen uitzetten om dat eeuwige gejank niet elke keer op mijn scherm te krijgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:30 schreef Photomorti het volgende:
locker is zo makkelijk om uit spawntrap te raken , gewoon iedereen naar buiten en rushen maja niemand luisterdPeople assume too much.![]()
Ja, maar zelfs voor de chat is dit stupide...quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:36 schreef ems. het volgende:
Dat is toch dagelijkse kost in chat. Daarom moet je chat ook gewoon uitzetten.
vanaf 52 sec zie mijn wel op het knopje liggen was ook de gene die riep aan de kant ik ga op het knopje liggen.quote:
Moet volgende keer alleen niet weer die slam's van dichtbij kapot schieten![]()
En zorgen dat iedereen even een andere hoek pakt, dan is het vaak prima te doen ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:30 schreef Photomorti het volgende:
locker is zo makkelijk om uit spawntrap te raken , gewoon iedereen naar buiten en rushen maja niemand luisterd
Wel vervelend wanneer er meerdere met een rpg, airburst,he of ander laf wapen staat.![]()
nee nette score toch
Mijn overall kdr blijft maar stijgen ik zit nu op 2.11En heb eindelijk de deagle
En was het de moeite waard? oh hell yeah!!!
Op pistol only servers lekker met deagle rammenOf als je gun leeg is weet je gewoon dat je nog net zo dodelijk bent die deagle is echt ziek goed! Ben benieuwd wanneer ze hem gaan nerfen
Hij maakt elke andere pistol eigenlijk nutteloos.
Ehmm![]()
die dragons teeth dlc is dat wat?Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef Photomorti het volgende:
Faal dlc , niet kopen ik herhaal NIET KOPEN DIE TERINGTROEP!![]()
Is DT wat? Ik heb nog niet kunnen spelen om eerlijk te zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heerlijk. Of van die jankballen die blijven huilen over bepaalde wapens (sniper, moartar) terwijl hun team dit consequenter inzet dan het onze (daarnaast zit er op "mijn" server een cap op...quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:07 schreef Verbal het volgende:
Trouwens afgelopen week echt het meest treurige ooit meegemaakt. Locker (ja, Locker, ja). Wij werden helemaal ingemaakt, en teruggedreven in ons spawn. Konden er niet uit, wat we ook deden. Compleet in een hoek gedreven.
En vervolgens gaat iemand uit het aanvallende team op hoge toon aan ons team verwijten maken dat we campers zijn... WTF?![]()
???
Nee, die heeft het begrepen...
V.)
Ik gebruik op propaganda en die garden map veel mortar bij de gamemode chainlinkJe bent echt bizar makkelijk kills halen zo hahaha iedereen zit hutje mutje en dan spam spam spam
Love it
Ehmm![]()
ERROR
Origin could not get code (-5df6fe0c): Server error: Internal Server Error.ERROR
[ Bericht 96% gewijzigd door 2Happy4U op 18-07-2014 10:19:50 ]Ehmm![]()
We're sorry, it looks like your game didn't start properly.
Please follow the steps below and try start the game after each one:
Restart Origin
Repair the game in Origin
Restart your computerWe're sorry, it looks like your game didn't start properly.
[ Bericht 83% gewijzigd door 2Happy4U op 18-07-2014 10:19:59 ]Ehmm![]()
ERROR
Could not communicate with BF4. Please use the Task Manager to close it down.ERROR
[ Bericht 88% gewijzigd door 2Happy4U op 18-07-2014 10:20:04 ]Ehmm![]()
ERROR
Game could not login to EA Online (1).ERROR
[ Bericht 83% gewijzigd door 2Happy4U op 18-07-2014 10:20:08 ]Ehmm![]()
ERROR
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Photomorti kicked for Language violation. Next Time: TempBanERROR
[ Bericht 97% gewijzigd door Photomorti op 18-07-2014 00:39:55 ]Ehmm![]()
Leer care hebben.
Ik vind de maps tof. Propaganda, Dragon en Garden zijn alle drie heerlijk om te spelen. Pearl market moet ik nog even inkomen denk ik, geef mij maar Grand Bazaar.Conscience do cost.![]()
...of Talah Market. Maar ik moet zeggen, dat ik best een paar intense potjes op Pearl heb gespeeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:14 schreef ems. het volgende:
Leer care hebben.
Ik vind de maps tof. Propaganda, Dragon en Garden zijn alle drie heerlijk om te spelen. Pearl market moet ik nog even inkomen denk ik, geef mij maar Grand Bazaar.
Hier werkt alles prima en de maps zijn erg tof!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:28 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Origin could not get code (-5df6fe0c): Server error: Internal Server Error.ERRORquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef Photomorti het volgende:
Restart Origin
Restart your computerWe're sorry, it looks like your game didn't start properly.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Could not communicate with BF4. Please use the Task Manager to close it down.ERRORquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Game could not login to EA Online (1).ERRORquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:41 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Photomorti kicked for Language violation. Next Time: TempBanERRORquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:10 schreef Photomorti het volgende:
[..]
nee , deze dlc sloopt je bf4.
Ik kan geen 1 server meer joinen
Heb je enig idee hoe vervelend jij bent? Doe jezelf, maar vooral ons een plezier: pleur je computer uit je raam, koop een fatsoenlijke, laat alles door iemand installeren die een beetje kennis van zaken heeft en verwijder je fok account.People assume too much.![]()
pauper pc hahahahahaha grappig man is gewoon een pauperspel als het om de week niet werkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:27 schreef very het volgende:
[..]
je hebt een pauper pc en een pauper attitude
1000000 foutmeldingen gezien in bf4 gewoon een gerushed flut spelEhmm![]()
jouw manier van een game installeren:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:50 schreef Photomorti het volgende:
[..]
pauper pc hahahahahaha grappig man is gewoon een pauperspel als het om de week niet werkt.
1000000 foutmeldingen gezien in bf4 gewoon een gerushed flut spel
install -> uninstall -> install -> uninstall -> install -> uninstall -> enz.
Ik weet niet of je dit ook met drivers etc. doet, maar dan is het niet zo heel erg gek als e.e.a. nogal gefucked raakt. En jij lijkt me ook niet het type met genoeg geduld om eerst alles goed schoon te maken voordat je met een nieuwe install begint.
Dus je hardware kan wel toereikend zijn, maar als je een aap achter een ultra pc zet dan is die pc nog niks waard.
Dus ja, ik denk dat 90% van jouw gezeik voortkomt uit eigen onkunde. Dat BF4 geen ideale launch gehad heeft is duidelijk, maar de hoeveelheid gezeik die jij constant hebt heeft niemand, dus dat is dan toch vreemd, niet?People assume too much.![]()
Ik lees het forum wel eens ja. En ik zie dat 90% van al het gejank van jou afkomstig isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:54 schreef Photomorti het volgende:
heeft niemand hahahahaha lees je het forum welleens?
Nee, daar kom ik nooit, want ik heb zelf geen gezeik met BF4.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:00 schreef Photomorti het volgende:
Ik heb het over het battlefield 4 forum pannenkoek
Maar het zal me niks verbazen dat er meer mensen op de wereld zijn die hun pc niet netjes kunnen houden en daardoor veel meer gezeik hebben dan anderen, en dat die mensen daar verzamelen.People assume too much.![]()
Jij brengt het gezeik hier, kan je daar niet blijven?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:00 schreef Photomorti het volgende:
Ik heb het over het battlefield 4 forum pannenkoekWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Chain link is een hoerenmodus en moet dood.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Kwam er gisteren even in terecht, en begreep geen reet van wat de bedoeling was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:50 schreef cerror het volgende:
Chain link is een hoerenmodus en moet dood.
Ter referentie: Wat is de temperatuur van jullie videokaart op het moment dat jullie BF4 spelen met dit weer?![]()
Zal heus wel richting de 70 a 80 graden gaan, maar ik game niet met dit weerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:21 schreef rumiii het volgende:
Ter referentie: Wat is de temperatuur van jullie videokaart op het moment dat jullie BF4 spelen met dit weer?![]()
![]()
Airco staat hier gewoon aan, nergens last van
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Fixed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef very het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Heb je enig idee hoe vervelend jij bent? Doe jezelf, maar vooral ons een plezier: pleur je computer uit je raam, koop een console, en verwijder je fok account.
[/quote]![]()
Was wel vaag, 1e dag dlc gewoon 6 uur dlc gespeeld, dag erna crashde de game steeds tijdens het laden... Ik repair install doen (eerst game, dan elke dlc apart), bleek dus dat ie opeens nog 4 gb dragon's teeth moest downloaden.... best vaag. Maarja dat is de enige crash die ik de laatste tijd tegen ben gekomen...
Dat "not started properly" en "game could not be started please close in taskbar" of zoiets zegtie altijd terwijl de game aan het opstarten (nogal wiedes dat de game dan nog niet aan is) is, battlelog is gewoon vaag.![]()
Ik heb sinds ik het spel heb (drie maanden) 1 'crash' gehad. Dat was van de week toen ik mijn 5e waterkill maakte voor dat kutpistool waarmee je de Deagle kunt vrijspelen. Kill gemaakt, game sloeg volledig vast. Herstarten, geen probleem. Alleen sta ik nog op 4 kills
Verder af en toe dat hij vanuit Battlelog een rood balkje geeft, dat hij niet kan connecten, maar één klik op reconnect en ik ben erin. Probleem heeft BF3 bij mij ook.
7870 in crossfireX water gekoeld rond de 40 gradenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:21 schreef rumiii het volgende:
Ter referentie: Wat is de temperatuur van jullie videokaart op het moment dat jullie BF4 spelen met dit weer?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
I sure wouldn't.quote:quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef Photomorti het volgende:
Restart Origin
Restart your computerWe're sorry, it looks like your game didn't start properly.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Could not communicate with BF4. Please use the Task Manager to close it down.ERRORquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Game could not login to EA Online (1).ERRORquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:41 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Photomorti kicked for Language violation. Next Time: TempBanERROR
FFS dude, get a grip, en ik dacht al een Rage-aholic te zijn...
Alles uitloggen met de hand, processen stoppen met task manager, rebooten en alles opnieuw opstarten/inloggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:01 schreef Verbal het volgende:
Ik heb sinds ik het spel heb (drie maanden) 1 'crash' gehad. Dat was van de week toen ik mijn 5e waterkill maakte voor dat kutpistool waarmee je de Deagle kunt vrijspelen. Kill gemaakt, game sloeg volledig vast. Herstarten, geen probleem. Alleen sta ik nog op 4 kills
Verder af en toe dat hij vanuit Battlelog een rood balkje geeft, dat hij niet kan connecten, maar één klik op reconnect en ik ben erin. Probleem heeft BF3 bij mij ook.
V.
Beetje domme fouten gezien de afhankelijkheid van browsers maar komt vaker voor.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heel even maar, hoor...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Nog steeds random weergave van speler en wapensamenstelling, echt, hilarisch...
DT tot nu toe wel leuke maps, maar beetje close quarters bijna qua opstelling, en dat was BF3's beste toevoeging... Deze komt er helaas niet in de buurt...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Faulting application name: bf4.exe, version: 1.3.2.3825, time stamp: 0x53a4d82a
Faulting module name: bf4.exe, version: 1.3.2.3825, time stamp: 0x53a4d82a
Fault offset: 0x0000000000c4d64f
Faulting process id: 0x4478
Faulting application start time: 0x01cfa3fd9988e0c9
Report Id: 8ea0218c-0ff3-11e4-be91-bc5ff4360398
*gooit computer raam uit*"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
AMD/multisetup al eens naar 1 scherm en 1 kaart getrokken? Want ik blijf deze dingen bij jou zien en dat kan op driverproblemen duiden (alleen bij AMD/multikaart-en/of-monitor apart genoeg) maar daarnaast vooral hardwarefalen zoals HDD-problemen of foutief geheugen betekenen.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:54 schreef cherrycoke het volgende:
Faulting application name: bf4.exe, version: 1.3.2.3825, time stamp: 0x53a4d82a
Faulting module name: bf4.exe, version: 1.3.2.3825, time stamp: 0x53a4d82a
Fault offset: 0x0000000000c4d64f
Faulting process id: 0x4478
Faulting application start time: 0x01cfa3fd9988e0c9
Report Id: 8ea0218c-0ff3-11e4-be91-bc5ff4360398
*gooit computer raam uit*I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
whehehe, al blijft het een lamme techniek en blijft het kut dat je in BF3 en 4 in een voertuig helemaal NIETS meer hoort als er C4 op je geplakt wordt. Voetstappen bij rennen/springen wel, spotten ook, maar bij C4 is iemand ineens een geestquote:Op zondag 20 juli 2014 11:24 schreef Yum-Yum het volgende:
Oude school BF spelers weten![]()
[ afbeelding ]
Jihad-buggy-ing bedoel je? Alhoewel Duitse gamers het dan volgens mij weer anders noemden, lolquote:Op zondag 20 juli 2014 11:24 schreef Yum-Yum het volgende:
[ afbeelding ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Jihad jeepingquote:Op zondag 20 juli 2014 16:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jihad-buggy-ing bedoel je? Alhoewel Duitse gamers het dan volgens mij weer anders noemden, lol![]()
Een jeep vol met C4 plakken en dan zo hard mogelijk tegen een ander voertuig aanrijden. En door de geweldige BF2 engine ontplofte je voertuig en de C4 tijdens de crash.![]()
Of snel eruit springen, zoodat het voertuig doorrijdt en dan op het knopje drukken, geweldige ragers gehad in de chat.
( ͡° ͜ʖ ͡°)![]()
Je moet er natuurlijk wel uitspringen ja... Maar ook het behangen van een transportheli met C4 en wachten tot ie afgeladen vol naar een vlag tuft was een mooie
Eeeeeeeeeeeeeeeen battelog klapt eruit.... Awesome en efficient, net als auto-kickscripts waardoor het spel uit het geheugen wordt gegooid om vervolgens weer gewoon in te loggen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:34 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
Jihad jeeping
Een jeep vol met C4 plakken en dan zo hard mogelijk tegen een ander voertuig aanrijden. En door de geweldige BF2 engine ontplofte je voertuig en de C4 tijdens de crash.![]()
Of snel eruit springen, zoodat het voertuig doorrijdt en dan op het knopje drukken, geweldige ragers gehad in de chat.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 11:24 schreef Yum-Yum het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja maar het is ook een techniek die alleen kanslozen gebruiken die BF niet op een normale manier kunnen winnen. Maar het grappige is wel dat die ragers vervolgens het zelf ook gaan doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:34 schreef Yum-Yum het volgende:
Jihad jeeping
Of snel eruit springen, zoodat het voertuig doorrijdt en dan op het knopje drukken, geweldige ragers gehad in de chat.![]()
![]()
Weinig keus als je anders niet door defensie heen komt. Maar het blijft hetzelfde als rekenen op de splash-damage van een RPG als je moeite hebt met infantry...quote:Op maandag 21 juli 2014 08:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja maar het is ook een techniek die alleen kanslozen gebruiken die BF niet op een normale manier kunnen winnen. Maar het grappige is wel dat die ragers vervolgens het zelf ook gaan doen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Holy shitballs, wat heb ik afgelopen dagen last van die fucking netcode. Lijkt wel alsof we weer terug bij af zijn...
Mensen die met gemak door een clip LMG-rounds lopen (mét hitmarkers) om zich om te draaien en mij vervolgens met een assault, carbine of zelfs pdw op afstand neerleggen. Uh huh...
Om KNETTERgek van te worden
En die deagle.... lui die gewoon over driekwart van de map gaan zitten pistolsnipen met dat ding, maar overpowered... neeuuuuuuuuuh
Maar C4 is heel stabiel en ontploft niet zomaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:34 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
Jihad jeeping
![]()
Deed ik bij BF3 ook nogal eens. Als er aan de lopende band daar gebaseraped werd.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Je moet er natuurlijk wel uitspringen ja... Maar ook het behangen van een transportheli met C4 en wachten tot ie afgeladen vol naar een vlag tuft was een mooie
Men wilde in BF3 nogaleens in de uncap van jouw team rondhangen. Iedereen die daar dan spawnde werd dan nietsvermoedend in de nek geschoten door die smerige campers.. Zelf ergens anders spawnen, terug naar je uncap en ze neersnipen lost dit vaak wel op. Tot deze campers er achter kwamen dat ze ook hun eigen transport chopper, uit hun uncap konden pakken om weer snel naar jouw uncap terug te komen. Om weer te campen. Oplossing: naar hun uncap gaan, met een teammate afspreken dat ie ze afmaakt en ondertussen hun transport chopper volhangen met c4. Wachten tot ie instapt. Piep. Rince and repeat. Na een keer of 4/5 opstijgen met een chopper die ontplofte onderweg werd het meestal wel begrepen.
En dit dan... gozer in het water. Ik schiet met LMG. Raak. Klimt doodleuk water uit en knalt mij binnen een seconde neer met de bulldog. Tuuuuk
Moet je hem vaker raken zodat hij dood is..quote:Op maandag 21 juli 2014 16:34 schreef Verbal het volgende:
En dit dan... gozer in het water. Ik schiet met LMG. Raak. Klimt doodleuk water uit en knalt mij binnen een seconde neer met de bulldog. Tuuuuk
V.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Naja net wel weer een hitmarker en geen assist en zo. Is mee te leven als het voor de rest gewoon goed gaat en je al je vijanden met hipfire kan neerschieten neersprayen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:43 schreef ems. het volgende:
Totaal geen problemen met gekke hits hier. Klagers zijn gewoon incompetent
Jihad? dat betekent gewoon heilige oorlog hoor. Verder niksquote:Op zondag 20 juli 2014 16:34 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
Jihad jeeping
Of snel eruit springen, zoodat het voertuig doorrijdt en dan op het knopje drukken, geweldige ragers gehad in de chat.
Je zoekt het woord kamikazeWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Leuke van op je eigen server spelen waar het niet mag, kun je gelijk met de banhammer slaanquote:Op maandag 21 juli 2014 14:02 schreef neo2000 het volgende:
k bij BF3 ook nogal eens. Als er aan de lopende band daar gebaseraped werd.
Men wilde in BF3 nogaleens in de uncap van jouw team rondhangen. Iedereen die daar dan spawnde werd dan nietsvermoedend in de nek geschoten door die smerige campers.. Zelf ergens anders spawnen, terug naar je uncap en ze neersnipen lost dit vaak wel op. Tot deze campers er achter kwamen dat ze ook hun eigen transport chopper, uit hun uncap konden pakken om weer snel naar jouw uncap terug te komen. Om weer te campen. Oplossing: naar hun uncap gaan, met een teammate afspreken dat ie ze afmaakt en ondertussen hun transport chopper volhangen met c4. Wachten tot ie instapt.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Hij drijft in het water. Ik schiet met LSAT. Raak., Hij klimt op zijn dooie akkertje uit het water. Ik schiet nog steeds met mijn LSAT. Raak. Hij richt zijn wapen. Ik schiet nog steeds met mijn LSAT. Raak. Hij schiet, binnen no-time dood.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Moet je hem vaker raken zodat hij dood is..
Deugt gewoon van geen kanten.
schijnt nogal serverafhankelijk te zijn, en dan nog per dag verschillend.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:43 schreef ems. het volgende:
Totaal geen problemen met gekke hits hier. Klagers zijn gewoon incompetentI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dit maak ik wel erg vaak mee, of met een PKP (die grofweg 33% health per hit doet) iemand minstens 6x raken en dan de kogel krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hij drijft in het water. Ik schiet met LSAT. Raak., Hij klimt op zijn dooie akkertje uit het water. Ik schiet nog steeds met mijn LSAT. Raak. Hij richt zijn wapen. Ik schiet nog steeds met mijn LSAT. Raak. Hij schiet, binnen no-time dood.
Deugt gewoon van geen kanten.
V.
Die bulldog lijkt momenteel wel hét wapen te zijn overigens.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Inderdaad. Om die reden weiger ik hem te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Die bulldog lijkt momenteel wel hét wapen te zijn overigens.
Ag dat zie je altijd met nieuwe wapensquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die bulldog lijkt momenteel wel hét wapen te zijn overigens..
![]()
Meer dat ik er de laatste paar dagen voornamelijk binnen 1-2 hits mee kapot ga.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:50 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ag dat zie je altijd met nieuwe wapens.
Krijg ook het gevoel dat die meer kapot maakt dan volgens de stats zou moeten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat ik er de laatste paar dagen voornamelijk binnen 1-2 hits mee kapot ga.
Ach hij heeft gewoon ut damage model van de Scar, schiet iets sneller, heeft meer recoil. En aangezien je met een scar in 2-3 kogels dood bent (vooral op short range).....
.
![]()
Ye bij mij staat ie bij mn voorkeuren qua AR's onder de M416, L85 en AEKquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:24 schreef ems. het volgende:
Ik vind de bulldog wel nice, maar tis geen aek voor mij.
![]()
Trouwens, welke knop moet je nou indrukken voor die unica op sunken dragon? Is dat in één van die gebouwtjes bovenop de dam?
Hopelijk zijn de queues ondertussen wat kleiner geworden
Conscience do cost.![]()
Die hoge gebouwen bovenop de dam, aan C-kant heb je een trap die omhoog gaat naar het huisje waar de knoppen zitten (voor verlagen danwel verhogen water), is een kamer met monitoren enzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef ems. het volgende:
Trouwens, welke knop moet je nou indrukken voor die unica op sunken dragon? Is dat in één van die gebouwtjes bovenop de dam?
Hopelijk zijn de queues ondertussen wat kleiner geworden
Je kan natuurlijk ook gewoon een wat minder drukke server joinen, al mot je dan wel tijdje loos spelen.
![]()
Tnx, zoals ik al dacht dus. Kan je die knop meerdere malen in een ronde indrukken of kan er maar één per keer?Conscience do cost.![]()
Ik heb het gedaan op een server met een man of 20. Goed te doen, en de ronde is ook op een redelijke termijn voorbij.
Gewoon meerdere keren. Er gaat een waarschuwingslamp knipperen en daarna kun je hem weer indrukken.
Ik heb er al 3.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Verbal het volgende:
Ik ga nooit van mijn leven 20 headshots krijgen met de Unica.
V.![]()
Speel er niet op en denk er niet altijd aan, maar campers zijn sowieso een mooi doelwit als je er dicht bij bent.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Best makkelijk hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Verbal het volgende:
Ik ga nooit van mijn leven 20 headshots krijgen met de Unica.
V.Gewoon als primary gebruiken (of naar een pistol only server gaan)
Maarja... Origin lijkt nu offline te zijn....![]()
ja godver origin....... wou net al vragen!Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Hmjah kreeg net berichtje van een buurjongen "mn origin wil niet inloggen, is het bij jou ook offline?"quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:08 schreef dekilo het volgende:
ja godver origin....... wou net al vragen!![]()
![]()
Dacht, laat ik eens de nieuwe expansion proberen.
EA: _
LOL.
EA heeft wel een probleempje hoor...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Valt idd mee. Halfuurtje, heb er inmiddels 8quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:08 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Best makkelijk hoorGewoon als primary gebruiken (of naar een pistol only server gaan)
Omdat mijn team op een gegeven moment alleen maar snipers en support(MOARTARS!) had maar weer eens een tijdje assault gespeeld.
If you absolute-positively have to kill every mother fucker in the room.
Ik had al een zwak voor het wapen sinds Splinter Cell, in BF2 aardig wat rondjes mee gespeeld naast mijn andere favoriet de G36, maar OMG wat speelt ie lekker in BF4... van medium tot close range dodelijk accuraat, mits in bursts gebruikt (triggerfinger ftw) tenminste.
Jammer dat "mijn" server nu nauwelijks assault-minded maps spelen behalve rush-maps van DT...
quote:quote:
Staat zelfs in de file-name, bij een hover-over zie je dat dus al
Ik krijg geen hover-over. Maar ja, zit op mijn werk achter een kutcomputerquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Staat zelfs in de file-name, bij een hover-over zie je dat dus al
Nee, assault rifle. OP als fuck in BF3 geloof ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:36 schreef Verbal het volgende:
Heeft mij in eerdere games niet kunnen bekoren. PDW toch?
V.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Sorry, niet heel erg nozel vandaag: "OP als fuck"?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, assault rifle. OP als fuck in BF3 geloof ik.
Als je daar enkel de paraplu-naam Personal Defense Weapon mee bedoelt: nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:36 schreef Verbal het volgende:
Heeft mij in eerdere games niet kunnen bekoren. PDW toch?
V.
Het is ontwikkeld als een aanvalswapen in modulaire opzet, is volledig ambidexter te gebruiken zonder verhoogd risico op patroonhulzen in je gezicht, kent enkele geavanceerde opzetstukken zoals een ballistische module voor de granaatwerper die eronder gemonteerd kan worden
OP = Over Powered.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry, niet heel erg nozel vandaag: "OP als fuck"?
V.
Valt mee, maar tis wel een wapen wat binnen korte tijd flink wat uitspuugt. een kort salvo of 3 krijg je iemand op medium afstand wel mee neer of dermate verwond dat hij óf terugtrekt óf door een collega uit je team dood gaat.
Om die kracht te counteren moet je wel beseffen dat je door je patronen heen gaat alsof het peperkoek is: pakweg 5-6 burst en je moet herladen, tijdens aanval is het verstandig om te wisselen voor je een hoekje omgaat om niet met een leeg wapen te staan. Op die manier is het enkel lekker spelen met een support in de buurt om elkaar te helpen natuurlijk
Oh, ja, nou weet ik het weer... dat ding dat bij hipfire accurater was dan ADS, en waarmee je op onmogelijke afstanden werd neergelegd.quote:
Ik zal hem hier ook een keer proberen.
PKP Pecheneg fully unlocked, op naar de QBB-95-1 of eens een tijdje assault spelen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Kan me weinig irritanters voorstellen in deze game dan squadleaders die geen orders geven. En al helemaal als het zo'n mortar-clown is. Scheelt zo belachelijk veel punten.Conscience do cost.![]()
Wellicht ook te maken met het feit dat het allemaal net niet lekker werkt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef ems. het volgende:
Kan me weinig irritanters voorstellen in deze game dan squadleaders die geen orders geven. En al helemaal als het zo'n mortar-clown is. Scheelt zo belachelijk veel punten.
Nu is een flare oid leuk, maar in BF2 kon je ergens naar kijken, commo-rose open trekken, move here selecteren en gaan met die banaan: er lag een smoke met de kleur van jouw squad voor een muurtje of in een veld zonder dat je iets hoefde te doen.
Werkte fantastisch en geeft mensen sneller het juiste idee dan op Q rammen en dan icoontjes die vooral verwarrend wekken en dus per definitie verkeerd ontworpen zijn.
Dat dingen dan in de chat voorbij komen, prima, maar ook die is niet duidelijk genoeg.
Nee, hier valt nog genoeg in te verbeteren, anders ben je aangewezen op mensen die je kent waar je via voice-chat mee communiceert...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vind het squadleader zijn vooral vervelend als ik aan het snipen ben, want -omdat ik als een totale noob gewoon op normal speel- ben ik nogal van het spotten. En dan is het vrij kut om de hele tijd een ander target aan te wijzen, terwijl je gewoon vijanden aan het taggen bent.
Zelfde hier, ik ben liever geen squad leader omdat dan telkens alles verspringt wanneer ik wil spotten. Spotten en orders geven zou gewoon met verschillende knoppen gedaan moeten worden maar ja, gaat toch niet gebeuren.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Lekker dan, ik heb eerder al na de release van Teeth op update gedrukt in origin, maar kon geen update vinden.
Wil ik nu spelen, gaat 'ie de update downloaden
Wat is trouwens het verschil tussen standard en superior spul?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Campen en squad leaders zijn gaat dan ook niet samen he? Sowieso, campen en deze game gaat niet samen. Maar das een andere discussie.
Idd irritant dat die command roset vaak gewoon niet ok werkt. Je moet idd gewoon in het wilde weg ergens mensen naartoe kunnen orderen. Vaak genoeg dat een waypoint niet goed te taggen is, omdat de commo hem niet oppikt. Moet je eerst bewegen, alsof een muis cursor er exact bovenop moet staan omdat ie anders niet te selecteren valt. Best lastig nog, zonder muiscursor, lolCommon sense is my super power. What's yours?
Ik heb net emblems unlocked maar ik kan er eentje helemaal niet vinden, wil ik er eens stoer uit zien met een plaatje en dan kan het weer niet.
[/quote]![]()
Mijn standaard assault rifle blijft toch de M416, heerlijk wapen blijf ik dat vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Omdat mijn team op een gegeven moment alleen maar snipers en support(MOARTARS!) had maar weer eens een tijdje assault gespeeld.
[ afbeelding ]
If you absolute-positively have to kill every mother fucker in the room.
Ik had al een zwak voor het wapen sinds Splinter Cell, in BF2 aardig wat rondjes mee gespeeld naast mijn andere favoriet de G36, maar OMG wat speelt ie lekker in BF4... van medium tot close range dodelijk accuraat, mits in bursts gebruikt (triggerfinger ftw) tenminste.
Jammer dat "mijn" server nu nauwelijks assault-minded maps spelen behalve rush-maps van DT...Of ik probeer een order te geven en dan pakt-ie het vrolijk niet op. Soms moet ik een aantal keer op de knop rammen eer hij eindelijk de order pakt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:35 schreef Catkiller het volgende:
Zelfde hier, ik ben liever geen squad leader omdat dan telkens alles verspringt wanneer ik wil spotten. Spotten en orders geven zou gewoon met verschillende knoppen gedaan moeten worden maar ja, gaat toch niet gebeuren.![]()
Ik ben als sniper(!) een betere squadleader dan vele anderen onder wie ik heb gespeeld. Ik ben actief in de keuzes, houd overzicht via de map en geef volgens mij zinnige commando's (afgezien van de onbedoelde).quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef neo2000 het volgende:
Campen en squad leaders zijn gaat dan ook niet samen he?
Niet dat ik jou verantwoording schuldig ben, maar meer om je te wijzen op je kort-door-de-bochtredenering: Ik ben JUIST een actieve squad-speler, eerste wat ik doe is kijken naar squadsamenstelling, en speel ALTIJD een class die nog niet wordt gespeeld (tenzij alle vier reeds zijn vertegenwoordigd, inclusief sniper, dan kies ik nooit sniper en altijd een van de nuttige andere classes). En ALS ik sniper ben, dan plaats ik mijn spawnpoint altijd met gevaar voor het leven van mijn avatar op de meest nuttige plek, dicht bij het front. Daarnaast MAV ik me de klere.Hangt van je definitie van 'campen' af, maar ik begrijp dat jij hem nogal ruim hanteert.quote:Sowieso, campen en deze game gaat niet samen. Maar das een andere discussie.
Snipen (normaal snipen, dus niet met 5 man op hetzelfde dakje hangen, of een beetje quickscopend bunnyhoppen) vind ik geen campen. Zeker niet als je probeert, naast wat ik hierboven schreef, echte skillshots voor elkaar te krijgen.
Een vlag verdedigen wordt ook vrij snel 'campen' genoemd, terwijl ik dat in een attack-defend-modus nog wel logisch vindt. Anders is het, als je met je c4 op de vlag om een hoekje gaat zitten, of op een willekeurig ander punt in op een map in een hoekje gaat zitten en lekker langslopende spelers in de rug schiet. Dát campen is inderdaad skilloos gezeik, en die types moeten gewoon lekker Mario op de Wii gaan spelen.
Op Lumpini Garden is het leuk om de UCAV mee te nemen als support en dan al die gasten bovenop die rails er vanaf te blazen. En een ACOG scope op je LMG natuurlijk om die sniperkills te maken vanaf punt B ergens zo ook richting die rails. Geweldig om te doen als je kijkt ook hoeveel bulletdrop je voor je oren krijgt en om dan nog een kill te kunnen maken op van die debielen.
[/quote]![]()
Ik heb daar nog niet veel mee gespeeld maar ben er wel vaak mee kapotgeschoten...quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mijn standaard assault rifle blijft toch de M416, heerlijk wapen blijf ik dat vinden.
Ik speel het spel zo'n beetje per wapen door tot ik alle unlocks heb (pakweg 470 kills per wapen dus) en pak dan de volgende. De F2000 was ik gewoon erg nieuwsgierig naar maar it packs a punch...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
context-Q, superirritant.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:23 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het squadleader zijn vooral vervelend als ik aan het snipen ben, want -omdat ik als een totale noob gewoon op normal speel- ben ik nogal van het spotten. En dan is het vrij kut om de hele tijd een ander target aan te wijzen, terwijl je gewoon vijanden aan het taggen bent.
V.Niet meer deze versie iig, we hebben met wat gezeur een commo-rose gekregen maar de rest is terug bij af, dus wordt het nauwelijks gebruikt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:35 schreef Catkiller het volgende:
Zelfde hier, ik ben liever geen squad leader omdat dan telkens alles verspringt wanneer ik wil spotten. Spotten en orders geven zou gewoon met verschillende knoppen gedaan moeten worden maar ja, gaat toch niet gebeuren.Als ik een vlag verdedig door in een hoekje te liggen dan wordt dat vaak genoeg al als campen gezien, dus get a fucking gripquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef neo2000 het volgende:
Campen en squad leaders zijn gaat dan ook niet samen he? Sowieso, campen en deze game gaat niet samen. Maar das een andere discussie.
Campen werkt niet in een game als Quake/COD, hier is campen als attacker in rush de enige no-go zo'n beetje. OK, als sniper aan de rand van de map gaan liggen campen op een plaats waar je nog NET kunt zijn vind ik ook sneu. Maar dat is het wel. De rest is namelijk je omgeving tactisch gebruiken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
De M416 vind ik een beetje een algemene gun. Hij doet alles wel goed, maar ook weer niet alles bijzonder goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mijn standaard assault rifle blijft toch de M416, heerlijk wapen blijf ik dat vinden.
De SCAR-H bevalt mij wel, beter dan in BF3 eigenlijk. Probeer nu de ACE vol te spelen.
Wat is trouwens jullie favo scope attachment op assault rifles? Ik ben eigenlijk gewoon van een RDS zonder magnification, want anders raakt mijn aim-gevoel helemaal in de war.
Meestal een doodordinaire 4x scope, RDS alleen als er puur assault gespeeld wordt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik wil ook een UCAV, maar daar moet je een onmogelijke achievement voor doen toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:18 schreef Catkiller het volgende:
Op Lumpini Garden is het leuk om de UCAV mee te nemen als support en dan al die gasten bovenop die rails er vanaf te blazen.
Bij de support en engineer dan? En hoe doe je dat? Ik speel namelijk nog liever met iron sights dan met een 4xquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Meestal een doodordinaire 4x scope, RDS alleen als er puur assault gespeeld wordt.
Voor support vooral, maar ook assault soms (canted ironsights ernaast). Support, 4x scope en bipod...quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bij de support en engineer dan? En hoe doe je dat? Ik speel namelijk nog liever met iron sights dan met een 4x
V.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee hoor, een vrij makkelijke zelfs. Is het sowieso waard. Niet omdat de UCAV nou zo sterk is maar meer omdat de UCAV gewoon heel leuk isquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik wil ook een UCAV, maar daar moet je een onmogelijke achievement voor doen toch?
V.
Wel kan hij mits je er wat meer ervaren mee bent heel handig zijn tegen heli's.Conscience do cost.![]()
Ja, dus wel voor het statische werkquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voor support vooral, maar ook assault soms (canted ironsights ernaast). Support, 4x scope en bipod...
Ja. Gewoon een potje air superiority spelen en flink schietenquote:
Favoriete scope blijft de 1x Night Vision. Niet in alle situaties ideaal maar alsnog beetje OP in mijn ogen.Conscience do cost.![]()
Helicopters zijn helemaal een verschrikking om mee te vliegen, daar moet je echt ontzettend veel uren mee oefenen om daar een beetje fatsoenlijk mee te kunnen vliegen.
Maar ik vind het geweldig om te zien hoe goed geoefende spelers omgaan met een jet/helicopter in een gevecht
Mwah, ook met hipfire in close quarters werkt een LMG belachelijk OK, met 4x scope kun je ook in beweging iemand aardig op zijn kloten geven. Kwestie van oefenenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, dus wel voor het statische werk
V.
Die bipod vooral om te verdedigen of om ingegraven snipers/defenders van de tegenpartij weg te werken terwijl je team oprukt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En nog steeds zijn ze zwaar verneukt als je ze vergelijkt met eerdere versies. Sinds BC2/BF3 komt er weinig logica bij kijken iig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:20 schreef StateOfMind het volgende:
Helicopters zijn helemaal een verschrikking om mee te vliegen, daar moet je echt ontzettend veel uren mee oefenen om daar een beetje fatsoenlijk mee te kunnen vliegen.
Maar ik vind het geweldig om te zien hoe goed geoefende spelers omgaan met een jet/helicopter in een gevechtI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb eigenlijk nooit echt veel aandacht aan het vliegen besteed. In geen van de Battlefields.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En nog steeds zijn ze zwaar verneukt als je ze vergelijkt met eerdere versies. Sinds BC2/BF3 komt er weinig logica bij kijken iig.
Omdat ik er sowieso ontzettend slecht in was en omdat ik liever lekker aan het spelen was dan uren en uren in het oefenen met vliegen steken.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Da's het grappige, een helicopter kom ik dan weer aardig mee uit de voeten...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind jets en heli's vrij simpel om te besturen. Gewoon de vehicle sensitivity omhoog gooien en die invert flying shit uit
Jets doe ik eigenlijk maar weinig, tenzij er echt een gunship uit de lucht geknalt moet worden ofzo.Conscience do cost.![]()
voornaamste probleem wat ik er als Desert Combat-veteraan mee heb is dat ze niet echt meer als voertuigen werken maar sterk vereenvoudigd zijn...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Toen had je pas skills nodig voor een chopper... Niks geen auto-level shit, zélf motorvermogen en momentumcorrectie toepassen
Zonder joystick haast onbegonnen werk overigens
Idd. Nu vind ik de heli prima te doen met muis en tobo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Zonder joystick haast onbegonnen werk overigens
Heb net trouwens even een YT bekeken van de UCAV-assignment...ene Diablo Pablo... wat een tiep
Heli's gewoon met WASD en pijltjestoetsen besturen![]()
Ik kan wel zeggen van mezelf dat ik aardige helicopterskills heb...wordt ook regelmatig gekicked met de boodschap dat ik een heli-camper ben(als in dat ik niet uit mijn heli durf te komen, niet dat ik op 1 plek blijf met mijn heli).
Ik zie mij die UCAV niet eenvoudig binnenslepen, maar ik ga zondag wel even een dappere poging wagen...
Gewoon zorgen dat je wat vrienden samen in 1 server krijgt en gewoon samenwerkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:01 schreef Verbal het volgende:
Ik zie mij die UCAV niet eenvoudig binnenslepen, maar ik ga zondag wel even een dappere poging wagen...
V.
People assume too much.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: