quote:
Tis nog altijd zeiken, maar RPG op infantry vind ik wel lowest van low eigenlijkquote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef cherrycoke het volgende:
fack alle haters die lopen te zijken dat ik RPG in locker gebruik
en alle zijkers die lopen te kankeren dat de MAV een nurf moet hebben want nu kan ik niet meer morteren opdonderen
maar de MG4 moet wel een nerf hebben
Metro, rpg 320 en granaten. Leuk manquote:Op zondag 13 juli 2014 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis nog altijd zeiken, maar RPG op infantry vind ik wel lowest van low eigenlijk
granaten kun je ontlopen, RPG's hebben meestal een belachelijke splash-damage...quote:Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Metro, rpg 320 en granaten. Leuk man![]()
Nou...quote:
Gisteren op een Metro 32 server 8 kills met c4 door 1 muurtje op te blazenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef Catkiller het volgende:
RPG's zijn gewoon een goede oplossing wanneer iemand achter een muur blijft zitten. Moet je maar een muurtje opzoeken die niet te vernielen valt.
Zelfde voor in een hoekje zitten en dan er mee geraakt worden, risico van de locatie.
Nou... als ik op Locker constant airbursts of 320's voor mijn knar krijg, ben ik niet te beroerd om er een rpg tegenaan te smijten, of op zijn minst hetzelfde. En dan idd maar effe spammen naast een munitiekrat. Dikke lul voor ze.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis nog altijd zeiken, maar RPG op infantry vind ik wel lowest van low eigenlijk
Weet je wat je beter kan doen BF gaan spelen en die mappen links laten liggenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... als ik op Locker constant airbursts of 320's voor mijn knar krijg, ben ik niet te beroerd om er een rpg tegenaan te smijten, of op zijn minst hetzelfde. En dan idd maar effe spammen naast een munitiekrat. Dikke lul voor ze.
V.
En dat zeg je specifiek tegen mij omdat...?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je wat je beter kan doen BF gaan spelen en die mappen links laten liggen
Ach, voor de Unica mot je 15 kills vanuit het water maken... dus tjah.... (En zonder Unica kan je Deagle niet unlockenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef Photomorti het volgende:
Ziet er wel leuk uit opzichAlleen dat kut water altijd
De mappen zien er erg leuk uit. Ga me morgen zeker aan deze DLC wagen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[video's]
Dus, wie gaat er morgen los? Ik ga er ook maar weer aan geloven denk ik na een maand niks doen.
Die is toch maar gehyped door mensen die CS spelen? Iets van headshot tot 40 meter is directe kill dacht ik maar een magnum kan van veel verder weg killen met een headshot lijkt mij?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ach, voor de Unica mot je 15 kills vanuit het water maken... dus tjah.... (En zonder Unica kan je Deagle niet unlocken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |