Inderdaad. Om die reden weiger ik hem te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Die bulldog lijkt momenteel wel hét wapen te zijn overigens.
Ag dat zie je altijd met nieuwe wapensquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die bulldog lijkt momenteel wel hét wapen te zijn overigens.
Meer dat ik er de laatste paar dagen voornamelijk binnen 1-2 hits mee kapot ga.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:50 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ag dat zie je altijd met nieuwe wapens.
Krijg ook het gevoel dat die meer kapot maakt dan volgens de stats zou moeten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat ik er de laatste paar dagen voornamelijk binnen 1-2 hits mee kapot ga.
Ye bij mij staat ie bij mn voorkeuren qua AR's onder de M416, L85 en AEKquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:24 schreef ems. het volgende:
Ik vind de bulldog wel nice, maar tis geen aek voor mij
Die hoge gebouwen bovenop de dam, aan C-kant heb je een trap die omhoog gaat naar het huisje waar de knoppen zitten (voor verlagen danwel verhogen water), is een kamer met monitoren enzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef ems. het volgende:
Trouwens, welke knop moet je nou indrukken voor die unica op sunken dragon? Is dat in één van die gebouwtjes bovenop de dam?
Hopelijk zijn de queues ondertussen wat kleiner geworden
Ik heb er al 3.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Verbal het volgende:
Ik ga nooit van mijn leven 20 headshots krijgen met de Unica.
V.
Best makkelijk hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Verbal het volgende:
Ik ga nooit van mijn leven 20 headshots krijgen met de Unica.
V.
Hmjah kreeg net berichtje van een buurjongen "mn origin wil niet inloggen, is het bij jou ook offline?"quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:08 schreef dekilo het volgende:
ja godver origin....... wou net al vragen!
Valt idd mee. Halfuurtje, heb er inmiddels 8quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:08 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Best makkelijk hoorGewoon als primary gebruiken (of naar een pistol only server gaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |