Gelukkig maar dat jij nooit zoveel te klagen hebt hè?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef Photomorti het volgende:
Mehh heb het net een half uurtje gespeeld , nu alweer klaar mee.
Ik wou even die deagle unlocken maar dan moet je dus op die sunken dragon map de levolution activeren dus elke teringkleuter rent naar die pauperknop toe.
Vervolgens maakt de levolution de map zwaar irritant om te spelen oftewel floodzone 2.0
Dan moet je dus de unica halen , je moet 5kills maken terwijl je zwemt.
Dus wat gebeurd er op die map , je ziet niemand cappen en iedereen zit in het water te campen.
Meteen weer afgesloten wat een vies faalspel.
Ohja die nieuwe map talah market lijkt leuk maar iedereen campt op de daken dus mehhh kut map.
Die garden map is 1 groot sniper campfest op de brug geen kut aan.
Die north korea map is de enige die tof is naar mijn mening.
Vuile vuile teringmongolen die dit soort paupershit maken oh ehmm deagle achievement doe maar wat cools met water nee vuile paupers geef gewoon dat fucking pistool bij aanschaf dlc.
Faal dlc , niet kopen ik herhaal NIET KOPEN DIE TERINGTROEP!
Ik mag ook graag klagen over games en in het bijzonder EA/Battlefield maar dit gaat wel erg ver. Die shit is nauwelijks een paar uur uit en natuurlijk zitten er dan dat soort gastjes bij die (blijkbaar net als jij) direct allemaal dingen willen unlocken. Over een paar dagen merk je daar helemaal niets meer van, en heeft bovendien niets met de game zelf te maken. (hoewel er misschien wel wat gezegd kan worden over bepaalde assignments en de benodigdheden daarvan).quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef Photomorti het volgende:
Mehh heb het net een half uurtje gespeeld , nu alweer klaar mee.
Ik wou even die deagle unlocken maar dan moet je dus op die sunken dragon map de levolution activeren dus elke teringkleuter rent naar die pauperknop toe.
Vervolgens maakt de levolution de map zwaar irritant om te spelen oftewel floodzone 2.0
Dan moet je dus de unica halen , je moet 5kills maken terwijl je zwemt.
Dus wat gebeurd er op die map , je ziet niemand cappen en iedereen zit in het water te campen.
Meteen weer afgesloten wat een vies faalspel.
Dan zoek je een aantal mensen op en ga je lekker om de beurt op die knop rammen in een vrijwel lege server.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:35 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar het is toch te zot voor woorden dat ik met 20 man in die radio tower moet staan en dan als een mongool op E spammen om een pistool te kunnen unlocken.
Dan doe je dat toch wanneer niet de hele wereld het op dat moment ook probeert? Even praktisch nadenken doet wel eens wonderenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:35 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar het is toch te zot voor woorden dat ik met 20 man in die radio tower moet staan en dan als een mongool op E spammen om een pistool te kunnen unlocken.
Zo doe ik het altijd met de assignments. Compleet negeren voor een maand en dan, als ik toevallig eraan denk, even kijken hoever ik ben en dan lekker easy halen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef very het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch wanneer niet de hele wereld het op dat moment ook probeert? Even praktisch nadenken doet wel eens wonderen
Blijkbaar niet altijdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Zo doe ik het altijd met de assignments. Compleet negeren voor een maand en dan, als ik toevallig eraan denk, even kijken hoever ik ben en dan lekker easy halen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:35 schreef Photomorti het volgende:
Houd aub eens op mt dat enorm overdreven gejank standaard elke dag weer. Mijn god, dit is echt niet normaal hoor. Wat moet jij een kutleven hebben zegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:14 schreef Photomorti het volgende:
Nou heb een half uur gespeeld weer geprobeerd die deagle te unlocken.
Heeft gewoon geen zin , sunken dragon word alleen gecampt bij die kankerknop en dat gore teringwater zit je dan beetje te zwemmen om 5 kills in het water te maken.
Ja leuke dlc man dit echt van genoten.
Wat een flop dit ongelofelijk.
Nog 8 headshots te gaan voor Deagle lieverdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:14 schreef Photomorti het volgende:
Heeft gewoon geen zin , sunken dragon word alleen gecampt bij die kankerknop en dat gore teringwater zit je dan beetje te zwemmen om 5 kills in het water te maken.
Een heel half uur, wow.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:14 schreef Photomorti het volgende:
Je weet dat die assignments geen verplichte kost zijn he?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef Photomorti het volgende:
zo heb eindelijk die gore pauperknop mogen indrukken nou zeg geweldig dat water dat omhoog kwam zozo wat een mooi spel zeg.
Nu nog ff als een mongooltje in het water wat kills maken en dan met dat prutspistool de gaynica paar headshots maken en dan opkankeren met die pauper assigments.
Heb jij het iq van een pinda ofzo met je gescheld?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef Photomorti het volgende:
zo heb eindelijk die gore pauperknop mogen indrukken nou zeg geweldig dat water dat omhoog kwam zozo wat een mooi spel zeg.
Nu nog ff als een mongooltje in het water wat kills maken en dan met dat prutspistool de gaynica paar headshots maken en dan opkankeren met die pauper assigments.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |