Als ik met jou in een server zat zou ik ook de meldingen uitzetten om dat eeuwige gejank niet elke keer op mijn scherm te krijgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:30 schreef Photomorti het volgende:
locker is zo makkelijk om uit spawntrap te raken , gewoon iedereen naar buiten en rushen maja niemand luisterd
Ja, maar zelfs voor de chat is dit stupide...quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:36 schreef ems. het volgende:
Dat is toch dagelijkse kost in chat. Daarom moet je chat ook gewoon uitzetten.
vanaf 52 sec zie mijn wel op het knopje liggen was ook de gene die riep aan de kant ik ga op het knopje liggen.quote:
En zorgen dat iedereen even een andere hoek pakt, dan is het vaak prima te doen ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:30 schreef Photomorti het volgende:
locker is zo makkelijk om uit spawntrap te raken , gewoon iedereen naar buiten en rushen maja niemand luisterd
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef Photomorti het volgende:
Mehh heb het net een half uurtje gespeeld , nu alweer klaar mee.
Ik wou even die deagle unlocken maar dan moet je dus op die sunken dragon map de levolution activeren dus elke teringkleuter rent naar die pauperknop toe.
Vervolgens maakt de levolution de map zwaar irritant om te spelen oftewel floodzone 2.0
Dan moet je dus de unica halen , je moet 5kills maken terwijl je zwemt.
Dus wat gebeurd er op die map , je ziet niemand cappen en iedereen zit in het water te campen.
Meteen weer afgesloten wat een vies faalspel.
Ohja die nieuwe map talah market lijkt leuk maar iedereen campt op de daken dus mehhh kut map.
Die garden map is 1 groot sniper campfest op de brug geen kut aan.
Die north korea map is de enige die tof is naar mijn mening.
Vuile vuile teringmongolen die dit soort paupershit maken oh ehmm deagle achievement doe maar wat cools met water nee vuile paupers geef gewoon dat fucking pistool bij aanschaf dlc.
Faal dlc , niet kopen ik herhaal NIET KOPEN DIE TERINGTROEP!
Heerlijk. Of van die jankballen die blijven huilen over bepaalde wapens (sniper, moartar) terwijl hun team dit consequenter inzet dan het onze (daarnaast zit er op "mijn" server een cap op...quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:07 schreef Verbal het volgende:
Trouwens afgelopen week echt het meest treurige ooit meegemaakt. Locker (ja, Locker, ja). Wij werden helemaal ingemaakt, en teruggedreven in ons spawn. Konden er niet uit, wat we ook deden. Compleet in een hoek gedreven.
En vervolgens gaat iemand uit het aanvallende team op hoge toon aan ons team verwijten maken dat we campers zijn... WTF?![]()
???
Nee, die heeft het begrepen...
V.
...of Talah Market. Maar ik moet zeggen, dat ik best een paar intense potjes op Pearl heb gespeeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:14 schreef ems. het volgende:
Leer care hebben.
Ik vind de maps tof. Propaganda, Dragon en Garden zijn alle drie heerlijk om te spelen. Pearl market moet ik nog even inkomen denk ik, geef mij maar Grand Bazaar.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:28 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Origin could not get code (-5df6fe0c): Server error: Internal Server Error.ERROR
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef Photomorti het volgende:
We're sorry, it looks like your game didn't start properly.
Please follow the steps below and try start the game after each one:
Restart Origin
Repair the game in Origin
Restart your computerWe're sorry, it looks like your game didn't start properly.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Could not communicate with BF4. Please use the Task Manager to close it down.ERROR
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Game could not login to EA Online (1).ERROR
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:41 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Photomorti kicked for Language violation. Next Time: TempBanERROR
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:10 schreef Photomorti het volgende:
[..]
nee , deze dlc sloopt je bf4.
Ik kan geen 1 server meer joinen
pauper pc hahahahahaha grappig man is gewoon een pauperspel als het om de week niet werkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:27 schreef very het volgende:
[..]
je hebt een pauper pc en een pauper attitude
jouw manier van een game installeren:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:50 schreef Photomorti het volgende:
[..]
pauper pc hahahahahaha grappig man is gewoon een pauperspel als het om de week niet werkt.
1000000 foutmeldingen gezien in bf4 gewoon een gerushed flut spel
Ik lees het forum wel eens ja. En ik zie dat 90% van al het gejank van jou afkomstig isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:54 schreef Photomorti het volgende:
heeft niemand hahahahaha lees je het forum welleens?
Nee, daar kom ik nooit, want ik heb zelf geen gezeik met BF4.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:00 schreef Photomorti het volgende:
Ik heb het over het battlefield 4 forum pannenkoek
Jij brengt het gezeik hier, kan je daar niet blijven?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:00 schreef Photomorti het volgende:
Ik heb het over het battlefield 4 forum pannenkoek
Kwam er gisteren even in terecht, en begreep geen reet van wat de bedoeling was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:50 schreef cerror het volgende:
Chain link is een hoerenmodus en moet dood.
Zal heus wel richting de 70 a 80 graden gaan, maar ik game niet met dit weerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:21 schreef rumiii het volgende:
Ter referentie: Wat is de temperatuur van jullie videokaart op het moment dat jullie BF4 spelen met dit weer?
Fixed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef very het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Heb je enig idee hoe vervelend jij bent? Doe jezelf, maar vooral ons een plezier: pleur je computer uit je raam, koop een console, en verwijder je fok account.
7870 in crossfireX water gekoeld rond de 40 gradenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:21 schreef rumiii het volgende:
Ter referentie: Wat is de temperatuur van jullie videokaart op het moment dat jullie BF4 spelen met dit weer?
I sure wouldn't.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef Photomorti het volgende:
We're sorry, it looks like your game didn't start properly.
Please follow the steps below and try start the game after each one:
Restart Origin
Repair the game in Origin
Restart your computerWe're sorry, it looks like your game didn't start properly.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Could not communicate with BF4. Please use the Task Manager to close it down.ERROR
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Game could not login to EA Online (1).ERROR
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:41 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Photomorti kicked for Language violation. Next Time: TempBanERROR

Alles uitloggen met de hand, processen stoppen met task manager, rebooten en alles opnieuw opstarten/inloggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:01 schreef Verbal het volgende:
Ik heb sinds ik het spel heb (drie maanden) 1 'crash' gehad. Dat was van de week toen ik mijn 5e waterkill maakte voor dat kutpistool waarmee je de Deagle kunt vrijspelen. Kill gemaakt, game sloeg volledig vast. Herstarten, geen probleem. Alleen sta ik nog op 4 kills
Verder af en toe dat hij vanuit Battlelog een rood balkje geeft, dat hij niet kan connecten, maar één klik op reconnect en ik ben erin. Probleem heeft BF3 bij mij ook.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |