AMD/multisetup al eens naar 1 scherm en 1 kaart getrokken? Want ik blijf deze dingen bij jou zien en dat kan op driverproblemen duiden (alleen bij AMD/multikaart-en/of-monitor apart genoeg) maar daarnaast vooral hardwarefalen zoals HDD-problemen of foutief geheugen betekenen.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:54 schreef cherrycoke het volgende:
Faulting application name: bf4.exe, version: 1.3.2.3825, time stamp: 0x53a4d82a
Faulting module name: bf4.exe, version: 1.3.2.3825, time stamp: 0x53a4d82a
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x0000000000c4d64f
Faulting process id: 0x4478
Faulting application start time: 0x01cfa3fd9988e0c9
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Faulting module path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Report Id: 8ea0218c-0ff3-11e4-be91-bc5ff4360398
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:
*gooit computer raam uit*
whehehe, al blijft het een lamme techniek en blijft het kut dat je in BF3 en 4 in een voertuig helemaal NIETS meer hoort als er C4 op je geplakt wordt. Voetstappen bij rennen/springen wel, spotten ook, maar bij C4 is iemand ineens een geestquote:Op zondag 20 juli 2014 11:24 schreef Yum-Yum het volgende:
Oude school BF spelers weten![]()
[ afbeelding ]
Jihad-buggy-ing bedoel je? Alhoewel Duitse gamers het dan volgens mij weer anders noemden, lolquote:Op zondag 20 juli 2014 11:24 schreef Yum-Yum het volgende:
[ afbeelding ]
Jihad jeepingquote:Op zondag 20 juli 2014 16:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jihad-buggy-ing bedoel je? Alhoewel Duitse gamers het dan volgens mij weer anders noemden, lol![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:34 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
Jihad jeeping
Een jeep vol met C4 plakken en dan zo hard mogelijk tegen een ander voertuig aanrijden. En door de geweldige BF2 engine ontplofte je voertuig en de C4 tijdens de crash.![]()
Of snel eruit springen, zoodat het voertuig doorrijdt en dan op het knopje drukken, geweldige ragers gehad in de chat.
quote:Op zondag 20 juli 2014 11:24 schreef Yum-Yum het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar het is ook een techniek die alleen kanslozen gebruiken die BF niet op een normale manier kunnen winnen. Maar het grappige is wel dat die ragers vervolgens het zelf ook gaan doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:34 schreef Yum-Yum het volgende:
Jihad jeeping
Een jeep vol met C4 plakken en dan zo hard mogelijk tegen een ander voertuig aanrijden. En door de geweldige BF2 engine ontplofte je voertuig en de C4 tijdens de crash.![]()
Of snel eruit springen, zoodat het voertuig doorrijdt en dan op het knopje drukken, geweldige ragers gehad in de chat.
Weinig keus als je anders niet door defensie heen komt. Maar het blijft hetzelfde als rekenen op de splash-damage van een RPG als je moeite hebt met infantry...quote:Op maandag 21 juli 2014 08:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja maar het is ook een techniek die alleen kanslozen gebruiken die BF niet op een normale manier kunnen winnen. Maar het grappige is wel dat die ragers vervolgens het zelf ook gaan doen.
Maar C4 is heel stabiel en ontploft niet zomaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:34 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
Jihad jeeping
Deed ik bij BF3 ook nogal eens. Als er aan de lopende band daar gebaseraped werd.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Je moet er natuurlijk wel uitspringen ja... Maar ook het behangen van een transportheli met C4 en wachten tot ie afgeladen vol naar een vlag tuft was een mooie
Moet je hem vaker raken zodat hij dood is..quote:Op maandag 21 juli 2014 16:34 schreef Verbal het volgende:
En dit dan... gozer in het water. Ik schiet met LMG. Raak. Klimt doodleuk water uit en knalt mij binnen een seconde neer met de bulldog. Tuuuuk
V.
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:43 schreef ems. het volgende:
Totaal geen problemen met gekke hits hier. Klagers zijn gewoon incompetent
Jihad? dat betekent gewoon heilige oorlog hoor. Verder niksquote:Op zondag 20 juli 2014 16:34 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
Jihad jeeping
Leuke van op je eigen server spelen waar het niet mag, kun je gelijk met de banhammer slaanquote:Op maandag 21 juli 2014 14:02 schreef neo2000 het volgende:
k bij BF3 ook nogal eens. Als er aan de lopende band daar gebaseraped werd.
Men wilde in BF3 nogaleens in de uncap van jouw team rondhangen. Iedereen die daar dan spawnde werd dan nietsvermoedend in de nek geschoten door die smerige campers.. Zelf ergens anders spawnen, terug naar je uncap en ze neersnipen lost dit vaak wel op. Tot deze campers er achter kwamen dat ze ook hun eigen transport chopper, uit hun uncap konden pakken om weer snel naar jouw uncap terug te komen. Om weer te campen. Oplossing: naar hun uncap gaan, met een teammate afspreken dat ie ze afmaakt en ondertussen hun transport chopper volhangen met c4. Wachten tot ie instapt.
Hij drijft in het water. Ik schiet met LSAT. Raak., Hij klimt op zijn dooie akkertje uit het water. Ik schiet nog steeds met mijn LSAT. Raak. Hij richt zijn wapen. Ik schiet nog steeds met mijn LSAT. Raak. Hij schiet, binnen no-time dood.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Moet je hem vaker raken zodat hij dood is..
schijnt nogal serverafhankelijk te zijn, en dan nog per dag verschillend.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:43 schreef ems. het volgende:
Totaal geen problemen met gekke hits hier. Klagers zijn gewoon incompetent
Dit maak ik wel erg vaak mee, of met een PKP (die grofweg 33% health per hit doet) iemand minstens 6x raken en dan de kogel krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hij drijft in het water. Ik schiet met LSAT. Raak., Hij klimt op zijn dooie akkertje uit het water. Ik schiet nog steeds met mijn LSAT. Raak. Hij richt zijn wapen. Ik schiet nog steeds met mijn LSAT. Raak. Hij schiet, binnen no-time dood.
Deugt gewoon van geen kanten.
V.
Inderdaad. Om die reden weiger ik hem te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Die bulldog lijkt momenteel wel hét wapen te zijn overigens.
Ag dat zie je altijd met nieuwe wapensquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die bulldog lijkt momenteel wel hét wapen te zijn overigens.
Meer dat ik er de laatste paar dagen voornamelijk binnen 1-2 hits mee kapot ga.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:50 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ag dat zie je altijd met nieuwe wapens.
Krijg ook het gevoel dat die meer kapot maakt dan volgens de stats zou moeten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat ik er de laatste paar dagen voornamelijk binnen 1-2 hits mee kapot ga.
Ye bij mij staat ie bij mn voorkeuren qua AR's onder de M416, L85 en AEKquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:24 schreef ems. het volgende:
Ik vind de bulldog wel nice, maar tis geen aek voor mij
Die hoge gebouwen bovenop de dam, aan C-kant heb je een trap die omhoog gaat naar het huisje waar de knoppen zitten (voor verlagen danwel verhogen water), is een kamer met monitoren enzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef ems. het volgende:
Trouwens, welke knop moet je nou indrukken voor die unica op sunken dragon? Is dat in één van die gebouwtjes bovenop de dam?
Hopelijk zijn de queues ondertussen wat kleiner geworden
Ik heb er al 3.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Verbal het volgende:
Ik ga nooit van mijn leven 20 headshots krijgen met de Unica.
V.
Best makkelijk hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Verbal het volgende:
Ik ga nooit van mijn leven 20 headshots krijgen met de Unica.
V.
Hmjah kreeg net berichtje van een buurjongen "mn origin wil niet inloggen, is het bij jou ook offline?"quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:08 schreef dekilo het volgende:
ja godver origin....... wou net al vragen!
Valt idd mee. Halfuurtje, heb er inmiddels 8quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:08 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Best makkelijk hoorGewoon als primary gebruiken (of naar een pistol only server gaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |